Dorobiłem nowego skin'a. Będą 3 skiny w grze:
- główny (brak umiejętności)
- gold (możliwość skakania po monetach)
- purple (przyciąganie monet)
Zastanawiam się tylko jak często spawnować w grze zmianę skina (często, żeby była dynamiczna rozgrywka czy rzadko, żeby skiny były unikatowe w rozgrywce?)
- główny (brak umiejętności)
- gold (możliwość skakania po monetach)
- purple (przyciąganie monet)
Zastanawiam się tylko jak często spawnować w grze zmianę skina (często, żeby była dynamiczna rozgrywka czy rzadko, żeby skiny były unikatowe w rozgrywce?)




Wczoraj/dzisiaj siedziałem nad widokiem osiągnięć gracza. W grze będzie 9 osiągnięć do zdobycia, po zdobyciu wszystkich, dostaniemy unikatowego skina postaci. Tworzę obecnie wyświetlenie osiągnięć, zapisywanie w local storage'u itp.
Jak skończę, pokażę jak to wygląda.
#badzlepszygamedev #gamedev