AMD FSR 2.0 jest równie dobre co DLSS... tyle że działa na wszystkim

Na GeForce i konsolach też. Czy DLSS jest więc jeszcze potrzebne? Test w Deathloop.
z- 2
- #
- #
- #
- #
- #
- #

Na GeForce i konsolach też. Czy DLSS jest więc jeszcze potrzebne? Test w Deathloop.
z
źródło: comment_1648711685V1QA8HzWPyStg8ATVYqjnN.jpg
Pobierz
Wsteczna kompatybilność idzie dalej.
z
Okazuje się, że w czasie sześciu miesięcy od debiutu, funkcja AMD FSR pojawiła się w większej o 10x liczbie gier, niż miało to miejsce w przypadku rozwiązania NVIDIA DLSS
z
źródło: comment_1637878422IyyCfWCWwSj5n8vHRZ7Dkt.jpg
Pobierz
źródło: comment_1630663007Ldvbbc13YWrp2xfqzhQnsM.jpg
Pobierz
źródło: comment_1629210039Tmm3OwNZcWtfrzrJMAp41Q.jpg
Pobierz
źródło: comment_1629217316uEvbV0rJrrApO9xnc8fmPV.jpg
Pobierz
źródło: comment_1628713229jeiwjyxn6LyLAbMc4t0j4W.jpg
Pobierz
TLDR: W najwyższym trybie jakości obrazu nie widać za bardzo różnic... ale FSR daje więcej FPS. Testowano w 4K na RTX 3090.
z
źródło: comment_16243836724KvFLJecBXXvIzADLckNQE.jpg
PobierzRocznica
od 13.05.2024
Król Wykopaliska
od 07.03.2023
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
A co z #raytracing 'iem? Czy AMD ma swój odpowiednik? Czy może z odpalonym RT oraz FSR2.0 można spodziewać się takiej płynności jak przy RT i DLSS w przypadku kart #nvidia ?
I ostatnie pytanie - hold?
#amd #pcmasterrace
Oczywiście, bo jest czymś znacznie więcej skoro to otwarta technologia dostępna dla wszystkich w przeciwieństwie do zamkniętej i ograniczonej tylko do jednego rozwiązania sprzętowego danej firmy. Biorąc pod uwagę, że jakość jest bardzo zbliżona, to mówimy o czymś, co ma realne szanse stać się standardem branżowym, a nie ficzerem, który żyje tylko dopóty dopóki producent ma interes go