Aktywne Wpisy
Kagernak +606
Kurde, ale zajebisty zwrot akcji! Joński już taki zmęczony się wydawał, pozwolił temu burakowi z PiSu na swój przydługi wywód, wydawać by się mogło, że już po ptakach a tu z taką petardą wylatuję, że on od początku miał dowody, że Soboń cały czas ściemniał. Warto było od 10 siedzieć i słuchać tego pitolenia by być świadkiem tej akcji.
( ͡º ͜ʖ͡º)
#sejm #polityka
( ͡º ͜ʖ͡º)
#sejm #polityka
wafel93 +443
Niesamowite jaki jest wysyp botów pod filmami z komisji dot. wyborów kopertowych. 95% to komentarze pokroju "kończycie ten kabaret, baba nie wie o co pyta, nienormalna jakaś, nikogo nie obchodzi wynik komisji bo i tak nikt nie pójdzie siedzieć, niepotrzebne koszta!"
Omg xDDDDDDD
Facet się wije jak wąż ostatni, powinni go pod wykrywacz kłamstw podpiąć i prosto do pierdla.
#sejm #polityka
Omg xDDDDDDD
Facet się wije jak wąż ostatni, powinni go pod wykrywacz kłamstw podpiąć i prosto do pierdla.
#sejm #polityka
Problem jest taki, że chcąc dostać się do HUD muszę go jakoś odnaleźć w scenie lub przypisać do kuli. Kule są tworzone dynamicznie, wiec nie mogę przypisać huda przed jej stworzeniem, muszę to robić dynamicznie. To jest kiepskie pod względem optymalizacji.
Pytanie więc jak to powinienem zrobić? Czy eventy to będzie dobre podejście? Nie wiem jeszcze jak działa ten eventmanager w unity, ale sobie wyobrażam. Potrzebuję uruchomić event podczas trafienia wroga i nasłuchiwać go w HUD. Czy to dobre podejście? Macie może jakieś propozycje?
#unity #gamedev #pytanie
I potem wywołujesz z dowolnego miejsca w projekcie:
InterfaceManager.instance.DisplayWeaponMarker(WeaponMarker.Circle);
czy coś takiego
Jeżeli obiekt występuje tylko raz, tak jak Twój HUD, to utwórz zmienną statyczną odnoszącą się do tego HUD-a, dzięki temu będziesz miał do niej globalny dostęp.
1. Utwórz swój obiekt HUD, dodaj do niego nowy skrypt np. HUDManager
2. W skrypcie wewnątrz klasy dodaj linijkę: public static GameObject HUD;
3. W funkcji Start dopisz: HUD = gameObject;
Od teraz w każdym skrypcie