Miliony dla fundacji założonej przez Sakiewicza. Ile kosztowała puszcza.tv?
Fundacja dostała 6,7 mln zł na promowanie Puszczy Białowieskiej. Z tego opłacono m.in. portal puszcza.tv, który kosztował ok. 37 tys. zł i ma na TT aż ponad 100 obserwujących. Na co poszły więc miliony? Na "kampanię w internecie, odsyłającą do strony internetowej", spoty radiowe i artykuły w prasie.
z- 53
- #
- #
- #
- #
- #
Do zaliczenia: Smuggler's Inn Diner, Jeffs, Bobby Burger, Upojeni, Nieinaczej, Różowy kaloryfer, Pub Kredens, Cooler Club&Food
Aktualizacja "rankingu":
1. Bułkęs
2. Burgi, Burgerland
3. Pasibus, Grillpoint, Siedlisko Stawiki, Grill Pub (Tychy), Mr Fox (zdjęcie)
4. Zdrowa Krowa, KFC (Grander Texas), McDonald's (Maestro), Jazzclub HIPNOZA
5. MadMick