Wpis z mikrobloga

Siema!

W ten weekend udało nam się zacząć nowy poziom i to nie byle jak bo zrobiliśmy prawie 1/3 Jak tak dalej pójdzie to w tym tygodniu go skończymy. Jednak doświadczenie robi swoje bo pierwsze poziomy zajmowały nam zazwyczaj około miesiąca jak nie lepiej :)

Więcej tu #ucieczkazbazgrolowic

carghool - Siema! 

W ten weekend udało nam się zacząć nowy poziom i to nie byle ja...
  • 18
  • Odpowiedz
@carghool: Fajnie to wygląda, by się przydało jak by te trzeba synchronicznie były spowrotem składane w całość, tak aby znieść postać którą się steruje, bo ma się wrażenie że wszystko samo się ustawia do przejścia ( Chyba że ten z tył ma nam pomagać w przejściu )
  • Odpowiedz
@carghool: Skączyć to co jest, bo naprawdę nie ma się czego wstydzić, a nowe dobre rozwiązania zaimplementować w drugiej części ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
Znasz jakąś spoko alternatywę?


@carghool: bardzo fajnie wygląda Wasza animacja, dlatego byłem ciekaw czy macie jakiś patent :)
Co do alternatywy to Spine'a używa sporo osób, ale on też czasami ma swoje humory. Przy dużej ilości animacji to chyba bardzo rozsądne rozwiązanie.
  • Odpowiedz
@carghool: Popracujcie nad pracą kamery. W tym momencie nie widać gdzie się spada. Gdy postać porusza się z dużą prędkością to dobrze jest pokazać więcej w kierunku, w którym się porusza.
  • Odpowiedz
@Kozun: posiedziałem wczoraj sporo nad tą kamerą, zmniejszyłem jej trochę 'laga' i skonfigurowałem ją tak żeby w newralgicznych miejscach patrzyła trochę niżej albo trochę wyżej. Jakoś jutro wrzucę film gdzie to powinno być widoczne. Dzięki wielkie za pomysł, gra sporo zyskała :)
  • Odpowiedz