Aktywne Wpisy
Odchod_Pasywny +205
Dlaczego biznes ąlajn?
Powód 1 - wszystko zmieniło się w 1971 roku kiedy prezydent Nixon obalił standard złota...
Zachęcam do oglądania
#frajerzyzmlm #mlm #dailysebcel #sebcel
Powód 1 - wszystko zmieniło się w 1971 roku kiedy prezydent Nixon obalił standard złota...
Zachęcam do oglądania
#frajerzyzmlm #mlm #dailysebcel #sebcel
Zapaczony +51
We wtorek 27.12 złożyłem reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany towaru. Przedsiębiorca dostał tą reklamację 28.12 (potwierdzone śledzeniem paczki).
Jak dobrze rozumiem we wtorek 10.1 mija termin odpowiedzi (14 dni kalendarzowych) przedsiębiorcy na moje żądania, a takiej odpowiedzi jeszcze nie dostałem i coś czuje, że jej nie dostanę.
Co robić w takiej sytuacji? Wysłać do gościa maila z pytaniem co się dzieje? Czy może od razu biec do rzecznika UOKiKu?
Z mojej strony wygląda to tak, że w kodeksie cywilnym jest:
Z którego, na mój chłopski rozum, wynika że moje
Komentarz usunięty przez autora
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
oraz przepisy kodeksu cywilnego od art. 556 k.c. i nast.
14 dni z art. 561[5] k.c. (Sekcja "Termin rozpatrzenia reklamacji" w linku podanym przez Ciebie).