Wpis z mikrobloga

#pytanie #gsm #siecikomorkowe #orange #plush

Mireczki mam problem z moim nowym operatorem. Postanowiłem przenieść numer do plusha, podpisałem umowę na czas nieokreślony i przysłali mi kartę SIM z tymczasowym numerem. Karta od samego początku nie działała( nie łapie żadnego sygnału, sprawdzałem w innych telefonach - wina po stronie operatora). Dwukrotnie zgłaszałem problem, za pierwszym razem po ponad 3 tygodniach dostałem wiadomość zwrotną, iż zgłoszenie zostało zamknięte, a karta jak nie działała tak nie działa. Drugie zgłoszenie nadal nierozpatrzone i się pewnie nie doczekam.

Przechodząc do sedna, za klika dni kończy mi się ten dodatkowy miesiąc u starego operatora(orange) i prawdopodobnie zostanę bez aktywnej karty SIM. Czy mogę w każdej chwili bez poinformowania plusha podpisać umowę z nowym operatorem i przenieść do niego numer, czy muszę jakoś bawić się w papierologie i ich poinformować? A co w przypadku reklamacji? Opłaciłem już dwa miesiące z myślą że może jednak w końcu zacznie działać i czy jak zerwę z nimi umowę, to tracę możliwość do egzekwowania zwrotu za te dwie faktury?
  • 8
@brak_pomyslu: Bardzo nam przykro, że spotkała Cię taka sytuacja.Dopełnimy wszelkich starań, by ją wyjaśnić. Prosimy, wyślij nam w prywatnej wiadomości numery referencyjne zgłoszeń, prześlemy je do odpowiedniego działu celem pilnej weryfikacji. Wybierając umowę na czas nieokreślony obowiązuje Cię 30 dniowy okres wypowiedzenia, (wówczas żadne kary nie zostaną naliczone) i taki tryb przeniesienia numeru możesz wybrać. Decyzję o ewentualnym zwrocie kosztów może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Mamy jednak nadzieję, że uda nam
@brak_pomyslu szanuję, dzięki za info. Właśnie będę na etapie przeniesienia numeru i szukałem czegoś sensownego i padło na plush. Miało być a2 ale non stop ktoś pisze ze słabo z zasięgiem u nich. Jak bym chciał słaby zasięg i problemy poszedł bym do play
( ͡º ͜ʖ͡º)