@Raveen: Jak oglądałem niektóre mecze Kazania w tym sezonie z Bednorzem i Volkovem to była niezła strzelnica na przyjęciu, ale za to nadrabiali atakiem i zagrywką. Dodając do tego, że Śliwka ostatnio przyjęcie tak średnio trzyma, to rozumiem, czemu ludzi może boleć brak Kwolka.
@SiemaNagor: Czy ja wiem, Śliwka jak mu w końcu wyszedł atak za trzecim razem, wyglądał na dość żywego xD Nie jest to mecz o mistrzostwo świata ani nie jest to czas na optymalną formę, ale jest walką o kadrę, wynik meczu nie ma specjalnego znaczenia, jego przebieg trochę bardziej.
Wspaniała to była gra. Nie zapomnę jej nigdy. Nie bardzo rozumiem (oprócz technikaliow) powody z jakich niektórzy podważają wybitność tej produkcji. To magnum opus FS. Łączy wszystkie najlepsze cechy gier tego studia z otwartym światem. Jak czytam te wpisy o powtarzalności i podobieństwie do gier Ubi(sic) to jestem prawie pewien że dana osoba w eldena nie grała. Przecież to w jaki sposób skonstruowano podziemia to pieprzone arcydzieło. Kilkadziesiąt godzin zupełnie unikalnych doznań
@vartan: Wprost przeciwnie, takie zarzuty wysuwają często osoby, które zaszły już daleko. Bo to właśnie late game'owe bossy najbardziej cierpią z powodu nieprzyjemnego designu. I to w late game'ie najbardziej odczuwa się powtarzalność, bo nty raz walczyło sie z danym bossem lub nty raz odwiedzało podobne miejsce.
bez spojlerów kilka słów o największym problemie tej gry, czyli walce z bossami
tl;dr jest to zdecydowanie najgorsza gra From Software jeśli chodzi o boss fights właśnie. na reddicie ktoś to pięknie skomentował: najsłabsze momenty Elden Ringa są wtedy, gdy pojawia się pasek HP bossa. to jest główny element tej gry i z tego powodu ER nie może być 10/10
@kaczek93: Tak jak piszesz bossy mają potężny input reading i tak samo jak doskakują do Ciebie od razu jak próbujesz golnąć kielona, tak samo potrafią odpalać np następny atak z combo w zależności od tego czy zechcesz ich przed nim zaatakować.
W samym temacie: to dla mnie opóźnienie ataków połączone z okrutnym trackingiem i szybkością samej już animacji ataku powoduje spory spadek satysfakcji w ubijaniu bossów. Raz że wygląda to
@bondziorno: Czemu większą? Żeby Warszawa wypadła z play-offów, Gdańsk musiałby wygrać 2 z 3 meczy z Olsztynem, Jastrzębiem i Zaksą, co przy ich obecnej dyspozycji wydaje się trudne.
@bondziorno: Co do Resovii-Olsztyna fakt. Co do Zaksy: jeśli dobrze widzę, to w przypadku gdy Zaksa przegra z Jastrzębiem i Gdańskiem, a Skra wygra z Radomiem, to mogą za nich wskoczyć na drugie miejsce. Jeśli tak, to Zaksa może mieć o co grać.
#eldenring czy #darksouls3 ? Grałem tylko w DS2, oglądam sobie recenzje i streamy z ER i zastanawiam się czy ten otwarty świat szybko nie nudzi, tym bardziej, że recenzje w których jest jakakolwiek krytyka zarzucają ER powtarzalność np. "lochów". Widzę, że streamerzy często tracą czas, bo nie wiedzą gdzie iść. Szanuję swój czas, dodatkowo boję się, że gra mi się znudzi zanim ją przejdę. DS3 wydaje się bardziej
@saji: Jeśli bardziej zależy Ci na eksploracji, zwiedzaniu albo masz ochotę na coś bardziej skyrimowego, to Elden Ring. Jeśli bardziej zależy Ci na walkach z bossami, to DS3.
Kojarzycie może jakieś Rpgi, które pozwalają na stworzenie całej drużyny od podstaw? Tak jak np w Icewind dale, PoE czy drugim dodatku do Neverwinter nights 2?
@Rak_Codzienny: Solasta: Crown of the Magister. Przypisujesz postaciom cechy charakteru, pochodzenie i ich kwestie podczas rozmów są bazowane na tym wszystkim.
Nudzi mi się tej nocy to dodaje kolejną ankietę. Czas na najwyższy kaliber, czyli pozycja przyjmującego. Tutaj jest myślę gruby wybór i można wybierać na podstawie najróżniejszych preferencji. Z różnych powodów odpadli tacy siatkarze jak Miguel Angel Lopez, Yoandy Leal, Dmitrij Wołkow, Jarosław Podlesnych, Tomasz Fornal, Uros Kovacević, Marko Ivović czy Tine Urnaut. Tutaj mam swoich dwóch wyraźnych faworytów - zobaczymy czy to się pokryje z waszymi głosami. Zdradzę, że za ten
#siatkowka