Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko136
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
benzdriver

benzdriver

Dołączył 13 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 44289
  • Znaleziska 8303
  • Mikroblog 35986
  • Obserwujący 293
  • Obserwowane 1
a3sa
a3sa
12.08.2019, 10:44:37 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Znajomy ma szansę pożyczyć przyczepę kempingową na jakiś wypad w Bieszczady. Nie miałem nigdy z takim sprzętem do czynienia i zastanawiam się - czy stare 18 letnie Audi A3 w dieslu 101KM uciągnie taką przyczepę bez większych szkód dla siebie? Na coś konkretnego trzeba zwrócić uwagę? Podróż ok. 300km w jedną stronę. #motoryzacja #kamper
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 12.08.2019, 10:59:13 via Android
  • 1
@a3sa nic zlego sie nie stanie, pod warunkiem ze sprzeglo jest w porzadku a kierowca doswiadczony. W manualach wlasnie sprzeglo najbardziej dostaje od ciagniecia przyczepy.
Plus klocki zmienic jak juz nawet tylko w 50% zuzyte.
  • Odpowiedz
Noctis1
Noctis1
12.08.2019, 10:26:11 via Android
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 12.08.2019, 10:50:08 via Android
  • 2
@mieszkamzmamusia bo nikt Wam niczego nie da. Trzeba sie samemu o siebie troszczyc. A nie tylko dej i dej ;)
  • Odpowiedz
Formbi
Formbi
11.08.2019, 08:46:10
  • 74
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 90
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 09:01:40 via Android
  • 112
@Formbi to nie tak. 'Burzujami' za komuny byli partyjni bonzowie. Reszta tych 'wszystkich majacych prace' nie mogla kupic nic za swoje fikcyjne wyplaty. Praktycznie wszystko bylo towarem deficytowym w sklepach panstwowych, lub luksusowym na czarnym rynku ( kosztujac odpowiednio drozej ).
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 09:03:33 via Android
  • 17
@przemek89x prawie. Idealisci, czyli 'pozyteczni idioci' konczyli w piachu jak czerwoni obejmowali wladze...
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 09:07:16 via Android
  • 6
@Tomislav zawsze jest szansa, ze ktos inny przeczyta, zada sobie trud przestudiowania nieco wnikliwiej chociazby historii PRL-u i sam dojdzie do odpowiednich wnioskow...
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 09:11:23 via Android
  • 12
@Revmir z calym szacunkiem. Tak sie sklada, ze bylem za komuny wielokrotnie w NRD, Chechoslowacji, Bulgarii ( wyjazdy szkolne ). Krem Nivea i jeansy robily KOLOSALNE wrazenie na lokalsach. Z tym, ze z NRD bylo nieco inaczej. Sporo mialo rodziny w NRF ( potem RFN ) i jak zaplacili haracz ekipe Honeckera to mogli dostawac paczki od rodzin z Zachodu...
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 09:12:39 via Android
  • 9
@Formbi i nie jest w tej opinii odosobniona w kregu osob w podobnym wieku. Jej dobre, mlode lata na te czasy przypadly - chociazby...
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 09:34:59 via Android
  • 10
@Revmir i tak i nie. W latach '80 PRL stal sie skrajnie niewydolny. Nie bylo nic. Doslownie. Wowczas 'przewodnia sila narodu', czyli PZPR przypomniala sobie, ze bylo w ZSRR kiedys cos takiego jak NEP. Czyli mieszanka bolszewii z kapitalizmem. No, to skoro Wielki Niedzwiedz mogl, to i PRL tez. Z jednej strony pozwolono na powstanie 'badylarstwa' i 'prywaciarstwa' w mocno kontrolowanych warunkach. I dzieki tym 'badylarzom' i 'prywaciarzom' jakos udawalo sie
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 09:48:32 via Android
  • 7
@Formbi nie, nie jest tak. To co napisales jest mocno wybiorcze i zaklamuje obraz rzeczywistosci.
Mozesz znalezc bardzo duzo opracowan na temat PRL. Ewentualnie filmy polskie z tego okresu sa interesujace - omijajac cenzure zgrabnir wypunktowano w nich ogolna nedze i absurdy tamtych czasow.
Wierz mi, bylo zle. Po prostu.
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 10:24:20 via Android
  • 17
@przemek89x blisko 45 lat ustroju 'demokracji ludowej' - bo nie byla to ani demokracja ani ludowa - dokonalo gigantycznych szkod w zakresie chociazby morale Polakow. Prawie udalo sie wyhodowac Homo Sovieticus. Osobnika bez ambicji, roszczeniowego, bez skrupulow wyciagajacego reke po cudze.

Ludzie zyli w beznadzieji dnia kolejnego.

Przekaz partyjny swietowal kolejne 'sukcesy' w rodzaju rekordowego wydobycia, super zbiorow, obnizki cen lokomotyw etc.
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 10:37:54 via Android
  • 8
@przemek89x w rzeczywistosci za PRL-u to panstwo polskie bylo caly prawie czas zadluzone. Non - stop. Bo nie bylo w stanie funkcjonowac bez kroplowki w postaci dewiz.

Dobrze obrazuje to pewien wywiad z czasow PRL z dyrektorem PGR. Ktory z satysfakcja informuje, ze PGR w poprzednim roku obrachunkowym wypracowal kilka milionow zysku. W tym samym wywiadzie kilka minut pozniej pada informacja, ze PGR otrzymal w tymze samym roku kilkaset milionow dotacji
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 11:14:33 via Android
  • 11
@snusmumriken90 kwestia mieszkan za PRL wygladala w ten sposob: czekales 15 - 20 lat co miesiac wplacajac na ksiazeczke. I wreeeeszcie sie wprowadzales. 15 lat przelecialo jak z bicza strzelil. I to nie bylo Twoje mieszkanie, a najwyzej spoldzielcze ( ograniczenia w dysponowaniu czyms, na co przez nascie lat placiles ).

Teraz bierzesz kredyt i od razu tam mieszkasz. Jak splacisz dysponujesz dowolnie.

Odnosnie wakacji. Dzieki FWP mogles pojechac za grosze do
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 13:57:26 via Android
  • 2
@Revmir jezeli chodzi o awans spoleczny i cywilizacyjny, to sie zgadzam. Biorac pod uwage jak wygladala prowincja za sanacji vs jak za PRL to byl to postep. Ale swiat tez nie stal w miejscu. A po latach '60 i w polowie lat '70 zaczelo sie sypac. Zadluzenie, nieefektywnosc, korupcja, roztrwonione kredyty, coraz wieksze braki wszystkiego, zapoznienie technologiczne, ogolna niemoc.
System po prostu zbankrutowal, byl niewydolny w obliczu braku 'kroplowki' z Zachodu.
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 14:18:05 via Android
  • 8
@Formbi
@przemek89x
@Tomislav
@Revmir
@snusmumriken90
jest jeszcze jedna kwestia, ktorej
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 14:28:55 via Android
  • 5
@snusmumriken90 no ale co mozna zapozyczyc z systemu z zalozenia niewydolnego, nieefektywnego i nie bedacego w stanie zapewnic w sklepach produktow bez ich reglamentacji? Co to za system, ktory nie potrafi zaspokoic popytu na zyletki, papier toaletowy czy w pewnym momencie nawet na zywnosc?
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 14:58:26 via Android
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 15:37:49 via Android
  • 3
@Miniu30 kolejna patologia tego systemu. Sklepy dla wybranych. Z reszta towar z tych sklepow zasilal 'drugi obrot' na bazarach. Gornicy fedrowali non stop, to sprzedawali sprzet narciarski z tych sklepow chociazby - bo kiedy niby mieli na tych nartach jezdzic? ;)
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 15:40:32 via Android
  • 3
@Bastiat nazywanie kogos tak jak nazwales jest slabe.
Odnosze wrazenie, ze sporo osob wielbiacych komune tak naprawde nie wie za bardzo o czym mowi. Tak mi sie w kazdym razie wydaje.
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 15:52:20 via Android
  • 4
@Revmir odnosnie mieszkan z Twojego zrodla:

'... W 1980 roku oddano o 20% mieszkań mniej niż w latach poprzednich. Było to dodatkowym impulsem wybuchu społecznego sierpnia 1980 roku.

Zwraca uwagę to, że dużą rolę w protestach pełniły osoby młode. Jednym z powodów frustracji były również problemy mieszkaniowe. Mimo wzrostu liczby budowanych domów, kolejki nie malały. Osoby młode, dopiero zapisujące się do spółdzielni mieszkaniowych, miały czekać nawet kilkanaście lat...'
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 15:54:14 via Android
  • 2
@Miniu30 no ja wlasnie od gornikow kupowalem sprzet narciarski. Mimo przebicia nadal byl tanszy niz ten w Peweksie. No i wystarczyly zlotowki :)
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 16:12:24 via Android
  • 5
@Miniu30 trudno powiedziec. Na papierze wygladalo ok, w rzeczywistosci byl dramat. Najpierw mieszkania przydzielano partyjniakom. Potem dzieciom partyjniakow. Potem dzialaczom. Potem spolecznikom. A na sam koniec jak cos zostalo to zwyklym ludziom. A wszyscy wplacali jednakowo. No ale znowu - byli rowni i rowniejsi.
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 17:39:45 via Android
  • 6
@Revmir w jakich panstwach socjalistycznych byles i na wlasne oczy widziales ze system dobrze dziala?

Z ta dewastacja srodowiska to tez wina zlego Zachodu, ze domagal sie zwrotu tego, co pozyczyl?

Historia ocenila komune - wyrzucajac ja na smietnik. To nie dziala. Po prostu.
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 18:09:59 via Android
  • 5
@Revmir z reguly oddaje sie wiecej niz sie pozycza - tak dzialaja kredyty.

Ja widzialem z bliska socjalizm. Zjechalem bedac malolatem praktycznie caly oboz w obrebie Europy. I wszedzie wygladalo to podobnie: bardzo slabe, wrecz tragiczne zaspakajanie typowych potrzeb konsumenckich. Braki czasami nawet podstawowych srodkow spozywczych. Bardzo zla jakosc i wyglad ubran, butow, mebli, artykulow AGD, rowerow o samochodach nie wspominajac. Wszedzie natretna propaganda. Stan permanentnego wykreowanego przez wladze zagrozenia ze
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 18:17:49 via Android
  • 6
@przemek89x z tym 'trzymaniem za pysk' tez bylo jak w krzywym zwierciadle: zwalczano przestepstwa przeciwko mieniu spolecznemu, czy polityczne. Ale kompletnie olewano przestepstwa pospolite. Rozboje, pobicia, kradzieze, wlamania etc byly na porzadku dziennym. A milicja zajeta byla gonieniem cinkciarzy, 'malwersantow, 'spekulantow' i politycznych. W 'Wielkiej wsypie' jest to dobrze pokazane:)
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 18:25:54 via Android
  • 5
@przemek89x mysle, ze pochwale socjalizmu glosza dwa rodzaje ludzi:

1. Myli socjalizm z bezpieczenstwem socjalnym - wszystkie kraje Zachodu przy gospodarce rynkowej zapewniaja obecnie takie bezpieczenstwo. W lepszym lub gorszym stopniu.

2. Nie odnajduja sie w realiach gospodarki rynkowej, gdzie prawie wszystko da sie wycenic. Nawet takie rzeczy jak wartosc kogos chociazby na rynku pracy. Dochodza do tego opowiesci januszy i grazyn, jak to za PRL u fajnie bylo. No i
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 18:34:40 via Android
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 12.08.2019, 08:43:38 via Android
  • 1
@Revmir tak. Jestem starym grzybem ;)
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 12.08.2019, 08:59:37 via Android
  • 4
@Revmir przezylem w bodajze 1986 roku ciezki szok, gdy pojechalem do Berlina Zachodniego. Byl to moj pierwszy naoczny kontakt ze 'zgnilym Zachodem'. Nie moglem uwierzyc, ze to co jest w tych ogromnych sklepach nie jest jakas wystawa i ze ludzie moga to wszystko kupic. I starczy dla kazdego. Stalo to w takim kontrascie z tym co slyszalem o Zachodzie z oficjalnych przekazow, bylo tak niewyobrazalnie inne, ze podejrzewalem na poczatku jakas
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 12.08.2019, 09:38:17 via Android
  • 2
@Revmir wiesz, ja nie odnosze sie do danych statystycznych. Dziele sie jedynie tym, czego bylem naocznym swiadkiem.
  • Odpowiedz
VascoDeGamer
VascoDeGamer
12.08.2019, 06:37:51 via iOS
  • 35
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 12.08.2019, 07:03:10 via Android
  • 28
@Vincenzo albo dla wszystkich albo dla nikogo takie akcje. To jest zwykle faworyzowanie i w gruncie rzeczy jest nieuczciwe po prostu.
  • Odpowiedz
lenamilena
lenamilena
12.08.2019, 06:45:15
  • 191
Mireczki mam pytanie. Kupiłam w popularnym sklepie internetowym AirMaxy 97. To co przyszło jest bardzo niestarannie wykonane. W środku na wkładce brak napisu Nike. Słysząc o różnych akcjach z podmiankami na odsyłanie podrób, pomyślałam czy właśnie takich butów nie otrzymałam. Zrobiłam zdjęcia i wysłałam do sklepu z zapytaniem czy flagowy model Nike za przeszło 700 zł ma tak wyglądać. Odpisali ze but jest oryginalny, więc je zostawiłam. Teraz buty zaczęły się dziwnie
lenamilena - Mireczki mam pytanie. Kupiłam w popularnym sklepie internetowym AirMaxy ...

źródło: comment_CEwRhRfvw1uEXU5EBbbvfBzpufsuy4sP.jpg

Pobierz
  • 361
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 12.08.2019, 06:54:24 via Android
  • 8
@lenamilena to jakas tania podroba na pierwszy rzut oka.
  • Odpowiedz
cubanovsky
cubanovsky
cubanovsky
11.08.2019, 08:47:06 via iOS
  • 1
Kiedy Passat B5 kosztował 50tyś złotych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Autogiełda z 2008 roku. Albo 2007, nie pamietam dokładnie :(
cubanovsky - Kiedy Passat B5 kosztował 50tyś złotych ( ͡° ͜ʖ ͡°) 
Autogiełda z 2008 r...

źródło: comment_JMLP237YVfdJm3BYORtUwaiVWMdfmmE1.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 11.08.2019, 08:50:25 via Android
  • 0
@cubanovsky a ile teraz w Polsce kosztuje 3 - 4 letni Passat?
  • Odpowiedz
sylwke3100
sylwke3100
09.08.2019, 08:16:56
  • 5
Przypominam że w związku z wielkim pokazem cyrkowym zwanym defiladą "Z okazji Święta Wojska Polskiego" Koleje Śląskie 15 sierpnia mają bezpłatne przejazdy pociągami z wyjątkiem odcinka bohuminskiego oraz pociągu Ornak na odcinku Bielsko-Biała – Zakopane

Więcej https://www.kolejeslaskie.com/dojedz-bezplatnie-na-defilade-15-sierpnia/

#slask #zaglebie #kolejeslaskie #kolej
sylwke3100 - Przypominam że w związku z wielkim pokazem cyrkowym zwanym defiladą "Z o...

źródło: comment_rnX0eqXC1vXCn0N0dtNa8JfK2d3XwVTO.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 09.08.2019, 09:15:15 via Android
  • 1
@sylwke3100 z ciekawosci sobie poczytalem o Kolejach Slaskich. Jedno wielkie xD
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 09.08.2019, 10:06:12 via Android
  • 1
@sylwke3100 spolka, ktora przynosi jedynie straty. Non stop dotowana. A mimo tego nie jest nawet w stanie wyjsc na zero. Do tego co jakis czas afery z prezesami w roli glownej. Przynajmniej tyle wyczytalem.
Zaorac - typowy pasozyt zerujacy na podatniku.
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 09.08.2019, 10:20:49 via Android
  • 1
@sylwke3100 masz racje. Nie ogarniam jak mozna marnotrawic kase podatnikow. Plus stawiac na czele tego biznesu przekreciarzy. Dobrze Ci z tym, ze tez Twoje pieniadze sa marnotrawione? Spoko. Ale sadze, ze innym juz to srednio pasuje...
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 09.08.2019, 10:25:14 via Android
  • 1
@sylwke3100 nie. Ale robienie tego w sposob przynoszacy straty juz tak. Do tego sternicy tej firmy dobry zysk sobie organizowali - przeciez byly zarzuty postawione.
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 09.08.2019, 10:36:36 via Android
  • 1
@sylwke3100 bardzo mi to przypomina wywiad z dyrektorem PGR-u z czasow komuny. Stwierdzil on, ze PGR wypracowal kilka milionow zysku. Dzieki kilkuset milionom dotacji xDDDDDD

Jak ma byc dobrze, skoro powstaje cos co z zalozenia ma przynosic straty? Po co to komu? Kolejna dziura wyciagajaca kase z kieszeni zwyklych ludzi.

No ale spoko. Skoro Polakow stac na takie cos to ok.
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 09.08.2019, 10:59:24 via Android
  • 1
@sylwke3100 rozumiem Twoja argumentacje. Klopot polega na 'zapewnieniu' komus czegos. W zamian za przusowy haracz z podatkow.
Moze bilety sa za tanie? Moze znalazlby sie niezalezny operator? Moze prezesi za duzo kradna?

Ludzie doskonale daja sobie rade, jezeli panstwo im nie 'zapewnia' pewnych rzeczy.

Dobrym przykladem sa mali lokalni przewoznicy w miejsce PKS. Sadze, ze im sie to oplaca ( bo jezdza ). I nie sadze, aby byli dotowani z podatkow.
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 09.08.2019, 11:46:24 via Android
  • 1
@sylwke3100 orientujesz sie moze, ile % stanowia dotacje dla calkowitego dzialania tej firmy? W sensie, ile % trzeba dotowac zeby to dzialalo ( chodzi mi o to ile procent trzeba dolozyc a ile firma ma ze swojej dzialalnosci ).
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 09.08.2019, 13:09:58 via Android
  • 1
@sylwke3100 no a co z pieniedzmi za bilety? Czy za reklame w i na pociagach? ( o ile jakies sa ).
  • Odpowiedz
Stachu_a_kto_przy_telefonie
Stachu_a_kto_przy_telefonie
Stachu_a_kto_przy_telefonie
09.08.2019, 11:49:50
  • 1
Lecę we wrześniu na Sardynię, mam już wypożyczone autko z GoldCar w Cagliari. Plan wakacji obejmuje objechanie Sardynii do okoła zaczynając od wschodniego wybrzeża -> północ -> zachodnie wybrzeże i z powrotem do Cagliari. Pytanko:
-jak wyglądają drogi na Sardynii, jak jeżdżą Włosi, czy oznakowanie dróg jest takie samo jak u nas?
-Czy są jakieś drogi, punkty etc., których warto unikać podczas podróży autem?
-da się z Włochami dogadać po angielsku?
-jak
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 09.08.2019, 12:21:35 via Android
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
PanMaglev
PanMaglev
08.08.2019, 13:51:16
  • 5
Moje ulubione słowo to k------o.
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 08.08.2019, 14:00:03 via Android
  • 1
@PanMaglev 'karynisko' tez jest niezle;)
  • Odpowiedz
Altru
Altru
08.08.2019, 11:15:57 via Android
  • 5
#urlop#urlop #lotnisko #katowice

Niby strefa bezcłowa ale jak zobaczyłem ceny to mi się cebula w żyłach zeszkliła! Po co oni bilety skanuja przecież nikt normalny nie kupi wody 0.5l za 10zl!
Altru - #urlop#urlop #lotnisko #katowice

Niby strefa bezcłowa ale jak zobaczyłem cen...

źródło: comment_cMT8JcGkkfJTL27dIb7CpjD5uPk0WwpH.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 08.08.2019, 11:20:16 via Android
  • 0
@Altru wszedzie tak jest. Na Cape Verde na lotnisku dwa drinki cuba libre kosztowaly £15. W sklepie przy hotelu cala butla rumu 1 litr za chyba £4 albo £5 byla.
  • Odpowiedz
salvador5000
salvador5000
08.08.2019, 04:17:20 via Android
  • 1
#badania #lekarz #diagnostyka bardzo źle z tym cholesterolem? Wiek 45 lat.
salvador5000 - #badania #lekarz #diagnostyka bardzo źle z tym cholesterolem? Wiek 45 ...

źródło: comment_4QoMeZMbAhP9KxBRrTwEzS1pVY5KK6ZJ.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

benzdriver
benzdriver 08.08.2019, 10:05:03 via Android
  • 0
@salvador5000 moze leciutki kryzys wieku sredniego? Masa latwo dostepnych lekow jest na to ;)
  • Odpowiedz
benzdriver
benzdriver 08.08.2019, 10:22:37 via Android
  • 1
@salvador5000 swietnie dziala dwadziescia lat mlodsza dziewczyna. Fajne cabrio, czy wypad na Karaiby tez sa skuteczne ;)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
  • Strona 3 z 9
  • >
  • O mnie w 300 znakach

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.07.2014

    Komentator
  • VIP
    od 08.09.2017

    VIP
  • Rocznica
    od 04.10.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 03.07.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 20.09.2014

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking