Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko202
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
bob-pager

bob-pager

Dołączył 2 lata i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 84
  • Znaleziska 1
  • Mikroblog 83
  • Obserwujący 18
  • Obserwowane 1
  • Dodane (7)
  • Komentowane (46)
  • Plusowane (30)
bob-pager
bob-pager 11.06.2024, 13:35:20
  • 103
Chcecie się obijać w pracy i na lekcjach? Napisałem Hotline Miami w przeglądarce gdzie da się wbijać rangę jak w CSie rozwalając randomów (albo innych Mirków, wystarczy im przekleić link do serwera! ( ͡º ͜ʖ͡º) )

https://hypersomnia.io
#gamedev #programowanie #hypersomnia #opensource

Wystarczy lognąć się Discordem. Albo
bob-pager - Chcecie się obijać w pracy i na lekcjach? Napisałem Hotline Miami w przeg...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bob-pager
bob-pager
Autor
11.06.2024, 14:14:11 via Wykop
  • 12
co w przypadku desynchronizacji, np. gdy jakiś pakiet inputu gracza nie doleci do serwera? Dzieje się jakiś rollback u wszystkich klientów?


Dolecieć ostatecznie doleci bo mam warstwę reliability nad UDP - może tylko nie dolecieć na czas (i w jedną i w drugą stronę).

Co do rollbacka - klient utrzymuje dwa światy. Ten przewidywany i ten który stał się "na pewno".
Ogólnie klient nigdy nie czeka i zawsze symuluje przewidywany świat w przód z
  • Odpowiedz
Blaskun
Blaskun
11.06.2024, 14:50:02 via Wykop
  • 20
@bob-pager: 20 lat temu grałyby w to wszystkie gimby na infie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager 09.06.2024, 20:42:58
  • 3
Napisałem grę przeglądarkową w C++ od zera bez silnika. Zajęło mi to 10 lat. Nie było absolutnie warto, ale zawsze mogłem w tym czasie scrollować Twittera ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak się logniecie Discordem, można grać z ludźmi rankedy jak w CSie i wbijać rangę rozwalając randomów.

No, to poopieprzajcie się na lekcjach i w pracy: https://hypersomnia.io

Jest oczywiście open-source.
Odpowiem na każde pytania dotyczące kodu!
bob-pager - Napisałem grę przeglądarkową w C++ od zera bez silnika. Zajęło mi to 10 l...

źródło: mpv-shot0007

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mirek007
Mirek007
09.06.2024, 20:52:04 via Wykop
  • 2
@bob-pager: Wrzucaj na reddita i hacker news.
  • Odpowiedz
Mirek007
Mirek007
11.06.2024, 15:24:29 via Wykop
  • 0
@bob-pager: Mógłbyś jeszcze np. dodać trading cards, a z czasem jakieś płatne skiny itp.
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager 28.12.2023, 18:39:36
  • 953
Pisałem swoją grę w C++ przez 10 lat - taki Hotline Miami z multi. Dziś gram w nią z kumplami na Steamie, a mojego kodu użył Assassin's Creed i spółka produkująca drony. To wielki dzień dla mnie Mirki.

Zagrajcie - jest za darmo na Steamie. Jak się spodoba zostawcie reviewa i gwiazdkę na GitHubie dla zasięgów ( ͡º ͜ʖ͡º)

Napisałem to bez silnika, od zera. Wszystko w NeoVimie bez
bob-pager - Pisałem swoją grę w C++ przez 10 lat - taki Hotline Miami z multi. Dziś g...
  • 86
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nilphilus
nilphilus
nilphilus
28.12.2023, 18:47:50 via Wykop
  • 59
@bob-pager: przyznam, ze wyglada to świetnie.
  • Odpowiedz
walokid
walokid
28.12.2023, 19:07:15 via Wykop
  • 99
@bob-pager: szacun za samozaparcie. Mi po 3/4 miesiącach pracy nad własnym projektem już się nie chce na to patrzec
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager 10.12.2023, 10:37:23
  • 18
#programowanie Mam stronę na Steamie! (klik) Gra jest darmowa ale wishlistujcie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) i gwiazdkujcie proszę na GitHubie (klik).

Zebrałem materiały dla prasy (warto poczytać!) i mam do rozdania ponad 400 przedpremierowych kluczy na Steam. I tu potrzebuję waszej pomocy Mirki. Jeśli chcecie wysłać klucze do bety jakiemuś znajomemu streamerowi/youtuberowi/czasopiśmie żeby poczuli się ważni, nawet z 500-1000 subami, uderzajcie do mnie w DMach. Sam będę rozsyłał press
bob-pager - #programowanie Mam stronę na Steamie! (klik) Gra jest darmowa ale wishlis...

źródło: wykop_thread

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

axelrodi
axelrodi
10.12.2023, 10:46:32 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
T.....t
T.....t
konto usunięte 10.12.2023, 14:18:03 via Wykop
  • 2
@bob-pager: "wishlistujcie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) i gwiazdkujcie proszę na GitHubie (klik)." done,
powodzenia mireczku, czekam na 28 grudnia :3
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager 03.12.2023, 17:54:31
  • 515
Moja darmowa gierka niedługo na Steamie. Łapcie oficjalny trailer z dzisiaj.
...pisałem to w C++ bez silnika, w vimie bez autokompletowania, i tak, używam archa ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

#programowanie #cpp #opensource #gamedev #hypersomnia
bob-pager - Moja darmowa gierka niedługo na Steamie. Łapcie oficjalny trailer z dzisi...
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

longstar
longstar
longstar
03.12.2023, 17:58:57 via Wykop
  • 134

Komentarz usunięty przez moderatora

quercy
quercy
03.12.2023, 18:32:08 via Wykop
  • 188
@bob-pager: super, ale moja córka studiuje prawo
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager 25.06.2023, 11:15:10
  • 39
Granie w swoją własną grę z kumplami to świetne uczucie.
Wczoraj połączyło się 10 osób żeby stestować nową mapę - udało mi się nagrać ładny rozpierdziel.

Swoją drogą pisałem to od zera w C++ ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■ (btw. I use arch)

#programowanie #gamedev #opensource #hypersomnia
bob-pager - Granie w swoją własną grę z kumplami to świetne uczucie. 
Wczoraj połączy...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cage20
cage20
25.06.2023, 13:39:16 via Wykop
  • 2
@bob-pager: gratki wyglada kozacko.
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager
Autor
25.06.2023, 21:23:39 via Wykop
  • 2
@ecikowaty: A co do standardu C++ - obecnie mam ustawiony w flagach C++20, ale nie używam z niego wielu fajerwerków oprócz może domyślnych operatorów porównania - to jest mega wygodne. W większości zatrzymałem się na C++17, ale też nie mam niesamowitych potrzeb. Najbardziej intensywny językowo kod jaki kiedykolwiek pisałem to cały stack do serializacji świata gry, i tam potrzebowałbym czegoś co i tak nie jest jeszcze supportowane w kompilatorach -
  • Odpowiedz
bob-pager
bob-pager 06.06.2023, 19:02:54
  • 39
Hej mirki, piszę w czystym C++ gierkę sieciową od zera.. już jakieś 10 lat.(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Podobna do Hotline Miami, ale można strzelać się z kumplami. Wyszła naprawdę grywalna.

Jeśli ktoś jest zainteresowany technikaliami, mogę coś poopowiadać. Szczególnie dumny jestem z architektury sieciowej.
A w ogóle to jest open source i każdy może sobie ją zbudować, nawet na linuxie.

#gamedev #cpp
bob-pager - Hej mirki, piszę w czystym C++ gierkę sieciową  od zera.. już jakieś 10 l...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bob-pager
bob-pager
Autor
08.06.2023, 17:39:04 via Wykop
  • 8
@lethaldysfolid: Pisanie od zera ma swoje zalety.

- Łatwiej zrobić architekturę sieciową bazowaną na determinizmie symulacji. W mojej grze możesz mieć 10k+ dynamicznych skrzynek na mapie które będą w pełni zsynchronizowane bez przesyłania się przez sieć - po kablu lecą tylko inputy graczy. Żeby to osiągnąć, musiałem długo grzebać w kodzie silnika fizycznego (głupia kolejność rozwiązywania kontaktów ma znaczenie), a także wymienić wszystkie funkcje matematyczne typu sin/cos/sqrt na te ze
  • Odpowiedz
O.....t
O.....t
konto usunięte 25.12.2023, 16:58:49 via Wykop
  • 1
jest wykorzystywany w Assassin's Creed: Valhalla i przez Skydio, spółkę produkującą drony


@bob-pager: w takiej sytuacji ktos ci za to zaplacil?
  • Odpowiedz

Pythagoras

  • https://hypersomnia.xyz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 17.05.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking