Patrząc po propozycjach obecnego rządu w związku z nowym projektem fiskalnym, to oni najwyraźniej uważają, że ΔV zarabia na tyle dużo, że jestem już dziany i należy mnie przykładnie skroić podatkami. Czuję się jak potentat na rynku indyków ¯_(ツ)_/¯
W tej sytuacji muszę chyba pomyśleć nad zrezygnowaniem z preferencyjnej 15zł ceny na Polskę i dać 60zł jak na resztę świata. Więc jeśli chcesz się jeszcze załapać na #deltav w cenie
@nowa_zielonka: Marketing, jeśli chodzi o indywidualne akcje, to najlepsze efekty miał u streamerów - dobry materiał potrafi podnieść sprzedaż o 300% w danym miesiącu. Twitter przynosi ciągły niewielki dochód, ale jest to główny kanał do kontaktu z prasą i innymi developerami, a nie graczami. Reddit, wykop i imgur wszystkie miały swoje momenty "wow" ale ogólnie to są bardzo mało przewidywalne - łaska mirka na pstrym koniu jeździ. Reklam na FB
Sprzedaż powinna rosnąć na początku bardzo szybko a potem się wypłaszczyć.
Słyszałem to z wielu źródeł, a jednak obserwacje mi do tego nie pasują. Wszędzie się słyszy, że "gra się sprzedaje dobrze przez pierwszy miesiąc", a ja obserwuję jakoś odwrotny
@RoyKeane: No właśnie tak mi się też wydaje, że to próba na siłę przeniesienia obserwacji z jednego rynku na drugi. To jest zresztą powód, dla którego starałem się do marketingu ΔV podejść bez uprzedzeń, żeby zdobyć informacje z pierwszej ręki.
@zajente: Jak ogarniesz jakiś moduł do SDK, to 3 linijki kodu. Ja miałem problem z tym, że wydaję na windows, maca i linuxa na raz, to potrzebowałem modułu pod wszystkie platformy.
@synbozy777: Zawodowo trzaskam kod biznesowy, i to od dekad. Ale chciałem zrobić coś, gdzie mam bezpośrednią relację z enduserem. Dlatego hobbistycznie robię indyka - bo to jednak jest prawdziwa przyjemność, jak między mną a klientem nie ma trzech działów i dwóch prezesów.
A edycję kolekcjonerską #deltav w zaciszu domowym robi się tak. Bardzo limitowana i nie na sprzedaż, ale można wygrać.
Trochę szczegółów: * koszty materiałów to ok. 35zł/sztuka za wszystko - pudełko, artbook, książeczki, pudełka, płyty. * drukuje się prawie 2 dni, ale to maszyna sama sobie mruczy - składania gdzieś pół godziny. * nakład to jakieś 20 egzemplarzy, dla prasy i na
Cicho było o ΔV, prawda? Ale dzisiaj mam coś do pokazania - coś całkiem z innej beczki. Fizyczna, kolekcjonerska Edycja Berylowa. Własnoręcznie zrobiona na moim biurku. Limitowana.
Cześć Mirki i Mirabelki! Dziś zerknąłem sobie do git i co widzę?
Sun Mar 18 17:52:53 2018 +0100 Initial commit Jutro upływa równo dwa latka jak zacząłem robić swoją gierkę - ΔV: Rings of Saturn. Ale ten czas leci. W sumie nad grą spędziłem pewnie z 1500 godzin - taki #gamedev w wolnym czasie. Zaczęło się od skromnego prototypu w #godot - jeszcze w wersji 2. Szybko przeszedłem
W tej sytuacji muszę chyba pomyśleć nad zrezygnowaniem z preferencyjnej 15zł ceny na Polskę i dać 60zł jak na resztę świata. Więc jeśli chcesz się jeszcze załapać na #deltav w cenie