Co ciekawe dzwoniąc na infolinie w celu zgłoszenia awarii czy spytania się o status reklamacji, PLAY pobiera za to opłatę. W moim wypadku jest to 1.85pln za połączenie a dla ofert niebiznesowych 29gr/min.
Podsumowując: mam usługę która jest beznadziejna, jeszcze gorszą obsługę klienta niż była i jeszcze płace za składanie reklamacji.
Brawo @play_polska widać że jesteście firmą która wychodzi do klienta i dba o jego zadowolenie. Napisałem do was dzisiaj na ten specjalny fanpage który mi poleciliście we wpisie, z pytaniem kiedy planujecie podjąć kontakt ze mną. Odpowiedz nie jest już dla mnie zaskoczeniem i podzielę się screenem.
24/26 posiadanych numerów mogę już przenieść i to jest ta jedyna dobra informacja.
@Chcesz_Pomarancze: Moi rodzice mają w play taką sytuację od miesiącaL są w pakiecie "rodzina" czy jakoś tak że za 50zł/mies dwie osoby dzwonią wszędzie za free i 15GB internetu do rozdysponowania. OTÓŻ NIE , bo w praktyce coś im jebło, pobrało 50 zł z konta, pakiety na obu numerach widnieją jako aktywne a dalej nalicza po normalnej stawce za minutę i kb internetu. Gadałem chyba ze 4 godziny w kilku rozmowach
@NiepoprawnyKomentator @Chcesz_Pomarancze: Proś, a jeśli nie skutkuje, żądaj anulowania przez konsultanta opłaty za połączenie, przecież dzwonisz zgłosić realny problem z ich winy a nie pierdołę typu "odpiąłem kabelki i mi nie działa". Nigdy nie miałem z tym problemów w Orange i T-Mobile gdy zgłaszałem awarię.
@Chcesz_Pomarancze ja ostatnio dostałem smsa że dowiedzieli się o mojej decyzji żeby rozwiązać umowę "za niedlugo zadzwoni konsultant z lepszą oferta" Tak, dalej czekam a juz minął na oko tydzień xD
@Chcesz_Pomarancze: Po prostu spylaj stamtąd. Mi w Play kończyla sie kiedys umowa, a bylem u nich juz moze 5-7 lat i zadzwonili z tak frajerska oferta, ze to jak policzek w twarz dla tek wieloletniego klienta. Generalnie, masz Pan tutaj wszysto tyle samo, tylko zaplac wiecej, no ale zebys sie nie burzyl, to 5 GB neta wiecej. Poinformowalem, ze #!$%@? stamtad w takim razie, to zaczeli do mnei wydzwaniac z dzialu
@Chcesz_Pomarancze czekam na odpowiedź tego dzbana co prowadzi @play_polska w stylu zapraszamy do kontaktu z naszym wspanialym dzialem obslugi klienta XD
@SupreminTHC: mam Orange już dobre 10 lat (no dobra, od roku przeszedłem na nju) i poza małymi problemami (pisałem kilka reklamacji przez ten czas i wszystkie były uznane) to jestem zadowolony :)
@Chcesz_Pomarancze: a opcja NJU (Orange) na abonament Cię ratuje? Dawno nie miałem tak przejrzystej oferty, tak taniej w sumie też. Polecam. Może będzie i dobra dla firmy?
@Chcesz_Pomarancze: Play to ścierwo. Miesiąc temu zmieniłem operatora i nie żałuję. Jakość usług jest nieporównywalnie lepsza. Najlepsze są te pindy w salonach które siedzą tam tylko i wyłącznie po to żeby wciskać emerytom telefony w abonamencie bo jak przyjdzie się do nich z jakimkolwiek innym poważniejszym problemem to rozkładają ręce.
@Chcesz_Pomarancze: Nigdzie nie ma dobrze. Z Play wyemigrowalem, jak tylko skonczyla sie umowa. Idealu nie ma, ale teraz mam podział taki: internet w Plusie, abonamemty "rozmowne" w Orange (wszystko firmowe) i ma razie jest znośnie. Zobaczymy, co dalej.
Pewnie zastanawiacie się ile zrobił @play_polska dla swojego klienta od 2016 roku w sprawie tego wykopaliska sprzed tygodnia?
Już wam piszę:
Nic. Zupełni nic. Null. 0
Co ciekawe dzwoniąc na infolinie w celu zgłoszenia awarii czy spytania się o status reklamacji, PLAY pobiera za to opłatę. W moim wypadku jest to 1.85pln za połączenie a dla ofert niebiznesowych 29gr/min.
Podsumowując: mam usługę która jest beznadziejna, jeszcze gorszą obsługę klienta niż była i jeszcze płace za składanie reklamacji.
Brawo @play_polska widać że jesteście firmą która wychodzi do klienta i dba o jego zadowolenie. Napisałem do was dzisiaj na ten specjalny fanpage który mi poleciliście we wpisie, z pytaniem kiedy planujecie podjąć kontakt ze mną. Odpowiedz nie jest już dla mnie zaskoczeniem i podzielę się screenem.
24/26 posiadanych numerów mogę już przenieść i to jest ta jedyna dobra informacja.
https://www.play.pl/promocja/formula-stacjonarna/
Koszt jak za połączenie z numerem stacjonarnym, czyli dla nielimitowanych połączeń to 0 zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.gsmmaniak.pl/1085648/przenoszenie-numerow-w-polsce-operatorzy-2019/#pid=wd
" Największym przegranym okazał się Play, "
Sam musze zobaczyć Plusa skoro tyle osób się do niego przenosi.
Tak, dalej czekam a juz minął na oko tydzień xD
@SupreminTHC: mam Orange już dobre 10 lat (no dobra, od roku przeszedłem na nju) i poza małymi problemami (pisałem kilka reklamacji przez ten czas i wszystkie były uznane) to jestem zadowolony :)
@Chcesz_Pomarancze: a opcja NJU (Orange) na abonament Cię ratuje? Dawno nie miałem tak przejrzystej oferty, tak taniej w sumie też. Polecam. Może będzie i dobra dla firmy?