Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko228
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
hgter
hgter

hgter

Dołączył 16 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 13413
  • Znaleziska 792
  • Mikroblog 12621
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 17
  • Dodane (18)
  • Komentowane (74)
  • Plusowane (12529)
hgter
hgter
hgter 06.02.2019, 00:38:14
  • 5
Znacie może jakiś sensowny kurs rachunku prawdopodobieństwa?

Może być zarówno w formie video jako cykl wykładów albo jako artykuły. Fajnie jakby był od podstaw raczej. Niby w liceum miałem sporo, ale dawno to było i zawsze się z prawdopodobieństwem nie lubiliśmy.

Preferuję po polsku, ale po angielsku też może być (poza MIT bo te już kojarzę).

Dzięki
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hgter
hgter
hgter
Autor
06.02.2019, 09:03:59
  • 0
@Mopsiak: Dzięki. Będę klepał :)

@Zwinger: Dzięki.

@amalius: Tak, widziałem to. Ale na razie szukam jeszcze bezpłatnych źródeł póki co.
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter
Autor
06.02.2019, 09:10:06
  • 0
@amalius: Słyszałem:) Nawet teraz w gorących jest. Z tym, że u mnie to raczej o zrozumienie chodzi a nie o zaliczenie czegoś.
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss
21.11.2018, 18:37:32
  • 6
Ma ktos może następujące assety:
1. Mesh Baker
2. GPU Instancer
3. Easy Mobile PRO
4. Save Game PRO

warto?
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hgter
hgter
hgter 21.11.2018, 20:34:06
  • 2
@Xiggi: Odnośnie 3. Czemu "nie warto"? W sensie, że samemu możesz to wszystko ustawić czy coś jest z tym nie tak? Bo wygląda na spory oszczędzacz czasu.
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter 21.11.2018, 21:52:55
  • 1
@draculeq: Dzięki. Daj znać jak możesz czy działa tak fajnie jak wygląda. Bo chyba też kupię. Niby to są wszystko rzeczy, która spokojnie można samemu zrobić, ale jednak przyjemnie wszystko mieć w jednym miejscu. Mam tylko nadzieję, że nie będzie wchodziło w konflikt z flurry.
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter 21.11.2018, 22:11:57
  • 1
@draculeq: Ach, ok. Jeszcze trochę poczytam dokumentację - ale chyba zakup ma sens. Co prawda reklamy i gdpr we własnym zakresie rozwiązałem, ale na przyszłość do Game Services i iap się przyda
  • Odpowiedz
defaulttt
defaulttt
23.08.2018, 13:52:22 via Android
  • 2
#polskiyoutube a tak w ogóle zna ktoś jakieś kanały Polskie o programowaniu, #gamedev itp? Wymieńcie proszę

  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hgter
hgter
hgter 23.08.2018, 15:38:08
  • 3
@defaulttt:

Zerknij też na:
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter 23.08.2018, 16:18:24
  • 1
@defaulttt: Bardzo proszę.

Możesz też zerknąć na https://channel9.msdn.com/Series/Szkoa-Twrcw-Gier

Tam jest prawie 50 wykładów po polsku.

Mogę też po angielsku coś podesłać jak chcesz.
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter 24.08.2018, 14:04:27
  • 1
@defaulttt:

Z angielskich:

Digital Dragons - część wykładów z Digital
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter 12.08.2018, 11:17:21
  • 1
Nawiązując do mojego porannego wpisu - jedyna kwestia, której nie rozpracowałem:

Skąd braliście treść angielskiej Polityki Prywatności uwzględniającej GDPR do Waszych gier?

Znacie może jakieś darmowe generatory, wzory itp. zgodne z GDPR?

#gamedev #android #unity #sowiegry
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hgter
hgter
hgter
Autor
12.08.2018, 19:06:15
  • 0
@zibizz1: Ok, pójdę w tym kierunku. Dzięki.
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter 12.08.2018, 04:49:55
  • 4
Mam prośbę do Mikrów z gamedev, szczególnie do tych, którzy robią coś sami na androida albo iOS.

Chodzi o komentarz i ewentualne uwagi co do moich ustaleń odnośnie GDPR/RODO w aplikacjach. Żeby nie było – nie chodzi mi, aby ktoś odwalał za mnie robotę – poniżej jest długo bo piszę to co już sam ustaliłem.

**
Pierwsza kwestia czy mnie to w ogóle dotyczy. Na początku zakładałem, że nie - bo nie mam założonej
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hgter
hgter
hgter
Autor
12.08.2018, 11:03:28
  • 0
@Korea To raczej pewne, że prawie każda apka w sklepie powinna mieć wprowadzoną pełną obsługę GDPR. Bardziej niż czy istotne jest jak.
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter
Autor
12.08.2018, 11:10:05
  • 0
@zibizz1: Chyba tak to się skończy. Dlatego pytam czy ktoś nie ma jakichś legalnych wzorów.
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter
Autor
12.08.2018, 11:10:27
  • 0
@Re-volt: Jeżeli miałbym firmę to byłoby to oczywiste.

Natomiast problem polega na tym, że twórcy prawie każdej apki (nie jest to konieczny tylko jeżeli nie ma ani reklam ani nie zbiera statystyk) muszą mieć Politykę Prywatności zgodną z GDPR, ale branie prawnika do apki, którą ściągnie garstka ludzi nie ma racji bytu.

Cały post wpis dotyczył tego jak to rozgryźć samemu.
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter
Autor
12.08.2018, 11:20:12
  • 0
@Re-volt: Cóż, będę musiał spróbować.
  • Odpowiedz
TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
26.05.2018, 15:23:10
  • 9
Tag do obserwowania/ czarnolistowania --> #bordogamedev

No elo. Pod koniec trochę przemyśleń, teraz takie krótkie info. Głowie się nad fizyką prowadzenia samochodu, efekty widać mizerne, no i będę musiał się zastanowić co dalej. W filmie od 4 minuty wchodzi Eurobeat ( ͡° ͜ʖ ͡°), zdecydowałem że pobawię się tym co mam i wyszło jakieś pół godziny materiału zabaw tym autem, który odpowiednio pociąłem.

Głowiłem się ostatnio nad fizyką jazdy, ogólną fizyką
TymRazemNieBedeBordo - Tag do obserwowania/ czarnolistowania --> #bordogamedev

No el...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hgter
hgter
hgter 26.05.2018, 20:23:30
  • 1
@TymRazemNieBedeBordo: > Zresztą wiecie, to nierealne scenariusze, jakieś wyskoki, wyboje, możliwe że nie ustawiłem dobrze sprężyn, ale fizyka przyciągania i ogólnie świata jest właśnie taka... co najmniej dziwna.

Hm, a próbowałeś bawić się tutaj ustawieniami Fixed Timestep (w ustawieniach czasu). Jak zmniejszysz tę wartość to zwiększysz częstotliwość obliczeń fizyki. I ewentualnie ustawienia Collision Detection na Continous lub Continuous Dynamic? Wspominałeś o czasie kolizji, więc pewnie już to wszystko sprawdzałeś, ale
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter 26.05.2018, 20:38:56
  • 1
@TymRazemNieBedeBordo: To daj znać czy to cokolwiek pomoże. U mnie (co prawda w fizyce 2d) manipulowanie tą wartością powodowało spore zmiany a ustawienie detekcji na ciągłą w niektórych obiektach rozwiązało parę problemów. Ciekawy jestem jak będzie w Twoim przypadku. PS poza tym oglądam film i ma się takie wrażenie jakby samochód zdecydowanie za lekki był. No i chyba środek ciężkości jest inny - nie znam się naprawdę na samochodach, ale
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter 26.05.2018, 20:55:39
  • 1
@TymRazemNieBedeBordo: > Znalazłem open sourcowy projekt który z tego co widziałem testując na szybko drastycznie poprawi zachowanie auta[...]

Chętnie zobaczę filmik z tym zaimplementowanym. Wrzucaj jak będziesz już coś miał.
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
09.05.2018, 14:37:03
  • 50
Nadal pracuję nad piłkarzykami (multiplayer).
Przetarcia trawy.

Mój tag: #rezogry

#gamedev #javascript
rezoner - Nadal pracuję nad piłkarzykami (multiplayer). 
Przetarcia trawy.

Mój ta...

źródło: comment_99C4jTZOcfshEwEgd8hSkMSZhEnOc0sR.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hgter
hgter
hgter 09.05.2018, 14:48:07
  • 0
@rezoner: Bardzo mi się podoba. Zarówno dynamika jak i efekt. Choć rzeczywiście na końcu wślizgu mogłoby być trochę mniej wytarte. W poprzednich animacjach całość wyglądała trochę zbyt wolno. Ale z tym bardzo dynamicznym wślizgiem mechanika może bardzo zyskać.
  • Odpowiedz
Sinti
Sinti
06.05.2018, 13:10:53
  • 3
Eh, za moich czasów jak chciało się nauczyć tworzyć gry to się pytało o język programowania (a w dalszym etapie biblioteki) a nie silnik.
Nie hejtuję - to jak najbardziej rozsądne podejście (zwłaszcza jeśli ktoś niema doświadczenia w programowaniu), po prostu jakoś ciężko mi się w tym odnaleźć. Zawsze były jakieś silniki/kreatory, ale nawet nie wiem kiedy silniki się tak rozpowszechniły, 90%~ nowych projektów które spotykam są na jakimś silniku. To chyba
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hgter
hgter
hgter 06.05.2018, 23:58:26
  • 1
@Sinti: Myślę, że różnica między nami w podejściu do silników, wynika w jakimś stopniu z naszego podejścia do samych gier. Dla mnie część programistyczno/techniczna jest oczywiście ważna (bo niezbędna), ale jednak stanowi tylko narzędzie. Dla dobrej gry uważam za dużo ważniejsze szeroko pojęty game design – to tu widzę całą magię, z której może wyniknąć "ambitność" gry. Z tej perspektywy oraz biorąc pod uwagę małe projekty i zespoły (wręcz jednoosobowe)
  • Odpowiedz
hgter
hgter
hgter 07.05.2018, 00:12:22
  • 1
@Sinti: Ach i dzięki za spostrzeżenia odnośnie UE i Unity. Będę zwracał większą uwagę na takie kwestie i może wyszperam jeszcze jakieś opracowania.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 3 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.04.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 19.04.2014

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking