Wpis z mikrobloga

Dzisiaj poprawki w oświetleniu, teksturach asteroidów i początek prac nad modelem uszkodzenia i pracy podsystemów statku. Przy okazji sprawdzam, jak gra wygląda na 1080p, dotychczasowe screeny były w 720p. Skaluje się w porządku, ale trzeba by chyba założyć jakąś minimalną rozdzielczość.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - Dzisiaj poprawki w oświetleniu, teksturach asteroidów i początek prac nad mod...

źródło: comment_gbA2xDDjBeySzZjSpFvmBpaSEHYdWyDh.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@koder: wcześniej wszystko się świeciło jak urbanowi łysa pała, a teraz tylko laser
niewiem czy w trakcie gry tera nie bedzie kuło po oczach jak z laseru strzelisz jak wszystko ma nieco ciemniejszą tonację... ale z drugiej strony jakby go przygasić to nie będzie tak fajnie wyglądał i nie będzie tego poczucia mocy
  • Odpowiedz
@Sinti: Laser musi być jasny i oślepiać, bo tym go balansuję. Nie może w końcu mieć samych zalet. No, będzie jeszcze drogi.
  • Odpowiedz