Skonstruowałem bardziej pełną grafikę przedstawiającą progress naszej gry Glorious Companions przez ostatnie 9 lat
Aktualnie zbieramy wishlisty na Steamie (link ( ͡~ ͜ʖ͡°)) i wczoraj przebiliśmy 2000, dla nas to całkiem fajny wynik jak na projekt robiony weekendami.
@Anteuke: widać w 2011 proste 2D, potem w 2013 realistyczne 3D, potem w 2015 bardziej realistyczne 2D, a potem w 2016 fancy 3D i w 2018 realistyczne 3D
ciekawe ile razy od nowa projekt zaczynaliście pisać ( ͡°͜ʖ͡°)
Po co ramie do dragona :D mogą wejść jak ludzie w hangarze do dragona, zapiąć sie a potem pojechać na platforme i poczekać aż ich podniosą i wystrzelą Pro tip(✌゚∀゚)☞
@monarchista: niby bait, ale wytłumaczę o co chodzi. Astronauci nie mogą wejść na rakietę, jeśli nie została ona jeszcze zatankowana i sprawdzona. Podczas tankowania może dojść do licznych błędów, a nawet eksplozji w najgorszym przypadku. A rakietę tankuje się dopiero wtedy, kiedy się ją już podniesie. Btw. ładnie ten Dragon 2 wygląda
Podsumowanie roku 2018 dla SpaceX w formie 5 minutowego filmu.
Dodatkowo ciekawostka: w 3:00 minucie filmu można zauważyć lądowanie na barce, które nie zostało nagrane przez live. Żadnych ścinek i biratelose, po prostu wszystko jest płynne. Nigdy takiego czegoś nie widziałem i cieszę się, że już na początku 2019 roku zobaczyłem xD
@DevStudio podsumowanie fajne :) A co do nagrania lądowania, to większość z nich jest dostępna w normalnej jakości, bo są transmitowane na żywo, ale po dotarciu barki do brzegu SpaceX wyciąga nagrania z kamer normalnie i potem je udostępnia.
@chuda_twarz: akcji nie mamy, bo ustawiamy jeszcze konto. Mamy kilka ciekawych wydarzeń na 2019 rok na tagi spacex i teslę, a jako że nie chcemy dodawać nic z naszych prywatnych kont, to utworzyliśmy oficjalne "służbowe" konto.