Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko214
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Kentish

Kentish

Dołączył 5 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 380
  • Znaleziska 71
  • Mikroblog 309
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 8
Kentish
Kentish 16.08.2021, 17:23:08 via iOS
  • 0
#elektryka #majsterkowanie #remontujzwykopem

Cześć wszystkim,
Mam problem z podłączeniem gniazdek w mieszkaniu. W kontakcie mam 4 kable, 2 czarne, 2 niebieskie (jak na zdjęciu [zdjęcie z internetu]). Chcę założyć 3 gniazdka podwójne z uziemieniem. Instalacja z tego co wiem szeregowa, z puszkami.
Podłączyłem wszystko jak na rysunku w komentarzu. Pierwszy kontakt działa normalnie, w drugim prąd jest, ale po podłączeniu urządzenia nie działają, w trzecim prąd
Kentish - #elektryka #majsterkowanie #remontujzwykopem 

Cześć wszystkim,
Mam problem...

źródło: comment_16291346270J6RI8BGPLekW0purskKhz.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish
Autor
16.08.2021, 17:23:31 via iOS
  • 0
@Kentish: Tak montowałem:
Kentish - @Kentish: Tak montowałem:

źródło: comment_1629134611Ne5c1MkD4voOg636XOquA8.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Kentish
Kentish
Autor
16.08.2021, 17:55:39 via iOS
  • 0
@slavoy: jeden czarny ma fazę, drugi nie wiem. Chyba tak jak @PanKracy582 napisał zero.

@Jacenty9: Jeśli czarne to zero i faza, to też się da zrobić tak jak piszesz?
  • Odpowiedz
Kentish
Kentish
Autor
16.08.2021, 18:11:46 via iOS
  • 0
@Jacenty9: Brzmi to sensownie, dziękuję. A co z czwartym kablem? Z prawej strony do gniazdka?
  • Odpowiedz
Kentish
Kentish
Autor
16.08.2021, 19:56:14 via iOS
  • 0
@korni007: Kable mam miedziane, żadne ze zdjęć nie jest moje.
  • Odpowiedz
bizonsky
bizonsky
29.07.2021, 14:37:10 via Android
  • 8
Najśmieszniejsze jest że szury są przeciwne temu co nazywają "segregacją sanitarną", bo boją się, że to jakiś wyrafinowany sposób na oznaczanie ludzi celem ich kontroli, a sami się oznaczają pokemonami w awatarze i nie widzą sprzeczności ani problemu XD

Czasem się na nich w------m, bo wiadomo że człowiek ma jakiś limit głupot których może wysłuchiwać, ale głównie to są po prostu śmieszne typki XD

#koronawirus #heheszki
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 29.07.2021, 15:59:47 via iOS
  • 0
@bizonsky: kolejny krótkowzroczny cymbał. Nie kartka a4 stanowi zagrożenie, tylko tworzony system oceny społeczeństwa. Póki co jest paszport covidowy i kategoria zaszczepiony/niezaszczepiony, ale z łatwością można dodać kolejne kategorie.
Jeśli nie dostrzegasz potencjalnego zagrożenia w tym co się dzieje, to jesteś głupszy niż ludzie bojący się chipów w szczepionkach. Oni boją się inwigilacji znacznie dalej idącej niż posiadanie telefonu komórkowego (tylko nie potrafią tego ubrać w słowa), a ty jesteś
  • Odpowiedz
Y.....D
Y.....D
konto usunięte 26.07.2021, 17:08:38
  • 19
Pamiętajcie szury. Interes Polski polega na słuchaniu pisowców, dawanie im waszych pieniędzy żeby mieli co żreć i szczepienie się jak bydło żeby nabijać kabzę zagranicznym korporacjom xD Pisowski matoł tak mówi
#koronawirus #szczepienia #bekazlewactwa #bekazpisu
Y.....D - Pamiętajcie szury. Interes Polski polega na słuchaniu pisowców, dawanie im ...

źródło: comment_1627319344Gexd7rr4pSCdShzvASCvrN.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 26.07.2021, 17:21:56 via iOS
  • 0
3 zdania, każde trochę z innej bajki, spójność jak w opowiadaniu pisanym przez przedszkolaka…
  • Odpowiedz

1267

Rok temu Bill Gates zapowiedział to, co właśnie dzieje się na naszych oczach

Rok temu Bill Gates zapowiedział to, co właśnie dzieje się na naszych oczach

Miliarder powiedział, że osoby nieszczepione na CoVID-19 nie będą mogły normalnie funkcjonować w społeczeństwie, a rządy wprowadzą globalny system identyfikacji osób, które będą zaszczepione. Ale to nie wszystko. Najlepsze dopiero przed nami.

future21
z
geekweek.pl
dodany: 24.07.2021, 08:28:19
  • 326
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
  • #
    swiat
Kentish
Kentish 24.07.2021, 15:15:16 via iOS
  • 0
@rasjanek20: Czy są w stanie kontrolować cały świat? Cały niekoniecznie, ale tam gdzie Zachód ma wpływy, może walczyć o kontrolę.
W historii świata brakuje tak zorganizowanych działań na skalę globalną bo globalizacja zaczęła mocno postępować wraz z rozwojem internetu, technologii i życia w sieci.
Poza tym, światem rządzi pieniądz, a USD jest obecnie najpowszechniejszą i najmocniejszą walutą na świecie. Zachód walczy (między innymi) na tym polu z Chinami.
Do tego
Kentish
Kentish 24.07.2021, 15:39:00 via iOS
  • -2
@StrychuPL: Tak, maseczki całkiem wyeliminowały grypę bo ludzie je noszą, ale nic nie dają w walce z covidem bo ludzie ich nie noszą. Żelazna logika.
Kentish
Kentish 24.07.2021, 15:41:36 via iOS
  • 0
@StrychuPL: Rozumiem, że twoje pieniądze znikną jak umrzesz i nikt ich nigdy nie dostanie? Wiesz jak działa pieniądz?
Kentish
Kentish 24.07.2021, 16:13:35 via iOS
  • 1
@StrychuPL: No rozumiem, ale pytałeś o biznes więc nie rozumiem co to ma do rzeczy. Pieniądz i tak będzie w obiegu, a przedsiębiorca wymyśli jak go zdobyć.
Nie popieram teorii o depopulacji, ale twoje argumenty są po prostu durne.
GlenGlen12
GlenGlen12
03.07.2021, 00:58:35
  • 11
Mam pytanie, po tym co sie dzieje teraz w UK mozemy zauwazyc, ze szczepionki nie chronia przed zakażeniem, ale przed ciezkim przejściem covida, wiec skoro zaszczepiony tez moze zarazić swoja babcie tak samo jak niezaszczepiony, to w szczepieniach chodzi tylko i wyłącznie o zdrowie wlasne i nikogo innego, covidianie na poczatku nakłaniali antyszczepow do zaszczepienia sie by chronic swoich bliskich, ale jak ta teoria padla w ostatnich dniach, to teraz po prostu
GlenGlen12 - Mam pytanie, po tym co sie dzieje teraz w UK mozemy zauwazyc, ze szczepi...

źródło: comment_1625273912CX4Kq25miM7cgHmW3oxL5p.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 03.07.2021, 06:30:59 via iOS
  • 5
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:

nie chorujesz, nie zarażasz

Czyli osoby bezobjawowe nie zarażają. Czyli osoby z dobrą odpornością nie muszą się szczepić.
  • Odpowiedz
xiv7
xiv7
01.07.2021, 02:49:02
  • 1274
W internecie trwa pokaz ignoranctwa i głupoty w stosunku do nauki, na takim youtubie każdy filmik chemika/ biologa/ lekarza opisującego zalety szczepionki ma połowę łapek w dół, w komentarzach same wyzwiska i raz na jakiś czas argumenty nie mające z rzetelną nauką nic wspólnego. Ja po prostu nie wierzę, że tylu idiotów jest na świecie, to nie jest możliwe, to MUSZĄ być jakieś troll akcje wrogich państw, aby uderzyć w zdrowie publiczne
xiv7 - W internecie trwa pokaz ignoranctwa i głupoty w stosunku do nauki, na takim yo...

źródło: comment_1625107689aEKoCYaOlxAb5HUCFosUOh.jpg

Pobierz
  • 92
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 01.07.2021, 10:44:59 via iOS
  • 4
@To_ja_moze_pozamiatam: @papaj_21_37: Politykę wg zasady „dziel i rządź” prowadzą przede wszystkim rządy państw europejskich. Lockdownow w Europie nie wprowadził Putin, ani zmanipulowani obywatele, tylko rządy. Propagandę strachu prowadzą między innymi mainstreamowe zachodnie media.
Zaskakująco często rosyjskiej propagandy dopatrują się ci, co twierdzą, że nie wierzą w teorie spiskowe.
Wam po prostu nakreślili innego wroga, z którym trzeba walczyć.
Nie mówię, że Putin nam nie grozi, ale dopatrywanie się
  • Odpowiedz
Mrjohnsmith
Mrjohnsmith
29.06.2021, 05:30:16 via Android
  • 15
#koronawirus juz nas powoli oswajają z następnym lockdownem. Jak bydło....
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 29.06.2021, 10:41:21 via iOS
  • 0
@taktoto: Zdaniem reumatologa i popularyzatora wiedzy medycznej
Co ma reumatolog do wirusów
Co to jest za zawód „popularyzator wiedzy medycznej”

Ktoś to bierze na poważnie?
  • Odpowiedz
camion
camion
29.06.2021, 06:47:32
  • 72
"W 2009 roku podczas epidemii świńskiej grypy nasze Ministerstwo Zdrowia, mimo bardzo licznych nacisków, nie zdecydowało się zakupić nowej szczepionki. Była to dobra decyzja. Nasze społeczeństwo zostało uratowane przed szczepieniem i przed powikłaniami, bardzo groźnymi: ciężką neurologiczną chorobą – narkolepsją. Według późniejszych opinii epidemia była wyolbrzymiona. Przypomnę tylko, że głównym argumentem decyzji Ministerstwa było to, że producent nie bierze odpowiedzialności za produkt. A obecnie wszyscy producenci innowacyjnych produktów inżynierii genetycznej, zwanych szczepionkami,
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 29.06.2021, 07:42:12 via iOS
  • 0
Ale eksperci mówią, że szczepionki dobre szurze…
  • Odpowiedz
octoberman98
octoberman98
27.06.2021, 12:04:35
  • 66
Wczoraj po raz pierwszy spotkałem agresywnego covidianina poza internetem. Jechałem tramwajem ze znajomymi z befora w mieszkaniu na imprezę na starym mieście. Ja bez maski, koledzy też, jak i część ludzi w tramwaju. Jedna stara baba zaczęła zwracać ludziom uwagę i ich zaczepiać, w zasadzie wszyscy założyli maski oprócz mnie i jednego kolegi. A po tym jak wyszła to je zdjęli XD Ludzie aż tak się boją innych ludzi? Najlepsze, jedna zastraszona
  • 62
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 27.06.2021, 17:49:50 via iOS
  • 0
@Tremade: Nie tylko w Polsce ludzie nie noszą maseczek. Wyjedź czasem ze swojego zadupia, to sam się przekonasz.

Poza tym, w Polsce ludzie są lekko przewrażliwieni na punkcie wolności. Dlaczego? Ze względu na naszą historię.
  • Odpowiedz
Kentish
Kentish 27.06.2021, 13:20:54 via iOS
  • 0
Na co tak właściwie umierają osoby, które na akcie zgonu mają covid jako przyczynę?
Dla ułatwienia załóżmy, że umiera zdrowa, młoda osoba. Co ten wirus zrobił w organizmie, że doprowadził do zgonu?

#koronawirus
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janznetu
janznetu
27.06.2021, 13:27:39
  • 0
@Kentish: wirus doprowadza do podłączenia od respirator, co pewnie oznacza w 90% zgon.
  • Odpowiedz
kitnot
kitnot
kitnot
27.06.2021, 05:50:12 via Android
  • 7
Najpierw było, że to nietoperz w Chinach, teraz teorie spiskowe, że z laboratorium, niedługo covidianie powiedzą że specjalnie go wypuścili (szury jedne), natomiast prawda jest taka, że to makaron we Włoszech.
#koronawirus
kitnot - Najpierw było, że to nietoperz w Chinach, teraz teorie spiskowe, że z labora...

źródło: comment_1624773012WMhQs76OXax9COLfskGgu3.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 27.06.2021, 07:41:51 via iOS
  • 7
Ojej, to wirus był u nas już przed marcem 2020 i szpitale nie były zapchane? Nie może być…
  • Odpowiedz
Tom_Ja
Tom_Ja
26.06.2021, 12:07:26
  • 27
Tymczasem w USA analiza danych z maja pokazuje, że hospitalizacje i zgony na Covid są prawie wszystkie u osób niezaszczepionych.
✔️ Na 850 tys hospitalizacji z powodu Covid było tylko 1,2 tys u w pełni zaszczepionych. To jest 0,1%.
✔️ Na 18 tys zgonów z powodu Covid było tylko 150 wśród pełni zaszczepionych. Jest to 0,8% wszystkich zgonów na Covid.
✔️ Ta analiza nie jest analizą stricte naukową i jest obarczona pewnym
Tom_Ja - Tymczasem w USA analiza danych z maja pokazuje, że hospitalizacje i zgony na...

źródło: comment_1624709215S8JxEls8N70nmH0HsDa3Iu.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 26.06.2021, 12:37:58 via iOS
  • 17
No i zajebiscie, zaszczepieni są bezpieczni i mogą się o---------c od niezaszczepionych.
  • Odpowiedz
Kentish
Kentish 26.06.2021, 15:02:03 via iOS
  • 8
Nie ma sprawy, ale bądźmy konsekwentni. Nie leczmy grubasów, palaczy, alkoholików oraz ludzi, którzy w wyniku podejmowanego ryzyka trafili do szpitala.
Nie rób k---y z logiki.
  • Odpowiedz
Kentish
Kentish 27.06.2021, 07:37:51 via iOS
  • 1
@annavedma: Ta wasza odporność stadna to jest marzenie ściętej głowy.
Niemożliwym jest zaszczepienie całej populacji w czasie krótszym niż mutuje wirus. Dodaj do tego fakt, że zwierzęta też mogą przenosić i pyk, masz kolejną chorobę sezonową jak grypa. Porównuje tylko częstotliwość mutacji między tymi dwoma gdybys chciał krzyczeć, że covid to nie grypa. Otóż nie, ale sezonowość obu polega na tym samym.
No i wirus sam z siebie mutuje po
  • Odpowiedz

12

SEGREGACJA POLAKÓW Trafne spostrzeżenie na temat planowanej segregacji.

SEGREGACJA POLAKÓW Trafne spostrzeżenie na temat planowanej segregacji.

SEGREGACJA POLAKÓW Trafne spostrzeżenie na temat planowanej segregacji społeczeństwa w związku z COVID.

ACE41
z
youtube.com
dodany: 26.06.2021, 15:28:15
  • 17
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    polityka
  • #
    covid19
  • #
    bekazpisu
  • #
    ciekawostki
Kentish
Kentish 26.06.2021, 17:11:55 via iOS
  • 3
@ajuto00: No w sumie nie.
Jak nie chcesz wyrabiać książeczki sanepidowskiej, to możesz znaleźć pracę gdzie indziej, nie musi być to gastro/sklep spożywczy.
W przypadku podziału na szczepionych i nieszczepionych, nie ma alternatyw.

Poza tym, do wyrobienia książeczki trzeba zrobić badania. Wydalić i zdefekować do pojemnika. Każdy robi to codziennie.
Zaszczepienie się oznacza podanie nowych substancji do organizmu. Niezależnie od tego jak bezpieczne by nie były, ja i wiele innych

4

Organizator imprezy nie ma prawa żądać info o zaszczepieniu

Organizator imprezy nie ma prawa żądać info o zaszczepieniu

Organizator imprezy np. wesela, komunii nie ma prawa żądać od uczestników takiego wydarzenia informacji o zaszczepieniu przeciw Covid-19; osoba taka ewentualne może to zrobić z własnej inicjatywy - przekazał w czwartek Urząd Ochrony Danych Osobowych.

rafpal
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 24.06.2021, 12:40:25
  • 4
  • #
    polska
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    prawo
  • #
    zdrowie
Kentish
Kentish 24.06.2021, 14:42:20 via iOS
  • 0
@smakowal_jak_kurczak: Organizator nie może w legalny sposób tego pilnować, ale rząd wyznaczył limity i kary za ich przekroczenie. Kary dotkną organizatorów.
Rząd przerzucił odpowiedzialność na organizatorów i dodatkowo polaryzuje społeczeństwo.
Organizator, który sprawdza info o zaszczepieniu, chroni własny tyłek.
Niekoniecznie to popieram, ale całkowicie rozumiem.
To rząd jest zły, nie organizator.
zwora
zwora
24.06.2021, 13:13:32 via Android
  • 260
#polska #konkurs #koronawirus #heheszki #patologia
zwora - #polska #konkurs #koronawirus #heheszki #patologia

źródło: comment_1624540412pRU1EMSJDsQwwRM2ZapgAu.jpg

Pobierz
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 24.06.2021, 14:38:26 via iOS
  • 2
@MarcinS96: Kiedy do ludzi dotrze, że oni się nie kompromitują, tylko prowadzą wyrachowaną politykę mającą na celu utrzymanie ich przy władzy, umożliwienie im wzbogacenia się i jako zadanie poboczne zrujnowanie gospodarki…
  • Odpowiedz

2

Podróże z dziećmi w czasie pandemii a kwarantanna. Rzecznik wyjaśnia

Podróże z dziećmi w czasie pandemii a kwarantanna. Rzecznik wyjaśnia

Dzieci do 12 roku życia osób szczepionych, które przyjeżdżają do nas spoza strefy Schengen i Europejskiego Obszaru Gospodarczego, są zwalniane z kwarantanny z automatu - powiedział rzecznik ministerstwa zdrowia Wojciech Andrusiewicz.

regiony
z
regiony.tvp.pl
dodany: 24.06.2021, 13:18:24
  • 2
  • #
    polska
  • #
    podroze
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    wakacje
  • #
    koronawirus
Kentish
Kentish 24.06.2021, 14:34:14 via iOS
  • 0
Niezaszczepione dziecko zaszczepionego rodzica-gituwa, szczepionka rodzica automatycznie przechodzi na dziecko i można zwolnić z kwarantanny
Niezaszczepione dziecko niezaszczepionego rodzica-największe zagrożenie dla społeczeństwa, należy bezwzględnie poddać kwarantannie.

„obostrzenia dotyczące granic są dziś najważniejszymi, z jakimi musimy mieć do czynienia”.


Ciekawe czemu teraz są najważniejsze, a wcześniej w sumie takie ważne nie były
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

G.....s
G.....s
konto usunięte 24.06.2021, 09:53:46 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Znany niemiecki wirusolog Klaus Stohr w MDR: wariant Delta łatwiej się przenosi, ale ciężkość choroby wydaje się być nawet czterokrotnie mniejsza. To wstępne dane - podkreślił.

#koronawirus
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 24.06.2021, 10:41:47 via iOS
  • 0
Czym jest „ciężkość choroby”? Jakaś nowa miara bio-fizyczna?
  • Odpowiedz
tom3k86
tom3k86
tom3k86
23.06.2021, 12:43:46
  • 7
No jak tam szurki? Podobają się limity dla nieszczepionych? Korzystajcie póki możecie bo jesienią nie wejdziecie już nigdzie. Do czego z radością odliczam dni. Pozdowionka :)
#koronawirus
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kentish
Kentish 23.06.2021, 12:46:08 via iOS
  • 25
Jak nie będę mógł pracować, żeby zarobić na swoje utrzymanie, to mogę zacząć okradać takich zamordystów jak ty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Kentish
Kentish 23.06.2021, 16:33:01 via iOS
  • 2
@DoktorPlagi: Nie wszyscy wojskowi się szczepią i nie wszyscy się zgadzają z segregacją. Zawsze mogą się zbuntować, to nie roboty.
Technologia nic wam nie da jak rebelianci rozpieprzą np kilka elektrowni.

I wiesz co? Naziści też myśleli, że są niezwyciężeni i mają wszystkie atuty potrzebne do tego, by odnieść zwycięstwo.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 7 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 03.09.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 29.04.2021

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl