Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko413
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

MarcelMC

MarcelMC

Dołączył 8 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 682
  • Znaleziska 34
  • Mikroblog 648
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane
    • 3 profile
    • 17 tagi
  • Dodane
  • Komentowane
  • Plusowane
MarcelMC
MarcelMC 01.03.2015, 18:46:28
  • 2
Witam. Wrzuciłem tutaj nową koncepcję mojej gry. Jednak zrezygnowałem z postaci. Po porzuceniu projektu mojej ostatniej animacji (około 250 h pracy) odechciało mi się patrzeć na ruchome obrazki :P Gra będzie typową "klikanką" gdzie głównie będzie chodziło o rozwiązywanie zagadek. Jak Wam się podoba? #gamedev #unity3d #unity #stodnizunity
  • Japuch
  • Cronox
  • 2
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
01.03.2015, 18:57:04
  • 13
@MarcelMC: Koleś chciał kartkę papieru, dałem mu szafkę, a on mi śpiewa piosenkę tego czerwonowłosego debila xD

10/10
  • MarcelMC
  • Irrichi
  • Willq
  • rzezol
  • konto usunięte
  • +8 innych
M.....P
konto usunięte 01.03.2015, 19:09:53
  • 1
@TadeuszSynZygmunta: Mistrzu, prowadź do doliny absurdu! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • TadeuszSynZygmunta
MarcelMC
MarcelMC 27.02.2015, 20:23:45
  • 3
Rozwiązałem swój problem z przekazywaniem danych pomiędzy scenami za pomocą - PlayerPrefs. Zastanawiam się tylko, czy to jest dobre rozwiązanie. Jak, to widzicie? #unity3d #unity #stodnizunity #gamedev
  • ninetyeight
  • DK13
  • Cronox
  • 20
Kampala
Kampala
27.02.2015, 20:29:19
  • 2
Jak, to widzicie?


@MarcelMC: ten przecinek niszczy moje oczy (ʘ‿ʘ)
  • ninetyeight
  • dijkstra_p
blamedrop
blamedrop
27.02.2015, 20:43:51
  • 2
@MarcelMC: Tak, właśnie ją pisalem :P
Ja polecam zrobienie sobie obiektu z DontDestroyOnLoad który będzie zawierał skrypt ze statycznymi zmiennymi w których to właśnie będziesz przechowywał wszystkie dane aktualnego stanu gry. I teraz w innych scenach będziesz mógł tych zmiennych po prostu używać.
  • MarcelMC
  • dijkstra_p
MarcelMC
MarcelMC 27.02.2015, 15:45:57
  • 2
@MarcelMC: Hej.Może ktoś wytłumaczyć lub podesłać jakiś w miarę prosty tutek dotyczący serializacji danych i ich przesyłania pomiędzy scenami. Przejrzałem internety ale nikt nie wytłumaczył w prosty sposób jak to zrobić :( #stodnizunity #unity3d #unity #gamedev
  • Cronox
  • 77LatBedeNiedojrzaly
  • 5
fuuYeah
fuuYeah
27.02.2015, 16:08:22 via iOS
  • 2
@MarcelMC: to może sobie odpuść xD
  • Wextor
  • dijkstra_p
dixtel
dixtel
27.02.2015, 16:15:24
  • 4
@MarcelMC: Nie przejmuj się nim,ja kiedy byłem mały nie wiedziałem co to jest reszta w sklepie i myślałem,że za darmo kasę dają ale już tak nie myślę :)
  • konto usunięte
  • jigsaw96
  • trisek
  • dijkstra_p
MarcelMC
MarcelMC 25.02.2015, 21:17:32
  • 10
Witam. Po kilku dniach zmagań z Unity tutaj udostępniam wstępny projekt mojej gry (wykorzystane zdjęcie jest tylko przykładowym, jeszcze nie zabrałem się za rysowanie scen). Napisałem skrypt, który sprawdza czy kliknięcie nastąpiło w obszarze wyznaczonym do chodzenia. Wcześniej miałem inne rozwiązanie (point in polygon) niestety ono okazało się mało optymalne :( Co do animacji, to ogarnąłem tylko podstawy i będę działał w tym kierunku. Teraz muszę tylko wykombinować wstęp do fabuły i
  • DK13
  • Mglisty
  • TadeuszSynZygmunta
  • trisek
  • Wextor
  • +5 innych
  • 10
MarcelMC
MarcelMC 25.02.2015, 21:37:15
  • 1
@Mglisty: W animacji wyłączam inne sprity niestety nie działa to zbyt płynnie. Musze pokombinować z tym.
  • Mglisty
MarcelMC
MarcelMC 26.02.2015, 19:01:01
  • 1
@Wextor: Zrobiłem jak mi napisałeś. Podmieniłem plik tak więc możesz sprawdzić jak to teraz działa.
  • Wextor
MarcelMC
MarcelMC 22.02.2015, 20:21:16
  • 21
Dobry wieczór. Wrzucam postać do gry, którą zamierzam zrobić. Jeszcze nie jestem pewny co do fabuły ale koncept postaci już wymyśliłem. Jak Wam się podoba? Zrobiłem tylko trzy pozy, bo życia by mi nie starczyło na ogarnięcie animacji. #gamedev #stodnizunity
źródło: comment_ooVI3ycu39auK0R2h3ISyFZ7Jsvaq83f.jpg
  • ninetyeight
  • neufrin
  • TadeuszSynZygmunta
  • thrawn41
  • Typowy_Sebix
  • +16 innych
  • 7
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
22.02.2015, 20:23:48
  • 7
@MarcelMC: Ładne, przypomina mi trochę machinarium.
  • ninetyeight
  • Typowy_Sebix
  • jigsaw96
  • konto usunięte
  • Wextor
  • +2 innych
MarcelMC
MarcelMC 22.02.2015, 20:30:14
  • 4
@TadeuszSynZygmunta: Może dlatego, że jaram się Adolfem Lachmanem, twórcą grafiki do Machinarium. Jak się inspirować to tylko najlepszymi :)
  • TadeuszSynZygmunta
  • konto usunięte
  • sortris
  • konto usunięte
MarcelMC
MarcelMC 20.02.2015, 14:56:00 via Android
  • 2
Cześć. Może ktoś mi wytłumaczyć czym się różni gui dodane przez menu > utwórz a napisanym skryptem wrzuconym w kamerę? #unity #unity3d #stodnzunity
  • Kotke
  • Cronox
  • 12
sortris
sortris
20.02.2015, 15:07:44
  • 1
@MarcelMC: taktyk
  • Kotke
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
20.02.2015, 15:12:51
  • 1
@MarcelMC: Od unity 4.6 jest nowy system gui, który właśnie można tworzyć łatwiej bez pisania skryptów. Czym się dokładnie różni od starego systemu to nie wiem.
  • Kotke
MarcelMC
MarcelMC 20.02.2015, 03:29:23
  • 19
Zmieniłem trochę podejście, przyłożyłem się bardziej do lineartu a odpuściłem trochę z kolorowaniem. Jak Wam się podoba? #stodnizunity #gamedev #bulbulator
źródło: comment_4kktiNmaVK5ocgnyNIlRuAowH9SVW36R.jpg
  • konto usunięte
  • kocham_jeze
  • 8_in
  • CegielniaPL
  • gzymsu
  • +14 innych
  • 9
MarcelMC
MarcelMC 20.02.2015, 04:28:00
  • 4
Wrzucam jeszcze aktualizację.
źródło: comment_chS7ba259tYiLp03nx4kT9YhrhbTUoJe.jpg
  • konto usunięte
  • hina88
  • Arthes
  • Karkoon
westsajd
westsajd
20.02.2015, 08:07:09
  • 9
@MarcelMC: pierwsza wersja przypomina encyklopedię jak to działa #gimbynieznajo #nostalgia Tam te wszystkie urządzenia były narysowane w podobnym stylu
źródło: comment_3cU3lcfS1411LR7hmJXLYTkkXvqJgYxH.jpg
  • reebot
  • Dymanta
  • Lowczysz
  • Lexiu
  • MarcelMC
  • +4 innych
MarcelMC
MarcelMC 20.02.2015, 00:07:58
  • 9
Co o tym myślicie? Nada się do gry przygodowej? Nie jestem pewny co do konturów. Wszelka, konstruktywna krytyka mile widziana. #stodnizunity #gamedev
źródło: comment_H4R0pxsP16AQnjNnaMtwngLzax3eb6VD.jpg
  • konto usunięte
  • Stepanakert
  • 8_in
  • Papasanbaba
  • CichyGlosZTyluGlowy
  • +4 innych
  • 15
K.....1
konto usunięte 20.02.2015, 00:19:19
  • 1
ten jest fajny, bo czuć kreskę, miło się na to patrzy, kwestia stworzenia środowiska w takiej stylizacji
  • konto usunięte
K.....y
konto usunięte 22.02.2015, 23:55:05
  • 1
@MarcelMC: nie wiem czy jeszcze przyjmujesz opinie, ale co tam: nie obraź się, ale przypomina mi nieco domek z piernika, chyba przez ten kolor. Może pokombinuj z kolorystyką?
  • konto usunięte
MarcelMC
MarcelMC 19.02.2015, 19:39:19
  • 4
Zastanawiam się jaka szansa jest na zrobienie gry point & click 2D. Jak to oceniacie? #unity3d #unity #stodnizunity
  • ninetyeight
  • Kotke
  • konto usunięte
  • Cronox
  • 2
s.....n
konto usunięte 19.02.2015, 19:43:01
  • 3
@MarcelMC: W sumie w takiej grze najwięcej roboty będziesz miał przy zrobieniu grafiki. Z kodu masz podstawowe mechanizmy, które będą oddziaływać tylko na obiekty na kolejnych scenach.
  • ninetyeight
  • Kotke
  • konto usunięte
MarcelMC
MarcelMC 19.02.2015, 20:01:38 via Android
  • 0
@severian: Jestem grafikiem więc z tym problemu nie będzie. Boje się, że nie poradzę sobie z olbrzymią ilością zależności etc.
MarcelMC
MarcelMC 18.02.2015, 15:33:53
  • 3
Witam. Czy ma ktoś pomysł jak rozwiązać następujący problem: przemieszczanie gracza tylko po określonym obszarze? Załączam wizualizację. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. #stodnizunity #unity3d #unity
źródło: comment_49UJt1LTeI6yWgb9U9aIJKnOkbN3XMub.jpg
  • Kotke
  • dijkstra_p
  • Cronox
  • 7
W.....m
konto usunięte 18.02.2015, 15:48:27
  • 2
@MarcelMC: http://0x80.pl/articles/point_in_polygon.html
  • Kotke
  • dijkstra_p
MarcelMC
MarcelMC 18.02.2015, 15:54:26
  • 1
@WiecznyWem: Wielkie dzięki, to jest świetne rozwiązanie tego problemu.
  • Kotke
MarcelMC
MarcelMC 16.02.2015, 23:29:29
  • 7
Hej hej. Chciałbym się pochwalić, choć nie wiem czy jest czym za bardzo. Po trzecim dniu z unity, doszedłem do tego jak zrobić ruch przeciwnika po wyznaczonej ścieżce, ogarniam kolizje i uporałem się z trzęsącymi obiektami w trakcie kolizji. Jest jeszcze parę innych rzeczy ale chyba nie warto o tym wspominać. Napisałem prosty skrypt grafiki izometrycznej. Problem, który musiałem rozwiązać, to zmiana pozycji warstwy w zależności od położenia obiektów względem osi Y.
  • ninetyeight
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • trisek
  • konto usunięte
  • +2 innych
  • 3
F.....e
konto usunięte 16.02.2015, 23:35:34
  • 4
@MarcelMC: no elo
źródło: comment_DfexJK0yvdHTmgl30mxx5KFXrW4CBxta.gif
  • ninetyeight
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • Kotke
MarcelMC
MarcelMC 16.02.2015, 23:38:57 via Android
  • 3
@Fakie Na próbę ustawilem kolidery tylko na wewnętrznych ścianach.
  • ninetyeight
  • konto usunięte
  • Kotke
MarcelMC
MarcelMC 15.02.2015, 10:17:36
  • 1
Dzień dobry Mirki i mirabelki.
Postanowiłem pouczyć się Unity. Jak dotąd programowałem tylko w PHP i nie czułem potrzeby poznania C#. Dwa dni temu usiadłem i jak dotąd udało mi się stworzyć taką o to namiastkę gry: http://cornerart.pl/unity/sisharp.html . Dałem sobie 100 dni na obycie się z podstawami tworzenia gier, jeśli nie zauważę jakiś konkretnych postępów, to sobie odpuszczę. Wszelkie dobre rady mile widziane. Pod tagiem: #stodnizunity możecie śledzić moje poczynania. Pozdrawiam.
  • Cronox
  • 11
a.....s
konto usunięte 15.02.2015, 10:19:12
  • 2
@MarcelMC: 100 dni to za duzo. obejrzy sobie jakis tutorial gdzie ktos tworzy gierki od zera. ja polecam kanal brackeys na yt
  • konto usunięte
  • sortris
a.....s
konto usunięte 15.02.2015, 11:57:36
  • 0
@blisher: o tym wlasnie mowie :) ze rzeczy typu rigidobyd collidery to sie ogarnia najelepiej jak sie patrzy jak ktos tworzy gre
MarcelMC
MarcelMC 07.02.2015, 14:02:04
  • 14
Czy jest tu jakiś game developer, który potrzebuje grafika. Mam za dużo wolnego czasu i chętnie coś z tym zrobię :D #gamedev
  • ninetyeight
  • regis3
  • neufrin
  • konto usunięte
  • drError
  • +9 innych
  • 24
MarcelMC
MarcelMC 07.02.2015, 14:19:03
  • 24
@Pruderyjny:
źródło: comment_boXC5PWXm2DQdOuFUonoAldxVUr6cEtL.jpg
  • Pruderyjny
  • Drake1
  • konto usunięte
  • Gwozdziuuu
  • orangeduke
  • +19 innych
MarcelMC
MarcelMC 07.02.2015, 14:29:57
  • 14
@Pruderyjny, @M4ks Wrzucam jeszcze raz. Pomyliłem pliki.
źródło: comment_4CF3lvg4lDoF5Kw192sXmHU3mRHSgKCJ.jpg
  • Gwozdziuuu
  • dijkstra_p
  • NikczemnyPan
  • evaunit01
  • MajkiFajki
  • +9 innych
MarcelMC
MarcelMC 05.02.2015, 21:46:42
  • 4
Mój #rozowypasek :)
  • SenSprawiedliwego
  • ninetyeight
  • TakiWlasnieJestem
  • Cronox
  • 1
DredyTarzana
DredyTarzana
05.02.2015, 22:07:45
  • 1
@MarcelMC: fajnego ma wąsa.
  • MarcelMC
MarcelMC
MarcelMC 05.02.2015, 21:10:54
  • 1
@MarcelMC: #witamsie #witam
  • Cronox
  • 3
Wunder
Wunder
05.02.2015, 21:15:14
  • 1
@MarcelMC no elo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • MarcelMC
Wunder
Wunder
05.02.2015, 21:24:44
  • 0
@MarcelMC Michau to miłość, Michau to życie.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Marcin Krzyszczak

  • Uczeń, który pragnie przewyższyć swego mistrza.
  • Sulęczyno
  • http://www.cornerart.pl
  • marcel_von_clima@wp.pl

Osiągnięcia

  • Ekshibicjonista
    od 20.02.2015

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 05.02.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.02.2015

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl