Mam w swoim 2003 A4 B6 1.8T BFB zainstalowany (przez poprzedniego właściciela) system BSR Opti Air Flow. Przyrostu mocy nie czuć ale też i nie o to poprzedniemu właścicielowi chodziło. Ważniejsze były odczucia akustyczna: podczas przyspieszania słychać wyraźnie we wnętrzu szum powietrza zasysanego przez turbinę. Po odpuszczeniu gazu słychać "wydech" (powietrza, nie spalin) podobny jak przy Blow Off Valve - z tą różnicą że słychać go we wnętrzu, na zewnątrz trzeba się dobrze przysłuchiwać.
W silniku BFB regulacja ciśnienia turbiny odbywa się przy pomocy DV więc nie powinno być słychać tego wydechu. Przeczesałem internet w poszukiwaniu info jak ten Opti Air Flow dokładnie działa i nie znalazłem nic szczególnego (sportowy filtr powietrza, odpowiednio ukształtowane rury dolotu, oddzielenie metalową ścianką od gorącego silnika). Nic co by wskazywało na źródło tego dźwięku.
@Mithrindil: DV, upuszcza do dolotu, jak masz stożek i short arm do tego to będzie zawsze sapać. Ten system to po prostu zwykły stożek... a na nim zawsze coś tam sapie. ;p Na oryginalnej puszcze nie ma tego. Mam tak samo :) :
#gorzkiezale czemu proces reklamacyjny musi być tak #!$%@? i upierdliwy. Producent dał dupy i sprzedał wadliwy produkt - akumulator samochodowy. Gwarancję przyjmuje sklep który mi akumulator sprzedał. Jadę do sklepu a tam dostaję info że proces reklamacyjny trwa ponad miesiąc: sklep przyjmuje i zwraca do hurtowni, hurtownia zwraca sprzęt do dystrybutora, dystrybutor do producenta który ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie. Potem znowu do dystrybutora, do hurtowni, do sklepu, do
@Mithrindil: Chłopie, dziś produkują GÓWNO, a nie akumulatory. W 2003 roku kupiłem 10letnią astrę. Akumulator fabryczny ( Hoppecke ) wytrzymał do 2006 roku. 13 lat... Dziś 2 lata to max, co wytrzyma nowy aku. Przykre, ale taki świat. Nie wiem, może jak wydasz z 4, 5 stówek na aku z górnej półki, to może wytrzyma więcej..
Problem mam taki: jak auto postoi 2-3 dni przy temp nawet -2 - -5 stopni to ma ogromny problem z rozruchem - ale odpala. Przy rozruchu czuję że aku ledwie kręci, gasną pozostałe odbiorniki. Przy wyższych temperaturach auto stało czasami i tydzień i paliło dobrze, nie było problemów. Aku pół roku temu kupiony w sklepie (Bosch S4, parametrów dokładnie nie pamiętam ale na pewno takie jak ori aku z
Pytanie laika: czy napięcie na akumulatorze przy zapalonym silniku jest tożsame z napięciem ładowania akumulatora przez alternator? Jaka powinna być prawidłowa wartość? 14,4?
@Mithrindil: na jakiej stronie można sprawdzić przebieg po numerze VIN?, bo same dziadostwa do "dekodowania" numerów znajduję, które nic konkretnego o historii auta nie mówią.
TL; DR: jaki najlepszy custom rom zapewniający płynne działanie do Galaxy S (GT-I9000)?
Mirki, zmieniłem pracę i straciłem służbowy telefon co spowodowało powrót do wiekowego już Samsunga Galaxy S (GT-I9000). No i jest problem bo telefon strasznie zamula... Najgorsze jednak jest to że brakuje mu pamięci operacyjnej, wywaliłem większość aplikacji ale nadal zdarza się że pisząc z kimś na Messengerze Facebookowym po prostu aplikacja ginie (LMK ją zabija).
Aktualnie mam wgranego Cyanogen Mod (nie pamiętam wersji, chyba 10.2 bo bazuje na Android Jelly Bean Plus 4.2.2). Są jakieś lepsze ROMy? Nie zależy mi na najnowszej wersji, ale zależy mi żeby nie był starszy niż ICS (mam pewne aplikacje które poniżej ICS nie działają).
Mam w swoim 2003 A4 B6 1.8T BFB zainstalowany (przez poprzedniego właściciela) system BSR Opti Air Flow. Przyrostu mocy nie czuć ale też i nie o to poprzedniemu właścicielowi chodziło. Ważniejsze były odczucia akustyczna: podczas przyspieszania słychać wyraźnie we wnętrzu szum powietrza zasysanego przez turbinę. Po odpuszczeniu gazu słychać "wydech" (powietrza, nie spalin) podobny jak przy Blow Off Valve - z tą różnicą że słychać go we wnętrzu, na zewnątrz trzeba się dobrze przysłuchiwać.
W silniku BFB regulacja ciśnienia turbiny odbywa się przy pomocy DV więc nie powinno być słychać tego wydechu. Przeczesałem internet w poszukiwaniu info jak ten Opti Air Flow dokładnie działa i nie znalazłem nic szczególnego (sportowy filtr powietrza, odpowiednio ukształtowane rury dolotu, oddzielenie metalową ścianką od gorącego silnika). Nic co by wskazywało na źródło tego dźwięku.