Cześć mirki! Dzisiaj dla mnie święto niezależnego #gamedev: Moja gra ΔV: Rings of Saturn właśnie pynkęła 500+ recek, co daje Overwhelmingly Positive (Przytłaczająco Pozytywne) na obu licznikach! I to jeszcze w moje imieniny, więc okazja do świętowania x2!
Żeby się moim szczęściem podzielić - #rozdajo kluczyki #steam ( #rozdajosteam ?). Zasady proste - latamy statkiem K37, więc co 37 plusików tego wpisu w
Ten moment, gdy twój twór otrzymuje oficjalnie "przytłaczająco pozytywne" jest wybrany bardzo arbitralnie - ale i tak ucieszył mnie jak małe dziecko. Mirki, pora kompot otworzyć!
@Zsan: Chyba zapomniałem polski zmienić przy okazji angielskiego. Ale to tak jest niestety z grami, albo się opóźnia albo wychodzi jak CP77. Jest po prostu ograniczona liczba rzeczy, które można jednego dnia zrobić
@RotflCopter: git-hours podaje mi 2500 godzin przy samym kodzie, przypuszczam, że w sumie to będzie jakieś 3000-4000 godzin, wliczając w to siedzenie i myślenie, odpisywanie graczom czy czytanie discorda gry. 100% ROI jest już osiągnięte, przy uwzględnieniu mojej standardowej stawki godzinowej z dayjoba.
Co do zarobków to jest różnie, ale jest stała tendencja wzrostowa - no i w grudniu miałem prawdziwą eksplozję popularności. Ma chwilę obecną codziennie średnio sprzedaje się
@RotflCopter: Stack? Gra względem samej aplikacji to Godot. Większość assetów jest zrobiona w sofcie open-source: blender, gimp, audacity, git i gitlab, docker na serwisy i serwery, vscode jako edytor - choć też używam często tego wbudowanego w Godota. Ogólnie to nie ma tu żadnych cudów.
a skąd pomysł, żeby zostać samodzielnym gamedevem? Zdaje sobie sprawe, że to mase pracy i nie kazdemu sie uda, ale 4 lata pracuje przy tworzeniu softu i już mam dość na kogoś robić, ale boje się rzucać wszystko i robić przez rok jakąś grę lub inny projekt, który niekoniecznie sie uda, powiesz w skrócie jak to u ciebie było?
@RotflCopter: Ja miałem dość po 20 latach, ale wiem co masz na
do jakiego innego podobnego byś to porównał? Będzie choć trochę blisko do StarSector?
@Vielokont: Do żadnego. Serio, trudno znaleźć podobną grę, szukałem bardzo długo (do celów marketingowych). Jest całkowicie inna od StarSector (z opowieści graczy, sam nie miałem okazji grać). Najprościej sprawdzić demko, tam jest wszystko.
Z dwóch rzeczy które by mi podpasowały - możliwość wyboru innej czcionki i wyłączenie wychodzenia do menu w przypadku utraty focusa... :P
@Julek85: Dzięki! Focusa możesz włączyć z command line, jak dodasz --debug-console; Zmiana czcionki niestety nie wchodzi w rachubę, co najwyżej możesz zmienić rozmiar (suwak rozmiar HUD)
Żeby się moim szczęściem podzielić - #rozdajo kluczyki #steam ( #rozdajosteam ?). Zasady proste - latamy statkiem K37, więc co 37 plusików tego wpisu w
źródło: comment_1642614770oKb4eZfOLI3HEDUlkX1FZQ.jpg
Pobierzźródło: comment_16426153949Qex6YTTgWEw7v8Xh8tczm.jpg
Pobierz@wacek_1984: działa, natywnie.
źródło: comment_1642619067fv4bC8DI5XrdzQTFAclgbu.jpg
Pobierz@FrasierCrane: świętuję, nie przemyśluję. Może masz rację, może nie - zobaczymy. Mówili mi też, żeby Δ w tytule nie dawać :)
@Padaj: przy 74+, jak mnie matma nie myli
źródło: comment_1642621725a3PUEkgzkS4OoTn0W62xJm.jpg
Pobierz