Mirki z #prawo znający się na #prawokonsumenckie, mam pytanie.
We wtorek 27.12 złożyłem reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany towaru. Przedsiębiorca dostał tą reklamację 28.12 (potwierdzone śledzeniem paczki).
Jak dobrze rozumiem we wtorek 10.1 mija termin odpowiedzi (14 dni kalendarzowych) przedsiębiorcy na moje żądania, a takiej odpowiedzi jeszcze nie dostałem i coś czuje, że jej nie dostanę.
Co robić w takiej sytuacji? Wysłać do gościa maila z pytaniem co się
We wtorek 27.12 złożyłem reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany towaru. Przedsiębiorca dostał tą reklamację 28.12 (potwierdzone śledzeniem paczki).
Jak dobrze rozumiem we wtorek 10.1 mija termin odpowiedzi (14 dni kalendarzowych) przedsiębiorcy na moje żądania, a takiej odpowiedzi jeszcze nie dostałem i coś czuje, że jej nie dostanę.
Co robić w takiej sytuacji? Wysłać do gościa maila z pytaniem co się
#wykopots