Mirki nareszcie dobra informacja!
Pewnie zastanawiacie się ile zrobił @play_polska dla swojego klienta od 2016 roku w sprawie tego wykopaliska sprzed tygodnia?
Już wam piszę:
Nic. Zupełni nic. Null. 0
Co ciekawe dzwoniąc na infolinie w celu zgłoszenia awarii czy spytania się o status reklamacji, PLAY pobiera za to opłatę. W moim wypadku jest to 1.85pln za połączenie a dla ofert niebiznesowych 29gr/min.
Podsumowując: mam usługę która jest beznadziejna, jeszcze gorszą
Pewnie zastanawiacie się ile zrobił @play_polska dla swojego klienta od 2016 roku w sprawie tego wykopaliska sprzed tygodnia?
Już wam piszę:
Nic. Zupełni nic. Null. 0
Co ciekawe dzwoniąc na infolinie w celu zgłoszenia awarii czy spytania się o status reklamacji, PLAY pobiera za to opłatę. W moim wypadku jest to 1.85pln za połączenie a dla ofert niebiznesowych 29gr/min.
Podsumowując: mam usługę która jest beznadziejna, jeszcze gorszą
- konto usunięte
- tr0llk0nt0
- lenovo99
- hugoprat
- dedik
- +639 innych
Na jakie elementy powinniśmy zwrócić uwagę z punktu widzenia bezpieczeństwa? #od0dopentestera
- wyłącz opcję WPS,
- używaj WPA2 z AES z odpowiednio długim i skomplikowanym hasłem,
- wyłącz UPnP jeżeli go nie potrzebujesz,
- urządzenia IOT podłącz do odseparowanej sieci gościa,
- sprawdź otwarte porty w zakładce port forwarding,
- o ile nie zarządzasz urządzeniem zdalnie wyłącz logowanie do panelu admina