Wpis z mikrobloga

Sekwencja startowa K37 jest wyjątkowo szybka - trwa poniżej 20 sekund od momentu ręcznego załączenia prętów paliwowych do osiągnięcia pełnej temperatury roboczej:

0:04 - Ręczne zagłębienie prętów paliwowych
0:07 - Start głównej turbiny elektrycznej
0:10 - Boot komputera pokładowego
0:11 - Połączenie i diagnostyka czujników
0:13 - Temperatura robocza, rozpoczęcie automatycznego rozłączania prętów
0:16 - Pręty rozłączone, statek gotowy do lotu

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

Dzisiaj narobiłem sporo rzeczy, których nie widać i trochę drobiazgów, które akurat widać. Mam nowy model chłodzenia statku, barwa radiatorów powinna teraz odpowiadać temperaturze. Reaktor dostał prawdziwy model termiczny i model uszkodzeń (obecnie możliwe jest kilka poziomów zacięcia prętów paliwowych, rozszczelnienie reaktora, awaria aktywnego chłodzenia i awaria turbiny). W związku z tym do krytycznej awarii reaktora nie jest już tak prosto doprowadzić - trzeba mieć co najmniej zacięte pręty paliwowe i awarię chłodzenia. Muszę w końcu dorobić diagram statku na HUD, aby pilot mógł na pierwszy rzut oka ocenić, co mu nie działa i na ile poważny to problem.

koder - Sekwencja startowa K37 jest wyjątkowo szybka - trwa poniżej 20 sekund od mome...
  • 5
@erajwa: Raczej "górnolotnie opisane wzory": wyliczone ile ciepła generuje reaktor, masa i ciepło właściwe czynników roboczych, punkt meltdownu, ile wypromieniowują radiatory w danej temperaturze i jaki mają mieć w niej kolor.

Uszkodzenia to owszem tabela z opisem uszkodzenia, co go powoduje (wraz z szansą) i jaki ma wpływ na działanie.