Wszyscy zaczynają rozmyślać na temat nowych motocykli to przychodzi pora na moje wzdychania... Myślałem o sporcie, ale jak sobie to przemyślałem to jedyny plus sporta jest taki, że wpadam na autostradę i mogę lecieć te 160-200 bez większego wysiłku... Na każdym innym polu praktycznie sport przegrywa z nagusem (przynajmniej dla moich potrzeb) (zwrotność i zachowanie w mieście, wygoda, dostęp do wszystkiego w silniku - serio jak rozbieraliśmy Sticza CBR to się za
Mirki, co może być przyczyną highside? Na wyjściu z zakrętu mocno mi kołem rzuciło. Gaz raczej stabilnie, nie wiem jak z nawierzchnią, może jakiś żwir był. Mogłoby być słabe ciśnienie w kole?
Pytanie mam do zarobionych mirkow., ktorzy maja #motocykle w #leasing. Rozwazam nowy motocykl z salonu (najchetniej kupilbym 3 letni ale bardzo ciezko dostac na fv). Jakie sa zwykle obostrzenia zarowno przy leasingucjak i nowym z salonu dotyczace modyfikacji? Moge sobie bez problemu zalozyc scottoiler i wyzsza szybe czy stelaz pod kufry czy beda pakac ze modyfikacja i strata gwarancji? Wszystkie modyfikajce robie zawsze w warsztacie bo mechaniczny
@kefas_safek sprawdź koszty ac/OC przy leasingu i wszelkie przeglądy gqarancyjne, mnie trochę wkurzyły, może w salonie porozmawiaj lepiej o używce żeby przepuścili i fv wystawili. Możesz zrobić też tak że kupujesz moto na siebie, wciągasz oświadczeniem na działalność, wtedy koszt zakupu jest amortyzowany, a wszelkie koszty jak przy nowym moto.
@kefas_safek od prywatnej raczej nie przejdzie, "przepuscili" w sensie gdybyś znalazł moto zostawione w rozliczeniu w salonie, jeżeli chcesz od osoby prywatnej to jedynym sensownym wyjściem jest wciągnąć to na stan po zakupie jako osoba prywatna, zwrot kosztów niestety rozciągnie się w czasie przez amortyzację.
@kefas_safek tak na prawdę jeżeli chcesz nowy, jesteś świadomy $$ za ac i przeglądy serwisowe, to nie ma co się zastanawiać tylko brać. Pamiętaj ze przy leasingu kwota wykupu wpada w amortyzację.
Jak jeździć prawidłowo po rondach? Po ostatniej glebie na rondzie (wpis na mikro był), mam panikę przed wjazdem na takowe. Jak mam jechać? Załóżmy, że okrążam rondo. Kolano wypuszczam dla lepszego balansowania? Patrzę daleko w zakręt? Na jedynce czy na dwójce ? Z gazem czy bez? Traktuję to jak każdy ostrzejszy zakręt? Prawdopodobnie wyglebiłem bo zobaczyłem, że za szybko jadę i zamiast deko przyhamować dałem sprzęgło i odciąłem napęd. Przynajmniej tak mi
@KasparowGaming generalnie, 1 służy do ruszania, jak już pisał @gerard-kowalski i słusznie uzupełnił @4nonim. Rondo to raczej nie miejsce na pierwszy bieg. Czujesz motocykl, bo raczej nie jeżeli instruktor sugeruje balans kolanami. Rondo to podwójna S'ka z niepewnym podłożem, składa się go tam jak najmniej, poprzednio pisałem "wolniej" ale nie sądziłem ze jechałeś 10km/h, tak 20-25 ze stałym gazem, płynnie :), ale to musisz czuć, prędkość przy której
@sierzchula ok, nie brałem po uwagę gabarytów klasy ciężkiej i średnio ciężkiej, a razem z @kabzior naprawdę chcecie tak namieszać w głowie @KasparowGaming z dystrybucją masy na rondzie, chyba to jeszcze nie ten etap? ;)
@KasparowGaming (zwieszenie ciała + pochylenie motocykla) + dystrybucja masy za pomocą gazu. Zwieszenie idzie w parze z pochyleniem moto, im bardziej się zwiesisz (do granic sensowności) tym mniej pochylisz moto, a to pomaga poprawić przyczepność. Dystrybucja masy gazem zwiększa też przyczepność.
Panowie zakup kasku udany, ale mam mały problem, mianowicie jak zakładam kask, moje uszy składają się tak, że jest to bardzo niekomfortowe, a mówiąc wprost w---------e Źle zakładam? Kominiarka pomoże? Czy w ogóle kominiarka jest potrzebna? #motocykle
auto w rowie
LWG
#motocykle #polskiedrogi
źródło: comment_eYO3qRwhRCdKFHXdqdb0qrpePTLlzEU0.jpg
Pobierz