Wpis z mikrobloga

Trochę było cicho. Głównie dlatego, że dłubię sobie dalej w modelach statków. Teraz próbuję inne podejście, bardziej industrialny wygląd. Wrzucam testowy render.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

Pobierz
źródło: comment_kOWk9IJgImW7tJz8OdiTN9sU7b50JKFk.jpg

Lepiej?

  • Lepiej 78.9% (15)
  • Dalej do kitu 15.8% (3)
  • Wcześniejsze były lepsze 5.3% (1)

Oddanych głosów: 19

  • 16
@koder: największe co mnie boli to textury.. jest taki program QUIXEL - właściwie to jest rozszerzenie do Photoshopa, ale ma duzą bibliotekę materiałów i materiałów dynamicznych, to oznacza że sam utworzy fajne materiały np. z rysami w odpowiednich miejscach i wszsytkie potrzebne kanały tj. deffuse, specular normal itp.. myślę, że w dwa-trzy dni zabawy osiągnał byś lepszy efekt.. https://www.youtube.com/watch?v=3ugVuyCXjss
@koder problem u Ciebie jest taki, że masz bardzo ostre krawędzie bo nie modelujesz subd ani nie bevelujesz, przez co te ostre krawędzie nie łapią światła i wygląda to wszystko sztucznie
masz bardzo ostre krawędzie bo nie modelujesz subd ani nie bevelujesz,


@amisobad: To o tyle ciekawe spostrzeżenie, że akurat te modele mają i subdivision i bevel - tylko z umiarem. Przesadzone robiły wrażenie źle odlanej plastikowej zabawki.
największe co mnie boli to textury.


@Kopytko1: Coś może być na rzeczy. Przyjrzę się im dokładniej. Wątpię, żebym mógł wykorzystać akurat Quixela (PBR to raczej nie w gierce 2d), ale same tekstury mogę dopracować. Wcześniej jednak chyba sprawdzę, jak się ten model zachowuje w silniku - trochę szkoda pracować nad detalami, które nie będą widoczne w grze.