Wpis z mikrobloga

Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnień w przesyłkach Priority Line oraz problemów jakie wynikły z dostarczeniem paczek z ostatnich 2 miesięcy. Pisaliśmy już wcześniej o problemach z Urzędem Celnym w UK.

Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać nadane za pomocą Priority Line (DPD) zostały nadane innymi formami przesyłki.

Jeżeli zamawialiście produkty z wysyłką Priority Line i otrzymaliście jakieś dodatkowe opłaty, to sklep zobowiązuje się do pokrycia tych kosztów. W tym celu skontaktujcie się z nami za pomocą tej strony.

Jeżeli numer waszego tracking stoi w miejscu od dłuższego czasu, to prawdopodobnie paczka została nadana jeszcze raz, aby otrzymać nowy numer trackingu napiszcie do nas za pomocą tej strony.

Każde zamówienie, które napotkało na tego typu problemy będzie wynagradzane kartami podarunkowymi w wysokości $20.
Zostawcie numer swojego zamówienia w tym wpisie, aby otrzymać kartę podarunkową.
Będziemy pisać wiadomość na PW do każdego Mirka osobno, kiedy karta zostanie już dodana.

#gearbest
  • 222
  • Odpowiedz
@kamdz: Full refund po 60 dniach od wysyłki lub resend.
@Michuy: Dotyczy to tylko Priority Line.
@krokof: Zobaczymy kto się będzie śmiał ostatni, jak wszystkim rozdamy 100 000 000 kart podarunkowych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@support: Jeżeli twoja paczka z zeszłego tygodnia obsuwa się o 2 miesiące to musimy to sprawdzić!
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska: Jeszcze karty nie dostałem, kiedy będzie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kiedy rozdacie te 2 miliardy dolarów?? ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz