Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko183
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

BishKopt
BishKopt

BishKopt

Dołączył 18 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1334
  • Znaleziska 187
  • Mikroblog 1147
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 36
SharpEdges
SharpEdges
SharpEdges
31.08.2018, 17:44:04
  • 1
Takie pytanie techniczne. Kiedys miałem w wallecie BitCoin Core zaskórniaki, to było dawno temu. Czy żeby się dostać do tego muszę pobierać znów portfel i synchronizować bloki? Dodam, że mam wallet zapisany do .dat i klucz prywatny.
#kryptowaluty #bitcoin
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 31.08.2018, 21:22:06
  • 1
@SharpEdges: jak masz klucze prywatne to łatwiej je po prostu za importować do electrum
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 01.09.2018, 12:12:17
  • 1
@SharpEdges: zainstaluj electrum, a potem dodaj nowy portfel - wizard poprowadzi krok po kroku, ale musisz wybrać zamiast standardowej opcji generowania portfela z seeda opcje importu kluczy. dla znać, jak będziesz mieć pytania.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 01.09.2018, 12:25:19
  • 1
To jak nie chcesz ściągać całego blockchaina przez Bitcoin Core, to musisz się trochę pobawić.

Instalujesz Bitcoin Core (chyba najlepiej w wersji z której jest portfel, bo nie wiem czy pójdzie w najnowszej), otwierasz wallet i bez ściągania blockchaina, używając "konsoli" (dostępnej z menu programu) trzeba użyć trochę magii, by z walleta wyeksportować klucze prywatne.
Później te klucze importujesz do Electrum.
Dokładnych komend nie pamiętam, ale jak będziesz ich szukać, to zwróć
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 01.09.2018, 12:30:47
  • 1
Ta odpowiedź: https://bitcoin.stackexchange.com/a/8393
  • Odpowiedz
PKREKTKEK
PKREKTKEK
PKREKTKEK
27.08.2018, 17:01:00
  • 5
#bitcoin
HOLD jest idiotyzmem nawet z samego matematycznego punktu widzenia.
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 27.08.2018, 17:16:49
  • 0
@PKREKTKEK: tzn?
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.08.2018, 22:17:01
  • 3
Mircy, w jaki sposób najłatwiej w Polsce kupić ETFy giełdy polskiej i zagranicznych?

I bonusowe pytanie - czy z Polski można kupować fundusze Vanguard?

#gielda #akcje #inwestycje #inwestowanie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt
Autor
25.08.2018, 18:03:29
  • 0
@jankowski90: hm. a jeśli mówimy mniej o szybkim handlowaniu, a bardziej o długoterminowym zabezpieczeniu na przyszłość - czy są jakieś bardziej znane ("poważne"), najlepiej Polskie instytucje, które pozwalają na zakup tychże papierów?
Jakieś banki, fundusze?
  • Odpowiedz
Amelcio
Amelcio
Amelcio
20.08.2018, 07:23:36
  • 3
Ostrzeżenie:
Poniższa prognoza jest tylko i wyłącznie moją opinią. Pamiętaj że kupując Hexx możesz zostać bardzo szybko bankrutem i wszystko stracić. Więc kupuj tylko na własną odpowiedzialność. Bo ja jak każdy człowiek mogę się mylić co do swoich prognoz. Jednocześnie informuję że moje wpisy nie stanowią PORADY INWESTYCYJNEJ i taką w rozumieniu obowiązujących przepisów nie są.

#hexx Bardzo dobre wyjaśnienie, dlaczego Hexx jest monetą z ogromnym potencjałem.tutaj: https://bitcoinpl.org/hexxcoin-hxx-anonimowa-kryptowaluta-z-duzym-potencjalem/ Już 31 sierpnia odbędzie
Amelcio - Ostrzeżenie:
Poniższa prognoza jest tylko i wyłącznie moją opinią. Pamięta...

źródło: comment_pKKGlKNrEAUvHlw8XoQmS0RzSndSyOLW.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.08.2018, 12:35:09
  • 0
@Amelcio: oprócz tego, że pomimo disclaimerów uważam to za naciąganie, czy jesteś w stanie zrobić jakieś małe tl;dr w kwestii różnic i podobieństw do #monero? Ciekaw jestem.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.08.2018, 12:57:12
  • 0
@Amelcio: przeczytałem podlinkowany artykuł. rak... nie dość że idiotyzmy i naciąganie, to jeszcze marne tłumaczenie... masakra.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.08.2018, 19:56:10
  • 0
@Amelcio: spoko. a mógłbyś jakieś porównanie podrzucić jw?
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.08.2018, 20:50:06
  • 0
Nie chodzi o ceny i spekulacje, a technologie i "podstawy"...
  • Odpowiedz
trevoz
trevoz
trevoz
20.08.2018, 08:04:52
  • 1
gdzie kupić bitcoina i ethereum z angielskiego konta bankowego?
Jak najszybciej, jak najtaniej i najlepiej bez weryfikacji.

#kryptowaluty #uk #bitcoin
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.08.2018, 12:23:26
  • 0
@trevoz: cc: @pawlo74
choć pewnie poleci localbitcoins
  • Odpowiedz
zavisha
zavisha
zavisha
20.08.2018, 12:12:20 via iOS
  • 4
Chce zrobić zakupy w sieci, opcje platnosci to #bitcoin #ethereum #monero. Jak najprościej i najszybciej stać się posiadaczem którejś z walut i wysłać je do innego użytkownika? #kryptowaluty
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.08.2018, 12:14:19
  • 0
@zavisha: kantor, np. inpay.pl?
  • Odpowiedz
A.....y
A.....y
konto usunięte 19.08.2018, 18:57:30
  • 189
#heheszki #humorobrazkowy #bitcoin #kryptowaluty
A.....y - #heheszki #humorobrazkowy #bitcoin #kryptowaluty

źródło: comment_f3MYezobtENAqs7YFdEw0g0nXBnu4IEu.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 19.08.2018, 21:07:09
  • 3
@Aeny: śmiechłem. :) tu rozwinięcie tematu: https://m.youtube.com/watch?v=tBRWJzAjkjk#
  • Odpowiedz
krzysztof-szczucki
krzysztof-szczucki
krzysztof-szczucki
31.07.2018, 22:09:16
  • 10
Andreas o maksymalistach Bitcoina i czemu pisze książkę Mastering Ethereum. Dobre podsumowanie trybalizmu jaki ma miejsce w community. zamiast się wspierać, aby technologia się rozwijała i była w stanie sprostać realnym potrzebom dzisiejszego internetu, wyznawcy danego coina (zwłaszcza maksymaliści Bitcoina pokroju pawlo czy cyberpunkt) uznają innych za heretyków. Czysta postawa religijno-trybalistyczna, co powinno nie mieć miejsca w wypadku technologii Blockchain i tego, jaki ma ona przekaz ideologiczny.

https://www.youtube.com/watch?v=So6WERp7vLY

#kryptowaluty #
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 01.08.2018, 16:10:47
  • 2
@pawlo74: Hehehe, ciekawostka – FluffyPony sam tytuuje się CEO Monero. Chief Entertainment Officer. :)
I jest dość spójny w byciu niepoważnym i niewiarygodnym.
Co imho paradoksalnie jest dość dobre, bo sukcesywnie odcina się od bycia "szefem" i ogranicza tym samym potencjalny kult jednostki (jak trochę chyba jest u Vitalika w ETH?).
  • Odpowiedz
cyberpunkbtc
cyberpunkbtc
cyberpunkbtc
30.07.2018, 08:09:31
  • 3
Shiciarz jak płaskoziemca....

Znalazł jeden prosty trick, wygrywa każdą dyskusję. Po prostu miej w------e na argumenty


#kryptowaluty #monero #xmr #bitcoin
cyberpunkbtc - Shiciarz jak płaskoziemca....

 Znalazł jeden prosty trick, wygrywa k...

źródło: comment_zoa4uWyzUP0VcP5f4NYytSu7wVpZXX5N.jpg

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 08:47:47
  • 1
O co tu chodzi:
@cyberpunkbtc:

1. znów nie rozumie różnic technologicznych między zcashem i monero.
2. jedyne co potrafi to obrażać – nie potrafi argumentować i podawać wiarygodnych źródeł
3. generuje bezensowne i nie trzymające się kupy posty i obrazki
BishKopt - O co tu chodzi:
@cyberpunkbtc:

1. znów nie rozumie różnic technologicz...

źródło: comment_LxgILNM3OwECb2gW03yx9FCcsUC6k6J0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 08:55:38
  • 0
@cyberpunkbtc: zmieniasz temat. uciekasz od dyskusji. boisz się. :)

@pawlo74 żeby stracić majątek trzeba go najpierw mieć. kto ci naopowiadał, że mam jakiekolwiek monero?
interesuje mnie technologia, a nie bogacenie się. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

inflacja to zupeeełnie inny temat, którego nie mam zamiaru tutaj poruszać, bo mnie mało interesuje.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 09:01:48
  • 0
@cyberpunkbtc:

ad.1 Ok. Fair point, jeśli to prawda.
ad 2. Pełna zgoda.
ad 3. Nieprawda. Bytecoin nie był forkiem Bitcoina.

Poza tym na nic nie naciągam (nigdy!). Obalam tylko głoszone przez ciebie nieprawdy związane z brakiem zrozumienia technologii.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 09:19:31
  • 0
@pawlo74: "kłamstwo nie popłaca" – rozumiem, że niby moje? wskaż gdzie kłamię. :)
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 09:40:46
  • 0
@pawlo74: > @BishKopt: [...] kłamiesz ludzi mówiąc im, że monero może konkurować z bitcoinem.

Nigdy czegoś takiego nie powiedziałem (i co to w ogóle miałoby znaczyć?)

@pawlo74: > @BishKopt:
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 09:54:00
  • 0
@cyberpunkbtc: jakbyś czytał co do ciebie piszę, to dokładnie ten sam błąd monero przywoływałem tydzień temu: https://www.wykop.pl/wpis/33804511/wrzodjestprawdziwymwybranym-jestes-fanatykiem-w-ta/#comment-119139379

dziś też o tym pisałem, ale widze, że zapomniałem link wkleić (pszypau): https://www.wykop.pl/wpis/34037199/kryptowaluty-monero-xmr-bitcoin-takie-zestawienie-/#comment-119900301

Co do merytoryki:
Nieodkryte błędy mogą występować zarówno w jednym jak i
  • Odpowiedz
w.....s
w.....s
konto usunięte 29.07.2018, 21:35:17
  • 3
#kryptowaluty #monero #xmr #bitcoin takie zestawienie pod kątem prywatności, po więcej zapraszam tutaj
w.....s - #kryptowaluty #monero #xmr #bitcoin takie zestawienie pod kątem prywatności...

źródło: comment_StId7Dy86aVVvF2fNcRWrzMItfvxEqSk.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 29.07.2018, 23:01:02
  • 1
@wooojtassss: mam mieszane uczucia co do wrzucania takich zestawień na wypok. trochę śmierdzą naganianiem... :/

@dla_zabawy: hm, ale wiesz, że jak ktoś w bitcoinie znajdzie buga to też możesz nie wiedzieć, że sobie dodrukował kasę? :)

@cyberpunkbtc: ależ oczywiście, że w przypadku monero masz absolutną pewność (i transparentność) co do całkowitej podaży pieniądza. nie raz to już na tym tagu powtarzałem i tłumaczyłem (w tym tobie)...
albo nie zrozumiałeś,
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 29.07.2018, 23:06:32
  • 1
@dla_zabawy: a nazwiązując do wrzuconego przez Ciebie screena, akurat w monero jest to tak rozwiązane, że faktycznie kwoty, które osobiście wysyłasz są szyfrowane (tylko ty i odbiorca je znacie), ale:

a) kwoty pierwszych transakcji (nagrody za blok) sa jawne (zsumowane dają podaż),

b) jest zabezpieczenie przed double spendem – do transakcji dołączany jest jej hasz, więc jeśli ktoś chciałby raz jeszcze ją wysłać to bęzie to widzoczne w blockchainie (ten
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 07:35:39
  • 0
@fdisk: powiem tak: w przypadku gdy bug dotyczy "dodruku" pieniędzy, czy większej niż zakładano nagrody za blok – w obydwu przypadkach wszystko będzie jawne.

tutaj przykładowo (nr 9) był bug w bitcoinie, który pozwalał "dodrukowywać" pieniądze: https://www.coindesk.com/9-biggest-screwups-bitcoin-history/

ktoś musiał się zorientować i to wyłapać (i trzeba było cofnąć
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 07:36:24
  • 0
@cyberpunkbtc: ech, znowu to samo. tylko obrażasz i zero argumentów. poprzesz jakoś swoją tezę?
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 07:45:57
  • 0
@dla_zabawy: tak na szybkop podrzucam parę moich wcześniejszych komentarzy:
* https://www.wykop.pl/wpis/32931143/w-jaki-sposob-dziala-walidacja-transakcji-i-stanu-/#comment-116568469
* https://www.wykop.pl/wpis/33804511/wrzodjestprawdziwymwybranym-jestes-fanatykiem-w-ta/#comment-119105069

Oraz fajne wytłumaczenie:
https://www.reddit.com/r/Monero/comments/6buu5j/disclosure_of_a_major_bug_in_cryptonotebased/dhsecyt/ (szczególnie od "Think of it
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 07:54:57
  • 0
@fdisk: tu akurat nie chodziło o błąd klienta, a błąd protokołu (chyba).
poza tym to nie jest jakaś obelga, że kod miał błąd - każdy ma (i dobrze, że są znajdowane i naprawiane).

chodziło mi natomiast o cześciową analogiczność i podobieństwo wystuacji zarówno w btc jak i xmr.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 08:19:15
  • 0
@cyberpunkbtc niezła zarzutka.
jak jesteś taki mądry, to podrzuć konkretne linki do komentarzy (lub piękne "memy" jak wolisz") gdzie merytorycznie cokolwiek tłumaczysz.

nie podrzucisz, bo w naszych poprzednich dyskusjach to głównie ja dodawałem linki do źródeł i technicznie tłumaczyłem jak działają obydwie technologie.

każdy kto prześledzi nasze wcześniejsze rozmowy (kilka linków wyżej) zobaczy, że jedyne co potrafisz, to obrażać – nie masz argumentów a nawet jeśli je masz, to nie potrafisz
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 08:38:21
  • 0
@cyberpunkbtc
BishKopt - @cyberpunkbtc

źródło: comment_5H3gOB70JxaNl5UpPTUeDeExfTQNrS7g.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 08:38:46
  • 0
@cyberpunkbtc:
brawo za odwagę i dzięki za link. i teraz zróbmy małe ćwiczenie:

1. kliknij w link, który przesłałes.

2. zobacz mój wpis bezpośrednio nad twoim komentarzem → tam tłumaczę ci (podając link) jak działa technologia, która umożliwia weryfikację (która twierdzisz, że nie jest możliwa) przy jednoczesnym ukrywaniu wartości transakcji i adresów nadawcy
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 08:51:51
  • 0
@cyberpunkbtc:
triggered?

bitcoin jest transparentny – co do zasady możesz sprawdzić wszystko. bugi natomiast mają to do siebie, że czasami łamią zasady – przykładowo zdarzyło się w historii bitcoina, że sieć akceptowała "dodrukowywanie" kasy.

ty natomiast w kółko twierdzisz (błędnie), że monero nie jest weryfikowalne. a co do
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 30.07.2018, 09:10:02
  • 0
@cyberpunkbtc: to że nie potrafisz zrozumieć jak to działa, nie znaczy, że tak nie jest. :)
tutaj dawałem ci link do bardzo fajnego wytłumaczenia technologii stojących za możliwością weryfikacji:
https://www.wykop.pl/wpis/33804511/wrzodjestprawdziwymwybranym-jestes-fanatykiem-w-ta/#comment-119110045
chodzi o link:
https://www.reddit.com/r/Monero/comments/6buu5j/disclosure_of_a_major_bug_in_cryptonotebased/dhsecyt/ (od "The trick...")

a wcześniej dawałem ci link do bardzo prostego (obrazowego, ale nieprecyzyjnego) wytłumaczenia jak działa ukrywanie kwot: https://monero.stackexchange.com/questions/880/eli5-how-does-ringct-work
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 24.07.2018, 15:54:50
  • 2
Mircy, polecicie jakiś przyzwoity licznik rowerowy z Chin?
#aliexpress #rowery #xiaomi #gearbest #cebuladeals
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt
Autor
24.07.2018, 16:35:17
  • 0
Zdecydowanie wolałbym bezprzewodowy... Nie chodzi o najtańszy, a w miarę porządny... :)
  • Odpowiedz
cyberpunkbtc
cyberpunkbtc
cyberpunkbtc
21.07.2018, 08:19:38
  • 2
Wspieram kampanię przeciw kryptowalutom KNFu i jestem z tego dumny! Powinni ścigać za to jak za peedofilię i zaorać wylęgarnię scamu.

#kryptowaluty #bitcoin
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 21.07.2018, 11:54:51
  • 0
@pawlo74: ale w w*ierdol łatwiej dostać. :)
  • Odpowiedz
p.....4
p.....4
konto usunięte 20.07.2018, 13:28:29
  • 7
Co za różnica? XMR istnieje już 4 lata i jeśli sugerujesz, że twórcy mają pierdyliard monet to już by dawno na górce wyprzedali sie.


@WrzodJestPrawdziwymWybranym: jesteś fanatykiem w takim razie, wierzysz w coś czego nie możesz sprawdzić. Brawo. Kwitnesencja alciarza to raz a dwa to wróć do szkoły albo poczytaj o inflacji w internecie.
#kryptowaluty #bitcoin #btc #xmr #monero #
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.07.2018, 15:09:23
  • 3
@pawlo74: Nic mi do tego kto cię blokuje, ale abstrahując od tematu – ty znowu rozsierwasz nieprawdziwe informacje. Akurat w #monero można zweryfikować liczbę coinów w obiegu.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.07.2018, 15:52:50
  • 0
@fervi: Oczywiście, że nie (przynajmniej nie w prosty sposób), bo takie jest założenie projektowe tej kryptowaluty. By design. :)
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.07.2018, 16:05:13
  • 0
@fervi: Nie.
Też nie jestem ekspertem, ale moze ten wpis naprowadzi Cię na właściwe tropy w poszukiwaniu szczegółów:
https://www.wykop.pl/wpis/32931143/w-jaki-sposob-dziala-walidacja-transakcji-i-stanu-/#comment-116568469
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.07.2018, 16:07:01
  • 0
@fervi: A dokładniej: nie wiadomo ile dokładnie z jednego adresu na konkretny drugi. Sumarycznie – wiadomo. Ciekawa sprawa, polecam poczytać.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.07.2018, 16:07:13
  • 0
@pawlo74: Ech, a pan się znowu obraża, unosi i kłamie. Zieeew.
Zero dowodów, zero wiedzy, tylko ślepa wiara innym.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.07.2018, 22:11:12
  • 4
Cholera, napisałem długaśnego posta, ale przez przypadek skasowałem. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

No dobra, po kolei:

@fervi to nie do końća tak działa. jedynymi jawnymi transakcjami w bloku są transakcje przyznające nagrodę za blok.
NATOMIAST, by zapewnić
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.07.2018, 22:53:48
  • 0
każdy satoshi jest sprawdzany skąd pochodzi aż do wykopania gdzie jest on potwierdzony. W monero nie jest możliwa taka weryfikacja!!!


@cyberpunkbtc: od paru postów próbuje wam wytłumaczyć, że JEST MOŻLIWA TAKA WERYFIKACJA (czytaj wyżej), i tłumaczę w jaki sposób, ale jakoś to do was nie dociera. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Czego tu konkretnie nie rozumiesz? Dlaczego wg Ciebie nie jest możliwa taka weryfikacja? I po co
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.07.2018, 23:09:30
  • 0
Przy okazji fajny komentarz prosto wyjaśniający jak rozumieć:

• "Ring Transactions",
• "Confidential Transactions" oraz
• "Ring Confidential Transactions":

https://www.reddit.com/r/Monero/comments/6buu5j/disclosure_of_a_major_bug_in_cryptonotebased/dhsecyt/
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 21.07.2018, 11:34:53
  • 2
@pawlo74: "nie napisze ponieważ Core nie znają się, on jak typowy alciarz wie lepiej." – napisze, napisze, tylko w weekendy czasem też się chce wyspać. :)

@pawlo74: "Żadne argumenty nie mają sensu to są ludzie upośledzeni, oni zawsze są mądrzejsi od największych ekspertów w branży." – próbuję wam tutaj przedstawiać wiele argumentów (z uzasadnieniami) – patrz wyżej.
jedyne co otrzymuję w zamian to obrażanie. a oczekiwałbym również sensownych argumentów
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 21.07.2018, 11:47:01
  • 0
@pawlo74: a może odpowiedziałbyś na któryś z 9 punktów, które do Ciebie napisałem?
Szczególnie interesuje mnie ten link do wypowiedzi Belchera.
  • Odpowiedz

746

Minister Cyfryzacji odpowiada na pytania dot. Rejestru Stron Zakazanych.

Minister Cyfryzacji odpowiada na pytania dot. Rejestru Stron Zakazanych.

I nie jest to wcale nic sympatycznego. Już we wstępnych fazach pomysłu Ministerstwo przyznaje, że uderzy bezpośrednio w Ubera. Czy tym razem więcej osób wyjdzie na ulice? Druga fala #StopACTA2 przed nami...

moby22
z
youtube.com
dodany: 20.07.2018, 11:34:47
  • 83
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    stopacta2
  • #
    uniakradnieinternet
  • #
    wolnyinternet
BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.07.2018, 16:03:41
  • 4
Z wypowiedzi wynika, że ograniczenia będą dotyczyć tylko obszarów, które są technicznie możliwe do zablokowania.
Ergo – trzeba tworzyć i używać narzędzia i media, które są technicznie odporne na blokowanie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 20.07.2018, 21:37:26
  • 2
@moby22: fakt!
@megawatt : pewnie masz rację, ale nie chcę by tak było. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
BishKopt
BishKopt
BishKopt 16.07.2018, 14:44:19
  • 4
Zaskakująco kryptowalutowy kawałek – jakby o spekulacji. :)
https://www.youtube.com/watch?v=eT4shwU4Yc4
"It's not a moon, it's not a moon..." [...] "And before it gets better, it's getting worse." :)
#bitcoin #kryptowaluty
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

s.....e
s.....e
konto usunięte 21.06.2018, 15:11:51
  • 5
W jaki sposób działa walidacja transakcji i stanu środków na poszczególnych adresach w #monero? Przejrzystość w #btc gwarantuje, że możemy sprawdzić, czy nikt nie dopisał sobie środków lub że np. nie wysłał więcej, niż posiadał. W jaki sposób rozwiązano ten problem w Monero? Będę wdzięczy za jakieś wytłumaczenie tego zagadnienia lub link. Na razie nie mogę sobie wyobrazić: w jaki sposób można połączyć anonimowość z zabezpieczeniem przed
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 15:24:25
  • 1
Nie macie racji, chłopaki.
Problem o którym mówisz, @pawlo74, z brakiem możliwości weryfikacji łącznej podaży zcash nie dotyczy monero.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 15:41:17
  • 3
Jak się nie znasz, to się nie wypowiadaj pls, bo podważasz swoją wiarygodność - taka dobra rada na przyszłość, @pawlo74.

Może i rozumiesz jak działa blockchain w Bitcoinie, ale akurat technologia blockchain w monero jest drastycznie różna. Poczytaj o RingCT.

Może nienajlepszy filmik, ale wprowadza w temat: https://youtu.be/M3AHp9KgTkQ
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 16:52:24
  • 3
@pawlo74: jprdl, dlaczego zawsze musisz obrażać? I skąd ci się uroiło, że mam jakiekolwiek monero? To że interesuję się tą technologią niczego nie oznacza! Za każdym je*banym razem muszę tłumaczyć ci to samo.

Odpowiadając na pytanie @sheeple - w przypadkach niektórych coinów teoretycznie nastawionych na prywatność (oprócz innych problemów) nie jest możliwa weryfikacja ilości pieniędzy w obiegu. Jest to spowodowane zastosowaniem blockchaina typu "zero-knowledge", gdzie o transakcjach teoretycznie (!) nikt
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 17:00:05
  • 1
I ciekawostka - transakcje które są wynikiem wykopania bloku są specjalnym typem transakcji, gdzie kwota jest jawna.
Jest nawet specjalna komenda w kliencie monero, która przelicza blockchain i wypluwa łączna liczbę coinów w cyrkulacji.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 17:36:11
  • 0
@pawlo74: krótko - czymś innym jest nie posiadać wiedzy i się nie wypowiadać, a czym innym jest twierdzić coś (co jest nieprawdą), bez jakiejkolwiek o tym wiedzy - to głupia ignorancja.

Napisałeś: "jeżeli transakcje w blockchainie są anonimowe to nie możesz przeanalizować blockchaina i nie masz pewności ile monet jest w obiegu i czy ktoś nie tworzy sobie pieniędzy z powietrza."

Nie miałeś racji. Nie przyznałeś, że się myliłeś, tylko
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 17:46:11
  • 0
Chciałbym kiedyś świata, w którym każdy miałby prawo do prywatności i anonimowości (ty też), stąd nie dziw się, że czasem próbuje prostować nieprawdy głoszone przez ignorantów, przez które inni mogą mieć skrzywiony obraz technologii, którą cenie i która ma szansę przyczynić się imho do lepszego stanu świata.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 17:56:35
  • 0
nie można kontrolować inflacji


@pawlo74: wat? o czym ty właściwie mówisz?
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 18:00:15
  • 0
No jak to nie, jak zarówno Bitcoin jak i Monero to robią?
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 18:00:59
  • 1
To nie jest kwestia wiary, a technologii i faktów.
O to chodzi w crypto. Trust no one.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 18:02:01
  • 0
@pawlo74: jeśli bitcoin będzie anonimowy będę pierwszy który przyklaśnie. ale imho teraz to mało technicznie możliwe.
  • Odpowiedz
BishKopt
BishKopt
BishKopt 22.06.2018, 18:13:30
  • 2
wcześniej fachowcy od bitcoina wypowiadają się, że nie można kontrolować [monet w obiegu]


@pawlo74: tak, ale w zcashu. w monero można - stąd cały mój wywód powyżej.

Tyle w
  • Odpowiedz
plaisant
plaisant
plaisant
07.06.2018, 16:59:10
  • 15
Jest najnowszy Paciorex. Wrzucam bo i tak wszyscy wiedzą że dascoin to lipa jakiej nie znał świat. Myślę że on sam mocno wierzy w dascoina tak ja my w bitcoina. Jestem zdania że bardzo źle robi, trzeba nie mieć za grosz honoru i mózgu żeby tak naganiać. Nagrywa dość często i nagania i za to go nienawidzę. Pomyślcie niech trafi na jakąś Haline , matkę twojego kumpla a ona cyk licencje za
plaisant - Jest najnowszy Paciorex. Wrzucam bo i tak wszyscy wiedzą że dascoin to lip...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BishKopt
BishKopt
BishKopt 10.06.2018, 19:34:19
  • 0
@plaisant: zaufanie, lol. w całym krypto chodzi o brak potrzeby zaufania!
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14
  • Strona 8 z 14
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 18.09.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.11.2016

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 10.01.2018

    Mikroblogger
  • Koder
    od 07.03.2023

    Koder

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl