Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko178
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
nazwapl_tk
Profil firmowy

nazwapl_tk

Dołączył 5 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1605
  • Znaleziska 197
  • Mikroblog 1408
  • Obserwujący 6
  • Obserwowane 12
nazwapl
nazwapl
20.06.2022, 07:48:47
  • 0
Bezpieczeństwo domen w polskich firmach hostingowych

Cyberataki na serwery DNS stanowią poważne zagrożenie dla użytkowników Internetu. Skuteczną formą zapobiegania atakom polegającym na podszywaniu się pod różne strony WWW jest użycie DNSSEC. Niestety, mimo zaleceń NASK, ICANN czy EURid, nie każda firma hostingowa potrafi wdrożyć odpowiednie mechanizmy w tym zakresie. W nazwa.pl jesteś bezpieczny! Wszystkie domeny rejestrowane i utrzymywane w naszej firmie są chronione z użyciem DNSSEC!

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej na
nazwapl - Bezpieczeństwo domen w polskich firmach hostingowych

Cyberataki na serwe...

źródło: comment_1655711294pOFGXIRn6ELLY2E6tceoPE.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nazwapl_tk
nazwapl_tk 20.06.2022, 14:21:35
  • 0
@ty_to_chyba_lubisz: Można domniemywać, że podmioty, których dotyczy problem dbają o to, aby tych informacji nie upowszechniać. Klienci często nie orientują się że padli ofiarą ataków. Podobnie można powiedzieć, że nie są znane żadne spektakularne wycieki danych ze względu na brak ochrony SSL. Jest ona jednak na tyle prosta do implementacji, że większość firm z niej korzysta. Inaczej jest w przypadku DNSSEC, którego prawidłowa obsługa wymaga dużych nakładów od rejestratorów domen.
  • Odpowiedz
nazwapl_tk
nazwapl_tk 20.06.2022, 16:05:14
  • 0
swego czasu była nagonka, że każda strona nawet bez nawet jednego formularza musiała mieć SSL.


SSL oprócz szyfrowania transmisji serwer <> przeglądarka wpływa tez na jej szybkość. Wystarczy wskazać, że protokół HTTP/2 wymaga do działania SSL, więc certyfikat na pewno powinno się instalować.

Wiadomo że generalnie im więcej zabezpieczeń tym lepiej


Dokładnie
  • Odpowiedz

5

nazwa.pl - bezpieczeństwo najważniejsze, chyba że zapłacisz dodatkowe pieniążki

nazwa.pl - bezpieczeństwo najważniejsze, chyba że zapłacisz dodatkowe pieniążki

Pewnie niektórzy z Was już widzieli jak bardzo nazwa.pl "Lider hostingu w chmurze" ( ͡° ͜ʖ ͡°) dba o bezpieczeństwo swoich serwerów oraz klientów. Przy przedłużeniu hostingu, kto miał np. niezaktualizowanego wordpressa przychodzi stosowna informacja: Oczywiście bezpieczeństwo klientów...

badyl
z
wykop.pl
dodany: 15.12.2021, 22:14:28
  • 5
  • #
    nazwapl
  • #
    hosting
  • #
    januszebiznesu
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.12.2021, 07:43:10
  • -2
Korzystanie z oprogramowania, które utraciło wsparcie zawsze obarczone jest ryzykiem. Strony internetowe, które korzystają ze starych wersji PHP lub baz danych są narażone na ataki.

Zmianę wersji PHP można wykonać samodzielnie poprzez CloudHosting Panel.

W przypadku baz danych - migrację do nowej wersji bazy również można wykonać przez CloudHosting Panel, przy czym podczas migracji tworzona jest zupełnie nowa baza, aby nie powstało ryzyko ewentualnego uszkodzenia "starej bazy" przy niekompatybilności skryptu z nową
nazwapl_tk - Korzystanie z oprogramowania, które utraciło wsparcie zawsze obarczone j...

źródło: comment_1639640711xSm0L8MaPxl7MA9MJ08aMW.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

613

Nazwa.pl kolejne problemy. Nie można hostować strony jeśli DNS domeny poza nazwa

Nazwa.pl kolejne problemy. Nie można hostować strony jeśli DNS domeny poza nazwa

Nazwa.pl lider w uprzykrzaniu życia klientów zablokowała możliwość hostingu stron dla których których DNS nie jest na serwerze nazwa.pl. Mam hosting w nazwa i domenę którą utrzymuję gdzie indziej - kiedyś to działało i nie było problemów aby stronę www hostować w nazwa. Obecnie w trakcie trwania...

Muszczyna
z
wykop.pl
dodany: 03.12.2021, 15:29:31
  • 216
  • #
    hosting
  • #
    nazwapl
  • #
    januszebiznesu
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:26:52
  • -7
@przemek-du: Jakie masz kłopoty z nowym CloudHosting Panelem? Napisz, zbieramy informacje na rnd@nazwa.pl, w kolejnych wersjach panelu wdrażamy uwagi, które przekazują nam użytkownicy.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:31:01
  • -7
@reddin: Konfiguracja, w której domena nie prowadzi na serwery DNS wyklucza 100% odpowiedzialność usługodawcy za działanie strony powiązanej z domeną. W przypadku delegowania domeny na serwery DNS Anycast ponosimy pełną odpowiedzialność za działanie strony i poczty w domenie. Dodatkowo pozwala na aktywowanie zabezpieczeń DKIM dla poczty. DNS Anycast można aktywować bezpłatnie dla nowej domeny podpinanej do hostingu.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:35:47
  • -14
Zgodnie z regulaminem usługi hostingowej, nie można wykorzystywać jej do utrzymywania elementów (np. plików danych lub graficznych), wykorzystywanych przez inne serwisy nie utrzymywane na serwerze, gdzie te pliki się znajdują.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:36:46
  • -14
Firma hostingowa powinna zapewniać usługi, które oferuje i gwarantować dostępność usługi. Konfiguracja, w której domena nie prowadzi na serwery DNS wyklucza 100% odpowiedzialność usługodawcy za działanie strony powiązanej z domeną. W przypadku delegowania domeny na serwery DNS Anycast ponosimy pełną odpowiedzialność za działanie strony i poczty w domenie. Dodatkowo pozwala na aktywowanie zabezpieczeń DKIM dla poczty. DNS Anycast można aktywować bezpłatnie dla nowej domeny podpinanej do hostingu.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:38:22
  • -10
CloudHosting nazwa.pl jest automatycznie skonfigurowany z usługą CDN nazwa.pl https://www.nazwa.pl/cdn. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w konfiguracji domeny wpisać zewnętrzne rekordy MX - taką konfigurację domeny można wykonać w ramach Panelu Klienta. Umożliwia to utrzymywanie poczty na dowolnym serwerze.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:41:33
  • -10
Poprzez CloudHosting Panel można instalować zewnętrzne certyfikaty SSL.
nazwapl_tk - Poprzez CloudHosting Panel można instalować zewnętrzne certyfikaty SSL.

źródło: comment_1638571288NQyKg3QBvm5N8tUNM2DOvQ.jpg

Pobierz
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:43:39
  • -12
Nie do końca jest tak, jak piszesz. Klienci, korzystający z zewnętrznych serwerów DNS bardzo często zwracali nam uwagę na problem z działaniem strony czy poczty, którego wynikiem były problemy konfiguracyjne właśnie w ramch serwerów DNS utrzymywanych w innych firmach. Wychodzimy z założenia, że firma hostingowa powinna zapewniać usługi, które oferuje i gwarantować dostępność usługi. Konfiguracja, w której domena nie prowadzi na serwery DNS wyklucza 100% odpowiedzialność usługodawcy za działanie strony powiązanej z
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:45:49
  • -15
CloudHosting w nazwa.pl to jedyna usługa hostingowa w Polsce, gwarantująca zasoby mocy serwera WWW na poziomie 4 vCPU (20 GHz) i możliwość korzystania z 8 GB pamięci RAM. Zapewniamy, że sytuacja opisana w tym komentarzu nie jest prawdą. Każda baza danych jest uruchamiana w separowanym od innych baz środowisku. Prosimy o niepublikowanie nieprawdziwych informacji.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:47:19
  • -11
Usługa DNS Anycast w pierwszym roku kosztuje 0 zł, niezależnie od tego, jaką nową domenę ustawia się na hostingu.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:49:13
  • -12
Skierowanie domeny na serwery DNS firmy hostingowej jest podstawową gwarancją poprawności działania usługi hostingowej. Tylko firma hostingowa, zapewniając ciągłość działania i hostingu i serwerów DNS może zapewnić, że w każdym momencie i strona WWW i poczta e-mail, działające w ramach domeny, będą pracowały poprawnie. Dlatego korzystanie z serwerów DNS jest jedyną poprawną formą, która pozwala na ustawienie nowej domeny na serwerze.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:52:44
  • -14
@AtlantyQ: Jeżeli chcesz się przekonać o tym, jaką jakość mają usługi nazwa.pl, nie czerp tej wiedzy od osób, które bez powodu na wykopie atakują usługę. Przetestuj usługę przez 30 dni, będziesz pod wrażeniem szybkości hostingu, szczególnie ze względu na zasoby serwera, jakie są gwarantowane dla każdego klienta. To 4 vCPU (20 GHz) i 8 GB RAM do wykorzystania tylko na Twoje strony WWW w ramach Twojego konta. Takie oferty znane
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:54:26
  • -13
Napisz, jaki miałeś problem ze swoją usługą? Czy kontaktowałeś się z naszym całodobowym Działem Obsługi Klienta, który jest dostępny zarówno pod numerem infolinii (24h/7), jak i e-mailowo oraz przez media społecznościowe? Skontaktuj się z nami przez prywatną wiadomość, zweryfikujemy kwestie związane z Twoim serwerem.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:56:56
  • -12
Hotlinkowanie plików jest zabronione regulaminem. W ramach usługi hostingowej przechowujesz pliki do wykorzystania na tej usłudze. Hotlinkowanie ich powoduje używanie serwera nie jako usługi hostingowej a bufora danych.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 22:58:11
  • -10
@Humdinger: Domeny można mieć zarejestrowane w dowolnej firmie. Natomiast, aby skierować je na hosting nazwa.pl, konieczne jest ustawienie ich delegacji na serwery DNS nazwa.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:00:52
  • -18
Warunki korzystania z usługi przewidują, że domena, aby została podpięta do serwera, musi być obsługiwana przez serwery DNS nazwa.pl. Konfiguracja, w której domena nie prowadzi na serwery DNS wyklucza ponoszenie pełnej odpowiedzialności przez nazwa.pl za działanie usługi powiązanej z domeną.Dodatkowo pozwala na aktywowanie zabezpieczeń DKIM dla poczty. DNS Anycast można aktywować bezpłatnie dla nowej domeny podpinanej do hostingu.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:01:03
  • -9
Warunki korzystania z usługi przewidują, że domena, aby została podpięta do serwera, musi być obsługiwana przez serwery DNS nazwa.pl. Konfiguracja, w której domena nie prowadzi na serwery DNS wyklucza ponoszenie pełnej odpowiedzialności przez nazwa.pl za działanie usługi powiązanej z domeną.Dodatkowo pozwala na aktywowanie zabezpieczeń DKIM dla poczty. DNS Anycast można aktywować bezpłatnie dla nowej domeny podpinanej do hostingu.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:02:06
  • -12
Warunki korzystania z usługi przewidują, że domena, aby została podpięta do serwera, musi być obsługiwana przez serwery DNS nazwa.pl. Konfiguracja, w której domena nie prowadzi na serwery DNS wyklucza ponoszenie pełnej odpowiedzialności przez nazwa.pl za działanie usługi powiązanej z domeną. Dodatkowo pozwala na aktywowanie zabezpieczeń DKIM dla poczty. DNS Anycast można aktywować bezpłatnie dla nowej domeny podpinanej do hostingu.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:12:31
  • -10
Koszt DNS Anycast to 0 zł w pierwszym roku, a w kolejnym roku jest zależny od tego, czy daną domenę można utrzymywać w nazwa.pl czy w innej firmie.

DNS Anycast jest zawsze bezpłatny dla domen utrzymywanych w nazwa.pl
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:19:37
  • -24
Do serwerów CloudHosting / CloudMail możliwe jest wykupienie dodatkowej usługi Serwer pocztowy XL / XXL, która pozwala na wysyłanie odpowiednio do 10000 i do 100000 maili na dobę. W ramach usługi, dla klientów nie posiadających dedykowanego adresu IP, taki dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie aktywowany jest w cenie Serwera pocztowego XL / XXL. Podstawowy limit wysyłki wiadomości e-mail na dobę wynosi 1000.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:21:51
  • -10
Nie ma sposobu na kontrolowanie poprawności pracy serwerów DNS i poprawności ustawień na serwerach DNS jeżeli te serwery DNS należą do kogoś innego niż firma hostingowa. Klient od firmy hostingowej oczekuje działania usługi, podczas gdy w 99,9% przypadków problem leży po stronie serwerów DNS.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:26:10
  • -11
@Humdinger: Nie ma konieczności przenoszenia poczty - po skierowaniu domeny na serwery DNS Anycast można ustawić własne rekordy MX dla domeny. Dzięki temu, poczta pozostaje dokładnie tam, gdzie działała wcześniej. Warto zauważyć, że DNS Anycast to usługa w pełni bezpieczna, której serwery ulokowane są w kilkunastu Data Center na całym świecie i chronione w każdym miejscu przed lokalnymi atakami DDoS. To dodatkowe zabezpieczenie dla domeny, co może być przydatne także
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:29:51
  • -5
Jeżeli nawet użytkownik zapozna się z taką informacją, szybko o niej zapomni. Później pojawiają się komentarze np. na wykopie, że serwer komuś nie działa. Lub nie działa poczta. A problem leży w strefie DNS, która w danym momencie u danego dostawcy Internetu nie jest resolvowana. DNS Anycast jest bezpłatny dla domen utrzymywanych w nazwa.pl, a dla domen zewnętrznych w pierwszym roku kosztuje również 0 zł. Opłaty pojawią się dopiero przy odnowieniu DNS
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:32:14
  • -8
Cenniki usług podane są na stronie https://www.nazwa.pl/cennik/ . Skontaktuj się proszę z nami telefonicznie - sprawdzimy użycie zasobów w ramach Twojej usługi i zaproponujemy rozwiązanie, które cenowo będzie dostosowane do zasobów, które wykorzystujesz. Całodobowa infolinia dostępna jest pod nr 22 454 48 10
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:36:05
  • -13
Usługa DNS Anycast jest zawsze darmowa dla domen, które utrzymywane są w nazwa.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:39:07
  • -10
Jeżeli znasz się na zasadach przedstawiania wirtualizacji zasobów, wiesz, że GHz podaje się sumarycznie. Jest to moc, którą dysponujesz w każdym momencie. Zapewniamy to dzięki osobnym klastrom serwerów WWW, osobnym klastrom serwerów bazodanowych, osobnym klastrom serwerów FTP i osobnym klastrom serwerów SSH. Jak uruchomisz jakiś wątek na SSH, to w tym samym momencie z pełną prędkością możesz uruchomić nowy wątek na WWW.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:43:34
  • -13
Użytkownicy CloudHostingu doceniają usługi jakie oferujemy przede wszystkim za wysokie gwarantowane zasoby mocy (4 vCPU łącznie 20 GHz i 8 GB RAM), automatyczną integrację usługi z CDN nazwa.pl (jest to jedyna sieć CDN posiadająca aż 6 węzłów w Polsce, przyspieszająca znacznie działanie stron WWW), całodobowe wsparcie techniczne świadczone przez infolinię oraz e-mail, wysokie parametry hostingu ("najmniejszy" serwer ma u nas 100 GB, z czego 50 GB jest na WWW i FTP, a
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.12.2021, 23:46:21
  • -11
@IvanBarazniew: Gwarancja dostępności CloudHostingu oferowanego przez nazwa.pl wynosi 99,9%. Tę gwarancję wypełniamy z dużym "zapasem". Koszt usługi w pierwszym roku za najtańszy serwer o pojemności 100 GB (z czego 50 GB jest na WWW i FTP, a 50 GB na pocztę e-mail i bazy danych) to faktycznie 100 zł netto. Po roku odnowienie takiego serwera to koszt 200 zł netto. Usługa DNS Anycast jest bezpłatna dla każdej domeny utrzymywanej (rejestrowanej
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 00:07:09
  • -6
@elocotam: Oferta CloudFlare przewiduje wykorzystanie rekordu CNAME do obsługi ich usług. Nie ma problemu, aby wskazać rekord CNAME w konfiguracji strefy DNS domeny wg ustawień otrzymanych od CloudFlare.

Warto pamiętać o tym, że CloudHosting jest automatycznie zintegrowany z siecią CDN nazwa.pl - posiadamy jako jedyni aż 6 węzłów w Polsce - w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Gdańsku, a także węzły w innych państwach w Europie i w dwóch
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 00:42:28
  • -7
@janekplaskacz: Dodajemy automatycznie DKIM, DMARC itd jeżeli domena kieruje na DNS Anycast. Stąd konieczność skierowania domeny na nasze DNSy, aby móc ją wykorzystać z serwerami CloudHosting i CloudMail.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 00:44:37
  • -4
@elocotam: Podział 50/50 na WWW i FTP oraz e-mail i bazy danych obowiązuje u nas od bardzo dawna. Serwery można powiększać, jeżeli potrzebuje się więcej przestrzeni dyskowej. Oferta jest jasno opisana na naszej stronie. Nie zalecamy używania starych wersji PHP i baz danych. Wiąże się to ryzykiem problemów ze stroną WWW.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 08:23:21
  • -3
@terazpolskanow: Nie, podział jest stały.
@Piperonsy: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 08:27:33
  • -7
1. Do serwera można podpiąć domenę, która jest skierowana na serwery DNS Anycast nazwa.pl. To wymóg obsługi domeny na serwerze.
2. Wykorzystywanie serwera przeznaczonego na stronę WWW tylko do utrzymywania grafik na potrzeby zewnętrznych serwisów nie jest dozwolone. Nie sprzedajemy hostingu grafik, oferujemy serwery pod strony WWW i pocztę e-mail. Nikt nie robi problemu przy udostępnianiu grafik, które i tak są wykorzystywane na stronie WWW. Ale sytuacja, w której ktoś zmienia przeznaczenie
nazwapl_tk - 1. Do serwera można podpiąć domenę, która jest skierowana na serwery DNS...

źródło: comment_16386064515MveOhggAVrxGkqMPEEziU.jpg

Pobierz
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 08:28:55
  • -7
@Mauro666: Na serwerze można podpiąć dowolny certyfikat, w tym certyfikaty LetsEncrypt. Realizuje się to samodzilenie przez panel zarządzania serwerem CloudHosting Panel. Nie ma żadnych kosztów z tym związanych, wystarczy wypełnić dostępny formularz.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 08:32:10
  • -16
DNS Anycast jest usługą bezpłatną dla domen utrzymywanych w nazwa.pl. Zatem opisana w tym wątku sytuacja nie dotyczy sytuacji, gdy ktoś utrzymuje domenę w nazwa.pl. Dotyczy to tylko domen zewnętrznych, które przed dodaniem do serwera trzeba skierować na serwery DNS nazwa.pl. To istotne, aby domena pracowała na serwerach DNS firmy hostingowej, aby firma mogła zapewnić pełne wsparcie działania usług związanych z domeną, z których klient w tej firmie korzysta.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 08:34:16
  • -5
@anian: Jeżeli daną domenę można utrzymywać u nas (oferujemy jej rejestrację / odnowienie), wówczas koszt DNS Anycast to 60 zł netto. Jeżeli nie oferujemy danej domeny (np. domena *.poznan.pl), to koszt DNS Anycast wynosi 10 zł netto. Ceny roczne, zgodnie z cennikiem na https://www.nazwa.pl/cennik/
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 08:35:32
  • -4
@anian: Jeżeli daną domenę można utrzymywać u nas (oferujemy jej rejestrację / odnowienie), wówczas koszt DNS Anycast to 60 zł netto. Jeżeli nie oferujemy danej domeny (np. domena *.poznan.pl), to koszt DNS Anycast wynosi 10 zł netto. Ceny roczne, zgodnie z cennikiem https://www.nazwa.pl/cennik/
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 08:39:51
  • -3
@Kangur100: Lokalizacje naszych węzłów CDN:

Polska: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Katowice i Gdańsk.
Holandia: Amsterdam.
Hiszpania: Madryt
USA:
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 08:41:47
  • -3
@osobliwosc: Skontaktuj się z nami, podając ID swojego serwera. Zweryfikujemy to.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 08:50:10
  • -7
@osobliwosc: Korzystanie z usługi w dowolnej firmie opiera się na regulaminie. Regulamin to umowa, która łączy dwie strony - użytkownika i usługodawcę.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 10:17:59
  • -3
@HellsAmbassador: Nie, na pojedynczy wątek możesz wykorzystać 5 GHz. W usługach typu cloud dostępne zasoby podaje się sumarycznie, a nie w rozbiciu na pojedyncze wątki. Mimo to, znajdź drugą firmę, która umożliwi Ci uruchomienie wątku na procesorze taktowanym zegarem 5 GHz, z niezależnymi zasobami mocy na WWW, FTP, SSH i bazy danych. Bo w ramach każdej z tych usług możesz uruchamiać niezależne wątki i wykorzystywać pełną moc procesora, która jest
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 10:32:48
  • -2
@lunga: Wszystko jest podane tutaj https://www.nazwa.pl/parametry-bezpieczenstwa/ . Gwarancja zasobów nie oznacza, że można np. kopać bitcoiny na hostingu. Nie odnosimy tego do Ciebie, bo nawet nie wiemy, z kim rozmawiamy i jakie parametry przekroczyłeś, ale chodzi o ukazanie tematu.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 10:39:21
  • -2
@lunga: Napisz ile zapytań generowała Twoja synchronizacja na dobę.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 10:46:22
  • -2
@lunga: Żeby zweryfikować czy skrypt zachowuje się tak samo, trzeba porównać wersje oprogramowania na serwerze. Zobacz, jaką wersję baz danych i PHP masz na serwerze, gdzie synchronizacja nie powoduje problemów i jaką miałeś u nas. Zakładamy, że nie zostały zrobione żadne poprawki, chociaż jeżeli masz tę stronę na WordPressie to wydawane są ciągle nowe wersje wtyczek i core skryptu, więc jakaś poprawka mogła wyeliminować problem.

Napisz ile zapytań generowane było
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.12.2021, 14:18:11
  • -3
@Kangur100: DC w których utrzymywane są serwery CDN to know-how firmy. Jeżeli jesteś osobą profesjonalnie działającą w ramach IT, to wiesz dlaczego takie informacje nie są publikowane.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 05.12.2021, 10:11:24
  • -2
Opis usługi DNS Anycast wraz z jej cennikiem podany jest na stronie https://www.nazwa.pl/dns-anycast/
nazwapl_tk
nazwapl_tk 05.12.2021, 14:26:56
  • -1
Koszt serwera w pierwszym roku to 50% ceny standardowej (promocja na start). Np. serwer za 100 zł netto w pierwszym roku, kosztuje w odnowieniu 200 zł netto. Można kupić też usługę bez promocji, w cenie standardowej. Wszystko zależy od preferencji użytkownika, który wykupuję usługę. Nie ma też obowiązku odnawiania usług po roku.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 12.12.2021, 07:27:42
  • 0
@szczemp: Jeżeli liczba pobrań z zewnętrznych hostów będzie większa, niż poprzez stronę WWW (ogólnie), zwrócimy uwagę na ten fakt i poprosimy o analizę problemu. Nie blokujemy serwera w takich sytuacjach, prosimy tylko o rozwiązanie problemu.

Dla domen zarejestrowanych poza nazwa.pl pobierana jest opłata za DNS Anycast 0 zł w pierwszym roku, 10 zł netto / rok w kolejnym roku (jeżeli domeny nie można utrzymywać w nazwa.pl) lub 60 zł netto
nazwapl_tk
nazwapl_tk 13.12.2021, 07:33:55
  • 0
@szczemp: Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez pw, podając ID serwera i nazwy domen, których nie możesz usunąć, sprawdzimy czemu. Nie ma obowiązku odnawiania usług, możesz po prostu nie opłacać proform.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 13.12.2021, 11:08:56
  • -1
@szczemp: PHP to oprogramowanie udostępniane w formie skompilowanej. Jeżeli jest dostępne, nikt nie ma dostępu do jego konfiguracji, nie może go wyłączyć. Automatyczny instalator aplikacji jest dodatkiem, który dostępny jest na zasadzie licencji - umowy, którą zawieramy z jego wydawcą. Warunki licencyjne nie pozwalają na ingerencję w zainstalowane za jego pomocą strony WWW.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 13.12.2021, 13:12:35
  • -1
@szczemp: Dostępność certyfikatów LE określona jest w warunkach korzystania z tej usługi. Decyzje w sprawie tych certyfikatów podejmowane są niezależnie przez organ certyfikujący. Certyfikat SSL to bardzo ważna usługa, której brak (np. spowodowany decyzją o cofnięciu certyfikatu) może spowodować np. spadek odwiedzin na stronie czy brak zamówień w sklepie internetowym ze względu na komunikaty przeglądarek o braku szyfrowania. Dlatego nie możemy dostarczyć użytkownikowi usługi, której działanie ma taki wpływ na

866

Nazwa.pl usunęła z dnia na dzień wsparcie certyfikatów SSL lets encrypt

Nazwa.pl usunęła z dnia na dzień wsparcie certyfikatów SSL lets encrypt

Nazwa.pl z dnia na dzień wyłączyła obsługę certyfikatów Lets Encrypt. Od kilku lat można było dodawać własne certyfikaty (np pozyskane samodzielnie z Lets Encrypt) dodając je ręcznie. Dziś się loguję by przedłużyć certyfikat a tu nowy panel który został wdrożony dziś rano. Wchodzę w opcje...

Muszczyna
z
wykop.pl
dodany: 03.11.2021, 18:13:50
  • 378
  • #
    nazwa
  • #
    hosting
  • #
    nazwapl
  • #
    januszebiznesu
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 19:59:30
  • -52
Obsługa zewnętrznych certyfikatów jest możliwa w nazwa.pl. Nie jest możliwe ich automatyczne dodanie przez CloudHosting Panel, ale można je dodać zgłaszając ten fakt e-mailowo na adres kontakt@nazwa.pl.

Dodanie certyfikatu jest realizowane w ramach Usług IT, z których użytkownicy serwerów mogą korzystać również bezpłatnie, w ramach posiadanych przez siebie zasobów kwotowych, zależnych od opcji wykorzystywanego serwera.
  • 28
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:02:34
  • -110
Obsługa zewnętrznych certyfikatów jest możliwa w nazwa.pl. Nie jest możliwe ich automatyczne dodanie przez CloudHosting Panel, ale można je dodać zgłaszając ten fakt e-mailowo na adres kontakt@nazwa.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:04:45
  • -19
@KONONOWlCZ: Zakres dostępnych bezpłatnych Usług IT dla każdej opcji hostingowej podany jest na stronie https://www.nazwa.pl/uslugi-it/ .
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:07:01
  • -92
@MrBoombastic: Poprzez CloudHosting Panel możliwe jest dodawanie certyfikatów zakupionych w nazwa.pl. Odbywa się to automatycznie. Certyfikaty zewnętrzne można zgłosić do dodania poprzez zgłoszenie techniczne, wysłane na adres kontakt@nazwa.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:11:15
  • -21
Wiele czynności można wykonać automatycznie.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:12:46
  • -15
@dimian: Zmiana PHP nie jest płatna. Modyfikację wersji PHP wykonuje się przez CloudHosting Panel.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:16:21
  • -89
@Muszczyna: Jeżeli certyfikat zmieniany jest 4 razy w roku, to koszt Usług IT wynosi 4x 100 zł. Przy najtańszym hostingu masz do wykorzystania 100 zł na Usługi IT.

Koszt certyfikatu SSL w nazwa.pl wynosi 50 zł za ECDSA, ważny 1 rok.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:26:30
  • -27
@Dzyszla: Realizacja zgłoszeń w nazwa.pl odbywa się całodobowo. Masz możliwość skontaktowania się z nami telefonicznie i e-mailowo. Wszystkie zgłoszenia realizujemy na bieżąco.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:28:34
  • -13
@dimian: Jeżeli ktoś nie chce wykonać zmiany ustawień serwera samodzielnie, może to zlecić nam. Jednak pamiętaj, że taka opcja jest dostępna w CloudHosting Panelu i zmianę wersji PHP możesz wykonać automatycznie, bez korzystania z Usług IT.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:30:04
  • -57
@dimian: Zdajemy sobie sprawę, że zmiana procedury dodawania certyfikatu zewnętrznego może być zaskakująca dla niektórych klientów. Warto jednak zaznaczyć, że dotychczas i tak większość użytkowników hostingu w ten sposób zlecała dodanie zewnętrznego certyfikatu do serwera.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:31:41
  • -55
@czteryagrafki: Istnieje możliwość aktywowania automatycznie certyfikatu zakupionego w nazwa.pl. Koszt takiego certyfikatu z szyfrowaniem ECDSA to 50 zł netto. Certyfikat dodawany jest automatycznie w CloudHosting Panelu i nie wymaga żadnej konfiguracji ze strony klienta.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:35:12
  • -21
Zapewniamy całodobowe wsparcie przez e-mail (kontakt@nazwa.pl) oraz telefon (22 454 48 10). Wszystkie zgłoszenia od klientów rozpatrywane są na bieżąco. W przypadku pytań, zachęcamy także do kontaktu poprzez prywatne wiadomości na wykop.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:37:15
  • -14
@Dzyszla: Być może chodzi o inną markę, mimo, ze jest to ta sama struktura właścicielska, to nie jest to ta sama firma.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:41:43
  • -45
@czteryagrafki: Koszt certyfikatu podany jest na stronie https://www.nazwa.pl/ssl/ . Cena 50 zł netto to cena za certyfikat z szyfrowaniem ECDSA (wyższy poziom bezpieczeństwa niż RSA) i obejmuje ważność certyfikatu przez 12 miesięcy od momentu aktywacji.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:48:55
  • -13
@Dzyszla: Mimo, że spółka jest powiązana kapitało, to Inna firma, inny dział techniczny i dział obsługi klienta.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:50:36
  • -42
Certyfikaty zewnętrzne można dodać, ale nie jest to realizowane przez CloudHosting Panel tylko przez zgłoszenie przekazywane na adres kontakt@nazwa.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 20:55:04
  • -25
@janekplaskacz: Skontaktuj się z nami na adres kontakt@nazwa.pl. Wyjaśnimy temat, jak to wygląda w przypadku Twojego serwera.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 03.11.2021, 21:07:59
  • -23
CloudHosting Panel nie umożliwia aktualnie dodawania zewnętrznych certyfikatów w sposób automatyczny. Istnieje możliwość ich dodania po zgłoszeniu tego faktu na adres kontakt@nazwa.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta realizuje takie zgłoszenia całodobowo.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:13:40
  • -3
Wśród klientów nazwa.pl, tylko poniżej 1% dodawało samodzielnie do serwera uzyskane poza nazwa.pl certyfikaty (nie mówimy tutaj tylko LE, ale także o innych komercyjnych ofertach).

Automatyczna integracja CloudHosting Panelu z wystawianiem certyfikatów i ich instalowaniem na serwerze, wymusiła na nas konieczność zmiany zasad zarządzania certyfikatami. CloudHosting Panel realizuje czynności zarządzania certyfikatami automatycznie, ale tylko dla tych certyfikatów, które są aktywowane za pośrednictwem nazwa.pl.

Jeżeli ktokolwiek z naszych Klientów korzystał na dzień wprowadzenia
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:16:26
  • -2
Wśród klientów nazwa.pl, tylko poniżej 1% dodawało samodzielnie do serwera uzyskane poza nazwa.pl certyfikaty (nie mówimy tutaj tylko LE, ale także o innych komercyjnych ofertach).

Klienci, którzy mieli zainstalowane na serwerze certyfikaty zewnętrzne i w ciągu 90 dni od wprowadzenia CloudHosting Panelu będą chcieli je wymienić na nowe, będą mieli taką możliwość. Bez dodatkowego kosztu, bez względu na ilość certyfikatów, taką wymianę przeprowadzi nasz Dział Obsługi Klienta.

Dla tych domen, które na
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:18:08
  • -2
Jeżeli chcesz zmienić swój plan hostingowy, bo nie wykorzystujesz pełnych zasobów, które oferuje Ci usługa Hosting Cloud Biznes, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta tel. 22 454 48 10 lub e-mail kontakt@nazwa.pl. Przeglądniemy Twoje usługi, zaproponujemy Ci najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb rozwiązanie.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:20:33
  • 0
Ewentualna blokada serwera VPS to bardzo rzadka sytuacja, w której podstawą wypowiedzenia jest wykorzystywanie usługi do prowadzenia czynności sprzecznych z przeznaczeniem usługi i regulaminem. Zwrot środków za usługę przekazywany jest automatycznie, sytuacja w której pojawiło się żądanie okazania zabezpieczonej kopii dowodu osobistego może sugerować, że dane właściciela serwera i odbiorcy przelewu nie były zgodne.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:23:08
  • 0
@dead_beat: Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, zweryfikujemy dokładnie logi serwera i połączenia, które nawiązywane są z Twoją usługą. Postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemu, jeżeli oczywiście kwestia tego rozwiązania będzie dotyczyła samej usługi. Gdy okaże się, że jest to wina zewnętrznego dostawcy, przekażemy Ci informacje, co powinieneś w takiej sytuacji zrobić.

24h/7 kontakt: tel. 22 454 48 10
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:25:48
  • -1
Uzyskanie kodu authinfo możliwe jest poprzez przesłanie do nas wniosku, który generowany jest przez Panel Klienta. Wniosek można podpisać własnoręcznie i wysłać w formie papierowej na adres siedziby firmy. Można też podpisać go podpisem kwalifikowanym i wysłać w formie PDF e-mailem na adres kontakt@nazwa.pl. Wybór formy przekazania wniosku zależy od Klienta.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:31:09
  • -1
Bardzo istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa witryn jest korzystanie z najnowszych wersji baz danych i PHP. Przed wprowadzeniem opłaty dot. korzystania ze starych wersji baz danych i PHP informowaliśmy z ponad rocznym wyprzedzeniem o tym fakcie, prosząc klientów o aktualizacje skryptów. Na naszych serwerach dostępne są automatycznie migratory baz danych do najnowszych wersji, pomagamy także klientom przy poprawianiu kodu stron (o ile jest to możliwe).
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:34:07
  • -4
Usługi świadczone przez nazwa.pl oparte są o najnowocześniejszą technologię CloudHostingu, czyli hostingu w chmurze. Dzięki zastosowaniu tej technologii, każdy użytkownik może korzystać z 4 vCPU (o łącznej mocy 20 GHz) i 8 GB RAM. Dodatkowo, zapewniamy automatycznie zintegrowaną z hostingiem sieć CDN nazwa.pl, która posiada m.in. 6 węzłów w Polsce. To tylko niektóre atuty usług nazwa.pl, które pozwalają naszym klientom uruchamiać na naszych serwerach zaawansowane projekty.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:35:34
  • 0
Wśród klientów nazwa.pl, tylko poniżej 1% dodawało samodzielnie do serwera uzyskane poza nazwa.pl certyfikaty (nie mówimy tutaj tylko LE, ale także o innych komercyjnych ofertach).

Automatyczna integracja CloudHosting Panelu z wystawianiem certyfikatów i ich instalowaniem na serwerze, wymusiła na nas konieczność zmiany zasad zarządzania certyfikatami. CloudHosting Panel realizuje czynności zarządzania certyfikatami automatycznie, ale tylko dla tych certyfikatów, które są aktywowane za pośrednictwem nazwa.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:37:15
  • -2
Kody authinfo wysyłane są przesyłką rejestrowaną, adresowaną do właściciela domeny. W ten sposób kod otrzymuje tylko osoba uprawniona.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:39:20
  • -1
Nowy CloudHosting Panel: https://www.nazwa.pl/blog/cloudhosting-panel-do-zarzadzania-hostingiem-w-nazwapl
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:41:19
  • -2
Wśród klientów nazwa.pl, tylko poniżej 1% dodawało samodzielnie do serwera uzyskane poza nazwa.pl certyfikaty (nie mówimy tutaj tylko LE, ale także o innych komercyjnych ofertach). Automatyczna integracja CloudHosting Panelu z wystawianiem certyfikatów i ich instalowaniem na serwerze, wymusiła na nas konieczność zmiany zasad zarządzania certyfikatami. CloudHosting Panel realizuje czynności zarządzania certyfikatami automatycznie, ale tylko dla tych certyfikatów, które są aktywowane za pośrednictwem nazwa.pl.

Klienci, którzy mieli dodane certyfikaty zewnętrzne na dzień wprowadzenia
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:42:06
  • -1
Wśród klientów nazwa.pl, tylko poniżej 1% dodawało samodzielnie do serwera uzyskane poza nazwa.pl certyfikaty (nie mówimy tutaj tylko LE, ale także o innych komercyjnych ofertach).

Automatyczna integracja CloudHosting Panelu z wystawianiem certyfikatów i ich instalowaniem na serwerze, wymusiła na nas konieczność zmiany zasad zarządzania certyfikatami. CloudHosting Panel realizuje czynności zarządzania certyfikatami automatycznie, ale tylko dla tych certyfikatów, które są aktywowane za pośrednictwem nazwa.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 10:42:41
  • 0
Wśród klientów nazwa.pl, tylko poniżej 1% dodawało samodzielnie do serwera uzyskane poza nazwa.pl certyfikaty (nie mówimy tutaj tylko LE, ale także o innych komercyjnych ofertach). Automatyczna integracja CloudHosting Panelu z wystawianiem certyfikatów i ich instalowaniem na serwerze, wymusiła na nas konieczność zmiany zasad zarządzania certyfikatami. CloudHosting Panel realizuje czynności zarządzania certyfikatami automatycznie, ale tylko dla tych certyfikatów, które są aktywowane za pośrednictwem nazwa.pl.

Klienci, którzy mieli dodane certyfikaty zewnętrzne na dzień wprowadzenia
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 12:22:47
  • -2
@bzdr: Przesyłka rejestrowana dostarczana jest za potwierdzeniem odbioru do osoby, która jest wskazana na przesyłce jako adresat lub która przez adresata zostanie upoważniona. Daje to pewność postępowania dowodowego, w przypadku jakichkolwiek nadużyć związanych z nieprawidłowym / nieuprawnionym zarządzaniem domeną.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 12:27:40
  • -5
Z certyfikatów zewnętrznych dostawców korzysta mniej niż 1% klientów nazwa.pl. Rozumiemy potrzeby tej grupy użytkowników, dlatego dajemy możliwość po pierwsze bezpłatnego zmieniania certyfikatów SSL przez kolejne 90 dni po wprowadzeniu CloudHosting Panelu, a po drugie - aktywacji za 1 zł certyfikatów komercyjnych w miejsce istniejących na serwerach w dniu aktywacji CloudHosting Panelu certyfikatów zewnętrznych.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 13:42:48
  • -2
@bzdr: Ad. 1. Nie mamy pewności, że wiadomość została odebrana i przez kogo została odebrana. W przypadku odbioru przesyłki rejestrowanej, stosowne potwierdzenie następuje w momencie odebrania przesyłki, poprzez złożenie podpisu przez osobę uprawnioną do otrzymania korespondencji lub adnotację urzędu pocztowego, który tę przesyłkę dostarczył. Ad. 2. Jest to podyktowane bezpieczeństwem obrotu składnikami majątkowymi, którymi niewątpliwie są domeny.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 15:00:44
  • -1
4 vCPU taktowane zegarem 5 GHz. Po szczegóły zapraszamy na https://www.nazwa.pl/technologia-cloudhosting/ oraz https://www.nazwa.pl/hosting/
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 15:10:07
  • -2
@shirou93: Pełne wyjaśnienie jest w wątku, którego komentarz zacytowałeś. Jeżeli na dzień uruchomienia CloudHosting Panel, na Twoim serwerze były domeny chronione zewnętrznymi (czyli nie zarządzanymi / wydanymi przez nazwa.pl) certyfikatami, wówczas przez kolejne 90 dni od wdrożenia CloudHosting Panelu będziemy realizowali bezpłatnie ich wymianę na zlecenie właściciela serwera. Wystarczy zgłosić do nas taką potrzebę mailowo na kontakt@nazwa.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 04.11.2021, 17:15:29
  • -7
@szczemp: Ze względu na to, że tylko mniej niż 1% klientów nazwa.pl korzysta z certyfikatów wystawianych przez zewnętrzne podmioty, CloudHosting Panel wprowadza pełną integrację zarzadzania wyłącznie certyfikatami SSL oferowanymi przez nazwa.pl. W związku z tym nie przewidujemy dodania opcji zarządzania zewnętrznymi certyfikatami z poziomu Panelu, a ich ewentualne dodawanie do serwera będzie odbywało się na wniosek użytkownika, poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 05.11.2021, 10:11:56
  • -1
@gnysek: Zbieramy uwagi od użytkowników, kolejne wersje CloudHosting Panel będą wydawane po to, aby uwzględniać to, na co najczęściej użytkownicy CloudHosting Panelu zwracają nam uwagę.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 05.11.2021, 14:08:42
  • 0
@bzdr: Kod authinfo to nie są wrażliwe dane tylko składnik majątku. Tego typu forma ochrony interesu klientów dotyczy ich składników majątkowych, które pośrednio zarządzane są w ramach usług świadczonych przez nazwa.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 05.11.2021, 14:27:44
  • -1
@bzdr: Procedura jest wskazana w regulaminie usługi. Realizując usługę, zarówno klient, jak i usługodawca stosują umowę, jaką ten regulamin między nimi stanowi.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 05.11.2021, 15:38:27
  • 0
@Muszczyna: instalacja certyfikatów SSL przez CloudHosting Panel będzie możliwa od dzisiejszego wieczora, kiedy wejdzie kolejna poprawka CloudHosting Panel https://www.nazwa.pl/blog/samodzielna-instalacja-certyfikatow-ssl-w-cloudhosting-panel .
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nazwapl_tk
nazwapl_tk 14.11.2021, 20:13:22
  • -1
Pozwól, że wskażemy tylko niektóre zalety CloudHostingu w nazwa.pl:

- oferuje swoim klientom hosting z gwarantowanymi zasobami mocy 4 vCPU 5 GHz i 8 GB RAM, a sam hosting realizowany jest w technologii cloud (prawdziwy cloud a nie wirtualne VPSy migrowane między nodami przy większym obciążeniu);
- na serwerach udostępnia PHP, Node.js, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, Python, Perl;
- zapewnia użytkownikom darmową i automatyczną integrację z siecią CDN posiadającą 6 węzłów w Polsce - w Warszawie,

14

Mirki nazwa wróciła dodawanie własnych certów

Mirki nazwa wróciła dodawanie własnych certów

widzę że pozwoliła jednak na dodawanie własnych certów [$~09eb6dc8315dfadc568847b69d96d0a6~$] #certyfikaty #ssl #nazwa

qserkes
z
nazwa.pl
dodany: 05.11.2021, 17:01:55
  • 15
  • #
    technologia
  • #
    letsencrypt
nazwapl_tk
nazwapl_tk 08.11.2021, 13:53:34
  • -1
@szczemp: Aktualnie testujemy poprawkę, dzięki której po dodaniu certyfikatu typu Wildcard (*.domena.pl) wszystkie subdomeny będą pokazywać się jako zabezpieczone. Taki certyfikat dodajemy po prostu do domeny głównej, czyli certyfikat *.domena.pl dodajemy przy domenie domena.pl.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 08.11.2021, 16:49:06
  • -1
@szczemp: Certyfikat Wildcard zabezpiecza wszystkie domeny drugiego rzędu (czyli np. nazwa1.jakasdomena.pl, nazwa2.jakasdomena.pl, costam.jakasdomena.pl itd), jak również samą domenę główną jakasdomena.pl / www.jakasdomena.pl. Nie będzie on jednak szyfrował transmisji dla domen trzeciego rzędu np. www.nazwa1.jakasdomena.pl, sklep.nazwa2.jakasdomena.pl itd.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 08.11.2021, 17:34:48
  • -1
@szczemp: Możliwe jest wygenerowanie za pomocą certbot jedną komendą certyfikatu dla domeny głównej i domen drugiego rzędu, przez co poprawnie można zainstalować jeden certyfikat typu Wilrdcard.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 08.11.2021, 17:53:09
  • -1
@szczemp: Zgodnie z DNS-01 challenge akceptowane są wielokrotne rekordy TXT w strefie DNS domeny - idąc za oficjalną informacją "You can have multiple TXT records in place for the same name. For instance, this might happen if you are validating a challenge for a wildcard and a non-wildcard certificate at the same time.".
nazwapl_tk
nazwapl_tk 09.11.2021, 06:44:01
  • 0
@szczemp: Przetestowaliśmy wczoraj ten schemat działania - dwa rekordy TXT. Ich odczyt przebiegł poprawnie. Musiały być dodane 2 rekordy, jeden pod drugim. Weryfikowaliśmy to dwukrotnie dla różnych domen. Nie jesteśmy w stanie określić, co jest powodem błędu w Twoim przypadku.

16

Dlaczego odradzam korzystanie z usług nazwa.pl

Dlaczego odradzam korzystanie z usług nazwa.pl

Dlaczego nie polecam korzystanie z usług firmy nazwa.pl ! -  niemiła obsługa -  niekompetentna obsługa -  ceny z "księżyca" -  duża zawodność  Proszę o dopisywanie swoich komentarzy, opinii.

HardBoss
z
wykop.pl
dodany: 17.03.2021, 22:38:48
  • 4
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
  • #
    technologia
  • #
    komputery
nazwapl_tk
nazwapl_tk 18.03.2021, 08:22:44
  • -1
@HardBoss Chętnie dowiemy się, z czym miałeś u nas problem? Co nie działa Ci tak, jak powinno? Kiedy się z nami skontaktowałeś i w jakiej sprawie? Podeślij proszę informację w tej sprawie albo przez prywatną wiadomość, albo najlepiej wklej tutaj informacje o swoim zgłoszeniu, które do nas wysłałeś, a które nie zostało prawidłowo obsłużone. Publikując tego typu anonimowy wpis niestety nie pozwalasz nam, firmie, którą obwiniasz o pewne kwestie, odnieść się
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nazwapl_tk
nazwapl_tk 08.12.2020, 13:56:29
  • 2
Jesteś developerem #nodejs ? Mamy dla Ciebie konkurs połączony z rozdajo!

Node.js, udostępnione w modelu Software as a Service na hostingu nazwa.pl, pozwala na uruchamianie aplikacji JavaScript bez konieczności konfiguracji systemu operacyjnego i oprogramowania na serwerze. Zależnościami, które są wymagane przez aplikacje, można zarządzać korzystając z managera pakietów Npm, bezpośrednio z poziomu SSH.

Do Twojej dyspozycji oddajemy preinstalowane najpopularniejsze frameworki, takie jak: Express.js, Koa.js, Nest.js, Sails.js, Derby.js, Adonis.js, Socket.io, Total.js,
nazwapl_tk - Jesteś developerem #nodejs ? Mamy dla Ciebie konkurs połączony z rozdajo...

źródło: comment_1607435750K6jOGZMF9KmKrGUnoZFIso.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

toshibaas
toshibaas
toshibaas
08.12.2020, 14:02:07
  • 3
@nazwapl_tk: hosting w cenie leasingu samochodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
nazwapl_tk
nazwapl_tk
Autor
09.12.2020, 09:30:46
  • 0
@nazwapl_tk: W związku z pytaniami na temat na tego konkursu #nazwapl informujemy, że na serwerach CloudHosting istnieje możliwość uruchamiania nie tylko aplikacji pisanych w Node.js, ale też PHP. Można jednocześnie korzystać z interpretera PHP i Node.js, a definicję, które środowisko (PHP czy Node.js) jest właściwe dla konkretnej domeny podpiętej pod serwer, określa się poprzez ustawienie w panelu zarządzania serwerem Active.admin. Serwery, będące nagrodami w naszym konkursie można
  • Odpowiedz

1

TOP 30+ Najlepszych Hostingów Stron WWW (Ranking 2021

TOP 30+ Najlepszych Hostingów Stron WWW (Ranking 2021

Jak wybrać najlepszy hosting stron WWW dla Ciebie lub Twojego biznesu? Nasz ranking 30 najlepszych hostingów pozwoli znaleźć coś na każdą kieszeń i wymagania.

Alan_TT
z
profitfromtech.com
dodany: 30.10.2020, 20:06:49
  • 22
  • #
    hosting
  • #
    webdesign
  • #
    stronywww
  • #
    webhosting
nazwapl_tk
nazwapl_tk 31.10.2020, 01:42:53
  • 0
@defoxe: Jeżeli masz pytania odnośnie realizacji swojego zgłoszenia - skontaktuj się z naszą infolinią 22 454 48 10
/ 801 33 22 33. Jeżeli masz numer zgłoszenia przypisany do swojej sprawy - podaj go konsultantowi w trakcie rozmowy. To najszybsza forma załatwienia każdej sprawy.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 31.10.2020, 10:56:53
  • 0
@defoxe: Nie napisałeś nic, co pozwala odnaleźć Cię jako użytkownika. Zadanie ogólnego pytania na wykopie z użyciem pseudonimu nie pozwala nam zidentyfikować Twojego zgłoszenia. Podeślij przez prywatną wiadomość login swojego konta lub numer zgłoszenia - cokolwiek, co pozwoli nam przynajmniej sprawdzić, o czym rozmawiamy.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 31.10.2020, 11:11:14
  • 0
@defoxe: Skąd mamy wiedzieć, jaki jest numer akurat Twojego zgłoszenia? Skoro nie podajesz żadnych danych identyfikacyjnych, nie jesteśmy w stanie sprawdzić tego, o czym piszesz. Jesteś jednym z milionów anonimowych użytkowników na wykopie. Zatem jeżeli nie chcesz także przesyłać do nas jakichkolwiek danych indentyfikacyjnych również przez prywatną wiadomość na wykopie, to niestety nie będziemy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 31.10.2020, 11:19:54
  • 0
@defoxe: Doskonale rozumiemy, to co napisałeś. Ale nie wiemy, po loginie na wykopie @defoxe jaki jest numer Twojego zgłoszenia.

Jeżeli chcesz, aby niezależnie od realizacji na poziomie Działu Obsługi Klienta sprawdzić jeszcze raz Twoje zgłoszenie, to podaj jego numer. Nie wystarczy, że napiszesz, że je wysłałeś. Musimy wiedzieć, o jakie zgłoszenie chodzi. I prosimy, abyś nie stosował w naszym kierunku pomówień, bo chcemy pomóc Tobie w konkretnym przypadku, ale
nazwapl_tk
nazwapl_tk 26.10.2020, 11:39:21
  • 1
node.js wchodzi właśnie do oferty nazwa.pl !

Prace nad wdrożeniem dobiegają końca, dlatego masz ostatnią, niepowtarzalną szansę, aby przetestować to środowisko w nazwa.pl! Zdobądź serwer CloudHosting z node.js i przekaż nam swoje uwagi!

Prześlij do nas swoje zgłoszenie i krótką notkę z informacjami o sobie (jak długo zajmujesz się node.js, czy jakiś Twój projekt można obejrzeć online itp.) na adres na rnd@nazwa.pl.

Pamiętaj,
nazwapl_tk - node.js wchodzi właśnie do oferty nazwa.pl !

Prace nad wdrożeniem dob...

źródło: comment_16037123450loARkwgS5prhi9W9bODJA.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LaylaTichy
LaylaTichy
26.10.2020, 11:53:44
  • 10
@nazwapl_tk: xD ktos ogarniety wg korzysta z nazwy? xD
  • Odpowiedz
Melcma
Melcma
26.10.2020, 12:27:57
  • 12
@nazwapl_tk: no jakoś 5 lat za późno, gratuluję
  • Odpowiedz

628

Z serii absurdy oraz poziom polskich firm hostingowych - nazwa.pl.

Z serii absurdy oraz poziom polskich firm hostingowych - nazwa.pl.

Jak zarobić na poczcie email w imię walki ze spamem? Pierwsze 5kb za darmo? nazwa.pl znowu w akcji.

siglvj
z
wykop.pl
dodany: 14.10.2020, 20:49:36
  • 288
  • #
    nazwapl
  • #
    hosting
  • #
    komputery
  • #
    technologia
  • #
    heheszki
nazwapl_tk
nazwapl_tk 14.10.2020, 23:38:53
  • -101
Niniejsze wykopalisko opisuje parametry usługi, z którymi można zapoznać się przed złożeniem zamówienia. Rozumiemy, że limit 1000 wiadomości e-mail wysyłanych w ciągu doby może być dla kogoś limitem zbyt małym, dlatego dajemy możliwość powiększenia tego limitu.

Piszesz @siglvj >Limit ten wynosi 1000 e-maili wysłanych na dobę dla CAŁEJ organizacji.

Skoro jesteś organizacją, i potrzebujesz dużych limitów związanych z pocztą e-mail, nie ma najmniejszego problemu, aby zwiększyć go do 10.000 lub 100.000 wiadomości
  • 18
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nazwapl_tk
nazwapl_tk 14.10.2020, 23:42:34
  • -96
@WuDwaKa: Parametry usługi są prezentowane na naszej stronie. Serwery z 30 dniowym bezpłatnym okresem testowym nie mogą być aktywowane bez żadnej kontroli nad tym, jak są wykorzystywane, czy np. za ich pomocą nie jest wysyłany spam. Jeżeli organizacja do której należy autor wykopaliska ma problem z wysyłką poczty ze swojego serwera - zapraszamy do kontaktu zgodnie z wyjaśnieniem jakie prezentujemy we wpisie https://www.wykop.pl/link/5743153/#comment-82901499
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 08:42:55
  • -88
@zdunek89: Na jakiej podstawie publikujesz informacje, że usługa w nazwa.pl nie działa prawidłowo? Podeślij proszę identyfikator swojego serwera, który masz lub kiedykolwiek miałeś w nazwa.pl, zweryfikujemy wszystkie zgłoszenia jakie odnośnie tego serwera, które do nas przesyłałeś. A co do cen, 100 zł netto w promocji i 200 zł netto poza promocją za serwer 100 GB, czy to faktycznie wysoka cena? Która firma w Polsce, oferująca usługi w technologii cloud, jest
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 11:42:56
  • -80
@zdunek89: 10 czy 12 lat temu miałeś problem z hostingiem w nazwa.pl? Dodatkowo potwierdzasz w swojej wypowiedzi, że nie znasz oferty firmy, skoro porównujesz koszt domeny u francuskiego rejestratora do kosztu usługi w pakiecie Bezpieczna domena w nazwa.pl. Pakiet Bezpieczna domena nie jest tylko "domeną", ale również ofertą komercyjnego certyfikatu SSL (z gwarancjami), wydanego przez Certum, możliwością korzystania z DNS Anycast, automatycznymi konfiguracjami DKIM (dla poczty wychodzącej i przychodzącej), DMARC,
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 12:27:03
  • -65
@zdunek89: Jak zatem chcesz nazwać swoją wypowiedź skierowaną w naszą stronę "Gówniane działanie, jakieś śmieszne obostrzenia, do tego ceny z kosmosu." ? Wiemy jak działają nasze usługi, wiemy ile czasu każdy z nas w nazwa.pl poświęca na to, żeby każdy z użytkowników był zadowolony z tego, że jego serwer jest dostępny, że jego strona działa, że jego poczta dociera do adresatów. Pisząc takie słowa kierujesz je do ponad
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 13:01:51
  • -47
Zawsze są jakieś dziwne problemy i trzeba kombinować z konfiguracją, czy to jakiś CMSów czy to rozwiązań autorskich, dedykowanych.


@zdunek89: Jeżeli w przyszłości napotkasz na jakiś problem z usługą w naszej firmie, skontaktuj się z nami albo tworząc post na wykopie albo przez prywatną wiadomość. W kilka chwil rozwiążemy te potencjalne problemy o których piszesz. I jeżeli kiedykolwiek pomoc techniczna, która jest u nas dostępna 24h/7 nie rozwiąże Twojego problemu,
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 13:20:44
  • -46
@zdunek89: Jeżeli masz domenę zarejestrowaną w ofercie promocyjnej, to przeniesienie jej przed końcem okresu promocyjnego jest możliwe po wyrównaniu ceny promocyjnej do ceny standardowej.

@p0mian: Dla wszystkich osób, które dawno temu zmieniły usługodawcę mamy jedną informację. W ramach cloudhostingu, jaki oferujemy, każdy ma dostęp do szczegółowych statystyk dotyczących zarówno generowanego obciążenia przez stronę, jak również ma możliwość weryfikacji, które elementy strony powodują to obciążenie. W tej chwili na
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 13:48:47
  • -50
@zdunek89: Temat spraw, o jakich piszesz, to przykład kolejnych plotek, które żyją własnym życiem, jak większość niesprawdzonych informacji w Internecie, chociażby ostatnie rewelacje o leczeniu COVID-19 witaminą C....

Kod autoryzujący domenę wydajemy na podstawie wniosku dosłanego do nas w formie pisemnej, albo jako skan w PDF e-mailem (po opatrzeniu PDFa podpisem kwalifikowanym). Wnioski rozpatrywane są na bieżąco.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 16:07:50
  • -38
150pln na miesiąc za domenę pl . Bez komentarza.


@kuflik: 120 zł netto / 147,60 zł brutto na rok (a nie na miesiąc).... A w cenie m.in. certyfikat wydany przez Asseco/Certum, komercyjny, konfiguracje DKIM, SPF, DMARC, zabezpieczenie CAA i technologia DNS Anycast. Wartość rynkowa certyfikatu to prawie cały roczny koszt odnowienia domeny. Do tego 24h/7 wsparcie techniczne dla każdej usługi.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 16:11:07
  • -34
A to tylko cena przedłużenia DO czasu wygaśnięcia domeny.


@hieronimek: Warto rozliczać płatności w terminie ważności usługi, wówczas nie ma żadnych opłat dodatkowych. Dlatego wysyłane są powiadomienia i e-mailowe i smsowe, aby nikt nie zapomniał o tym, że w danym dniu kończy się ważność usługi.

authinfo tylko na papierowym wniosku, ale smiechłem xD


@dedik: Nie tylko. Wniosek można wysłać do nas w formie skanu, w PDF, z podpisem
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 16:22:46
  • -26
Oczywiście SSL tylko na Waszych serwerach prawda?


@hieronimek: Certyfikat SSL można zainstalować na dowolnym serwerze, pobierając go z Panelu Klienta. Certyfikat jest przypisany do domeny a nie do serwera. Domena musi tylko być na naszych DNSach, a skierowanie domeny na serwer w innej firmie wykonujesz poprzez wpis rekordu A/MX w konfiguracji DNS Anycast. W niczym to jednak nie ogranicza działania domeny ani certyfikatu.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 16:27:22
  • -25
@dridex_: Już o tym pisaliśmy. Pocztą lub mailem. Zapraszamy do zapoznania się z treścią np. Regulaminu świadczenia usługi rejestracji domeny, jeżeli jesteś zainteresowany usługą, który jest dostępny na stronie https://www.nazwa.pl/pomoc/regulaminy/
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 16:30:53
  • -36
Ta "opłata" to nie jest opłata za wyciągnięcie domeny z jakiegoś wora domen zablokowanych


@hieronimek: Nikt nie napisał, że jest to opłata za wyciągnięcie domeny z wora domen zablokowanych. To normalna opłata cennikowa, która jest podana na stronie https://www.nazwa.pl/cennik/cennik-domen/ . Aby użytkownik nie zapomniał o opłacie za usługę utrzymania domeny, wysyłane są przez nas powiadomienia o tym fakcie odpowiednio wcześniej przed wygaśnięciem domeny (emailem i sms'em). A jeżeli zdarzy
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 17:12:37
  • -29
To wszystko mam w darmowym certyfikacie Let's Encrypt.


@Camis: Certyfikat darmowy to certyfikat bez gwarancji. Poza tym certyfikat sam w sobie nie stanowi konfiguracji DKIM czy DMARC, które w nazwa.pl są realizowane dla klienta automatycznie. Certyfikat nie jest również elementem usługi Anycast dla serwerów DNS. Nadmienimy tylko, że jedynym polskim sponsorem Let's Encrypt jest właśnie nazwa.pl. M.in. dzięki nazwa.pl ten projekt może być darmowy.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 18:11:25
  • -26
A co jeżeli na przykład chcę użyć CloudFlare i do tego waszego certyfikatu?


@ari2k5: Już napisaliśmy, że domena musi być na naszych DNSach, korzystać z DNS Anycast, aby był dla niej aktywny certyfikat. Taki certyfikat można zainstalować na każdym serwerze. Pamiętaj, że nazwa.pl oferuje doskonałą usługę Anycast w ramach swoich DNSów, które działają bez żadnych limitów.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 18:14:56
  • -27
Uczciwe by było 55 brutto


@kuflik: Niestety, za 55 zł brutto nie jesteśmy w stanie udostępnić całego szeregu narzędzi i technologii w ramach pakietu Bezpieczna domena. Nie jesteśmy też w stanie zapewnić 24h/7 wsparcia dla użytkowników domen. Oferujemy usługę w pakiecie. Jeżeli ktoś tego pakietu nie potrzebuje, może wybrać usługi w dowolnej firmie, gdzie nie będzie miał konfiguracji DKIM czy nie będzie miał komercyjnego SSLa, czy też będzie miał wsparcie
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 18:20:59
  • -34
I nie możecie się zasłaniać że to kwestie bezpieczeństwa czy coś podobnego, bo to można zrobić na milion sposobów, każdy lepszy niż to co macie.


@zdunek89: Nie zgodzimy się z Tobą. Osoby prywatne same mogą zarządzać swoim majątkiem. Firmy, które stanowią przeważającą część klientów nazwa.pl - już nie. W firmach mamy różne osoby o różnych kompetencjach, część z pracowników zajmuje się stronami WWW, inni zajmują się rozliczeniami, a jeszcze inni
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 18:28:42
  • -31
@piotr-bogdanski-79: Podeślij do nas na priv identyfikator swojego serwera, sprawdzimy dokładnie wszystkie ewentualne tematy, jakie mogłeś do nas zgłaszać. Czekamy na wiadomość!
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 18:31:43
  • -177
niby najtaniej ale na każdym kroku musisz sie pilnowac bo wszedzie pulapki zeby orznac klienta


@Mordall: Każdy hosting ma limity dotyczące wysyłki poczty. Nie inaczej jest w nazwa.pl. Oferujemy 30 dniowe okresy testowe na usługi, czy uważasz, że rozsądnie byłoby nie kontrolować tego co się dzieje z pocztą na serwerach? Użytkownik który otworzył to wykopalisko zniknął tak szybko jak się pojawił. Wiadomym jest że takie akcje inicjuje się w jednym
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 19:08:32
  • -27
Że się tak wyrażę ma za dużo na pagonach, żeby się takimi bzdurami zajmować


@fenio: Domena nie jest bzdurą. Na początku domena może być mało warta, ale jej wartość rośnie wraz ze wzrostem wartości firmy, którą ta domena reprezentuje w Internecie. I nie chodzi tu o łamanie prawa, tylko o bezpieczeństwo zarządzania daną usługą. Każda firma we własny sposób definiuje to, jak podchodzi do polityki bezpieczeństwa. Nazwa.pl jest jedyną polską
nazwapl_tk
nazwapl_tk 15.10.2020, 19:10:26
  • -55
@jakisprostylogin: Możesz być pewien, że do każdego przypadku podchodzimy indywidualne, co staramy się powiedzieć wszystkim, którzy niestety nie potrafią nas wysłuchać i spłycają każdą rozmowę do inwektyw w naszym kierunku... Dziękujemy za uczciwy głos w dyskusji.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 07:11:15
  • -7
@pawel86: Na listę RBL trafia adres IP a nie ktoś osobiście. Jeżeli Twój IP jest na liście RBL, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. A co do limitu - tak na serwerach jest limit 1000 maili wysyłanych na dobę, który można zwiększyć do 10000 lub 100000 za dodatkową opłatą. Jeżeli ktoś jest zainteresowany taką usługą, nie ma problemu, aby ją włączyć. Wówczas także masz dedykowany adres IP, na którego
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 07:24:37
  • -1
@pawel86: Jeżeli trafiłeś na listę RBL z dedykowanym numerem IP to znaczyć, że z kont e-mail na Twoim serwerze wysyłany był spam. To nie my wpisujemy IP na listy RBL. W każdym przypadku to użytkownik korzystający z danego IP i danej domeny musi skontaktować się z administratorem listy RBL w celu wyjaśnienia powodu blokady.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 07:34:25
  • -1
@pawel86: Nie my ustalamy zasady funkcjonowania list RBL i ewentualnego zdejmowania IP z tych list. Tylko kilka list wymaga kontaktu ze strony AS który zarządza danym IP, reszta wymaga kontaktu od użytkownika IP, bo musi ten kontakt pochodzić z domeny jaka na tym IP działa. My nie mamy dostępu do Twojej domeny, aby móc z niej wysłać informację do zarządcy RBL'a. Podeślij na priv do nas swój nr IP. Sprawdzimy
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 07:41:08
  • -1
Przecież napisałem, że już się nie znajduje na listkach RBL.


@pawel86: Jak jesteś pewien, że nie ma, to nie ma podstaw, aby inne serwery pocztowe nie przyjmowały od Ciebie poczty. W takim przypadku powinien być generowany komunikat błędu przez serwer odbiorczy, dlaczego Twojego maila nie przyjmuje. Jeżeli wyślesz nam przez priv IP, zweryfikujemy jego reputację w przeszłości, być może uda nam się ustalić, czemu miałeś takie problemy kiedyś z tym
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:05:27
  • -2
@janneta @crawler : Każdy klient zawierający umowę z nazwa.pl na dowolną usługę akceptuje regulamin świadczenia tej usługi. To jest procedura obowiązująca w każdej firmie. Regulamin ustala zasady współpracy między klientem a usługodawcą, poza które ani usługodawca ani klient nie mogą wychodzić. Wszystkie warunki współpracy między klientem a usługodawcą określa regulamin. Dotyczy to zasad wysyłki informacji autoryzujących domenę czy zasad kończenia współpracy między klientem a usługodawcą.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:15:18
  • -3
@graf_zero: Wykres prezentuje najniższe czasy generowania WordPress'a, co dotyczy i nazwa.pl i każdej innej firmy, którą to zestawienie obejmuje. Podanie najniższego czasu jest najbardziej uczciwe, bo pozwala zorientować się w tym, który serwer obiektywnie jest najszybszy. Średni czasu mógłby uwzględnić chwilowe przeciążenia, które w przypadku firm nie oferujących technologii cloud niestety występowały w naszych badaniach dość często.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:27:03
  • -8
@Stivo75: Niestety, widać, że Twoje doświadczenie w tym temacie jest niewielkie. W nazwa.pl wszystkie usługi zabezpieczone są wielostopniowo, począwszy od systemów anty-DDoS, poprzez IPS czy WAF. Wszystkie nienaturalne zachowania są filtrowane i nie wpływają na usługi użytkowników. Użytkownicy usług mogą być spokojni o to, że ich strony / sklepy / blogi itd są bezpieczne, bo wszystkie nienaturalne zachowania, przekraczające ustalone przez nas normy, będą filtrowane na poziomie zabezpieczeń przed serwerem,
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:28:42
  • -7
@Kalwi: Wnioski o wydanie authinfo przyjmujemy albo w formie pisemnej (wydrukowane, podpisane), albo w formie skanów w PDF, opatrzonych podpisem kwalifikowanym. Wszystkie wnioski są rozpatrywane na bieżąco. Warunki dostarczania do nas wniosków są opisane w regulaminie usługi, także każdy abonent po przesłaniu do nas pytania w tej sprawie otrzyma wyczerpującą informację w tym zakresie.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:30:46
  • -1
2020 rok a ludzie mają hostingi i domeny w nazwa.pl

@dzikdzikdzik: Tylko nazwa.pl oferuje usługi w technologii cloud, z jasnymi parametrami bezpieczeństwa, które można zweryfikować przed zakupem usługi. We wszystkich innych firmach dowolne limity pojawiają się dopiero jako zaskoczenie, w nazwa.pl wszystkie parametry bezpieczeństwa można zobaczyć przed zakupem usługi i zdecydować czy chce się z niej korzystać czy też nie. Dodatkowo oferujemy 30 dni okresu testowego, w którym każdy może
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:37:50
  • 0
@CiemnaStronaMiasta: Nie pisz takich rzeczy, bo wiadomym jest, że to nie prawda. Gdyby było to chociaż w 1% prawdą, nie powstałoby to wykopalisko, w którym jakiś spamer żali się tym, że nie może wysłać więcej niż 1000 maili na dobę. Wszystkie przypadki wysyłki spamu są przez nas analizowane i podejmowane są niezbędne kroki w celu eliminacji potencjalnych zagrożeń.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:38:57
  • -1
@test30: A jak inaczej przedstawić czas użycia procesora? W godzinach? Przecież operacje CPU, tym bardziej przy taktowaniu zegarem 5 GHz zajmują ułamkowe części sekundy.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:40:19
  • 0
@snappik: W nazwa.pl można zwiększyć limit wysyłki poczty do 10.000 lub 100.000 maili na dobę. To rozwiązanie dodatkowo płatne odpowiednio 25 i 100 zł netto miesięcznie.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:41:34
  • -8
@Zajec5: W nazwa.pl limit wynosi 1000 maili na dobę, który można zwiększyć do 10.000 lub 100.000 na dobę za dodatkową opłatą odpowiednio 25 i 100 zł netto miesięcznie.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:54:42
  • -3
@graf_zero: Prezentujesz zwykłą teorię spiskową. Czy uważasz, że jako firma ryzykowalibyśmy podaniem publicznie nieprawdy? Zastanów się. Oto informacja z naszego bloga: Powyższy test został wykonany w dniach 11.02.2020 – 14.02.2020 za pomocą aplikacji WordPress 5.3.2 pobranej ze strony http://pl.wordpress.org (czysta instalacja) wraz z zainstalowanym dodatkowym pluginem Query Monitor 3.5.2, w środowisku PHP 7.3, na płatnych pakietach hostingowych badanych usługodawców. Na wykresie zaprezentowano dla każdego z usługodawców minimalny czas ze wszystkich
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 08:56:14
  • -7
@garbal70: Czy masz jakiś problem z usługą w naszej firmie lub kiedykolwiek nie otrzymałeś odpowiedzi na swoje zgłoszenie? Prosimy, skontaktuj się z nami przez priv, wyjaśnimy tę sytuację.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 09:13:26
  • -1
@sciana: https://www.nazwa.pl/parametry-bezpieczenstwa/
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 09:16:16
  • -2
@graf_zero: Najprościej będzie jak sam powtórzysz test biorąc pod uwagę nazwa.pl i dowolne inne firmy z zestawienia. Akurat w przypadku nazwa.pl wszystkie wyniki są jednakowe, różnice są w przypadku pozostałych firm. Dlaczego? Bo w nazwa.pl masz cloudhosting, który gwarantuje moc 4x vCPU przez cały czas korzystania z usługi. To moc gwarantowana, tylko dla Ciebie. Tego nie zaoferują inne firmy. Tak więc czas generowania strony w nazwa.pl przy każdym powtórzeniu był
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 09:21:49
  • -2
@graf_zero: Przecież możesz sobie sam przetestować wszystko. Masz metodę jak na dłoni. Może sprawdź, a potem oceniaj i feruj orzeczenia czy to co piszemy to pusta deklaracja.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 09:25:36
  • -4
@Stivo75: WAF to ostatni element całego zabezpieczenia, robotę w kwestii "ataków" o jakich piszesz robi IPS i systemy anty-DDoS. Jeżeli nie masz w nazwa.pl usługi, to nie otrzymujesz żadnych maili. Nie pisz, że jest inaczej, bo to nie prawda. A jeżeli masz usługę zakupioną w promocji, to warunkiem tej promocji jest możliwość przesłania do Ciebie jako użytkownika określonych typów wiadomości e-mail. Nie negujemy, że zawsze może się zdarzyć, że jakiś
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 09:28:45
  • -2
@graf_zero: Wynik pokazuje realną moc serwera / hostingu /, którą dysponuje klient dokonujący zakupu usługi. Prędkość wykonywania czynności przez CPU ma bezpośrednie przełożenie na czas generowania dynamicznych stron WWW. Do tego oczywiście dochodzi przesłanie strony z serwera do użytkownika, przy czym to już nie zależy od serwera, gdyż dysponując łączami ponad 200 Gbps i punktami styku z największymi operatorami w Polsce i Europie użytkownik naszej usługi może liczyć na bardzo
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 09:30:08
  • -1
@test30: Wszystkie firmy podają dopuszczalny / gwarantowany czas pracy CPU w sekundach. Możemy żartować, ale tak właśnie jest.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 09:45:48
  • -4
Wiadomo że nie otrzymuje bo sobie zmieniłem adres e-mail na kontakt@nazwa.pl ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Stivo75: Skoro piszesz że zmieniłeś, to znaczy że masz nadal u nas swój Panel Klienta, i w zależności od tego, jakie masz w nim ustawienia, otrzymujesz lub nie powiadomienia.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 09:54:39
  • -3
Wniosek o wydanie authinfo przesyła się do nas albo pocztą (po wydrukowaniu i podpisaniu), albo e-mailem (w PDF, z podpisem kwalifikowanym). Procedura jest opisana w Regulaminie usługi rejestracji domeny. Nie ma tutaj nic, czego nie prezentujemy i o czym nie informujemy.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 09:58:37
  • -4
@Stivo75: Jeżeli masz Panel Klienta i masz w nim odpowiednie ustawienia, to zgodnie z tymi ustawieniami otrzymujesz lub nie powiadomienia. Sam napisałeś: >Słyszałem od was nawet "rekord w bazie danych się zaplatał". Podchodząc uczciwie do rozmowy, w przeciwieństwie od Ciebie, nie wykluczymy tego, że takiej sytuacji nie było. Ale żeby nazywać to naruszeniem czegokolwiek? Rozumiemy, że masz chęć narzekania na firmę, w jakiej pracujemy, ale bądź uczciwy w tym co
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 10:00:52
  • -2
@sciana: W specyfikacji hostingu jest informacja o parametrach bezpieczeństwa. Parametry bezpieczeństwa można sprawdzić na stronie, której link podaliśmy.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 10:04:32
  • -3
@Stivo75: Jeżeli otrzymałeś wiadomość email, której nie chciałeś otrzymać, możesz to zawsze do nas zgłosić. I jeżeli to zrobiłeś, to bardzo dobre. Na pewno nie wysyłamy do nikogo wiadomości, kto sobie tego nie życzy. Jezeli jesteś programistą, bo tak się chwalisz na stronie swojego profilu to wiesz, że w informatyce jest albo 1 albo 0. Ale czasami, z dowolnych przyczyn może pojawić jakiś błąd, który jak tylko zostanie zauważony, to
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 10:07:39
  • -1
@janneta: Dla domeny .pl cena 10 zł za rok, a 120 zł za 2 lata. Spójrz do koszyka i ustaw sobie taki czas zamówienia usługi, jaki Cię interesuje.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 10:08:14
  • -2
@sciana: Link jest dostępny na dole naszej strony, opisany jako "Bezpieczeństwo".
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 10:51:53
  • 0
@sciana: Limit 1000 maili wysyłanych na dobę można powiększyć za dodatkową opłatą do 10.000 lub 100.000. Koszt usługi to 25 lub 100 zł netto / mc. Przy powiększeniu limitu aktywowany jest od razu dedykowany adres IP dla danego hostingu. Zawsze podchodzimy indywidualnie w sprawach limitów, czy to dotyczących poczty czy też innych kwestii, dlatego wszystkich użytkowników w pierwszej kolejności zachęcamy do kontaktu z nami.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 12:10:32
  • -5
@Jurigag: Większość klientów nazwa.pl stanowią duże firmy, w których zarządzanie majątkiem realizowane jest przez kogoś innego, niż webmaster. Webmaster ma za zadanie zajmować się stroną, rozliczeniami zajmuje się księgowość a majątkiem zarządza przeważnie prezes firmy. Ponieważ kod authinfo pozwala na wykonanie tzw. elektronicznej cesji praw do domeny, jest to mimo tego, co wydaje się niektórym użytkownikom, dość ważny kod. Być może w przypadku osób prywatnych czy jednoosobowych firm, gdzie jedna
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 12:31:07
  • -1
@Tsumugi: Jeżeli wczytasz się w wypowiedzi tych osób, które piszą o nazwa.pl źle zobaczysz, że tak faktycznie nikt z nich nie zgłasza żadnego realnego problemu. Bo trudno uznać za problem z jakością usługi konieczność wysyłki kodu authinfo w formie tradycyjnej lub e-mailem z podpisem kwalifikowanym. Każdego dnia w naszej firmie setki ludzi pracują tylko po to, aby usługi dla naszych klientów były świadczone na najwyższym poziomie. Codziennie otrzymujemy wiele miłych
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 13:09:50
  • 0
@pawel86: TLS jest domyślnie aktywny, nie ma możliwości aby połączenie nie odbywało się z wykorzystaniem TLS. Co do revDNS, to każdy IP w nazwa.pl, zarówno współdzielony, jak i dedykowany, posiada revDNS. Możesz to sprawdzić na przykład na https://mxtoolbox.com/ReverseLookup.aspx
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 13:27:21
  • 0
Must issue a STARTTLS command first


@pawel86: Czy wysyłasz wiadomość przez program email, za pomocą połączenia SMTP lub przez Webmaila? Czy wysyłasz wiadomość z poziomu własnego skryptu na serwerze?
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 13:29:46
  • -1
@mmichal: Wszystkie parametry bezpieczeństwa są prezentowane na stronie https://www.nazwa.pl/parametry-bezpieczenstwa/ .
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 13:34:46
  • 0
@pawel86: Nie możemy pewnych kwestii poruszać przez publiczne wiadomości, prześlij do nas prywatną wiadomość.
nazwapl_tk
nazwapl_tk 16.10.2020, 15:51:21
  • 0
Ta jasne, jak w panelu zaznaczam kilka domen na raz do wydania authinfo to wyświetla się komunikat "Wystąpił nieznany błąd" i handluj z tym...


@notset: Jeżeli masz domeny zarejestrowane na różne dane (różni abonenci), wówczas musisz dla tych domen wygenerować osobne wnioski. Gdy domeny mają jednego abonenta, wówczas wczytują się do jednego wniosku. Jeżeli masz kłopot z wygenerowaniem wniosku, a jesteś pewien, że wszystkie domeny są zarejestrowane na tego samego

5

Nazwapl i promocje :D

Nazwa.pl i jej promocje aktualnie server VPS Start CENA 10(zł/m-c) po czym przechodząc do koszyka widnieje cena netto 150zł za 12 miesięcy. Posługując się prostą matematyką można zauważyć, że cena powinna wynośić 120zł netto a nie 150zł. Nadchodzi gwóźć programu ostatnio bardzo reklamują swój...

kuboit
z
wykop.pl
dodany: 14.05.2020, 14:04:42
  • 6
  • #
    polska
  • #
    hosting
  • #
    nazwapl
  • #
    promocje
nazwapl_tk
nazwapl_tk 14.05.2020, 15:36:00
  • -1
@kuboit
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem promocji "Super serwer VPS w nazwa.pl", z której chce Pan skorzystać.

Oferta promocyjna przedstawiona jest w nim w sposób bardzo czytelny:

"Promocja dotyczy usług VPS zamówionych przez Klienta za pośrednictwem strony internetowej nazwa.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w okresie trwania promocji, na następujących
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nazwapl_tk
nazwapl_tk 14.05.2020, 23:10:30
  • 1
@kuboit
Po weryfikacji - nie pozostaje nam nic innego jak przeprosić i co najważniejsze - bardzo podziękować Tobie za zasygnalizowanie tego przeoczenia, jakie wkradło się w Pełnej Specyfikacji usługi na naszej stronie internetowej.

Wraz z promowaniem usługi VPS Speed - niestety, co tu dużo mówić - przez błąd ludzki, nie została właściwie wprowadzona w Pełnej Specyfikacji cena roczna VPS Start (w wersji standardowej). W tym miejscu chcielibyśmy zapewnić, że wszyscy Klienci,
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nazwapl_tk
nazwapl_tk 31.03.2020, 09:09:25
  • 0
Przywracam konwersację prowadzoną z @reconde4 w dniu wczorajszym:

#nazwapl
nazwapl_tk - Przywracam konwersację prowadzoną z @reconde4 w dniu wczorajszym:

#na...

źródło: comment_1585645734QlzUzFJ0jUbqTwtDcOitRz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 8 z 8
  • >
  • nazwa.pl to najchętniej wybierany dostawca hostingu w chmurze, rejestrator domen oraz operator pierwszej sieci CDN z węzłami zlokalizowanymi w wielu miastach w Polsce. Potwierdzeniem najwyższej jakości usług jest przyznany certyfikat ISO 27001:2017.
  • Kraków
  • https://www.nazwa.pl
  • kontakt@nazwa.pl
  • Facebook
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 05.11.2021

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 26.04.2020

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 25.03.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia