@rhqq: z tego co kojarzę to chyba tylko ja tlumacze mody. Watpie aby sie coś zmieniło pomimo ze stworzyłem mase poradników jak tłumaczyć mody (Można je znaleźć na steamie)
3 dni temu pisałem do Tynana (Autora RimWorlda) o pozwolenie na tłumaczenie oficjalnej wikipedii gry. Pierwsze twierdził że takiej wikipedii nie ma, później że się jej nie da tłumaczyć i uciął temat. Na drugi dzień studio Ludeon (Dokładnie Michael) napisał do mnie że mam pełne uprawnienia i narzędzia do tłumaczenia. Miałem się skontaktować na discordzie ich wiki z administracją. Od dwóch dni wojuje z nimi o dostęp, narzędzia itp.
@Karl_Tofel: Nie wiem. W każdym bądź razie chłop przeczytał w pierwszym emailu że tłumaczenie to od razu mi wysłał zaproszenie do githuba. Tylko że ja pisałem w tym samym mailu że brałem udział w tłumaczeniu gry xDD
@JavaDevMatt: Niczym się nie przejmuj ( ͡°͜ʖ͡°) Ja ostatnio pisałem o pozwolenie na tłumaczenie oficjalnej wikipedii gry. Tynan pierwsze udawał greka. Później stwierdził że się nie da i uciął temat. Na drugi dzień studio Ludeon (Dokładnie Michael) że mam pełne uprawnienia i narzędzia do tłumaczenia. Miałem się skontaktować na discordzie ich wiki z administracją. Od dwóch dni wojuje z nimi o dostęp, narzędzia itp.
w skrócie. Koleś formuje karawanę i jak zwierzaki są już spakowane akceptuje questa i przenosi je z całym sprzętem na nową osadę. U mnie te przedmioty nie są przenoszone.
Kupiłam w końcu #rimworld - żegnajcie inne gry, witajcie kolonie kanibali i warcrimes ;)
Ale tak serio - czy jest sens dokupić DLC? Dopiero uczę się gry, kiedyś odpalałam jakąś starszą wersję, a obecnie mam podstawkę. Jakie mody warto pobrać (bo ułatwiają życie i uprzyjemniają zabawę)?
Jest coś co powoduje szybszy spawn mechanoidów? Gram w Rimworld nie od dziś, miałem już parę koloni i może to wydawać się dziwne, ale nigdy wcześniej nie miałem ani razu aktywności związanej z mechami. Jakiś czas temu założyłem nową kolonię i idzie mi całkiem nieźle, ma już na swój wiek ponad 5 lat, ale praktycznie co miesiąc podsyłają mi zrzut tego dziadostwa. Najazdów czy robaków mam tyle co nic, a to się
Wpadła aktualizacja tłumaczenia Ideology. Jest to praktycznie finalna i prawdopodobnie ta sama wersja która będzie oficjalnie w grze. Ta Aktualizacja została stworzona wspólnie z HugDadi oraz ŚwiętyJudasz (Wypisani jako współautorzy) #rimworld
@Thrandvil: w opcjach masz ilosc osad jakie mozesz zalozyc. Wtedy wysyłasz jednego chlopa na obojetny hex i masz opcje "Stworz osade". Mozesz grać na dwie osady jednak z początku trochę ciężko ogarnąć. Lub pobierz moda RimHeli i stopniowo przenieś wszystko z osady1 do osady2
Jeżeli ktoś napotkał jakikolwiek błąd z tłumaczeniem ideology odnośnie generowania świata (Podczas zaczynania nowej gry) to błąd został już naprawiony. Właśnie poleciał update :) #rimworld
@ZydowskiZarzadPowierniczy: Czy ja wiem czy drugi raz? Ja po prostu wypuszczam swoje tłumaczenie które nie jest idealne (Mówie to otwarcie). Jeżeli wrzucą swoje tłumaczenie do gry to gratki. Jednak póki co to nawet core nie jest skończone. odpowiadając na pytanie: Po prostu nie xd
1. Mozna w jakiś sposób trenować obronę? Nie chodzi mi o walke z innymi (Zazwyczaj i tak sie to konczy deskami)
2. Jak zwerbować niewolników ktorzy uciekli z kopalni, kamieniołomów i innych? Kupować niewolnika tak Średnio mi sie widzi, w karczmie jest drogo z towarzyszami.
@Hades3623 Bez modów chyba najlepiej ustawić im wiecznego defa w walce i tyle. Im większy poziom tego defa tym skuteczniej będą parować co wpłynie na szybszy wzrost umiejętności a dobry pancerz zwmniejszy liczbę potencjalnych knock outów.
Są pewne ludziki których można za darmo rekrutować.
1. Ostatnim czasem rzucilem sie na trzy mody (A konkretnie na ich tlumaczenia)
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2845415039
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2845601586