Dobra robie #rozdajo prezentu dla mojego ex który znalazłam właśnie w szafce( ͡°͜ʖ͡°) Może komuś się przyda GAŁKA ZMIANY BIEGÓW Z MIESZKIEM DO AUDI A3 8P ( ͡°͜ʖ͡°) Jak ktoś chce to wystarczy plusik i miłe słowo XD #rozdajo #
@Ultezzy: no nie wiem czy tak od razu można nazywać to najlepszym odcinkiem. Był fajny ale z breaking bad bym znalazł bardziej rozwalające system i to w każdym sezonie :) Z Saula też by się znalazły
@Ultezzy: prawdopodobnie nawet Gould i Gilligan nie wiedzą, co wydarzyło się w Santiago
to taka sama kwestia jak saulowe: It wasn't me, it was Ignacio! Lalo didn't send you? No Lalo? wtedy nie wiedzieli co to za Ignacio i co to za Lalo, teraz dopiero to wymyślili
jeśli wydarzyłby się jakiś prequel o Gusie, to dopiero zaczęliby dumać o Santiago
Już był podobny post ale trochę go rozwinę. Czy tylko ja chciałbym oglądać, żeby zamiast Czarka to Seb był w Ferrari i wygrywał te wyścigi z szansą na majstra. Po tylu latach walki w słabszym bolidzie nareszcie osiągnąłby swój cel (╯︵╰,) #f1
Te niedobre pedalarze nie jeżdżą "ścieżką dla rowerów"
Czyli droga 2x2 z zakazem dla rowerów, po prawej DDR, na której jestem, kończąca się bez ostrzeżenia, bez możliwości zrobienia czegokolwiek, bo projektującego zaskoczyła pojawiająca się znienacka rzeka. Za rzeką dalsza część DDR. Czyli polska myśl projektowania infrastruktury w pełnej krasie. Trzeba było przejść po zewnętrznej stronie mostu, choć z perspektywy żałuję i było jednak wrócić na ulicę, bo z tej krawędzi mostu w SPD można było się bez problemu ześlizgnąć do rzeki.
@brass: Co do tego filmiku to popieram twoje zdanie, ewidentnie tutaj na siłę z chodnika zrobili CPR. Nie jestem jakimś ekspertem od planowania stałych/czasowych organizacji ruchu (aktualnie studiuję), ale już na tym etapie można wskazać, że faktycznie problemem jest na siłę zwiększanie łącznej długości ścieżek rowerowych (żeby w statystykach miejskich ładnie to wyglądało). O ile dobrze zauważyłem, to za każdym razem CPR zaczyna się znakiem c-13/16 z poziomym rozdzieleniem (c-13 od c-16). Oznacza to że w tym ciągu pieszo-rowerowym nie można jednoznacznie wydzielić pasów poruszania się dla rowerów i pieszych. Jeżeli nie można wydzielić, to w takiej sytuacji rowerzysta jest zobowiązany ustąpić pierwszeństwa pieszemu (z resztą jakby był pionowy to i tak musi ustąpić pierwszeństwa pieszemu). Czyli jeżeli C-13/16 jest "poziome", to na jezdni nie można w jednoznaczny sposób wyznaczyć przejazdu dla rowerów liniami P-11 o szerokości minimalnej 2,0m. Idąc tym tokiem rozumowania dalej, jeżeli nie można jednoznacznie w CPR wyznaczyć przestrzeni dla rowerzystów, to tym bardziej na jezdni jest to niewykonalne (co jest powodem braku przejazdów dla rowerów z linii P-11). Jak dobrze widzę, to gdzieniegdzie również istniejące przejścia dla pieszych (linie P-10) mają zachowaną jedynie minimalną szerokość 4,0m (czyli może problemem jest też zbyt mała przestrzeń na równoczesne umieszczenie linii P-10 i P-11). Myślę, że to jest głównym problemem, dlaczego nie ma tych przejazdów - brak jednoznacznie wyznaczonej
@metaxy: No z tym mostem to ktoś lipę odwalił podczas planowania przekroju poprzecznego mostu.
Rozporządzenie MTiGM z 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie, jednoznacznie wskazuję w pkt.43 ust. 3, że w przypadku przebudowy albo remontu na drodze na terenie zabudowy klasy S lub GP, możliwe jest usytuowanie chodnika bezpośrednio przy jezdni pod warunkiem zastosowania ogrodzenia oddzielającego. Zatem wystarczyło poszerzyć wybudowany most po tej stronie
#sylwesterzwykopem #thewire
Oby nowy był co najmniej taki sam ( ͡º ͜ʖ͡º)
Albo nawet i lepszy XD