Aktywne Wpisy

lakukaracza_ +66
#powodz Serce pęka
źródło: pieseksmutek
Pobierz
Krolowa_Nauk +251
Masakra, staram się śledzić wszystkie wpisy odnośnie obecnej sytuacji powodziowej, ale przekopywanie się przez te durne heheszki to jakiś koszmar. Co drugi wpis to jakieś szurstwo albo nabijanie się z tragedii "bo mnie to nie dotyczy i nie mój problem". Ludzie potopili swoje i tak już niewielkie zasoby empatii czy o co chodzi? Przykre bardzo...
Wszystkim, których dotknęła ta tragedia bardzo współczuję i mam nadzieję, że jak najszybciej uda się opanować sytuację
Wszystkim, których dotknęła ta tragedia bardzo współczuję i mam nadzieję, że jak najszybciej uda się opanować sytuację





Komentarz usunięty przez autora
@MarcelMcOne: (i inni), nie lepiej wrzucić tego buttona jako public i wcisnąć to tam przez inspectora? Ale
Co do tworzenia obiektów to
jezeli wcisniesz guzik B
to 50 obiektów move.forward
ja przy czyms takim miałem klatkowanie gry. potem sie zorientowalem ze lepiej ten skrypt dac w kamere, i wszystko dziala idealnie
@MarcelMcOne: Funkcja update jest taka jak każda inna funkcja do wywołania w danym języku programowania/platformie, więc jej narzut jest pomijalny. Jedyna różnica, pomiędzy zwykłą metodą a metodami Unity typu Update, Awake, Start itp jest sposób, w jaki Unity ich wyszukuje w obiektach - w efekcie możesz mieć Update jako protected a nawet private i to nie ma znaczenia na jej wywołanie, nadal będzie wołana przez Unity.
Tutaj masz nieco info na temat czasu wywołania różnego rodzaju funkcji: http://jacksondunstan.com/articles/2998 (ogólnie cały blog traktuje o wydajności i czasie wykonania wszystkiego, poczytaj jeśli Cię to martwi ;) ).
Jako bonus, tutaj jest cykl życia obiektów w Unity: