#pytanie #gsm #siecikomorkowe #orange #plush
Mireczki mam problem z moim nowym operatorem. Postanowiłem przenieść numer do plusha, podpisałem umowę na czas nieokreślony i przysłali mi kartę SIM z tymczasowym numerem. Karta od samego początku nie działała( nie łapie żadnego sygnału, sprawdzałem w innych telefonach - wina po stronie operatora). Dwukrotnie zgłaszałem problem, za pierwszym razem po ponad 3 tygodniach dostałem wiadomość zwrotną, iż zgłoszenie zostało zamknięte, a karta jak nie działała tak
Mireczki mam problem z moim nowym operatorem. Postanowiłem przenieść numer do plusha, podpisałem umowę na czas nieokreślony i przysłali mi kartę SIM z tymczasowym numerem. Karta od samego początku nie działała( nie łapie żadnego sygnału, sprawdzałem w innych telefonach - wina po stronie operatora). Dwukrotnie zgłaszałem problem, za pierwszym razem po ponad 3 tygodniach dostałem wiadomość zwrotną, iż zgłoszenie zostało zamknięte, a karta jak nie działała tak
To normalne i po prostu coś się zmieni jak paczka dotrze do UK? Komuś wysyłali przesyłkę w podobnym terminie może?
Data Lokalizacja Opis
2017-10-10 04:20:00 Southall Your parcel is on its way
2017-10-10 05:59:00 Centrum danych DPD Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD.
2017-10-10 06:00:08 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka