Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko181
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
marek1985
marek1985

marek1985

Dołączył 7 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 63
  • Znaleziska 62
  • Mikroblog 1
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

747

Ubezpieczasz swój dom? Okazuje się, że takie ubezpieczenie może być gó**o warte!

Ubezpieczasz swój dom? Okazuje się, że takie ubezpieczenie może być gó**o warte!

Znajomy podesłał mi artykuł. Po jego przeczytaniu nieźle się wkurzyłem, szczególnie na moją agentkę ubezpieczeniową do której miałem zaufanie, i której dałem zarabiać przez 10 lat. Okazało się, że "zapomniała" wspomnieć o bardzo ważnej sprawie. Czy wy też macie takie zapisy w swoich polisach na dom?

tomasz_klimek
z
dragonenergy.pl
dodany: 03.01.2020, 20:38:31
  • 455
  • #
    dom
  • #
    ubezpieczenia
  • #
    ciekawostki
  • #
    budownictwo
  • #
    prawo
  • #
    polska
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 20:51:22
  • 6
mi kiedyś o tym powiedział kierownik budowy i od tamtej pory wiem, ale od agenta też się nigdy wcześnie nie dowiedziałem. Każdy tylko patrzy jak się nażreć kasą, a to, że ktoś wpakował w budowę pół bańki na dozywotni kredyt to już żadnej pijawki nie obchodzi
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 20:52:53
  • 47
@phiro: łatwo oceniać, a wiedziałeś o tym? Bo ja dopóki mi jeden gość nie powiedział to nie miałem o tym pojęcia. na wykopie każdy mądry...
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 20:53:29
  • -35
@niki_niki: a działa jak kierowca był pijany?
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 20:59:07
  • 8
@phiro: a może ufają agentom, którzy gadają bzdury, żeby wcisnąć polisę? Ale fakt, kto nie czyta ten sam sobie szkodzi
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:08:55
  • -1
@phiro: i to pokazuje, że nikomu nie można ufać - człowiek zaganiany na co dzien ma wieczorami siedziec i czytac wszystko bo hieny żerują, co za czasy...
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:09:53
  • 96
@myszkowy: mi przekazał takie info właśnie kierownik budowy - jako jedyny, bo żaden agent się nie kwapił
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:20:09
  • 44
@JcL: a może Ty jesteś agentem ubezpieczeniowym i żeby sprzedaż złodziejskich polis nie spadła to hejtujesz, że ktoś wkleił coś sensownego?
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:22:14
  • -2
@phiro: zgadza się, czasy są lepsze pod tym względem, ale faktycznie nie ma co liczyć na innych, szczególnie nie na tych, którzy nam sprzedają
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:24:55
  • 116
@tomasz_klimek: myślę, że prawo budowlane każdy ma w jednym palcu :)

A tak na powaznie, te zapisy są tak ku***sko sformułowane, że większość ludzi nie dotrze w ogóle do prawa budowlanego, bo tam nawet nie są wskazane konkretne przepisy. To jest właśnie bezczelność ubezpieczycieli i ich agentów. Za takie coś UOKiK powinien ścigać...
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:32:19
  • 20
@myszkowy: to może podziel sie tą wiedzą tutaj żeby wszyscy skorzystali - mnie to interesuje
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:43:50
  • 32
@Kismeth: możesz rozwinąć wątek? Jakie procedury masz na myśli oprócz przeglądów? Proszę napisz coś więcej na ten temat, bo sam mam dom i chcę dopełnić wszystkich formalności i tego pilnować, ale mam wrażenie, że nie wiem o wszystkim o czym wiedzieć powinienem. Możesz podzielić się wiedzą?
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:46:44
  • 7
@PC86: tak, a "...nie miało wpływu na wystąpienie wypadku..." np. kiedy doszło do pożaru spowodowanego niedopałkiem, a nie z powodu np. instalacji elektrycznej, która nie miała ważnego przeglądu - ale przeglądy trzeba mieć
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:48:56
  • -44
@exploti: to świetnie - ktoś rozzwali auto za 200 tysiecy i tyle musi oddać ubezpieczalni - no to nieźle "działa"
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:50:42
  • 6
@marek22: ale znalazłeś w OWU odniesienia wprost do prawa budowlanego, czy tylko mętne zapisy o obowiązkach, o których nikt nic nie napisał w OWU?
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:54:08
  • -31
@exploti: ale ja jako osoba, która wykupuje swoją polisę chcę chronić swój tyłek w pierwszej kolejności - czyli krótko mówiąc polisa dla mnie nie działa
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 21:56:38
  • 0
@PC86: to może daj przykład sytuacji w której brak przeglądu elektrycznego nie był przeszkodą do wypłaty odszkodowania, mimo że doszło do pożaru spowodowanego instalacją elektryczną? Znasz taki przypadek? Jesli tak to udokumentuj go, a jeśli nie to jesteś szkodnikiem, który przekonuje ludzi, że mogą nie mieć przeglądu, poniosą szkodę i otrzymają odszkodowanie - nie otrzymają, bo ubezpieczyciele to cwaniacy, a Ty chyba w ubezpieczeniach pracujesz że piszesz takie bzdury...
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 22:01:25
  • 0
@devu: to już chyba bardziej pytanie do autorów artykułu niż do "speców" z wykopu, ale w świetle tego co jest w tym artykule napisane to lepiej mieć kwit, że wszystko jest ok
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 22:07:36
  • -9
@gchmurka: ktoś napisał artykuł i wstawił link, co z tego? Oceniam zawartość artykułu, co mnie obchodzi link?
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 22:15:35
  • 1
@devu: daj znać czego się dowiedziałeś - mnie się w domu nie przyda, ale wszystkim, co remontują w bloku już pewnie tak :)
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 22:17:53
  • -1
@marek22: wiesz, dla mnie to nie jest dobre wyjście, bo po pierwsze mam kredyt na dom, a po drugie bank i tak do kredytu wymaga ubezpieczenia. Lepiej dopełnić obowiązków i mieć ochronę ubezpieczeniową niż jej nie mieć - takie jest moje zdanie. Problem w tym, że regulaminy sa tak napisane, że trzeba szukać między wierszami wszystkiego, bo nie wiadomo o jakich obowiązkach jeszcze nie wiem
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 22:46:01
  • 3
@w9rT_wv_bIAn37l: Masz 100% rację - tym bardziej, że w OWU nie ma zapisów, które mówią wprost o prawie budowlanym, tylko są sugestie, że ktoś gdzies jakieś obowiązki może mieć
marek1985
marek1985
marek1985 03.01.2020, 23:04:49
  • 3
@myszkowy: no a jak się sprawy zakończyły? Dostali odszkodowanie?
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:15:04
  • 23
@Antonyo77: No i co z tego, że jest numer? To normalne, że jak artykuł jest na stronie firmowej, to i numer będzie, ale czy to obniża wartość artykułu? Jak chcesz bez numeru telefonu to idź sobie czytać pudelki onety i inne wp - tam na pewno znajdziesz wartość merytoryczną dostosowaną do swojego poziomu "intelektu"
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:17:59
  • -28
@mazaken: no właśnie "nie działa", więc nie mówmy o tym, że działa, bo to nie prawda - działa wtedy, kiedy chroni mnie płacacego za polisę, a chroni w konkretnych okolicznościach, a nie w każdej sytuacji.
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:19:33
  • 1
@myszkowy: a protokoły z przeglądów były?
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:26:41
  • 13
@vincent38: zapomniałes napisać dlaczego ludzie dbają o przeglądy aut - uwierz mi, że gdyby nie wiedzieli o tym obowiązku, to by to mieli głeboko. Nie raz byłem w zyciu na przeglądzie i zawsze mówię do diagnosty "Niech Pan sprawdzi auto jak dla siebie, bo ja wożę rodzinę i muszę mieć pewnośc" - myślisz, że chociaż raz słyszałem podobne zdanie od innego "klienta"? NIGDY. Zawsze jest gadanie w stylu "Panie, u
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:34:30
  • 19
@Antonyo77: potrafię odróżnić ziarno od plew - doceniam treść i mam gdzieś, że tam ktoś numer telefonu umieścił - potrafię skorzystać z artykułu dla siebie, a Ty potrafisz tylko podniecac się, że zobaczyłeś numer telefonu w sensownym i przydatnym artykule.

Ktoś Cię siłą zmusza do czytania lub dzwonienia, że masz taki uraz? Może wrzuć sam jakąś przydatną dla ludzi treść to wtedy przynajmniej zrobisz coś pozytecznego...
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:40:07
  • -2
@chilon: zgadza się, ale jak wyżej myszkowy napisał i co jest przytoczone w artykule - jeżeli przyczyną będzie dana instalacja, to brak protokołu pozamiata temat, a z reguły w Polsce przyczyna szkód są właśnie instalacje - więc jest o co bić pianę
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:41:40
  • 0
@myszkowy: no to grubo. A z jakiego powodu zapalił się ten dom w budowie? Wiadomo co spowodowało pożar?
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:43:35
  • 1
@graf_zero: no to lepiej ludzi nie straszyć, niech nie wiedzą, będą zyć spokojnie i płacić ubezpieczycielom za darmo - ot logika :D
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:45:46
  • 5
@Special_ONE: jaki ubezpieczyciel takie chamskie warunki miał w OWU, że musi być ogłoszona klęska? To jest właśnie ten bandytyzm ubezpieczycieli - jeden wpisze, że musi być klęska, a drugi wpisze, że nie dotyczy sytuacji losowych takich jak klęski żywiołowe - skur****ny
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:51:33
  • 8
@graf_zero: jakiego obowiązku nie ma w domach jednorodzinnych?
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 09:59:09
  • 0
@MrAndy: niby śmieszne ale jednak nie - trzeba bardzo dokładnie czytać każdą polisę i regulamin do niej.
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 10:00:04
  • 9
@graf_zero: no właśnie są takie obowiązki i o tym jest artykuł - chyba go nie przeczytałeś :)
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 10:08:31
  • 17
@hrabia_ponimirski: bardziej o to, że OWU nie zawiera wyczerpujących informacji jakie to obowiązki i gdzie je znaleźć, po to, żeby tym nieświadomym nie wypłacić później odszkodowania w razie szkody. Nawet agenci ubezpieczeniowi nie informują o tych obowiązkach podczas sprzedawania polis - to jest sytuacja patologiczna
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 10:23:27
  • 0
@myszkowy: no to grubo - czyli wniosek z tego taki, że rusztowanie trzeba było pewnie uziemić, a skoro był "problem z protokołem odbioru rusztowania" to pewnie nie było papierów na to, że rusztowanie uziemiono - zgadza się?
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 10:45:04
  • 1
@myszkowy: To grubo - niby pierdoła, a jakie konsekwencje
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 10:49:29
  • 0
@vegetassj1: sugerujesz, żeby nie korzystać z usług firm robiących przeglądy? A masz auto? Jeździsz robić jego przeglądy? Sugeruję Ci, żebyś nie korzystał z usług firm robiących przeglądy samochodu, a jak któraś z nich poinformuje Cie chociażby ulotką w skrzynce, że masz obowiązek przeglądu, to tym bardziej nie powinieneś robic przeglądu, bo taka informacja to "syf" i "okropna reklama"

Ps.: Mam pytanie - używasz czasem mózgu do myślenia?
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 11:01:03
  • 59
Rzadko tu wchodzę, ale widzę, że debili na wykopie nie brakuje i już uzasadniam swoje zdanie.

1. Ktoś napisał sensowny artykuł.
2. Ktoś inny go tu wkleił.
3. Wywiązała się ciekawa dyskusja.
4. Pojawiły się ciekawe komentarze dotyczące: umów ubezpieczeniowych, ubezpieczycieli, odszkodowań, warunków ich wypłaty.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 11:27:32
  • 3
@daot: jasne, że każdy powinien wiedzieć, ale Ty jestes na tyle mądry, że wiesz o czym nie wiesz i uzupełniasz tę wiedzę? Nie sądzę. Ludzie po prostu wielu rzeczy nie wiedzą, bo w telewizji serwują gównianą rozrywkę a nie sensowne informacje. Dziś garstka ludzi na wykopie się dowie, ale miliony ludzi dalej będą żyły w niewiedzy - taka jest prawda.
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 11:48:25
  • 6
@majwsik: to przeczytaj dobrze OWU a się zdziwisz. Oczywiście musisz mieć przegląd elektryki i właśnie uzupełniłeś swoją wiedzę o ten fakt :)
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 11:53:00
  • 3
@majwsik: wklej tutaj link do OWU ze strony ubezpieczyciela - chętnie zobaczę czy nie ma tam wskazanych tych obowiązków - jeśli nie ma, to kolejną polisę biorę u tego ubezpieczyciela :)
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 11:59:34
  • 2
@majwsik: Mozliwe, że to jakiś wyjątek, ale ja na Twoim miejscu spraawdziłbym w umowie, czy nie odsyła ona do innych dokumentów, które to definiują Twoje obowiązki - myślę, że trzeba tu zastosować zasadę ograniczonego zaufania :)
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 12:17:47
  • -15
@Qki: No właśnie - gdzieś Cię tego uczą, że "nie można" chociaż nie uzasadniają dlaczego. W przypadku domu nikt nie ma obowiązku pouczenia Cię o Twoich obowiązkach i po prostu wielu ludzi nie zdaje sobie z nich sprawy.
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 18:01:21
  • 3
@personifikator: Co w tym żenującego, że ktoś na swojej własnej stronie firmowej podzielił się wiedzą, poświęcił czas na przygotowanie i napisanie treści, po to żeby inni mogli bezpłatnie na tym skorzystać (bo nikt nikogo do korzystania z usług tej firmy nie zmusza)?

Ano nic dziwnego - tylko ty jesteś amebą umysłową, która tego nie docenia i nie rozumie. Co ty amebo wnosisz do świata? Możesz pochwalić się choć jednym tekstem
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 18:09:33
  • 1
@skyluker: Czyli Twoim zdaniem, gdyby nikt tej treści nie napisał, nikt by jej nie wykopał, nikt by się nie dowiedział, że powinien robić przeglądy, to byłoby lepiej i bezstronniej?

To może pójdźmy dalej - niech producenci prezerwatyw nie organizują pogadanek w szkołach o tym jak się zabezpieczać prezerwatywami - będzie rzetelnie i bestronni i dzieci będą miały dzieci :D

Puknij się w łeb debilu, bo logiki w tych Twoich wywodach
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 18:12:06
  • 3
@cinekcinek: żal Ci dupę ścisnął, że ktoś na własnej stronie firmowej podzielił sie bezpłatną informacją?

Jeśli tak, to jesteś niezłym durniem :)
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 18:18:31
  • 0
@Mr_Hand_of_Fate: Jeśli ktoś jest amebą to tego nie zrozumie :)
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 18:22:39
  • 1
@staszaiwa: a ja mam obowiązkowe do kredytu na dom i co? Musze wiedzieć jakie przegądy trzeba robić i zadbac o to
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 18:26:12
  • 0
@Mr_Hand_of_Fate: zgadza się. Ja bym ludzi o takim poziomie inteligencji dzierżawił do Rosji do pracy - Polska z takich ludzi pożytku miała nie będzie - zabierają tylko tlen :)
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 18:37:28
  • -1
@blukotek: ale nie kazdy o tych obowiązkach wie - po to jest ten wykop
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 18:42:19
  • 0
@blukotek: zapytaj 20 osób ze swojego otoczenia, które posiadają domy - zadaj im pytanie "Czy mają ubezpieczenie?" a później o to "Czy ubezpieczenie Cię chroni na wypadek np. pożaru instalacji elektrycznej" - idę o zakład, że 80% osób powie, że ubezpieczenie ich chroni nie mając pojęcia o koniecznych przeglądach...
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 18:52:40
  • 1
@personifikator: a ja przynajmniej doceniam czyjąś pracę i to, że mają coś sensownego do przekazania :)
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 19:14:24
  • -2
@mattmd: a przeczytałeś/aś artykuł do końca? NIE, więc wróć i przeczytaj a potem komentuj :)
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 21:50:49
  • -5
@pawel86: hehe kolejna ameba... ten kraj schodzi na psy...
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 21:58:44
  • -1
@pawel86: normalnie "trzensom mnie sie rence" przed "tom twojom czarno listo" :) Pozdro ;)
marek1985
marek1985
marek1985 04.01.2020, 22:17:30
  • 2
@pawel86: Dobra, zlituje się i Ci wyjaśnię - każda, absolutnie każda treść w internecie jest napisana w jakimś celu. Onet publikuje badziewne materiały, i tzw. "aktualności" żeby sprzedać reklamy, blogerzy piszą posty żeby sprzedawać swoje książki, zarabiać na sprzedaży lokat, kursów itp.

Firmy takie jak ta z tego wpisu również tworzą treści po to, żeby coś z tego mieć, podobnie jak autorzy książek, filmów, komiksów, obrazów, rysunków, ulotek reklamowych i pewnie

6

Rząd ogranicza maksymalną stawkę w grze na automatach hazardowych

Pokaż treści 18+

Rząd ogranicza maksymalną stawkę w grze na automatach hazardowych

Brytyjskie ministerstwo cyfryzacji, kultury, mediów i sportu poinformowało dziś o obniżeniu od 2019 roku maksymalnej stawki na automatach do gier hazardowych ze 100 do 2 funtów. To efekt kampanii mającej ograniczyć ryzyko uzależnienia od hazardu.

maciundo
z
londynek.net
dodany: 17.05.2018, 20:01:46
  • 10
  • #
    korwin
marek1985
marek1985
marek1985 18.05.2018, 09:28:53
  • 1
Dokładnie masz rację. Każdy powinien brać odpowiedzialność za swoje życie, bo regulowanie wszystkiego jest kompletnym bezsensem. Tak samo jak pisanie o lichwiarskich pożyczkach to bzdura, bo pożyczki są również darmowe (te pozabankowe, bo żaden bank nie pożyczy bez odsetek), są kredyty gotówkowe oprocentowane, są pożyczki na raty (np. w tej porównywarce: https://finanto.pl/pozyczki-na-raty/) - do wyboru do koloru - ograniczanie mozliwości dokonywania samodzielnych wyborów to jest zło.

Uważam, że lepiej jak ktoś zaciągnie

3

Co to jest pożyczka prywatna?

Co to jest pożyczka prywatna?

Na pewno doskonale wiecie czym są kredyty bankowe i pożyczki pozabankowe, ale czy wiecie co to jest pożyczka prywatna?

informatykaszczecin
z
polskibiznes.info
dodany: 08.07.2017, 00:53:58
  • 2
  • #
    polska
  • #
    kredyt
  • #
    pozyczka
  • #
    pozyczkaprywatna
  • #
    prywatna
  • #
    bankowosc
marek1985
marek1985
marek1985 26.04.2018, 15:13:10
  • 0
Ja bym się nie odważył na pożyczanie od jakichś ludzi z miasta i to w czasach kiedy można bez problemu uzyskac pożyczkę za darmo. Jak potrzebuję pożyczyć to szukam ofert na darmowa pożyczka
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

374

Pożegnajcie smartfony z Windowsem - oto ich koniec

Pożegnajcie smartfony z Windowsem - oto ich koniec

Śpijcie słodko aniołki. Microsoft wywiesił białą flagę i poczynił krok, który od kilku lat wydawał się jedynym właściwym.

BlackCanary
z
conowego.pl
dodany: 24.04.2018, 07:07:08
  • 175
  • #
    technologia
  • #
    windows
  • #
    microsoft
  • #
    smartfon
  • #
    telefony
  • #
    windows10mobile
marek1985
marek1985
marek1985 24.04.2018, 15:25:00
  • -9
No i słusznie - windows na telefonie już przegrał walkę.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2

Najpiękniejsze plaże na Korfu!!!

Najpiękniejsze plaże na Korfu!!!

Planujesz wakacje w Grecji? Zobacz mój ranking plaż na Korfu! Sprawdź gdzie znajdziesz najpiekniejsze plaże na wyspie.

FashionVoyager
z
fashionvoyager.pl
dodany: 15.06.2016, 18:21:56
  • 1
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    zainteresowania
  • #
    rozrywka
marek1985
marek1985
marek1985 24.04.2018, 15:22:00
  • 0
Czy aktualnie na Korfu jest bezpiecznie i nie ma tam problemu z uchodźcami?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 24.04.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking