@Lookazz: Polecam bardzo obie części hotline miami, mega gierka! Jako, ze całe życie grałem w fpsy to dla mnie prosta, ale niektórzy mogą mieć problemy. Natomiast klimat jest przezajebisty.
Mam kilka(naście/dziesiąt?) gier z Humble, które chodzą po grosze. Nie mam co z nimi zrobić, więc rzucam je tutaj w postaci gift linków do Humble. By się boty jakieś nie załapały, zamiast .com jest .ABCDEF):
To może ja wytłumaczę. Po pierwsze przy optymalizowaniu wydajności kodu trzeba zawsze zadać sobie pytanie: czy warto? W większości przypadków odpowiedź na to pytanie brzmi "nie", ponieważ w dzisiejszych czasach moc obliczeniowa komputerów jest niewyobrażalnie tania, a z kolei praca programistów jest bardzo droga. Kod nie jest po to, żeby go napisać i zapomnieć -- po jego napisaniu przez kilka kolejnych lat, co jakiś czas jakiś programista (zapewne sowicie opłacany) będzie
2 złe wiadomości dla klientów Morele: - Włamywacz złamał już ponad 350 000 haseł (screen przykładowych w artykule) - Jak się okazuje, wykradziono także dane prawie 2000 użytkowników, którzy konta w Morele skasowali już dawno temu (i ich danych Morele w ogóle nie powinno już mieć). Więcej info: https://www.wykop.pl/link/4715727/350-000-hasel-uzytkownikow-morele-juz-zlamanych-i-jeszcze-cos/
@DuzeIksMaleDe: łamanie haszy to właśnie "atak bruteforce", przy czym najpierw zaczyna się od słownika, bo więcej osób ma hasło misiaczek1 niż 98yauhsda7sd@^Ys, ale i do 98yauhsda7sd@^Ys prędzej czy później atakujący-łamiący dotrze :)
- Jak się okazuje, wykradziono także dane prawie 2000 użytkowników, którzy konta w Morele skasowali już dawno temu (i ich danych Morele w ogóle nie powinno już mieć).
@niebezpiecznik-pl: w normalnym państwie prawa takie @morele_net powinno być za to dojechane milionowymi karami ale tutaj się nic nie stało. A morele nic sobie do zarzucenia nie maja. Tfu na mordy tym ludziom.
Jak spakować grę w 40Kb? Ciekawa rozprawa na temat metod kompresji i optymalizacji stosowanych przy produkcji tytułów na konsole pierwszych generacji. Dotyczy również ery komputerów 8 i 16 bitowych - czyli wtedy kiedy każdy wolny kilobajt był na wagę złota. #nes #programowanie #commodore #atari #amiga
@saquas: ja rano nawet nie przeczytałem całego zadania, zobaczyłem że najszybsi potrzebowali 30-120 minut i odłożyłem to do wieczora. Normalnie najlepszym zajmuje to maks 10 minut więc dziś rzeczywiście dowalili
Spodobało mi się dzisiejsze zadanko. Moje naiwne podejście do części 1 było zbyt wolne na część 2 (no, mogłem w sumie poczekać te ~30 min aż się policzy - szacując na oko - ale nie o to chodzi przecież) i musiałem pokombinować. Na szczęście przyspieszyć kod nie było tak trudno ;)
@dog_meat: w javie w większości operujesz na typach referencyjnych i to nalezy wiedzieć od początku pisania w tym języku. Różnica między java a c++ jest taka, że w javie domyślna jest referencja i operujemy na niej bez dodatkowych oznaczeń wskaźników jak to ma miejsce w c++
Także, nie wiem gdzie i jak ten gif jest mylący bo nie jest.
@NotABigFan: Na szybko (byle działało) wyszło mi coś takiego :) Jak znajdę chwilkę czasu, to napiszę to lepiej :) (musi się dać to wykonać tylko z jednym forem)
private static String getMaxSubstring(String text, int k) { char[] str = text.toCharArray(); String s = ""; Set set = new HashSet<>(); int from = 0; int count = 0; int finalSize = 0; for (int i = 0; i < str.length; i++) {
@Frogof no ale zwykle w takich zadaniach jest a - z xd a przy słowniku też masz taką samą złożoność, ewentualnie ograniczoną przez n Ale no dobra, w pewnych przypadkach słownik może zajmować mniej pamięci
Rozlosuję wśród plusujących ten wpis do jutra, do godz 21:30.
Zasady:
1. Zielonki out
2. Wielbiciele wszelkich patorozrywek out (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง
PS do 21:30 dnia dzisiejszego jest szansa na zgarnięcie FlatOut
#rozdajo #rozdajosteam #steamrozdajo #gry #steam