//wpis testowy xd
#gamedevdlanormictwa czyli wytłumaczenie jak działają różne mechaniki z gier
Na początek coś prostego. Jak to się dzieje że kółko toczy się po platformie i nie spada?
Symbole graficzne użyte w przykładzie:
zielone kwadraty - Box Collider2D czyli kształt obiektu dzięki któremu można wykrywać kolizje z innymi obiektami
zielone kółka - to samo co wyżej tyle że okrągłe
czerwona linia - linia od transformu koła do transformu obiektu z którym
#gamedevdlanormictwa czyli wytłumaczenie jak działają różne mechaniki z gier
Na początek coś prostego. Jak to się dzieje że kółko toczy się po platformie i nie spada?
Symbole graficzne użyte w przykładzie:
zielone kwadraty - Box Collider2D czyli kształt obiektu dzięki któremu można wykrywać kolizje z innymi obiektami
zielone kółka - to samo co wyżej tyle że okrągłe
czerwona linia - linia od transformu koła do transformu obiektu z którym
- TymRazemNieBedeBordo
- Harold
- Camel665
- konan_barabarzynca
- dotcom
- +23 innych
Aby wprowadzić wymiar w calach:
Edytując wymiar, po liczbie dodaj trzy literki "cal" lub pojedynczy cudzysłów, tak jak na przykładach poniżej:
1cal
1"