ciasno na tabeli pre kwali DEVIL-CARS PORSCHE SUPERCUP Polska 2017 - by SimRace.pl które startuje już za 3 dni
porównanie zeszłorocznych czasów w sesji kwali na torze Catalunya w rzeczywistym Porsche Supercup do naszego turnieju w #assettocorsa pre kwali
wnioski:
-przy wybranym przez nas gripie 97% (max real w/g Kunos) czasy czołówki są ok 0,5 sek do reala
porównanie zeszłorocznych czasów w sesji kwali na torze Catalunya w rzeczywistym Porsche Supercup do naszego turnieju w #assettocorsa pre kwali
wnioski:
-przy wybranym przez nas gripie 97% (max real w/g Kunos) czasy czołówki są ok 0,5 sek do reala
#simracing #acleague
Film nagraliśmy dzisiaj i nic nie manipulowaliśmy. :)
@RealAKP: Odpowiednia jazda po bandzie w taki sposób nie powoduje wielu uszkodzeń.
Nadal uważam, że jednym z najważniejszych aspektów w takich tutułach jak AC, powinno być ucinanie możliwości wykręcenia dobrego czasu w taki sposób. Obecna fizyka kolizji z bandą bardziej przypomina arcade, niż wspomniane przez Ciebie "klejące bandy" w Project Cars. Nie wiem na jakiej zasadzie to tam działa, ale jeżeli w jakiś sposób blokuje takie zagrania to już jest lepiej. Takich
To nie jest problem związany tylko z tą trasą, bandy działają podobnie na innych torach. Różnica polega tylko na tym, że na większości mamy margines w postaci pobocza i z powodu kar nie wykorzystamy buga.
Sprawa poprawiła się o tyle, że Kunos dostrzegło problem.