@Maciek00001: Jedziesz sportem, wydech który jak wszyscy dobrze wiedzą często jest na granicy dobrego smaku pod względem głośności w ruchu ulicznym (komu nigdy np. R'ka dociągając 1,2 nie zrobiła gwałtu na uszy niech pierwszy rzuci kamień) a co dopiero legalności i do tego montujesz tablicę tak jakbyś chciał ją ukryć. Wszelkie podginanie, kitranie nie wiadomo jak głęboko w poddupku to tak jakbyś się prosił żeby wyłapać możliwie jak najwięcej kontroli nawet
@Maciek00001: zabiorą dowód przy pierwszej kontroli - chociażby za brak oświetlenia tablicy. Chyba, że lubisz oglądać swoje moto na lawecie, to śmiało.
Siema. Pytanie do doświadczonych morskich Mirków. Może tu ktoś coś doradzi Jaką polecacie drogę ucieczki z masowców? Próbować na tankery za juniora? Mam tylko Basic kurs na tanki i krótkie doświadczenie za 3go offa na masie.
@Maciek00001: A czemu chcesz uciekać? Pytam jako osoba kompletnie nie związana z branżą. Czym się różni praca na „masowcach” od „tankerów”? Dla laika i tu pływanie i tu pływanie od portu do portu.
@Maciek00001: Najlepiej jakbys poszedl zrobic dp basic i za ABka zeby sobie dobic DP full na statku. Rodzajoe jest mnosteo, psv, dsv, ahts, wiertla, heavy lift, pipepalatery, cable layery, badawcze, itd
@karski tez dobrze mowi, ja tak poszedlem tylko musialem sam za kursy plscic 10k
Siema. Próbował ktoś w jakiś sposób zwiększyc komfort jazdy na ścigaczu? Zastanawiam się czy regulowane clip-ony lekko podwyższone coś dadzą. Mam honde cbr 600 rr pc37 i bardzo lubię ten motor więc szkoda mi zmieniać na coś innego ale plecy bolą mocno.
Witam wszystkich miaciarzy. Zamarzyła mi się Mazda mx-5 nb jako w miarę tanie i dobrze prowadzące się rwd. Jak to jest ze szperą w tym samochodzie? Lepiej szukać od razu ze szperą czy da się ją jakoś dokupić? Na allegro nie widziałem tego prawie wcale. No i brać 1.8 czy 1.6 też daje radę?
@Maciek00001: Szukaj 1.8 z Torsenem. Szykuj 15-20k złotówek na sensowny stan. Poniżej tej kwoty znajdziesz 1.6. Pierwszy z minusów tego auta to jego poprzedni użytkownicy - MX5 drożeje bo ich jest coraz mniej, a o fajny, nie zajechany i sensownie wyposażony stan też trudno.
Drugą bolączką tego auta to korozja - progi, tylne nadkola i podłużnice (te pod maską) trzeba zrobić raz, a dobrze.
@Maciek00001: Szukaj 1.8 z szperą jak koledzy wyżej pisali. Główny minus-korozja. Oprócz tego samochód bez większych problemów mechanicznych, części pod naprawy i ewentualne mody tanie-większość pasuję też z NA (technicznie baaardzo podobne auta). Kupuj i się ciesz, jeśli masz większy budżet to polecam polować na NCka-wg. mnie fajniejszy jak NB.