ciasno na tabeli pre kwali DEVIL-CARS PORSCHE SUPERCUP Polska 2017 - by SimRace.pl które startuje już za 3 dni
porównanie zeszłorocznych czasów w sesji kwali na torze Catalunya w rzeczywistym Porsche Supercup do naszego turnieju w #assettocorsa pre kwali
wnioski:
-przy wybranym przez nas gripie 97% (max real w/g Kunos) czasy czołówki są ok 0,5 sek do reala
porównanie zeszłorocznych czasów w sesji kwali na torze Catalunya w rzeczywistym Porsche Supercup do naszego turnieju w #assettocorsa pre kwali
wnioski:
-przy wybranym przez nas gripie 97% (max real w/g Kunos) czasy czołówki są ok 0,5 sek do reala
#simracing #acleague
Film nagraliśmy dzisiaj i nic nie manipulowaliśmy. :)
@RealAKP: Odpowiednia jazda po bandzie w taki sposób nie powoduje wielu uszkodzeń.
Nadal uważam, że jednym z najważniejszych aspektów w takich tutułach jak AC, powinno być ucinanie możliwości wykręcenia dobrego czasu w taki sposób. Obecna fizyka kolizji z bandą bardziej przypomina arcade, niż wspomniane przez Ciebie "klejące bandy" w Project Cars. Nie wiem na jakiej zasadzie to tam działa, ale jeżeli w jakiś sposób blokuje takie zagrania to już jest lepiej. Takich
To nie jest problem związany tylko z tą trasą, bandy działają podobnie na innych torach. Różnica polega tylko na tym, że na większości mamy margines w postaci pobocza i z powodu kar nie wykorzystamy buga.
Dziesiątki osób na grupie zauważyło problem i liczą na wyjaśnienia na forum oraz na szybką poprawę kolizji, aby jazda w ten sposób nie rozprzestrzeniała się na inne serwery. Jest też prosty film dokładnie przestawiający buga, ale Rauf nie widzi problemu, więc go nie ma. Są to argumenty tak samo pozbawione sensu jak "inne simy też mają bugi" czy nawet "w rzeczywistości taka jazda po bandzie również mogłaby się udać" (tekst z forum AC).
Tak jak wspomniał już ktoś na
Sprawa poprawiła się o tyle, że Kunos dostrzegło problem.