normalny08 via Android
Stara piłkarska prawda jest taka: jest remis po dogrywce, są karne; nie ma remisu, nie ma karnych.
#mecz
#mecz
to nadal pokłosie decyzji z Wieśka 2 i dwóch różnych wersji drugiego rozdziału. Widać, że do dzisiaj się nie otrząsneli z tej pomyłki
Achievements can be earned while playing older versions of the game (1.6 and above) as long as the given achievement was present in that version. E.g., Azur semé de lis or can be earned in 1.11, but Big Blue Blob cannot, since it was only added in 1.12.
Potwierdza się kolejny raz, że w rpg gracze muszą mieć wielki znak "teraz dokonujesz wyboru" bo inaczej wybory nie są dla nich wyborami.
Shortly after Night City Wire Episode 2, The Official Cyberpunk 2077 Discord community had the opportunity to sit down with Senior Level Designer, Miles Tost & Lead Quest Designer, Pawel Sasko.
W wywiadzie tym poruszony jest również temat "przejścia gry bez ukończenia głównego wątku".
It is correct what from I stated in that interview, but it depends on the definition you're using for what is the side quest and what is the main quest. That's the whole problem. The jist of what I said is.. When you decide to do side content, It opens up new paths that allow you to finish the
due to the complexity of our systems.
- To miejsce gdzie siedzimy tu przed nami, coś co nazywamy paśnikiem - to jest coś do czego ludzie się podłączają jak jedzą w cyberpunku, tacy którzy mieszkają w megablokach (...)
CD Projekt Red’s Senior Level Designer, Miles Tost, recently revealed a few choice details about how the studio handled Night City’s open-world design.(...) Indeed, another thing aspect that he spoke about was how much carnage players can potentially wreak. According to Tost, players may even accidentally kill quest-givers if they go
żeby był jakiś wstęp, żebyśmy poznali te postaci, mieli jakiś problem do rozwiązania, jakaś interakcja, jakiś wybór moralny, no cokolwiek. Żeby było chociaż w połowie tak dobrze jak w wiedźminie. Wiem, że mogę sobie te historie dopowiedzieć, ale jestem już stary, nie chce mi się, niech zrobi to za mnie reżyser.
Tak samo jest z innymi lifepathami – wszystkie one mają customowe,
- W strukturze Cyberpunka mamy ten kłos, który stanowi centrum, główny wątek historii i dookoła niego są te wątki poboczne, które mogą się w różny sposób triggerować [aktywować - red.] - powiedział Paweł Sasko, główny projektant zadań, w rozmowie z Spoider's Web.
- Wątki poboczne powodują coś, czego nie
Cybercrap przesadza z wyglądem ponieważ nigdy więcej nie kupię preorderów. BAAAAADOOOSKIIIIIII
Rocznica
od 12.09.2023
Gadżeciarz
od 26.07.2016
Mikroblogger
od 04.11.2018
Wykop.pl
#mecz