Tu dla niezorientowanych należy się wyjaśnienie, że wskaźnik dostępności bezpośrednio pokazuje nam czas. A pośrednio można z niego wnioskować o awaryjności taboru.
Przykładowo – współczynnik dostępności 94,24% interpretujemy tak: 5,76% czasu zajmowało nam serwisowanie i usuwanie awarii (czyli zarówno planowane przestoje, jak i niezaplanowane wypadki, liczone łącznie), a przez pozostałe 94,24% czasu maszyna była sprawna i w gotowości do eksploatacji.
Do czasu Tu [łączny czas wyłączeń dla realizacji cyklu utrzymania] nie zalicza się czasu wyłączeń, o których mowa w § 36 ust.1 umowy
str. 28 zał. 3 do SIWZ § 36 1. Ustalona kwota wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług utrzymania nie obejmuje: 1) napraw związanych ze skutkami wypadków, nieprawidłowej obsługi Pojazdów przez Zamawiającego, aktów wandalizmu, kradzieży lub działania siły wyższej;
#kolej #pkp #newag #pesa #narodowypesjanizm #wielkapesanarodowa
Przykładowo – współczynnik dostępności 94,24% interpretujemy tak: 5,76% czasu zajmowało nam serwisowanie i usuwanie awarii (czyli zarówno planowane przestoje, jak i niezaplanowane wypadki, liczone łącznie), a przez pozostałe 94,24% czasu maszyna była sprawna i w gotowości do eksploatacji.
str. 30 zał. 3 do SIWZ
Do czasu Tu [łączny czas wyłączeń dla realizacji cyklu utrzymania] nie zalicza się czasu wyłączeń, o których mowa w § 36 ust.1 umowy
str. 28 zał. 3 do SIWZ
§ 36
1. Ustalona kwota wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług utrzymania nie obejmuje:
1) napraw związanych ze skutkami wypadków, nieprawidłowej obsługi Pojazdów przez
Zamawiającego, aktów wandalizmu, kradzieży lub działania siły wyższej;