Wpis z mikrobloga

@Mithras: to co teraz robię to porywanie się z motyką na słońce, muszę najpierw zrobić coś łatwiejszego żeby zrozumieć Unity. zarzuć jakimś pomysłem łatwym co mógł bym zrobić w parę godzin ale bym się czegoś nauczył.

narazie rozpisuję wszystkie rzeczy które będą w grze, zachowanie i powiązania między nimi. nawyk z django ale łatwiej wtedy zrozumieć.
  • Odpowiedz
@ca1ek: Planowanie nigdy nie jest złe. :) Z takich na szybko, to może coś w rodzaju węża w 3D, Tetris czy inne Arkanoidy. Proste gierki w 3D, jeśli 3D jest Twoim celem.
  • Odpowiedz
@ca1ek: o ile wiem to nie. Unity porzuciłem i wziąłem się za bardziej przydatne rzeczy, ale dużo rzeczy się różni między 2 i 3D. Nazwy funkcji, inne komponenty, liczenie fizyki (dodatkowy wymiar). Dodasz sobie tylko bezsensownej roboty.
  • Odpowiedz
@ca1ek: Tak jak frogi16 napisał, nie ma za bardzo sensu. Cały workflow i wykorzystane podsystemy Unity mogą się znacznie od siebie różnić i doświadczenie nabyte przy grze 2D niekoniecznie zaowocuje przy 3D.
  • Odpowiedz