@jan-kowalski-nieudany-eksperyment protesty z okazji anulowania, z powodu przecieku zadań, egzaminów maturalnych w w województwie opolskim w 2004 roku. Z tym panem w środku siedziałem w jednej ławce, a ten z lewej już wtedy był potężnym debilem.
@uysy jakiej podroby? wniosek patentowy wyciekł, kilka dni przed imprezą 7anny. pokazanie szerzej nowego ruuta nie było planowane, zostało prawie że wymuszone wnioskiem speca, moim jego publicznym powiązaniem z nowym ruutem i rozmowami zakulisowymi gravelowego.
Nowość od Decathlonu :) 7.8kg, 4100 EUR, Sram Force AXS, Zipp 303. https://www.decathlon.fr/p/velo-route-edr-cf-sram-force-axs-etap-noir/_/R-p-344857 "Tuesday, October 18, pre-order the EDR Sram Force AXS. A concentrate of performance to appreciate even more the pleasure of speed. Pre-order only available in France. End of pre-order and opening in Europe from November." #szosa
w tym wpisie chciałbym przypomnieć użytkownikom Wykopu, że już jutro (19.09) o 20.45 widzimy się na sesji #ama. Z chęcią odpowiem na Wasze pytania o świat naszej reprezentacji i polskiej piłki!
@Zenekpawel media ciągną temat, bo przynosi pieniądze, a przynosi bo wzbudza zainteresowanie tłumów. Od złej strony szukasz winnych. Nie wina słabych kopaczy jest to, że zarabiają, a wina ludzi jest to że oglądają/dają pieniądze słabym kopaczom.
Step 1: Gravel to wolność, przestrzeń i niezależność Nie ma żadnej definicji gravela Nie potrzebujemy żadnych regulacji jak w tych sztywnych zawodach kolarstwa szosowego czy CX, Gravel to wolność i przyjacielska rywalizacja między kolegami Walić UCI i ich powalony regulamin
Step 2: Ludzie na rowerach MTB wygrywają zawody Gravelowe
Step 3: Halo POLICJA! Proszę przyjechać na zawody gravelowe! Nie może być tak, że ktoś w lepszej kondycji i na innym typie roweru
@Piotr--K autorem czego? Bo nie dramy, tylko ankiety, która jak pokazuje wynik, wiele mówi o zdaniu środowiska (:
@lecho182 to były mistrzostwa polski, nie zawody o pietruszkę. Nie ma tu nigdzie pretensji że jbg pojechało na MTB. Takie chore zasady wymyśliło uci na ten rok i oby na tym roku się skonczylo. Należy jednak zauważyć, że pomimo tej głupoty, na całym świecie, w poważnych imprezach, nie jest to wykorzystywane przez mocnych zawodników.
@lecho182 >Oczywiście. Mnie to tylko bawi, że Ci sami ludzi co rządają regulacji i "gravela dla gravelów", psioczyło wcześniej na UCI ich reguły i z tego się śmieje.
To tylko twój wymysł.
albo że osoby co jechały MTB mają lepszą kondycję, albo że rower MTB był szybszy w tych warunkach albo wiele innych rzeczy ...
To również twój wymysł. MTB byłby też lepszy na trasie przełajowej. Tylko nie zawsze chodzi o to
@Piotr--K o istnieniu pana G., dowiedziałem się dopiero gdy zaczął mi grozić prawnikiem. Od samego początku GMP kulało organizacyjnie, jako osoba prowadząca największą społeczność szutrową, zajmujący się tą tematyką - komunikowalem owe cyrki, raz na FB, raz na ig. Regulamin taki, a nie inny, nie jest wina pana G., tylko UCI. Reasumując, nie mam problemu z panem G., raczej on ma ze mną (;
Na gurpie Gravel Bike Polska widzialem dużo postów i komentarzy wyśmiewających reguły UCI i to że UCI chce organizować zawody gravelowe, a po każdym wyścigu gravelowym który wygrywa inny rower niż "gravel" jest masa komentarzy że "jak to"?
Wątpię bys widział dużo takich postów. Na pewno było o tym, że wyścigi gravelowe w formule racingu, nie zdobędą popularności. A już na pewno nie mogłeś widzieć
@Kwazariusz nie ma żadnej afery, jak tylko w głowie opa, cały jego wpis jest pełny wymyslonych przezeń głupot. W weekend odbywały się gravelowe mistrzostwa polski. Zgodnie z przepisami UCI (unia kolarska)na ten rok, nie wprowadzono przepisów regulujących rower na którym można startować w imprezach mistrzowskich i UCI. W kategorii elita, całe podium zajęli zawodnicy jadący na MTB, podczas gdy większość jechała na gravelach. Na FB powstała dyskusja, na profilach tematycznych i na
Szukam wiatrówki na #rower i trafiłem na komentarz @fixie Kurła ile w tym prawdy. Ciuchy w miarę ogarnięte, szosa ogarnięta, czekam na kolejną promkę na garmina i elektronika też będzie ogarnięta. I co? I już zaczynam się rozglądać za jakimś gravelem, z pierdyliardem mocowań, pod jesienne cioranie po szutrach, #!$%@? i wycieczki bikepackingowe xD Kiedy n+1 wejdzie za mocno.
Rekord prędkości (na prostej bez wspomagania) na rowerze tradycyjnym to 75 km/h, a na rowerze poziomym- 134 km/h (a pewnie byłoby to znacznie więcej gdyby rowery poziome były tak popularne jak tradycyjne, więcej ludzi by biło te rekordy). Rower poziomy pozwala na osiąganie znacznie wyższej prędkości niż rower tradycyjny przy tym samym wysiłku kolarza, a także pozwala na zastosowanie osłony aerodynamicznej jeszcze znacznie przyspieszającej rower. Dlaczego rowery poziome są tak mało popularne?
źródło: 20240111_193845
Pobierz