Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko361
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

oenir
oenir

oenir

Dołączył 5 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1828
  • Znaleziska 1264
  • Mikroblog 564
  • Obserwujący 28
  • Obserwowane 0

552

Nie żyje mężczyzna, który miał molestować 16-latkę. Dokonano na nim...

Nie żyje mężczyzna, który miał molestować 16-latkę. Dokonano na nim...

16-letnia dziewczyna oskarżyła gościa o to, że molestował ją w autobusie. Ale to nie była prawda. Prawdopodobnie zemsta różowej z brak okazanej atencji...

konto usunięte
z
wprost.pl
dodany: 09.05.2019, 07:22:06
  • 123
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    atencyjnyrozowypasek
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
oenir
oenir
oenir 10.05.2019, 06:08:17
  • 18
To nie ona zabiła tylko jej brat.

@wstawajzs: to nie ja zabiłem, tylko mój pistolet.
xandra
xandra
xandra
09.05.2019, 10:23:43
  • 162
Typowa Pawłowicz jest typowa. Ona powinna mieć zakaz publicznego wypowiadania się... A wiecie co jest najgorsze? Że to dziecko, u którego stwierdzono bardzo poważne uszkodzenie mózgu chciano wywieźć do Watykanu, do szpitala Bambino Gesù, który znany jest głównie z ogromnego skandalu: wybudzenia dzieci podczas operacji, gdy lekarze spieszą się, by w grafiku upchnąć jak najwięcej pacjentów. Przeterminowanych leków, niewysterylizowanych narzędzi i igieł, brudnych rąk i idącej za tym wysokiej śmiertelności na oddziałach.
xandra - Typowa Pawłowicz jest typowa. Ona powinna mieć zakaz publicznego wypowiadani...

źródło: comment_aAuR8rrGRt87e3OMS1RzPkEgP5D2Q0Wh.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 09.05.2019, 14:42:58
  • 7
jakim prawem sąd zakazuje leczyć ci własnego dziecka

@bolczan: dziecko nie jest Twoją własnością, tylko indywidualnym człowiekiem z pełnym zestawem przysługujących mu z tego faktu praw. Co więcej, jako społeczeństwo zgadzamy się co do tego, że powinniśmy chronić tych, którzy nie są w stanie obronić się samodzielnie - po to tworzymy rozmaite ośrodki interwencji kryzysowej, pomocy społecznej, przepisy o ubezwłasnowolnieniu itd. Zgadzamy się również co do tego, że konflikty powinny
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 09.05.2019, 14:58:13
  • 0
*jakiejś terapii, a nie transfuzji - transfuzja miała być tylko przykładem nakazanej terapii, ale widać weszła mi do głowy :)
  • Odpowiedz
UchoSorosa
UchoSorosa
UchoSorosa
05.05.2019, 12:08:30
  • 66
Rak wykopu @kamien23 powrócił :)
Człowiek zarzuca manipulację #neuropa tak bardzo zarzuca manipulację że.... wszystko od początku do końca sam manipuluje i kłamie.
Biedy kamień najpierw myli produkt krajowy z .... BEZROBOCIEM :) na dodatek myli rok 2018 z rokiem 2019.
Użytkownik @Neratin "Tymczasem już drugi rok z rzędu Trumpowi nie udało się osiągnąć czteroprocentowego wzrostu PKB który obiecał w kampanii, co gorsza nie dociągnął nawet do 3%" przybiega biedulka
@kamien23 i hru hru w odpowiedzi na wyniki PKB (GDP po angielsku) podaje wyniki bezrobocia za rok 2019 a dokładnie za 1 kwartał
UchoSorosa - Rak wykopu @kamien23 powrócił :) 
Człowiek zarzuca manipulację #neuropa...

źródło: comment_t2QkZl2IG8klADDbZ0ZGexaubgPWnHIj.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 05.05.2019, 16:39:50
  • 4
@UchoSorosa: spokojnie, to jeszcze nie jest szczyt jego możliwości. Mi kiedyś (jeszcze miałem stare konto) w dyskusji o globalnym ociepleniu wrzucił "orającego" linka, tylko zapomniał do niego zajrzeć bo jego treść potwierdzała istnienie GO. Jak mu to wypisałem w punktach, to stwierdził, że źródło jest lewackie i niewiarygodne - tak, to źródło, które sam podał.

Niekwestionowany lider w moim garncarskim rankingu.
  • Odpowiedz
Piekarz123
Piekarz123
Piekarz123
01.05.2019, 22:33:55
  • 82
Zakopywacze zrzeszeni i niezależni - kwiecień 2019

W nawiasie przy nazwie użytkownika podana jest liczba znalezisk zakopanych w kwietniu. Wiersze ułożone wg ilości zakopów.

Na przecięciu kolumn i wierszy liczba wspólnych zakopów dwóch użytkowników, np. @schizcrew i @drugabrudnaskarpetka - 812 wspólnych zakopów, @cookiemonster26 i @Wanzey -
Piekarz123 - Zakopywacze zrzeszeni i niezależni - kwiecień 2019

W nawiasie przy na...

źródło: comment_20ymMgT78ifSVEM1A7Rne0YFVYCnjB7L.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 01.05.2019, 22:39:12
  • 33
@Piekarz123: ja zakopuję głównie propagandowy spam. Widać sporo się tego wylało ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
yuicia
yuicia
yuicia
30.04.2019, 12:28:06 via Android
  • 1
Hej. Pytaniem mam odnośnie pokojowego patrolu. Czy jest ktoś tutaj, kto był w pokojowym patrolu na Woodstocku kogo mogłabym trocuet podpytać? :]
#warszawa #polandrockfestival
#woodstock
  • 6
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 30.04.2019, 14:40:25
  • 0
@yuicia: pytaj.
  • Odpowiedz
Karmazynowa_furia
Karmazynowa_furia
Karmazynowa_furia
26.04.2019, 11:21:14
  • 18
Czy tylko mnie #!$%@?ą wielcy obrońcy - albo inaczej - fanatycy psów branych jedynie ze schroniska oraz jednocześnie zagorzali przeciwnicy psów rasowych?

Oczywiście, rozumiem jaka jest idea - biedne zwierzaki, wyrzucone, pozostawione same sobie, niekiedy chore, stare. Czasem małe kundelki, niekiedy większe bydlaki. Serce się kraja i człowiek rzeczywiście chciałby pomóc, bo co to zwierzę winne? Jeśli zdecyduję się kiedyś na psa, to pewnie takiego ze schroniska, mój wybór.

Ale dlaczego branie psów ze schroniska miałoby być o tyleee lepsze, niż kupno rasowego psa, z zarejestrowanej hodowli? Wiem, że te ze schroniska są wdzięczne, wiem że można uratować im życie, fajnie jest pomagać, ale nie każdy chce być psim zbawcą. Ostatnio jedna z moich znajomych kupiła rasowego szczeniaka, chciała mieć możliwość jak największego wpływu na kształtowanie się psa, na jego wychowanie, od razu wzięła go na jakieś kursy, wie czym pies może być obciążony pod względem genetyki. No i ok, jej wybór. Ale zaraz hurrr durrr inna koleżanka "dlaczego nie wzięłaś pieseczka ze schroniska???!!". A no bo chciała rasowego, chciała mieć możliwie jak największy wpływ na ukształtowanie się tego psa, jego charakteru etc. Z psem ze schroniska nie zawsze jest taka możliwość. Jasne - równie dobrze taki z hodowli może okazać się mocno krnąbrny i będzie jeszcze większym rozrabiaką, niż jakiś kundelek ze schroniska, ale co komu do tego?

Majdan
Karmazynowa_furia - Czy tylko mnie #!$%@?ą wielcy obrońcy - albo inaczej - fanatycy p...

źródło: comment_qn20ihhOvhFxCeSGHEq039crXbLt7uzq.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 26.04.2019, 17:23:47
  • 0
@Karmazynowa_furia: kupowanie psów rasowych to utrwalanie patologii chowu prawie-wsobnego, coraz bardziej okaleczającego kolejne pokolenia psów.
  • Odpowiedz
L.....M
L.....M
konto usunięte 25.04.2019, 06:58:45
  • 1913
Nauczyciele zrobili wszystko zgodnie z prawem, zapowiadali strajk od dawna rząd nic nie zrobił. Teraz nauczycieli się gnoi i wiesza. Mówi, że wzięli maturzystów jako zakładników.

Chyba wszyscy zapomnieli o tym jak pielęgniarki odchodziły od łóżek pacjentów. Podkreślam słowo od łóżek pacjentów. Ludzi chorych.

#strajknauczycieli
  • 190
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 25.04.2019, 12:41:25
  • 4
dlatego strajki których intencją są podwyżki powinny byc nielegalne

@ChamskoCytuje: tak się składa, że płace to jedne z niewielu legalnych powodów strajku. Nie wolno strajkować np. o reformy systemu.
  • Odpowiedz
kulass
kulass
kulass
19.04.2019, 11:36:07
  • 311
W moderacji to już chyba kogoś zdrowo pogrzało( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.wykop.pl/link/4908359/matka-biedronia-oskarzyla-syna-znecal-sie-nad-nia-i-swoim-mlodszym-bratem/
Znalezisko uznane za informację nieprawdziwą a autor zbanowany, tylko na podstawie oświadczenia polityka i jego matki w którym wszystkiemu zaprzeczyli.
Gównie to zastanawia mnie teraz czy to będzie rutynowa procedura w wypadku znalezisk z aferami polityków? Wystarczy że polityk zaprzeczy w oświadczeniu i cyk ban dla autora afery a znalezisko oznaczamy informacją nieprawdziwą.
Trzeba będzie to
  • 89
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 12:41:48
  • 7
wspomniana sprawa przeciw Biedroniowi była w sądzie, więc znalezisko w 100% prawdziwe!

@4Temeria: nie kłam. Znalezisko nie dotyczyło tylko tego, że była sprawa w sądzie, a rzekomego pobicia aż do złamania szczęki. Są dowody potwierdzające tę blagę? Nie ma. Są w ogóle jakiekolwiek dowody? Nie. Rzekoma pokrzywdzona zaprzecza? Zaprzecza. Czy publikujące medium można uznać za rzetelne i wiarygodne? Nie, to propagandowo-oszołomski szmatławiec.

To, co wyprawia moderacja, to cenzura rodem z
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 12:50:34
  • 3
@arczer: czyli popierasz rozpowszechnianie oszczerstw bez dowodów? Super, pytanie to samo co do @4Temeria powyżej: czy miałbyś coś przeciwko gdyby ktoś dodał na wykop link do artykułu opisującego jak połamałeś szczękę swojej matce, kopnęłoby go tysiąc osób, które następnie zaczęłyby Cię linczować? Zawierałby on dokładnie tyle samo dowodów co ten o Biedroniu: zero + opowieść o "spisku" wyjaśniającym ten brak.

Rozumiem, że nie zniżyłbyś się do poziomu kwintesencji #!$%@?,
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 12:58:33
  • 5
@arczer: nie pytałem o Twoje ogólne przemyślenia nt. "lewactwa" czy innych spisków. Zapytałem, czy miałbyś coś przeciwko gdyby ktoś dodał na wykop link do artykułu opisującego jak połamałeś szczękę swojej matce, kopnęłoby go tysiąc osób, które następnie zaczęłyby Cię linczować?

Miałbyś czy nie?
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 13:15:05
  • 6
nie trza było łamać szczęki :)

@arczer: widziałeś jakikolwiek dowód tego zarzutu? Podzielisz się nim?

W mediach, na wykopie i wszędzie jest pełno krytyki, hejtów, spekulacji itd. i to co chcesz tu zastosować to cenzura drogi panie (...)

Nie kombinuj proszę jakimiś opowieściami o cenzurze, tylko odpowiedz w końcu na to bardzo proste pytanie: czy miałbyś coś przeciwko gdyby ktoś dodał na wykop link do artykułu opisującego jak połamałeś szczękę swojej matce, kopnęłoby go tysiąc osób, które następnie zaczęłyby Cię linczować? Artykuł zawierałby dokładnie tyle samo dowodów co paszkwil o Biedroniu: równe
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 13:20:41
  • 5
@Mandark: o, przyszedł dzielny obrońca wolności słowa, który na same rozważania o publikacji oszczerczego artykułu jął się rzucać o "podłym ataku" i poleciał na skargę do moderacji. Szkalowanie jest fajne, chyba że to Ty jesteś ofiarą, prawda?
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 13:29:50
  • 4
@arczer: dalej opowiadasz mi jakieś historie i migasz się od bezpośredniej odpowiedzi na pytanie: czy domagałbyś się usunięcia oszczerstw na swój temat? Dlaczego się migasz, przecież to proste pytanie?

Co do bronienia "nielewackich przekręciarzy": afera z tym bijącym i zdradzającym żonę wydarzyła się w czasie gdy nie miałem konta na wykopie, ale na starym koncie broniłem np. Caritasu przed wziętymi z sufitu zarzutami o przekręty. Co teraz?

zwyzywał mnie wczoraj
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 13:30:44
  • 3
@kulass: nie żadna "norma", tylko @Mandark kłamie. Niczego takiego nie napisałem: tu jest ten wątek. @Mandark bulwersował się o skasowanie oszczerstw nt. Biedronia, więc zapytałem go jakby zareagował na oszczerczy artykuł na jego temat. W tym momencie skończyła się dzielna obrona wolności słowa i poleciał do moderacji na skargę.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 13:45:54
  • 5
@kulass: no chyba kłamie. Jego treść była mniej więcej taka sama jak mojego kolejnego komentarza w tamtym wątku, tj. "jakbyś zareagował gdybym napisał i wrzucił na wykop artykuł opisujący Ciebie jako ".

Dzielny obrońca wolności słowa bulwersujący się usunięciem oszczerstw nt. Biedronia ("cenzura!!!") w tym momencie poczuł się podle zaatakowany (podkreślam: nie oszczerstwami, a pytaniem o hipotetyczną sytuację ich publikacji), poleciał do moderacji na skargę i od tamtej pory mędzi
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 14:12:40
  • 5
pewnie bym olał ten zasrany wykop xD

@arczer: z pewnością.

zawsze można iść do sądu ale tego Biedroń nie zrobi

Biedroń wraz z mamą już zapowiedzieli pozew. Przemogłem się i przeczytałem dzisiejszą kontynuację tego paszkwila, w postaci "wywiadu" z autorem tekstu, w którym dość jasno opisuje swoje motywacje i nastawienie do Biedronia. Cóż, nie wróżę redakcji
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 14:33:18
  • 4
@Mandark: widzisz, kolega @kulass przeczytał to co faktycznie napisałem, a Ty widzisz to co chcesz zobaczyć. Nie napisałem słowa personalnego ataku na Twój temat, więc daruj już sobie te jęki o "ekstremistycznych fanatykach". "Bolszewików atakujących ludzi kilofami" nawet nie będę komentował, bo to po prostu żenujące.

Ustalmy fakty

@arczer: "zapomniałeś" o jednym fakcie: oświadczeniu matki Biedronia, w którym stwierdza, że nigdy nie doświadczyła przemocy ze strony syna, jedynym sprawcą przemocy w domu był mąż, który wymuszał ukrywanie swoich czynów przed światem i doprowadził do złożenia nieprawdziwych zeznań.

Konkluzja: mamy ślad sprawy, kilka braków ale do odtworzenia przez ludzi zw. ze sprawą. Przeciwko mamy (werble) oświadczenie Biedronia i matki.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 14:52:59
  • 2
Nie przeczytałem to nie napisałeś dokładnie tego co napisałeś

@Mandark: a i owszem, przeczytał: pokazałem mu tamtą wypowiedź w wiadomości prywatnej, a druga, do której zalinkowałem, nadal wisi i ma się dobrze. Przy czym to symptomatyczne, że jego też zbluzgałeś - herbatki sobie zrób przyjacielu.

Dobra orka

@Brzytwa_Ockhama: gdzie ta orka? @Mandark mnie tylko zwyzywał bo mu się coś uroiło, @Cheater w ogóle nie napisał nic na temat, a z @ziggy1234 wymieniłem póki co jeden komentarz. Ja wiem, że nie lubisz Biedronia, ale "filozofowi" wypada raczej dążyć do prawdy niż kurczowo trzymać się swoich mniemań
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 14:57:33
  • 1
@Mandark: kopiuj-wklej z komentarza, który - jak przystało na dzielnego obrońcę wolności słowa - zgłosiłeś. Widnieje on cały czas w moim panelu wymoderowanych, a tutaj oczywiście wkleić go nie mogę bo znowu zgłosisz i znowu dostaniesz kociokwiku o "ekstremistach". Jeśli chcesz się dowiedzieć, to napisz do kolegi żeby Ci przekleił, tylko zanim zaczniesz ponownie kłamać jak to cię niby podle zaatakowałem ostrzegam: mam screena.

  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 15:12:51
  • 3
czyli jak będzie sprawa o potrącenie na pasach to napiszesz (...)

@arczer: jak będzie jakakolwiek sprawa to napiszę "pokaż dowody". Natomiast do skonsultowania się z psychologiem-interwentem zachęcam cię po to, żebyś poszerzył swoją wiedzę nt. mechanizmów przemocy domowej, co pozwoli lepiej zrozumieć ci sytuację rodziny gnębionej przez alkoholika-przemocowca, a co za tym idzie nie produkować obrzydliwych insynuacji pod adresem jego żony-ofiary.

Chłopskie mądrości i "każdy wie" zostawmy chłopom:)

Dokładnie. Dlatego
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 15:24:46
  • 2
@arczer: rozumiem znasz wyrok, akta sprawy i samą sprawę lepiej niż sami zainteresowani? Gratuluję, na pewno stoi za tym bogata wiedza ekspercka, a nie zwyczajna potrzeba nagonki na nielubianego polityka.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 15:44:21
  • 3
@arczer: zacytowany fragment podaje fakty, którym nikt nie zaprzecza. Tekst zawarty w usuniętym znalezisku dodaje do nich swoje rewelacje, na które jednak nie przedstawia żadnych dowodów - czytałeś go w ogóle?

To jest różnica między informacją, a manipulacją. To jest różnica między faktem, a oszczerstwem.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 15:54:03 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@arczer: skoro nawet nie przeczytałeś paszkwila, to o czym w ogóle dyskutujemy?
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 16:17:15 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@arczer: nie, nie tylko. W paszkwilu znajduje się dodatkowa informacja, na którą nie przedstawiono żadnego dowodu.


Niczego przyjacielu nie odwracam, stanowisko mam jedno, niezmiennie od lat: najpierw dowody, potem zarzuty. Dotyczy to tak samo WOŚP którą lubię, Caritasu który jest mi obojętny, jak i Biedronia którego nie lubię.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 16:26:09 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@arczer: tytuł paszkwila, przecież go czytałeś.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 18:33:20 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@arczer: nie rozumiem. Czytałeś oryginalny tekst, ale nie wiesz gdzie i kto go opublikował?

  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 19.04.2019, 18:33:59 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Tamerlan: jak to, to nie spisek wrażych sił?
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 12:44:57
  • 40
#fakenews wyprodukowany przez rynsztokowo-propagandową Warszawską Gazetę i rozpowszechniony przez tabloid Super Express szturmem zdobył główną wykopu, gdzie został ochoczo podchwycony przez bandę troglodytów jako pretekst do ogólnego linczowania "pedałów". Oczywiście obalenie paszkwilu przez samych zainteresowanych zostaje zaminusowane, bo przecież nie można przeszkadzać w radosnym gnojeniu bliźnich.

Pozwolę sobie zacytować klasyka:

Nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które mogłyby dostatecznie obelżywie określić pańskie postępowanie
  • 60
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 12:49:05
  • 15
@AurenaZPolski: pomyliłaś wątki. W tym obowiązuje zakaz dalszego kolportowania paszkwila oraz rozmydlania problemu.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 12:52:26
  • 6
@AurenaZPolski: jak już wspomniałem w tym wątku obowiązuje zakaz rozpowszechniania paszkwila oraz rozmydlania problemu. Paszkwil to paszkwil, a nie żadna "niewygodna treść".
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 12:58:19
  • 22
sam produkujesz jeszcze wieksze bzdury o jakims "linczowaniu pedalow" w komentarzach

@asurbanipal_: tak tak:

typowo lewicowa lekcja tolerancji

jednak nie jest gejem, a zwykłym pedałem

jeśli bycie gejem może tłumaczyć pobicie własnej matki to
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 13:03:21
  • 6
nic z tym nie zrobią, bo przez takie szerzenie kłamstw i propagandy pewnych grup rośnie im ruch, przez co lepiej zarabiają

@CytrynowySorbet: możliwe, że masz tu rację. Nie znaczy to jednak, że nie powinno się mówić o problemie: wydaje mi się, że wykop wypracował swoją pozycję m.in. ze względu na znaczącą odmienność od sekcji komentarzy na onecie czy innych tworów f23-podobnych.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 13:44:38
  • 2
@steemm: właśnie miałem pisać mniej więcej to samo. Można spokojnie założyć, że znaczna część kopiących tego fejka nie jest w najmniejszym stopniu zainteresowana tym jak było, a święte oburzenie jest tylko wygodnym pretekstem do linczu na nielubianym polityku, względnie walki z homoseksualistami. Jakaś część to zapewne boty itp. trollkonta, których przekonywanie do czegokolwiek ma tyle samo sensu co wywrzaskiwanie klątw do telewizora.

Tu potrzeba rozwiązań systemowych, do wdrożenia przez administrację.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 14:40:46
  • 3
@asurbanipal_: napisz jeszcze raz to samo, tym razem bez wyzwisk i bluzgów, to będziemy mogli rozmawiać.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 14:45:10
  • 1
@asurbanipal_: zrozumiałem co napisałeś, ale nie mam ochoty wysłuchiwać bluzgów i wyzwisk. Skoro nie potrafisz inaczej sformułować swojego przekazu, to ten twój ban niespecjalnie mnie obchodzi.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 14:50:14
  • 2
w sumie czasowe wyłączenie możliwości głosowania z belka w profilu dlaczego to nastąpiło byłoby dobrym pomysłem

@steemm: dokładnie. I jeszcze dorzucić osiągnięcie w profilu, z kilkoma rangami tak by odróżnić kogoś kto się przypadkowo dał nabrać od zdeklarowanych promotorów fejków.

@a__s: @wykop: macie pomysł na tacy. Nic tylko wdrażać.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 15:00:45
  • 1
@steemm: ok, ma to sens. Clou idei jest czasowe blokowanie możliwości głosowania wykopującym fejki. Skoro wdrożyli - moim zdaniem słusznie - wydłużanie czasu każdego kolejnego bana, to tutaj mogłoby być analogicznie.

Do rozważenia jest też
• blokowanie całych domen: jeśli jakieś źródło jest generatorem fejków, to nie ma sensu zaśmiecać nim wykopu
• automatyczne (wraz z banem) kasowanie wszystkich treści wyprodukowanych przez multikonta
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 15:16:03
  • 4
@pwone: przeczytaj całe oświadczenie.

Nigdy nie doszło do żadnych aktów przemocy między nami, a wszystkie przytaczane w mediach oskarżenia są nieprawdziwe; jedynym sprawcą przemocy w naszym domu był nasz mąż i ojciec – napisali we wspólnym oświadczeniu lider Wiosny Robert Biedroń i jego matka Helena.

(...)

Jak tłumaczą Helena i Robert Biedroniowie, w okresie tym cała ich rodzina wielokrotnie zmuszana była do ukrywania zachowań ojca dzisiejszego lidera Wiosny przed innymi ludźmi, a "w skrajnych przypadkach także przed organami ścigania". "Robiliśmy to ze strachu. Tak było i w przypadku, o którym mowa, kiedy zostaliśmy przez niego zmuszeni do złożenia nieprawdziwych zeznań. Mogą to zrozumieć pewnie tylko osoby, które doświadczyły przemocy w rodzinie" - stwierdzili
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 16:24:20
  • 2
@Cheater: dlaczego kłamiesz?

1. W prasie pojawia się poważny zarzut dotyczący Biedronia.

W "prasie" pojawiła się niczym nie potwierdzona plotka.

2. Szef prokuratury, która
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 16:29:29
  • 2
@Mandark: OP dostał słusznego bana za rozpowszechnianie oszczerstw. Wzniosłe opowieści o "daniu użytkownikom zdecydować" są fajne dopóki to nie Ty jesteś ofiarą.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 16:37:45
  • 1
Wyraźnie naoisalem, że nie ma dowodów na żadną wersje!

@Cheater: nie, nie ma dowodów na tylko jedną wersję - tę z paszkwila.

Lol, szkoda gadać (...) "oskarżony twierdzi, że jest niewinny"

Najpierw czytaj, a potem loluj - ok? To oświadczenie matki Biedronia, która jednoznacznie stwierdza, że że nigdy nie doświadczyła przemocy ze strony syna, a jedynym sprawcą przemocy był mąż-alkoholik, który zmusił ją do składania nieprawdziwych
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 16:44:00
  • 0
@Cheater: której części sformułowania "oświadczenie >>MATKI<< Biedronia" nie rozumiesz?
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 16:47:32
  • 0
@Cheater: uprzedzałem, że paszkwile będą wylatywały. Możemy dyskutować o faktach, a nie o agresywnych urojeniach.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 16:51:16
  • 0
@Cheater: ostrzegałem.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 17:14:08
  • 0
Pokazałeś jedynie, że jesteś ekstremistycznym fanatykiem

@Mandark: bo nie podoba mi się linczowanie ludzi w oparciu o niepotwierdzone plotki? Krytykowanie rozpowszechnianie oszczerstw kierowanych pod adresem polityka, którego nawet nieszczególnie lubię, to "ekstremizm" i "fanatyzm"?

treści obsceniczne to właśnie porno czy pedo.

Artykuł do którego zalinkuję nie będzie zawierał treści pornograficznych i pedofilskich, a jedynie opisze Ciebie jako pedofila i gwałciciela, tak samo jak artykuł o którym rozmawiamy nie zawierał scen bicia matki krzesłem, a tylko je opisywał. Przecież to tylko niewinne linkowanie do artykułu, o co
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
18.04.2019, 17:21:16
  • 0
@Mandark: czyli bulwersuje Cię usunięcie oszczerstw pod adresem Biedronia, ale wystarczyło tylko rozważanie "zalinkowania" do takowych pod Twoim adresem i już poleciałeś na skargę do moderacji? Tej wrednej moderacji, która ośmieliła się skasować oszczerstwo i dać użytkownikowi bana za jego rozpowszechnienie? Co więcej: masz czelność nazywać mnie ekstremistą i fanatykiem tylko dlatego, że hipotetycznie rozważałem (bo nawet nie zrobiłem) zrobienie czegoś, co przecież popierasz i akceptujesz?

Zastanów się nad sobą.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
19.04.2019, 10:22:03
  • 1
@Wotto: taki tam nieistotny szczegół, który w najmniejszym stopniu nie przeszkodzi w rozpowszechnianiu teorii spiskowych. Jak widać po linkowanym przez Ciebie wątku, metoda rzucania gównem po raz kolejny okazała się skuteczna: temat został już zdebunkowany, szmatławca czeka pozew, a OP @redsov i tak klepie "oburzone" posty.
  • Odpowiedz
AurenaZPolski
AurenaZPolski
AurenaZPolski
18.04.2019, 12:55:29
  • 16
Uwaga, fanatyk Biedronia cenzuruje u siebie informacje o tym, że Robercik bije własną matkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#4konserwy #bekazlewactwa #polityka
AurenaZPolski - Uwaga, fanatyk Biedronia cenzuruje u siebie informacje o tym, że Robe...

źródło: comment_WSQO7pFVLxQ4acFZh21tiq987zIm8UXL.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 13:07:35
  • 14
@AurenaZPolski: jak się obgaduje to się woła - to raz. Dwa: rozumiesz, że to jest fake news i dlatego kasuję jego dalsze rozpowszechnianie?

@Thorkill: a Ty jak zwykle, atak personalny i kłamstwa. Szacun.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 13:13:18
  • 4
@AurenaZPolski: kasuję rozpowszechnianie oszczerstw zweryfikowanych jako fake news.

Chcesz się ze mną nie zgadzać, krytykować Biedronia, przedstawić inny punkt widzenia etc. - zapraszam. Np. tego komentarza nie ruszę, mimo że jest mi zdecydowanie nieprzychylny. Natomiast oszczerstw, zwłaszcza tak obrzydliwych, zwyczajnie nie akceptuję.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 13:19:36
  • 1
@AurenaZPolski: nie, oszczerstwem jest ten fake news.

Co do "kochania": nie wiem jak Ty, ale jak wolę podejście "nie zgadzam się z tym człowiekiem więc będę się z nim spierał" niż "to mój wróg więc muszę go zniszczyć wszelkimi dostępnymi sposobami". Po konferencji Wiosny napisałem na swoim fb komentarz załączony poniżej - po prostu to, że nie zgadzam się z Biedroniem nie oznacza, że nie mogę go wesprzeć w obronie
oenir - @AurenaZPolski: nie, oszczerstwem jest ten fake news.

Co do "kochania": ni...

źródło: comment_VqgctT24fFJhalWL2VLmSCNzQBaCrUKC.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 13:21:00
  • 1
@Thorkill: przypominam, że z tobą nie rozmawiam do czasu, aż przeprosisz za oszczerstwa pod moim adresem. Nawet tutaj zacząłeś od kłamstwa i ataku personalnego więc nie oczekuj, że teraz się grzecznie uśmiechnę i sobie wesoło podeliberujemy.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 13:24:21
  • 4
@Thorkill: bo typ z którego kłamstwami poszedłem do sądu i wygrałem przeprosiny, usunięcie tekstów i zadośćuczynienie jest obiektywnym i wiarygodnym źródłem informacji na mój temat.

Niech już sobie będę tym "adminem" i "pracownikiem". Jaki ma to związek z Biedroniem? Żaden? No i właśnie przez takie ataki personalne nie mam zamiaru prowadzić z tobą jakiejkolwiek dyskusji.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 14:00:09
  • 0
Dla mnie ma. Masz zerowa wiarygodność jako komentator polityczny

@Thorkill: że dla ciebie ma to ja wiem, pozwala ci na pozamerytoryczne ataki personalne. Zechcesz wyjaśnić w jaki sposób moje urojone miejsce pracy, o które swoją drogą nigdy mnie nie zapytałeś woląc kolportować kłamstwa, wpływa na moją wiarygodność jako komentatora politycznego?

A sprawa pobicia matki Biedronia jest faktem. Podobno Biedroń walnął ją krzesłem w głowę tak mocno że złamał jej
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 14:16:56
  • 0
@unclefucker: ten wątek dotyczy rzekomej cenzury oraz - potem - ataków personalnych Thorkilla.

Obalenie fakenewsa znajduje się w moim wpisie, w samym znalezisku, a także - przede wszystkim - w oświadczeniu matki Biedronia:

"Nigdy nie doszło do żadnych aktów przemocy między nami, a wszystkie przytaczane w mediach oskarżenia są nieprawdziwe; jedynym sprawcą przemocy w naszym domu był
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 14:27:21
  • 0
To nie jest żadne obalenie. To zwykłe oświadczenie jednej ze stron sprawy

@Thorkill: no tak, bo oświadczenie rzekomej poszkodowanej, że żadnej przemocy ze strony jej syna nie było nie jest żadnym obaleniem.

I tu skończymy. Tak jak napisałem wyżej, dopóki nie przeprosisz mnie za kłamstwa na mój temat, dopóty nie mamy o czym rozmawiać.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 14:39:11
  • 0
@Thorkill: jw.: dopóki nie przeprosisz za kłamstwa na mój temat, nie mamy o czym rozmawiać. Nie mam ochoty użerać się z chamem stosującym oszczerstwa i ataki personalne.

ale do mnie nie trafia jej oświadczenie

@unclefucker: stwierdza jednoznacznie, że nie doświadczyła przemocy ze strony syna. Nie wiem jak można to "bardziej" powiedzieć.

Skoro nie było ze strony Biedronia znecania
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 14:55:44
  • 0
dla mnie jej oświadczenie jest niewiarygodne

@unclefucker: chwilowo mamy:
• oświadczenie matki, że nigdy nie doświadczyła przemocy ze strony syna, a jedynym sprawcą przemocy był mąż-alkoholik, który zmusił ją do składania nieprawdziwych zeznań
• brak jakichkolwiek materialnych dowodów żeby było inaczej
• zgodność ww. oświadczenia z ogólną wiedzą nt. przemocy domowej
• tekst wyprodukowany przez polityczną gadzinówkę nie zawierający nic poza plotkami i opowieściami
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 16:11:01
  • 0
@unclefucker: stąd, że jej oświadczenie jest zgodne z innymi, wcześniejszymi informacjami - przemoc i alkoholizm ojca Biedronia nie są żadną tajemnicą - a także ogólną wiedzą nt. przemocy domowej, podczas gdy wersja z paszkwila jest naciągana jak guma w starych gaciach, nie ma na nią choćby cienia dowodu, a wyprodukował ją oszołomski portalik o zerowej wiarygodności.

Tl;dr: w tym momencie nie ma nic co podważałoby oświadczenie matki Biedronia oraz nic
  • Odpowiedz
H.....s
H.....s
konto usunięte 18.04.2019, 12:28:05 via Android
  • 26
Patrzcie jak się manipuluje XD Artpop dodał powiązane tytuujac "Informacja nieprawdziwa..." i do czego linkuje? Do tego samego znaleziska XD

Ale wiadomo, jak ktoś wejdzie w znalezisko zobaczy powiązane "informacja nieprawdziwa" to to będzie wiedział co robić.

To by wyjaśniało dlaczego też moderacja zdejmuje znaleziska np z pipi i paleniem książek jako info nie prawdziwe linkujących do artykułu o zdjęciu zasłon w wesołym miasteczku, albo zdejmuje za duplikaty, które nie są wcale duplikatami ))¯_(ツ)_/¯

Link
H.....s - Patrzcie jak się manipuluje XD Artpop dodał powiązane tytuujac "Informacja ...

źródło: comment_fKeK7PfAVC1eoKzzDvalO8VaE08v28p1.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 12:29:49
  • 2
@Helsantonio_Montes: linkuje do komentarza, w którym wyjaśnia - cytatami z Biedronia i jego matki - dlaczego jest to fakenews.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 12:36:23
  • 2
To były by te cyferki 63527/#comment w linku XD

@Helsantonio_Montes: mówisz o tych?
oenir - >To były by te cyferki 63527/#comment w linku XD
@Helsantonio_Montes: mówisz...

źródło: comment_8x2zuDlQbS5XgNr73JEOxukCYZCzkiNn.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 18.04.2019, 12:38:25
  • 2
@Helsantonio_Montes: ech, myślałem że to aktualna afera. Masz rację, mój błąd.

  • Odpowiedz
rafosk
rafosk
rafosk
17.04.2019, 07:07:04
  • 51
Prędkości statków kosmicznych z różnych filmów i seriali scifi

#film #seriale #scifi #kosmos #infografika
rafosk - Prędkości statków kosmicznych z różnych filmów i seriali scifi

#film #ser...

źródło: comment_wM4M1v6IR0JBMZk0CVsZwhF1uRnm77t6.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 17.04.2019, 12:10:56
  • 1
@rafosk: hmm. TARDIS, zgodnie ze słowami samego Doktora (odc. "uciekająca panna młoda"), niezbyt nadaje się do poruszania się w normalnej przestrzeni i nie rozwija w niej jakichś wielkich prędkości - wydaje mi się, że nigdy nie podróżowała FTL.

Prędkość to droga przez czas, więc skoro TARDIS dematerializuje się w jednym punkcie czasoprzestrzeni i materializuje w (niemal) dowolnym innym, to w jej przypadku chyba w ogóle nie można mówić o jakiejkolwiek
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 16.04.2019, 21:40:00
  • 71
Krycha kontratakuje. Agresja, chamstwo, nienawiść i prostactwo tej kobiety nie mieszczą mi się w głowie.

#bekazpisu #polityka #neuropa #4konserwy #dobrazmiana
oenir - Krycha kontratakuje. Agresja, chamstwo, nienawiść i prostactwo tej kobiety ni...

źródło: comment_SQ9EGgwBvqNUYFWnY1ubkOcewrR4RFhp.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
16.04.2019, 21:44:54
  • 25
@lajsta77: sama się nie wybrała. Krycha wchodzi do Sejmu [głosami Polski B](https://pl.wikipedia.org/wiki/Okręg_wyborczy_nr_18_do_Sejmu_Rzeczypospolitej_Polskiej) i jest po prostu emanacją tamtejszej mentalności.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
16.04.2019, 21:47:03
  • 1
@lajsta77: nie wiem. Wiem natomiast, że nie mam i nie chcę mieć z nią nic wspólnego.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
16.04.2019, 21:53:34
  • 10
Serio myślisz, że ona jest tak wyjątkowa?

@Mr_Hand_of_Fate: nie. Tak jak napisałem wyżej, ona jest po prostu emanacją mentalności Polski B. Tej z modlitwy Polaka, z pretensjami do całego świata, z ciasnym horyzontem i sztachetą w ręku.

To jest taka właśnie kapitulacja przed chamstwem

Jeszcze niedawno napisałbym, że przeraża mnie jak wielu ich jest (por. poparcie dla PiS), ale chyba już zobojętniałem i zwyczajnie mam to gdzieś. Ja sobie
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
16.04.2019, 22:06:45
  • 28
ona jest po prostu chora psychicznie

@dziaru: szczerze? Wątpię. Moim zdaniem to po prostu cechy światopoglądowo-osobowościowe wzmocnione przez taktykę wyborczą. Zwyczajnie jest masa ludzi, którzy w ten sposób postrzegają świat, a obecnie po latach bycia na drugim planie nie tylko doszli do głosu, ale wręcz są hołubieni jako sól tej ziemi, prawdziwi Polacy, ostoja narodu, przedmurze cywilizacji, trzecie pokolenie AK walczące z trzecim pokoleniem UB etc.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
16.04.2019, 22:31:45
  • 5
@Mr_Hand_of_Fate: moje rodzinne miasto od lat oscyluje wokół ~38 tysięcy mieszkańców. Na papierze, bo w praktyce, w porównaniu do moich nastoletnich czasów, się w zasadzie wyludniło. Nie ma tu żadnego spisku, po prostu kto żyw, o ile nie chce robić kariery w krajalni skór, ten zaraz po zrobieniu matury spiernicza jak najdalej, nie zaprzątając sobie głowy takimi szczegółami jak obowiązek meldunkowy.

Śmiem twierdzić, że w skali kraju sytuacja wygląda podobnie. Bez wielkich deklaracji, darcia szat i palenia flag. Temu skarbówka zrobiła kolejny kipisz bo ośmielił się chcieć zwrotu swoich pieniędzy. Tamtej znudziło się setny raz prosić się Prezesa Janusza o opłacenie faktury. Inny włączył telewizor i znów ujrzał jak jakiś buc oderwany od pługa wyzywa go od zdrajców i ubeckich pomiotów. Po co się męczyć w grajdole, gdy można się nie męczyć? Po co i o co walczyć, gdy w podzięce można dostać co najwyżej wiadro pomyj, prześwietlenie życiorysu i obsmarowanie jako "bogola pijącego latte" itp. w reżimowej tv?

Rozumiem Twoją nie-krytykę. Zgadzam się z konkluzją.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
17.04.2019, 09:22:15
  • 2
@krzychol66: nie bardzo. Rozumiem kompulsywną potrzebę odbicia piłeczki, obrony ukochanej partii i przy okazji ataku na kogoś nielubianego, jednak mam złą informację: nikt w to nie uwierzy, bo Krystyna jest klasą sama dla siebie.

Skądinąd nie jestem zaskoczony, że to akurat Ty się rzuciłeś bronić wypowiedzi Pawłowicz.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 14.04.2019, 09:46:00
  • 75
O #strajknauczycieli, długie, ale bardzo dobre. Polecam #4konserwy, bo znajdą tu odpowiedzi na wiele nurtujących pytań, a także odniesienia do mitów i dezinformacji produkowanych w przekazie partii rządzącej - zachęcam do przeczytania bez uprzedzeń i z otwartą głową. Źródło tekstu.

Dlaczego strajkujemy.

Gdyby to był strajk tylko dla kasy, trwałby od
  • 52
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
14.04.2019, 14:47:33
  • 0
@KawaJimmiego: jw.: przeczytaj cały punkt 14., tam dowiesz się o czym pisze autor.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
14.04.2019, 18:53:32
  • 1
Tylko dlaczego kosztem maturzystów?

@Filareta: wiadomo, protest jest nieprawidłowy.

Jak wygląda Twoje stanowisko na urynkowienie oświaty?

@cyanoone: nie mam stanowiska. Kiedyś powiedziałbym, że jestem zwolennikiem prywatyzacji i zostawienia co najwyżej obowiązku szkolnego i publicznego szkolnictwa podstawowego dla najuboższych, ale tragiczna deforma p. Zalewskiej przekonała mnie do tego, że jest to zbyt skomplikowana materia by za jej ustawianie brali się amatorzy tacy
  • Odpowiedz
Takiseprzecietniak
Takiseprzecietniak
Takiseprzecietniak
14.04.2019, 09:43:40
  • 61
Pewien wykopek ( @fryferykkompot ) zarzucił mi, że niepotrzebnie zwróciłem uwagę na skandaliczną wypowiedź księdza z Ustrzyk Dolnych o strajkujących nauczycielach, których nazwał Judaszami, bo to koniec świata i w ogóle wyjątek. To może przedstawię nieco więcej tych "wyjątków", czyli słowo na niedzielę dla nauczycieli:

Benedyktyn ojciec Leon Knabit:

Ja gdybym był dzisiaj nauczycielem, do strajku bym nie przystąpił. Znam trochę historię i wiem, jaką cenę płacili polscy nauczyciele za nauczanie polskich dzieci w zaborach rosyjskim i pruskim. I wiem, że podczas okupacji niemieckiej zapłatą dla nauczycieli tajnych kompletów w razie dekonspiracji był obóz lub nawet śmierć. A jednak trwali na służbie Ojczyźnie i jej młodemu pokoleniu. Dzisiaj strajk jest faktem. Trudno, ale trzeba sobie i społeczeństwu wyraźnie powiedzieć: o dzieci tu nie chodzi, chodzi o pieniądze!
  • 10
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 14.04.2019, 14:27:24
  • 5
nie możesz na podstawie opinii 6 osób twierdzić, że jest to stanowisko 50 000 osób

@fryferykkompot: czy ta sama zasada obowiązuje wobec np. homoseksualistów, czy ich można wszystkich nazywać "zboczeńcami" itp. w oparciu o pojedyncze foty jakichś dziwaków prowadzonych na smyczy?
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 12.04.2019, 07:32:35
  • 395
Ostatnie lata obfitują w rozmaite protesty, strajki i manifestacje. Naiwny obserwator życia publicznego mógłby pomyśleć, że są one normalnym dla demokracji wyrazem niezadowolenia części obywateli i jako takie warte są co najmniej uwagi i wysłuchania. Otóż nic bardziej mylnego! Każdy bez wyjątku protest w ostatnich latach został zorganizowany nieprawidłowo, więc pod żadnym pozorem nie może być traktowany poważnie, a jego organizatorzy są oczywistymi szkodnikami kwalifikującymi się jedynie do genialnego i perfekcyjnego ogrania przez rządzących!

Jak wobec tego przeprowadzić prawidłowy protest w Polsce A.D. 2019? Wystarczy trzymać się kilku prostych zasad:

Kiedy nie wolno protestować?
• w wakacje (np. protesty sądowe), bo wtedy normalni ludzie wyjeżdżają na urlopy więc protestujący z pewnością protestują na zlecenie
  • 29
  • Odpowiedz
GordonL
GordonL
GordonL
12.04.2019, 07:35:36 via iOS
  • 47
@oenir: boskie!
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir
Autor
12.04.2019, 07:46:46
  • 65
@ZaplutyKarzelReakcji: tak. Była to spontaniczna manifestacja poparcia dla rządu zorganizowana przez kluby Gazety Polskiej.
  • Odpowiedz
oenir
oenir
oenir 10.03.2019, 10:10:58
  • 7
No to dopadła mnie #niedzielabezhandlu.

W ramach pracy jeżdżę na spotkania z klientami. Są to kilku lub kilkunastodniowe tournée po kraju, więc wożę parę zestawów ciuchów na zmianę, na noclegi wybieram wyłącznie apartamenty z pralką i da się całkiem komfortowo żyć.

Do wczoraj, gdy:
• przez ostatnie dni byłem zawalony
  • 31
  • Odpowiedz
robvan
robvan
robvan
10.03.2019, 10:51:23 via Android
  • 2
@oenir ciesz się że w Niemczech nie pracujesz. Tam to skansen od dziesięcioleci.
  • Odpowiedz
robvan
robvan
robvan
11.03.2019, 04:26:24 via Android
  • 1
@oenir założę się że to wszystko co tak ładnie wypunktowałeś gdybyśmy przełożyli na liczby i policzyli ile faktycznie osób pracuje w niedzielę to i tak w handlu byłoby najwięcej. W jednej galerii handlowej pewnie pracowałoby więcej ludzi niż potrzeba by tych wszystkich fotografów, hydraulik ów i innych służb na jedno duże miasto. Oczywiście, że uważam zakaz handlu za absurdalny, podobnie zresztą jak cały system dystrybucji dóbr naszego świata. Nie zmienia to
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 5 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.04.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 26.01.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.06.2019

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl