Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko247
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
phoe

phoe

Dołączył 11 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 98712
  • Znaleziska 44311
  • Mikroblog 54401
  • Obserwujący 45
  • Obserwowane 56

518

Formuła 1: Telewizja Polska pokaże wszystkie wyścigi sezonu 2019... od 45 minuty

Formuła 1: Telewizja Polska pokaże wszystkie wyścigi sezonu 2019... od 45 minuty

Na tę chwilę czekali wszyscy fani Formuły 1 w Polsce! Po ponad ośmiu latach przerwy do królowej motorsportu powraca Robert Kubica, który zasiądzie ze sterami bolidu Williamsa. Wszystkie wyścigi tego historycznego sezonu pokaże Telewizja Polska! Informację za pośrednictwem Twittera...

pawnow
z
sport.tvp.pl
dodany: 16.03.2019, 13:35:35
  • 192
  • #
    sport
  • #
    f1
  • #
    kubica
  • #
    formula1
  • #
    powrutcontent
  • #
    tvp
phoe
phoe 16.03.2019, 16:56:41
  • 18
@Mklinek: druga, pierwsza, trzecia i siódma #pdk
phoe
phoe 16.03.2019, 16:10:31
  • 3
#acta2 #saveyourinternet #niemcy #protest

Spory ten protest w Norymbergii. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
phoe - #acta2 #saveyourinternet #niemcy #protest

Spory ten protest w Norymbergii. ...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zadnoo
zadnoo
zadnoo
16.03.2019, 16:13:26
  • 0
@phoe: moim skromnym zdaniem z---------e z nazwa "acta2"
  • Odpowiedz
phoe
phoe 16.03.2019, 13:43:31
  • 0
Hilty: Europa może stracić szansę na prawdziwą modernizację prawa autorskiego

Wywiad z dyrektorem Instytutu Maksa Plancka w Monachium, profesorem Reto Hilty.

#europa #internet #acta2 #prawo #saveyourinternet
phoe - Hilty: Europa może stracić szansę na prawdziwą modernizację prawa autorskiego
...

źródło: comment_6rQtqHYGPKQ2zstLqO4EKZgwsFmwjuxU.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

B.....a
B.....a
konto usunięte 16.03.2019, 13:59:26 via iOS
  • 0
@phoe: wyglada jak morawiecki
  • Odpowiedz

5

Hilty: Europa może stracić szansę na prawdziwą modernizację prawa autorskiego

Hilty: Europa może stracić szansę na prawdziwą modernizację prawa autorskiego

Wywiad z dyrektorem Instytutu Maksa Plancka w Monachium, profesorem Reto Hilty.

phoe
z
ip-watch.org
dodany: 16.03.2019, 13:43:01
  • 1
  • #
    europa
  • #
    internet
  • #
    acta2
  • #
    prawo
  • #
    saveyourinternet
phoe
phoe 16.03.2019, 13:16:37
  • 8
#acta2 #saveyourinternet #niemcy #protest

Na żywo z protestów w Norymbergii
phoe - #acta2 #saveyourinternet #niemcy #protest

Na żywo z protestów w Norymbergii
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

phoe
phoe
Autor
16.03.2019, 13:16:47
  • 5
@phoe:
phoe - @phoe:

źródło: comment_OZQYM9rAjZ5mgsNqJ9n7N7OMUF5OK6dg.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
phoe
phoe
Autor
18.03.2019, 06:40:07
  • 0
@raj: o fak, fakt. dziękuję. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
phoe
phoe 15.03.2019, 21:43:36
  • 10
#acta2 #axelvosscontent #saveyourinternet #heheszki #gif ( ͡° ͜ʖ ͡°)
phoe - #acta2 #axelvosscontent #saveyourinternet #heheszki #gif ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_6jiVLepK9bOFUksQmCdOltRdla9ntOoa.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

phoe
phoe 15.03.2019, 21:00:05
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Delpan
Delpan
15.03.2019, 21:01:14
  • 1

Komentarz usunięty przez moderatora

Delpan
Delpan
15.03.2019, 21:03:45
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

phoe
phoe 15.03.2019, 20:25:45
  • 7
#acta2 #saveyourinternet #protest #niemcy

Protestujemy przeciwko ACTA2 i cenzurze internetu.

Jutro (16.03), na Drodze Praw Człowieka w Norymberdze, od 13:30 czasu niemieckiego.
phoe - #acta2 #saveyourinternet #protest #niemcy

Protestujemy przeciwko ACTA2 i ce...

źródło: comment_XAuHB4jBQcTH1PihpnoZdRgMTf78hThT.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

phoe
phoe
Autor
15.03.2019, 20:42:09
  • 2
Mapa wszystkich protestów: https://bit.do/stopacta2
phoe - Mapa wszystkich protestów: https://bit.do/stopacta2

źródło: comment_V70nKfViyExB3AKs2QRPuoxczI4IQWtn.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
phoe
phoe
Autor
16.03.2019, 09:38:49
  • 0
@giocarte: mnie akurat nie będzie, mam zawalone gardło i zostaję w krk. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
phoe
phoe 15.03.2019, 18:41:22
  • 3
Tak wygląda okładka Bloomberga z tego tygodnia.

#prasa #facebook #prywatnosc #ciekawostki
phoe - Tak wygląda okładka Bloomberga z tego tygodnia.

#prasa #facebook #prywatnos...

źródło: comment_WBaRh63fGR4P5PahCuRTDrkiHN2wnG6x.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

671

Axel Voss: platformy udostępniające ©️ treści nie powinny istnieć

Axel Voss: platformy udostępniające ©️ treści nie powinny istnieć

“New statement by #copyright negotiator @AxelVossMdEP revels real agenda behind #Article13. He says about YouTube: Platforms that make money by giving access to ©️ protected works should perhaps not exist at all. https://t.co/XtfsYmzwnd #SaveYourInternet”

phoe
z
twitter.com
dodany: 13.03.2019, 16:43:14
  • 183
  • #
    europa
  • #
    acta2
  • #
    saveyourinternet
  • #
    internet
  • #
    informatyka
  • #
    komputery
phoe
phoe
Autor
13.03.2019, 16:45:00
  • 392
Jak widać, problem nie dotyczy już tylko i wyłącznie YouTube'a: wszystkie platformy, które udostępniają treści chronione prawem autorskim, powinny zniknąć z rynku europejskiego.

Dodam, że praktycznie wszystkie treści wytworzone przez ludzi są automatycznie chronione prawem autorskim. Jeśli narysuję kuta--- przepraszam, karykaturę Axela Vossa, to w tym momencie moje dzieło jest chronione prawem autorskim. Wyeliminowanie platform do dzielenia się treściami chronionymi prawem autorskim = Wyeliminowanie platform do dzielenia się treściami w ogóle.

Ktoś
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

phoe
phoe
Autor
13.03.2019, 16:53:09
  • 179
@Akaano:
phoe - @Akaano:

źródło: comment_ruUhJHEcHfNsiqsNKAIx7QuHC3GJSa7C.jpg

Pobierz
phoe
phoe
Autor
13.03.2019, 16:54:13
  • 99
Innymi słowy, według Axela Vossa, w europejskim Internecie nie ma miejsca na m.in. @wykop.
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

phoe
phoe
Autor
13.03.2019, 17:51:05
  • 105
@hipr: Europa bez Wykopu, bez Lurkera, bez Strimi, bez Twittera, bez Streamable, bez Imgura, bez Reddita, bez Facebooka, bez Instagrama, bez Tindera, bez Youtube'a, bez Mastodona, bez Meetupa, bez Google Play Store, bez TripAdvisora, bez StackOverflow, bez Booking.com, bez Netfliksa, bez Spotify, bez Google Music, bez JakDojadę, bez ..., ..., ...

Ten gościu chce, żeby tak wyglądał europejski krajobraz po ACTA2. Jego zdaniem, platformy udostępniające ©️ treści nie powinny istnieć.
phoe - @hipr: Europa bez Wykopu, bez Lurkera, bez Strimi, bez Twittera, bez Streamabl...

źródło: comment_3Zf8J2lsKgAdkToW2XpAD2r74kBC2Q1K.jpg

Pobierz
phoe
phoe
Autor
13.03.2019, 18:45:02
  • 62
@FreeFraQ: ...nawet na własnym kontencie.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 06:55:03
  • 0
@hetii: nie umiem rysować. (✌ ゚ ∀ ゚)☞
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 08:16:04
  • -1
@FLAC: to nie do mnie komentarz, to do pana Vossa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 08:53:56
  • 40
@flaaj: nigdzie. Po co niemieckie domy wydawnicze mają pozwalać na konkurencję dla samych siebie?
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 08:54:51
  • -1
@flaaj: nie
phoe - @flaaj: nie

źródło: comment_DTw7tGx0tujwI0HYOmF5PSIqtjIXgtVa.jpg

Pobierz
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 08:57:36
  • -11
@flaaj: akurat zabijanie ludzi to nie żarty.

Co do reszty, to się zgadzam, to w zupełności nie ma sensu.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 09:05:32
  • 8
@CytrynowySorbet: Na nasze nieszczęście, to on jest głównym ojcem tej dyrektywy. To, co ten, cytując, "p----------y" człowiek w niej zamieścił, teraz może stać się rzeczywistością.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 09:14:53
  • 5
@CytrynowySorbet: wiem o tym, że PE to w większości sensowni i rozsądni ludzie, i mam nadzieję, że ta sensowna większość ludzi w PE przeważy w sprawie ACTA2.

Nie zmienia to faktu, że szczera głupota i ignorancja tego człowieka mnie przeraża, tym bardziej, że to on jest twarzą całej tej dyrektywy.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:06:48
  • -1
@vitek6: Doczytaj oryginalny tekst. Zdaniem Vossa, trzeba zastanowić się, czy platformy udostępniające treści objęte prawem autorskim powinny istnieć i funkcjonować. A prawem autorskim objęte jest praktycznie wszystko.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:12:12
  • 2
@vitek6: tu nie ma rzeczy oczywistych. Czytasz wywiad udzielony przez głównego autora dyrektywy o prawach autorskich, który albo jest takim głąbem, że ma na myśli *wszystkie* treści objęte prawem autorskim, albo jest takim głąbem, że dokonuje fundamentalnej pomyłki *podlegania* prawu autorskiemu w ogóle z *naruszeniem* praw autorskich.

I od tego człowieka ma zależeć przyszłość Internetu?
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:12:56
  • -1
@vitek6: tam, gdzie im ktoś pozwoli. Kto będzie brał na siebie ryzyko płacenia z własnej kieszeni za cudze naruszenia praw autorskich?
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:14:28
  • 7
@nieumiemtanczyc: Nie chodzi o zrozumienie, chodzi o konkretną treść. Voss nie mówi o platformach udostępniających treści *naruszające* prawo autorskie, tylko o platformach udostępniających treści *objęte* prawem autorskim. Między tymi dwoma jest fundamentalna różnica.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:17:45
  • 1
bo po co mówić o czym oczywistym


@vitek6: więc rozumiem, że to, o czym właśnie powiedział Voss, nie jest rzeczą oczywistą (✌ ゚ ∀ ゚)☞

W samym dokumencie jest już wystarczająco wiele syfu. Dochodzi do tego jeszcze jego interpretacja, która, jak widać po Vossie, celuje w zdecydowaną większość serwisów internetowych.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:19:30
  • 2
@vitek6: zgadza się, dokładnie takim tropem myślenia pójdzie każdy rozsądny właściciel platformy internetowej. Nikt zdrowo myślący nie będzie nadstawiał karku dla jakiegoś użytkownika, który nieumyślnie (bądź umyślnie) będzie wrzucał nań materiały naruszające prawo autorskie.

I tym oto sposobem witamy w Europie bez większości serwisów internetowych.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:22:27
  • 3
pytanie było dlaczego miałby odpowiadać.


@vitek6: Bo to zakłada ACTA2. Serwisy internetowe odpowiadają za każde naruszenie praw autorskich popełnione przez ich użytkowników.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:23:13
  • 3
Nie znam dokładnie jego słów ani kontekstu


@vitek6: To doczytaj, proszę. Voss udzielił wywiadu i te słowa padły w jego trakcie. Też nie wiem, co Voss miał na myśli, ale obchodzą mnie jego konkretne słowa, a nie procesy dziejące się w jego umyśle.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:26:11
  • 2
@vitek6: Artykuł 13.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:26:30
  • 4
@vitek6:

To doczytaj, proszę.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:29:06
  • 1
Artykuł


@vitek6: Konkretnie to artykuł 13 punkt 4.

https://juliareda.eu/wp-content/uploads/2019/02/Art_13_unofficial.pdf
phoe - > Artykuł

@vitek6: Konkretnie to artykuł 13 punkt 4.

https://juliareda.e...

źródło: comment_fcJtdmj1nhtVVWk7cwv42LOP5y8OsYjX.jpg

Pobierz
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:42:42
  • 2
@vitek6: 1) Dyrektywa tego nie precyzuje. Będą odpowiedzialne za naruszenie praw autorskich, więc logiczne, że będą odpowiadać jak za naruszenie praw autorskich.

2a) Punkt a) jest niemożliwy do spełnienia, bo nie ma możliwości, by skontaktować się ze wszystkimi posiadaczami praw autorskich.
2b) Punkt b) jest niemożliwy do spełnienia, bo nie istnieją sposoby na "uniemożliwianie dostępności".
2c) Punkt c) jest niemożliwy do spełnienia, bo nawet, jesli ktoś usunie treść ze swojego
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:44:44
  • 2
@vitek6: Yep, dokładnie. Więc nie dość, że musisz wprowadzić mechanizmy wykluczające treści niedozwolone, to jeszcze te mechanizmy mają być nieomylne i nie filtrować treści dozwolonych. I pyk, problem z bardzo trudnego robi się niemożliwy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:48:44
  • 1
@vitek6: Ludzie sami z siebie mają problemy z ustaleniem, czy coś zostało użyte w ramach dozwolonego użytku, czy też narusza prawo autorskie. Automaty są od ludzi o wiele, wiele głupsze pod tym względem, pomimo calutkiego rozwoju machine learningu i sztucznej inteligencji.

Jeśli Parlament Europejski stwierdzi w dyrektywie, że istnieją automaty sprytniejsze od człowieka w dziedzinie sprawdzania prawa autorskiego, to ta ustawa nie zmieni w żaden sposób stanu faktycznego, że tych
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:50:08
  • 1
@vitek6: Skąd serwis będzie wiedział, że publikujesz swoją pracę?
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:50:38
  • 1
Przecież tu chodzi właśnie o to aby autorzy mogli publikować swoją pracę w takich serwisach.


@vitek6: Skąd serwis będzie wiedział, że publikujesz swoją pracę? W jaki sposób to mu udowodnisz?
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:51:57
  • 1
Wtedy to ten gościu jest odpowiedzialny.


@vitek6: Nie, wtedy to serwis jest odpowiedzialny. Dyrektywa w żadnym miejscu nie przenosi odpowiedzialności z powrotem na człowieka, który zapostował na serwisie kradzione materiały. Zgodnie z dyrektywą, podmiotem wykonującym akt komunikacji publicznej nie jest gościu tostujący kradzione zdjęcia, tylko serwis internetowy.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:52:27
  • 1
A jak ich oszukam to poniosę za to odpowiedzialność.


@vitek6: Gdzie ta dyrektywa to precyzuje?
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:57:12
  • 1
@vitek6: problem w tym, że serwis nie jest w stanie uniknąć odpowiedzialności.

Jeżeli taki serwis dostanie od gościa informacje, że to jest jego i on to potwierdza to już spełniają ten punkit. Wtedy to ten gościu jest odpowiedzialny.


To nie gościu jest odpowiedzialny za zgłoszenie się do serwisu, tylko serwis jest odpowiedzialny za "uzyskanie upoważnienia". Używając tego dokumentu jako bazy, jeśli zapostujesz jakiś mój obrazek na Wypoku, to wtedy Wypok
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 11:00:04
  • 0
@vitek6: to zgódźmy się na niezgodę. Dzięki za dyskusję.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 11:14:17
  • -1
tak w zasadzie drogi mirku to rośnie sprzeciw co do art 13 i 11 nawet w parti tego p------------o lesnego dziadka. a tu link zeby nie byc gołosłownym. https://mobile.twitter.com/Senficon/status/1105190963390177281?s=20 zrobilbym moze znalezisko ale na mobilce trudno ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@FreeFraQ: dzięki, znalezisko zrobione. https://www.wykop.pl/link/4844249/sprzeciw-do-acta2-rosnie-nawet-w-epp-partii-axela-vossa/
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 11:15:08
  • 0
@szarzujacy_karczoch: No jak widać, nie.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 11:19:23
  • 4
@dead_king: Wszystkie udostępniają treści objęte prawem autorskim.

Według Vossa, wypadałoby je chyba u----ć.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 15:48:12
  • 0
@Xaveri: jak najbardziej. Patrz https://www.wykop.pl/link/4843127/axel-voss-platformy-udostepniajace-tresci-nie-powinny-istniec/

516

Sprzeciw do ACTA2 rośnie nawet w EPP, partii Axela Vossa

Sprzeciw do ACTA2 rośnie nawet w EPP, partii Axela Vossa

Trzech europosłów EPP z Luksemburga będzie głosować przeciwko dyrektywie - takie słowa napisał na Twitterze europoseł Christophe Hansen. Oznacza to, że wszystkich sześciu europosłów z Luksemburga głosuje przeciwko ACTA2!

phoe
z
mobile.twitter.com
dodany: 14.03.2019, 10:08:56
  • 38
  • #
    europa
  • #
    acta2
  • #
    prawo
  • #
    saveyourinternet
  • #
    internet
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:31:09
  • 56
@OjciecMalwersant: Pewnie, że zobaczymy. W razie, gdyby dali ciała, to przynajmniej będzie ich z czego bezpośrednio rozliczyć przed majowymi wyborami.
phoe
phoe 14.03.2019, 10:09:38
  • 36
Sprzeciw do ACTA2 rośnie nawet w EPP, partii Axela Vossa

Trzech europosłów EPP z Luksemburga będzie głosować przeciwko dyrektywie - takie słowa napisał na Twitterze europoseł Christophe Hansen. Oznacza to, że wszystkich sześciu europosłów z Luksemburga głosuje przeciwko ACTA2!

Pic related, to Christophe Hansen. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#europa #acta2 #prawo #saveyourinternet #internet
phoe - Sprzeciw do ACTA2 rośnie nawet w EPP, partii Axela Vossa

Trzech europosłów ...

źródło: comment_FbcPxRp03Zb1T5pc0cQantomS6NbgE8u.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 10:21:44
  • 4
@DEWASTATOR_TM: nie ma "za mało" albo nie "za mało". Każdy pojedynczy głos się liczy.

Istnieje serwis https://pledge2019.eu/en gdzie europosłowie mogą deklarować sprzeciw Artykułowi 13. Nie ma niestety identycznego serwisu dla całej dyrektywy o prawie autorskim.
  • Odpowiedz
moby22
moby22
14.03.2019, 10:22:03
  • 2
Wołam zainteresowanych (64) z listy ACTA2
Możesz zapisać/wypisać się klikając na nazwę listy.

Sponsor: Grupa Facebookowa z promocjami z chińskich sklepów

Masz problem z działaniem listy? A może pytanie? Pisz do IrvinTalvanen
  • Odpowiedz

613

Artykuł 11 ACTA2, a to, jak podatek od linków zadziałał w Niemczech i Hiszpanii

Artykuł 11 ACTA2, a to, jak podatek od linków zadziałał w Niemczech i Hiszpanii

Przykład tego, w jaki sposób "podatek od linków" został wprowadzony Niemcom i Hiszpanom wskutek lobbowania domów wydawniczych, po czym został wycofany praktycznie tak szybko, jak został wprowadzony. Rzeczywistość po raz kolejny zweryfikowała mierne prawodawstwo.

phoe
z
linkedin.com
dodany: 13.03.2019, 21:37:09
  • 49
  • #
    europa
  • #
    acta2
  • #
    internet
  • #
    prawo
  • #
    saveyourinternet
phoe
phoe
Autor
13.03.2019, 21:51:14
  • 249
@Chronmy_P0lki_przed_incelami: jak to mówią, #yes2copyright, ale #stopacta2.

Obecna dyrektywa ma mało wspólnego z ochroną własności intelektualnej, a wiele z zaoraniem tego, jak obecnie funkcjonuje Internet.
phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 07:07:15
  • 13
@serczi: TL;DR podatki od linków (a'la obecny artykuł 11 ACTA2) nie działają, i są na to dowody historyczne.
phoe
phoe 13.03.2019, 21:50:11
  • 21
Artykuł 11 ACTA2, a to, jak podatek od linków zadziałał w Niemczech i Hiszpanii

Dwa kraje w Europie już raz przejechały się na próbie wprowadzenia "podatku od linków".
Oba kraje wprowadziły to z powodu lobbowania przez wielkie domy wydawnicze.
Oba kraje musiały to na szybko wycofywać, kiedy te domy wydawnicze przekonały się, w jaki sposób to prawo faktycznie działa. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#europa #acta2
phoe - Artykuł 11 ACTA2, a to, jak podatek od linków zadziałał w Niemczech i Hiszpani...

źródło: comment_LpSBr33qtDe7GBxrQWzEVtjHJ3XAKiV0.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

moby22
moby22
13.03.2019, 22:11:02
  • 4
Wołam zainteresowanych (64) z listy ACTA2
Możesz zapisać/wypisać się klikając na nazwę listy.

Sponsor: Grupa Facebookowa z promocjami z chińskich sklepów

Masz problem z działaniem listy? A może pytanie? Pisz do IrvinTalvanen
  • Odpowiedz
phoe
phoe 13.03.2019, 21:39:44
  • 7
Infografika podsumowująca temat tego, dlaczego artykuły 11, 12 i 13 dyrektywy o prawie autorskim są trujące.

#europa #acta2 #internet #prawo #saveyourinternet #artykul11 #artykul12 #artykul13
phoe - Infografika podsumowująca temat tego, dlaczego artykuły 11, 12 i 13 dyrektywy ...

źródło: comment_Me5NVFRJFysHakaXavjgMXQWg05Lfe35.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

phoe
phoe
Autor
14.03.2019, 06:25:40
  • 0
@GordonL: nie usunąłbym, pozdrawiam. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
badsector
badsector
14.03.2019, 16:01:04
  • 0
@phoe: Zgadzam się, że artykuły nie przysłużą się społeczeństwu jako całości, szczególnie większości twórców, którymi mniej lub bardziej jesteśmy, ALE załączone argumenty są IMHO nieco przekontrastowane i powodują, że zwolennicy zmian mogą posądzać przeciwników o mówienie nieprawdy.

#europa #acta2 #internet #prawo #saveyourinternet #artykul11 #artykul12 #artykul13
badsector - @phoe: Zgadzam się, że artykuły nie przysłużą się społeczeństwu jako cało...

źródło: comment_jecpCWl38dXChqCan00nWrF1hXVerbUY.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
phoe
phoe 13.03.2019, 17:45:42
  • 15
Europa bez Wykopu, bez Lurkera, bez Strimi, bez Twittera, bez Streamable, bez Imgura, bez Reddita, bez Facebooka, bez Instagrama, bez Tindera, bez Youtube'a, bez Mastodona, bez Meetupa, bez Google Play Store, bez TripAdvisora, bez StackOverflow, bez Booking.com, bez Netfliksa, bez Spotify, bez Google Music, bez JakDojadę, bez ..., ..., ...

Ten gościu chce, żeby tak wyglądał europejski krajobraz po ACTA2. Jego zdaniem, platformy udostępniające ©️ treści nie powinny istnieć.

#europa
phoe - Europa bez Wykopu, bez Lurkera, bez Strimi, bez Twittera, bez Streamable, bez ...

źródło: comment_tsq9YQ932FuPlV5lY55fQC4bE6bQF2yH.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

phoe
phoe
Autor
13.03.2019, 18:23:01
  • 4
@Naturmensch: przeczytaj ten cytat dokładnie. Vossa nie obchodzi, czy te serwisy mają zgody, czy płacą twórcom. Te serwisy udostępniają treści chronione prawem autorskim, kropka.

Voss prawdopodobnie pomylił podleganie prawu autorskiemu w ogóle z naruszeniem praw autorskim. Jeśli to prawda, to, czy człowiek popełniający tak fundamentalne błędy w dziedzinie prawa autorskiego naprawdę jest głównym autorem dyrektywy o reformie prawa autorskiego właśnie? Jaką masz gwarancję, że ta dyrektywa nie będzie służyć dokładnie
  • Odpowiedz
Naturmensch
Naturmensch
13.03.2019, 18:35:55
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

420

3DFX Voodoo2 - osiem akceleratorów 3D odpala grę Half-Life

3DFX Voodoo2 - osiem akceleratorów 3D odpala grę Half-Life

Osiem akceleratorów 3DFX Voodoo2 w Quantum3D Mercury Brick zaprzęgnięto do odpalenia gry Half-Life w najwyższej jakości.

Tarriken77
z
purepc.pl
dodany: 13.03.2019, 11:23:21
  • 95
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    pcmasterrace
  • #
    gry
  • #
    3dfx
  • #
    czypojdzienatymcrysis
phoe
phoe 13.03.2019, 16:03:03
  • 41
zaprzęgnięto do odpalenia gry Half-Life 2 w najwyższej jakości.


@Tarriken77 HL1, nie HL2. To gigantyczna różnica w wymaganiach sprzętowych.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

3419

Axel Voss (ACTA2): Musimy się zastanowić, czy YouTube powinien istnieć w Europie

Axel Voss (ACTA2): Musimy się zastanowić, czy YouTube powinien istnieć w Europie

Ojciec chrzestny dyrektywy #ACTA2 nie pozostawia złudzeń i dość mocno rozpędza się w swoich cenzorskich zapędach. Twierdzi, że powinniśmy zastanowić się, czy ta usługa powinna działać w Europie, jeżeli oferuje dostęp do treści, które chronione są prawem autorskim. YouTube może zniknąć z Europy!

moby22
z
dw.com
dodany: 13.03.2019, 09:39:15
  • 281
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    internet
  • #
    youtube
  • #
    acta2
  • #
    stopacta2
phoe
phoe 13.03.2019, 10:08:40
  • 36
@wykop @m__b wołajo

819

David Kaye, specjalista ONZ ds. wolności słowa: ACTA2 zagraża wolności słowa

David Kaye, specjalista ONZ ds. wolności słowa: ACTA2 zagraża wolności słowa

David Kaye, ekspert ds. wolności słowa i wypowiedzi pracujący w Organizacji Narodów Zjednoczonych, ostrzegł: "Such sweeping pressure for pre-publication filtering is neither a necessary nor proportionate response to copyright infringement online.”

phoe
z
forbes.com
dodany: 12.03.2019, 11:52:50
  • 26
  • #
    europa
  • #
    acta2
  • #
    saveyourinternet
  • #
    internet
  • #
    article13
  • #
    acta
phoe
phoe
Autor
12.03.2019, 11:55:48
  • 53
@Lavie zapomniałeś zakopać https://www.wykop.pl/link/4840807/niemieccy-wydawcy-od-170-lat-zadaja-przywilejow-i-groza-smiercia-dziennikarstwa/
phoe - @Lavie zapomniałeś zakopać https://www.wykop.pl/link/4840807/niemieccy-wydawcy...

źródło: comment_l7GM84vUHJ49QozFD3VKzZvQQWpA5cSy.jpg

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

phoe
phoe
Autor
12.03.2019, 19:08:16
  • 101
xD

@franek-pokrywko nie rozumiem, oświadczenie na oficjalnej stronie komisji ONZ do spraw praw człowieka jest nieprawdą?

https://www.ohchr.org/EN/NewsEvents/Pages/DisplayNews.aspx?NewsID=24298
phoe - xD

@franek-pokrywko nie rozumiem, oświadczenie na oficjalnej stronie komisj...

źródło: comment_0M7usFcl6f6dwrfLNCMLLVqBcGydZorE.jpg

Pobierz
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

phoe
phoe
Autor
12.03.2019, 20:32:19
  • 5
@sell_your_soul:

1) odrobinę mnie to bawi
2) zgadza się, prawdopodobne - pytanie, co obecnie jest forsowane pod stołem
3) 50 lat to bardzo spory timeframe, w dobie gwałtownie kastrowanego internetu spodziewałbym się czegoś dwa-trzy razy krótszego.
phoe
phoe
Autor
12.03.2019, 20:36:08
  • 1
@sell_your_soul:

1) OK, masz słuszność
2) no póki co jest cicho w tej kwestii
3) a, o to ci chodzi - ja myślałem o proteście pokolenia, które jeszcze pamięta dzisiejszy internet, a jeśli zrozumiałem dobrze, to ty myślisz o proteście pokoleń kolejnych.

713

„Artykuł 13 wprowadzi cenzurę w internecie”

„Artykuł 13 wprowadzi cenzurę w internecie”

W perspektywie głosowania w Parlamencie Europejskim nad nową dyrektywą o prawach autorskich ponad 200 organizacji zrzeszających wydawców, twórców i muzyków wystosowało apel o przyjęcie przepisów w proponowanym obecnie kształcie. Wątpliwości budzi artykuł 13, który wprowadzi cenzurę w internecie.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 12.03.2019, 08:14:38
  • 85
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    technologia
phoe
phoe 12.03.2019, 12:50:04
  • 36
@odczepciesie: tak, artykuł 11 też jest pieprznięty. Utrudnia on linkowanie do treści - nie możesz używać grafik z ani dłuższych niż parę słów fragmentów linkowanego serwisu, więc nie możesz wyświetlić podglądu artykułu z np. Facebooka czy wyszukiwarek internetowych.
  • <
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Strona 17 z 21
  • >
  • #phoekaligrafuje
  • Kraków

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 29.03.2019

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 11.03.2019

    Komentator
  • VIP
    od 19.06.2021

    VIP
  • Kałasznikow
    od 09.03.2019

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 28.10.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 11.07.2015

    Mikroblogger
  • Pozytywnie Zakręcony
    od 17.09.2018

    Pozytywnie Zakręcony
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Autorskie tagi

  • #phoekaligrafuje

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking