Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko159
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Argonom

Argonom

Dołączył 9 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 395
  • Znaleziska 13
  • Mikroblog 382
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
c.....k
c.....k
konto usunięte 21.02.2017, 09:43:16
  • 3
teraz jak Adaś wyszedł to wszyscy nagle wiedzieli, a przedtem to sie smiali że jest to niemożliwe. wystarczyło wziąć wszystko na własne myślenie. a nie sugerować się tym co wmawiają nam telewizja, dziennikarze, czy też wyższe instatncje tego typu.( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ewatylman
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 22.02.2017, 06:58:38
  • 1
@czarwony-kapturek: W jednym z artykułów na e-reporter o ile dobrze pamiętam były inicjały tego policjanta, nazwisko B, jakieś wyższe stanowisko, nie szeregowe. Nie jestem pewien czy to nie jeden z trzech policjantów przesłuchiwanych, można jednak wszystko sprawdzić w artykułach i potwierdzić. Jak dotąd okazuje się, że to całkiem wiarygodne źródło informacji, dane które podawali i podają sukcesywnie się potwierdzają.
  • Odpowiedz
bess9
bess9
21.02.2017, 06:41:53
  • 11
Dzień dobry! Lektura na rano.

http://e-reporter.pl/2017/02/20/sprawa-ewy-tylman-przemilczana-prawda/
#ewatylman
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 21.02.2017, 20:02:34
  • 0
@jukees: Wiele wskazuje na to, że ta "fuszerka" została wcześniej zaplanowana, niebawem AZ zostanie prawdopodobnie uniewinniony, sprawa zamknięta a prawdziwy/prawdziwi przestępcy, motyw i reszta odejdą w zapomnienie.
Więc może to nie przypadek, jak wielokrotnie i tu pisano, tylko zaplanowane działanie, żeby odwrócić uwagę po prostu. Wzięło się paru policjantów i znajomków różnych za niszczenie dowodów i drobne manipulacje w międzyczasie i już szukaj wiatru w polu ( ͡° ͜
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.02.2017, 20:16:19
  • 0
@fl4izdn4g: Bardzo Cię proszę, nie dyskredytuj tu polemizujących i ich zdolności zwykłych obserwacji. Nawet mając tyle informacji, a to swoją drogą już i tak bardzo wiele, wnioski o niewiarygodnych poszlakach, zaniechaniach pomijaniu wielu niedogodnych faktów dla linii oskarżenia, aresztowaniu oskarżonego na podstawie fałszywych zeznań KK itp. itd. nasuwają się same i są dość jednoznaczne. Sprawa naciągana od początku, choćbyś i kijem Wisłę chciał zawracać. Jakby mieli czyste sumienie a AZ
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.02.2017, 20:31:59
  • 0
@bess9: Ale jeszcze- tym bardziej ciekawy motyw wprowadzenia do sprawy osoby tego dziwnego mężczyzny w żółtym zegarku etc. Czy to rzeczywista postać, jakaś nowa osoba w tej całej sytuacji, czy może ktoś wymyślony, aby odwrócić uwagę od prawdziwego podejrzanego. Z pewnością w jakimś przynajmniej stopniu okaże się gdy świadkowie z imprezy będą zeznawać. I czy znajdzie potwierdzenie dawna internetowa plotka o obecności na imprezie chłopaka ET, tylko którego? i co
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.02.2017, 20:46:42
  • 1
@fl4izdn4g: Oprócz artykułów w mediach dostępne są również wypowiedzi prokuratury, rzecznika policji, rodziny ET a teraz zeznania z procesu, jest też dużo innych źródeł. I to naprawdę już dużo.
Ja odnoszę się do faktów a za fakt uznaję choćby oficjalne działania i wypowiedzi prokuratury, które niewiarygodnie brzmiały i tyle. Ich pomyłki, tragiczne niespójności. W sprawach prowadzonych w sposób transparentny takich uchybień i w tak zatrważającej ilości nie ma. Koniec kropka.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.02.2017, 20:48:52
  • 0
@fl4izdn4g: E tam, nie przesadzaj. Tak czy siak po tym czasie już byłby skazany, po powiedzmy 3 mcach, po których proces trwałby rok, już właśnie by zaczynał wyrok o zabójstwo odsiadywać.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.02.2017, 20:54:21
  • 0
@fl4izdn4g: Jak lubisz się bać, to się bój ( ͡° ͜ʖ ͡°) A tak serio, to słowo pisane jest ułomne, jak widzisz - nakładać możesz własne klisze. Ja niespotykanie spokojny człowiek jestem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.02.2017, 21:04:03
  • 0
@jukees: No i super, bo właśnie mamy dostęp do źródła. Jeśli jest coś jeszcze, czym chcesz się podzielić, śmiało. Mogłaś prowadzić też obserwacje zeznających. Z ich zachowania, mowy ciała też można dużo wyczytać.
A zgubić się można w dużym mieście, to jasne, tym bardziej pochodząc z Piły i będąc totalnie pijanym.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.02.2017, 21:18:35
  • 0
@fl4izdn4g: Nie przesadzaj, wiele tu bardzo kreatywnych osób pisze i choćby z tego powodu nie jest to dla mnie zmarnowany czas a wręcz przeciwnie. Trening umysłu, rozwiązywanie zagadek też wartościowe. No i przede wszystkim chęć pomocy w rozwikłaniu tej zbrodni. Przykre natomiast, że taki tragiczny finał.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.02.2017, 21:23:26
  • 1
@fl4izdn4g: Na szczęście panuje wolność słowa i wymiana opinii nie jest zabroniona. Nie aspiruję do bycia doręczycielem dowodów w tej sprawie ( ͡º ͜ʖ͡º) Ale nie znaczy to, że nie było sensu w pisaniu - był, jest i będzie kiedy tylko się chce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.02.2017, 21:25:14
  • 0
@fl4izdn4g: Jasne, masz rację. Może też nie chcieć zobaczyć pewnych elementów.
  • Odpowiedz
Obserwator_z_ramienia_ONZ
Obserwator_z_ramienia_ONZ
20.02.2017, 14:05:51 via Android
  • 19
Tak jak myślałem nie maja nic na Adama Z. Będzie prawdopodobnie sadzony tylko o nieudzielenie pomocy. Dzisiaj oskarżony wychodzi na wolność. Ma się stawiać na komendzie 2 razy w tygodniu. #ewatylman
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 20.02.2017, 22:09:12
  • 2
@Obserwator_z_ramienia_ONZ: Nooo, w artykule e-reporter o sprawie, bardzo długim i szczegółowym podano informację, że AO pomagał w uzyskaniu informacji o monitoringu w klubie Mixtura jakiś jego kolega z ABW, któremu wcześniej AO załatwił pracę też w tej firmie, po tym jak pracę w ABW załatwiła AO cioteczka, też pracująca w ABW (cyrki swoją drogą...) Do tego dołóżmy jeszcze tego policjanta, oficjalnie ex chłopaka ET i mamy historyjkę na kolejny serial.
  • Odpowiedz
janusz-starosta
janusz-starosta
08.01.2017, 16:36:07
  • 3
SPRAWA EWY TRYLMAN NIECH BĘDZIE SZKOŁĄ I NAUKĄ DLA WSZYSTKICH
#ewatylman Miło było patrzeć na p.prokurator zwłaszcza gdy padło pytanie do A.Z CZY BY L PAN BITY PRZEZ POLICJANTÓW .Jej wzrok i mowa ciała dały jednoznaczna odpowiedż . A co jeżeli Ewa odebrała telefon po 23 i byla umówiona z kochasiem nr.2na moście i dlatego nie śpieszyła sie do domu.Wtedy telefon A.Z ZABIERZ SWOJĄ LASKE Z ADRESEM POLICJANTA przemawia tylko
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 09.01.2017, 07:26:48
  • 1
@janusz-starosta: @lavinka: Reakcje ciała prokurator Jareckiej są bardzo wymowne, jej miny, fakt. Ogólnie to wygląda jakby miała coś na sumieniu. Nie wzbudza absolutnie zaufania. Już sama Mazur Prus nieco zdystansowana wydaje się, coś jakby mały konflikt między nimi. A może nie konflikt bezpośredni tyle, co presja. Piszę to na podstawie mojej analizy wypowiedzi i mowy ciała ich obu przez cały rok.
Kominiarki u policjantów będą zaciemniać znów sprawę.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 09.01.2017, 11:16:32
  • 3
@tesoro: Jasne, na pewno 'nic nie wniósł do sprawy', więc jego zeznania są zbędne. Podobno krótko po zaginięciu ET wziął urlop czy zwolnienie. Tak jak AO. Bardzo wrażliwi funkcjonariusze. A wszystko to przez jednego AZ, kto by pomyślał, że taki postrach chłopak może siać.(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 09.01.2017, 18:46:42
  • 0
@lavinka: Tak, ten były chłopak, ale właściwie nie wiadomo czy były, bo podobno spotykała się z nim nadal, krótko przed zaginięciem, nie wiadomo w jakim charakterze.
Skąd zakładasz, że nie miał związku? Każdy z bliskich może być podejrzany obiektywnie rzecz biorąc przecież. My tutaj nic a nic nie wiemy o prawdziwym przebiegu zdarzeń. Z pewnością są jednak świadkowie.
A co z tymi osobami, które pisały, że na imprezie był jej
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 09.01.2017, 19:01:43
  • 0
@lavinka Nie siedziałem na grupie fb, ale czytałem to w różnych miejscach. Może i plotki, chociaż jak się mówi, w każdej plotce jest ziarno prawdy. Może i tu było a potem zmodyfikowało się. Nie wiemy tego. Ale w ogóle do czego się odnosisz? Do ex chłopaka generalnie czy do awantury podczas imprezy?
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 05.01.2017, 12:15:26
  • 13
O tym, że sytuacje zastraszania, zmowy milczenia i podobne akcje mają miejsce - poniżej, w artykule o śmierci sprzed lat.
A jednak można długo milczeć jak widać... Strach się bać...
"Po wieloletniej zmowie milczenia w sprawie zabójstwa 17-letniej Iwony Cygan ze Szczucina (woj. małopolskie) policja zatrzymała kolejnego podejrzanego. To policjant Grzegorz P., który miał otrzymać korzyść majątkową i utrudniać śledztwo. Jest to już drugi funkcjonariusz z pięciu osób podejrzanych w sprawie śmierci Iwony"

To
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom
Autor
06.01.2017, 08:01:53
  • 0
@atria13: Zwróć uwagę, że 'bardziej skomplikowana i odmienna' - to wszystko, co piszesz o tamtej sprawie, wychodzi na jaw po latach dzięki ArchiwumX.
Możesz w ogóle to stwierdzić, ocenić, czytając o sprawie po 18! latach!
Link do morderstwa Iwony podałem w konkretnym nawiązaniu do aspektów- zastraszania, zmowy milczenia.
Tu w przypadku ET prokuratura usilnie wkręca jedną wersję, pomijając fakty, które nie pasują do wizji AZ jako mordercy, albo ukazują ją
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom
Autor
06.01.2017, 12:06:37
  • 0
@atria13: A no widzisz, czy nie nasuwa się tym bardziej analogia do ET, tutaj też wiele osób śledzi sprawę, jest pewnie mnóstwo świadków zdarzeń tamtej nocy, centrum miasta, monitoringi, dużo jest bardzo rzeczowych analiz, choćby na wykopie od ponad roku wiele szczegółowych opracowań i powiedz, jak to się ma do uparcie okrojonej wersji prokuratury i przekazów w mediach...
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom
Autor
06.01.2017, 15:17:30
  • 0
@atria13 > sprawą interesuję się od 1999 roku i niestety, aż przykro to mówić, ale od 18 lat wiadomo było, kto zabił itd. - to Twoje słowa o sprawie Iwony
i
"W przypadku ET usilnie szukają sprawcy ponoć "zabójstwa", W mojej opinii sprawa ET jest prosta jak tzw. "budowa cepa", a wersja prokuratury - noż J. Ch. Andersen by był dumny, tak to oceniam" - a to o sprawie ET

To co? Nie
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom
Autor
08.01.2017, 18:52:55
  • 0
@atria13: "Tak, przyznaję się z całą odpowiedzialnością, do słów które napisałam, ale owszem ustosunkuję się do Twojego posta" - ok, fajnie że się zgadzasz ze mną. Moja analogia, przypomnę, nawiązywała do działań prokuratury.

"W przypadku Iwony świadkowie nie chcieli zeznawać (podkreślam to jeszcze raz), nikt ich nie bagatelizował, bo ich nie było, poza jednym przypadkiem, "

No nie, chyba jednak było inaczej. O ile dobrze pamiętam w tamtej sprawie była mowa
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom
Autor
09.01.2017, 18:58:08
  • 0
@atria13: No i zobaczymy, miejmy nadzieję, że tutaj, w sprawie ET, nie będzie podobnie z tą ilością świadków, która nijak się na jakość nie przekładała. a w sprawie ET przesłuchano podobno 200, więc...
No, z tymi eksperymentami - pozoranci im nie dopisali z czasem, nie wiem czy jakąkolwiek wersję zweryfikowali, więc... Zresztą, myślę że dość już było analiz, poczekajmy na rozwój wydarzeń podczas procesu. Pozdrawiam( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
Aiko18
Aiko18
06.01.2017, 23:58:12
  • 2
moze jakis support dla Adama?ale jak..Jego glos teraz to az she serce kraje i sluchac i ogladac tego nie mozna normalnie.Kto go zna to przyzna.
#ewatylman
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 07.01.2017, 07:53:38
  • 1
@Aiko18: Jeśli sąd uzna go za niewinnego ma naprawdę duże szanse na odszkodowanie za ewidentny uszczerbek na zdrowiu, oprócz innych szkód.
Jest co prawda w stanie z tego wyjść, ale konieczna długa terapia prowadzona przez profesjonalistę, któremu AZ zaufa. W innym przypadku... szkoda gadać. Skandal.
Aż przykro się patrzy i słucha.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 07.01.2017, 22:08:36
  • 0
@janusz-starosta: Niewykluczone. Na tym etapie możliwości jest trochę. Niestety większość nie było badanych przez prokuraturę. Na szczęście jednak wiele osób przygląda się sprawie, wyciąga wnioski, obserwuje, analizuje. Jest po pierwszej rozprawie, zobaczymy co przyniosą kolejne, będzie wtedy łatwiej ocenić i prognozować cokolwiek. Świat nie kończy się na poznańskiej prokuraturze i coraz częściej wypowiadają się eksperci, którzy widzą duże nadużycia w sprawie i je wskazują a nie bagatelizują. Mądry sędzia weźmie
  • Odpowiedz
kopalina
kopalina
07.01.2017, 04:30:54
  • 2
Ale p---------e z tymi domysłami, że główny oskarżony Adam Z. tak naprawdę jest niewinny i ktoś chce go wrobić...
Facet jest jedynym podejrzanym, ma transmisje rozprawy na żywo. Jeżeli ktoś go szantażuje to powinien to wycedzić publicznie i koniec tematu. Facet ewidentnie kręci.

#ewatylman
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 07.01.2017, 08:01:06
  • 0
@kopalina: Domniemanie niewinności, przypominam. Poza tym powściągnij wzburzenie itp.emocje bo to źle robi obiektywizmowi.( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 06.01.2017, 08:23:38
  • 3
To, że nie będzie się o tym pisać czy mówić, a będzie pomijać fakty - nie oznacza automatycznie, że te fakty znikną. Dlatego przypomnienie:
http://polska.patriot24.net/dzis-poczatek-procesu-w-sprawie-smierci-ewy-tylman-czy-tvn-i-gazeta-wyborcza-manipuluja-faktami,16982

Ach, no tak, zawsze można posłużyć się magiczną formułką o tym, że to mało znaczące elementy i 'nic nie wnoszą do sprawy'.
Miejmy nadzieję, że sąd zbada dokładnie WSZYSTKIE FAKTY, KTÓRE MIAŁY MIEJSCE PODCZAS TAMTEGO WIECZORU I ICH WPŁYW NA PRZEBIEG ZDARZEŃ.

#ewatylman
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

brtk122
brtk122
03.01.2017, 22:01:20
  • 30
jak dla mnie to ten cały adam z. jest niewinny. Najbardziej przekonujące dla mnie rzeczy, to jak stwierdzili komentatorzy na polsacie, po 1 żaden z pozorantów nie zdążył dobiec do Ewy w czasie w jakim miał to zrobić Adam Z. Najszybszemu zabrakło około minuty, a biegł ponoć żwawo. Przypominam, że Adam Z. miał być tej nocy pijany. Po 2 to jak stwierdził dziś Adam Z. ważył w tych dniach około 58kg. Przecież
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 04.01.2017, 11:40:44
  • 2
@rbk17: Super, zgadzam się, tyle że to i tak nie usprawiedliwia stosowania przez policję przemocy w celu wymuszania zeznań! I nie wygląda na to, że AZ to sobie zmyślił. Ciekawe co to za funkcjonariuszka C. w niebieskich rękawiczkach, porażka!
  • Odpowiedz
S.....r
S.....r
konto usunięte 04.01.2017, 03:17:03
  • 16
#ewatylman

Kolejna rozprawa zaplanowana jest na 17 stycznia. Sąd przesłucha wtedy policjantów, którym Adam Z. miał przyznać się do zabójstwa. Policja poprosiła sąd, by mogli wystąpić w kominiarkach. To głównie, choć nie tylko, na ich zeznaniach opiera się akt oskarżenia.

Ja p------ę, operację zmiany płci im jeszcze zafundować.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 04.01.2017, 11:33:01
  • 6
@Szaber: Skoro mieli duży wkład w sprawę, pomagali prok Jareckiejprzecież wsadzili AZ na podstawie fałszywych zeznań KK, zmieniali szybko kategorię czynu, niech ich odpowiedzialnością chociaż w tym względzie będzie odwaga wystąpienia bez kominiarek. Zresztą, chyba w mediach już i tak znane są ich dane osobowe, z transmisji tv. Totalne dno i brak profesjonalizmu.
  • Odpowiedz
miknan
miknan
miknan
04.01.2017, 11:13:53 via iOS
  • 5
Jak juz mamy w Polsce glosny, transmitowany przez tv proces, to jeszcze raz polece i odniose sie do dokumentu "making a murderer" w ktorym przynajmniej osiem odcinkow to po prostu wideo z przebiegu procesu. Jak to tam wyglada, a jak u nas. Jak tam proces jest plynny, jak pokazuja wideo z przesluchan, gdzie kazdy na sali moze sobie wyrobic sobie opinie. U nas cholera wie jak wygladaly przesluchania, wiec na dzien dobry
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 04.01.2017, 11:27:02
  • 7
@miknan: Totalny brak profesjonalizmu, ciągłe przerywanie, być może i celowo, aby wprowadzić dodatkowy element stresu. Głośne powtarzanie protokolantce w dobie zaawansowanej technologii to absurd i brak szacunku dla wszystkich zebranych na sali.
Z jakichś też powodów policja nie nagrywa przesłuchań, gdyby mieli 100% czyste sumienie i byli profesjonalni mieliby zapis przesłuchania AZ gdzie rzekomo przyznał się do winy. A tak dno.
  • Odpowiedz
1korner
1korner
27.12.2016, 22:00:26
  • 5
http://poznan.wyborcza.pl/poznan/1,36037,21169672,ewa-tylman-wystraszyla-sie-pobudzenia-seksualnego-adama-z.html
#ewatylman Z artykułu, wynika, że Adam Z. miał poniżej 5 minut, by zabić Ewę, bo o 3.26 rejestruje ją kamera na Grobli oraz Adam Z. o 3.26 mimo ganiania za Ewą po skwerze, wysyła sms do kochanka o treści : "Ech". Najbardziej jednak zastanawia mnie fakt, że Mazur - Prus prezentując akt oskarżenia mówiła, że tzw. "czarna postać" z Mostowej zeznała, że nic szczególnego nie zauważyła oprócz tego, że
  • 96
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 30.12.2016, 08:16:08
  • 0
@1korner: Znów wypadłem z rytmu, cieszę się, że są nowe wpisy, biorę się dziś do czytania ;)
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 13:31:22
  • 0
@Retrospekcja: Tym bardziej, że to fantazja prokurator Jareckiej, nie ma żadnych dowodów w postaci monitoringu, jak powszechnie wiadomo.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 13:37:42
  • 0
@lavinka: No uznano za zmarła, bo nie zapominaj, że był to czas fałszywych zeznań Karoliny K przeciwko AZ itp. podobnych akcji. Co łączy je wszystkie? Całe tło?Już od początku szykowano haki na AZ. Zmarła ET w rzece to było coś, co im pasowało do ich wersji.
O ile nie jestem przekonany o braku jakiejkolwiek winy AZ to widzę mnóstwo nadużyć mających na celu oskarżenie go i kolejne informacje, artykuły czy
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 13:46:00
  • 1
@1korner: Ciekawi mnie, dlaczego uważasz, że sms 'Bez komentarza' AO uchyla jego udział? Przecież tym bardziej sms ten mógłby świadczyć o stanie nerwowości AO, dużych emocjach, gniewie, poczuciu niepokoju czy bezradności wobec wybryków dziewczyny?
Czy wyobrażasz sobie, że chłopak zaraz potem idzie spokojnie spać wierząc, jak wcześniej pisano wielokrotnie, żeET idzie spać do koleżanki?
A z kolei AZ dzwoniący do AO i pomyłka -" przyjedź po Ewę na ul. Wierzbową"
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 13:52:09
  • 1
@lavinka: W innym artykule cytat z rozmowy AZ ze świadkiem był nieco inny " Przyjedź po Ewę na Wierzbową" Nie było też mowy o jakimś szczególnie agresywnym tonie. Tendencyjnie to wybrzmiewa, oczywiście na niekorzyść AZ.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 14:03:09
  • 1
@1korner: Nie jestem pewien obecnie czy niemożliwe jest poznać prawdę. Choćby ponowili badania ciała ET w krakowskim ośrodku badań, ekshumowali zwłoki, przy okazji dobrze poszły rozprawy w Opolu o nadużycia policji w tej sprawie i jeszcze parę innych czynników. Wtedy prawdopodobieństwo poznania prawdy wzrasta znacząco.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 14:14:48
  • 1
@1korner @lavinka Znów wkleję bo warto z różnych stron, perspektyw przyglądać się sprawie i szukać obiektywnie, z dystansu, wyciągać wnioski ze wszystkich źródeł, jakiś wspólny mianownik.
Nie lubię zawężać widzenia do mainstreamowych żródeł ;)

http://e-reporter.pl/2016/12/28/sprawa-ewy-tylman-czy-prokuratura-ustawia-sie-z-lokalnym-dziennikarzem/

http://e-reporter.pl/2016/12/29/sprawa-ewy-tylman-czy-ktos-fabrykowal-dowody/
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 16:26:00
  • 0
@lavinka: Ja wybieram jednak szersze spojrzenie, choćby w syt.tego telefonu- nawet jeśli w akcie oskarżenia np. widniał cytat 'przyjedź po swoją laskę' to nie przeczy to wcześniejszemu 'przyjedź po Ewę na wierzbową'. Swoją drogą świadek, który został przesłuchany wiosną rozmawiał z AZ o ile pamiętam dobrze przez ponad minutę.
Trochę długo, jak na pomyłkę tel.Tzn że człowiek przypadkowy mógł go wypytywać, a AZ otumaniony używkami mógł być np. przekonany że
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 16:29:45
  • 1
@1korner: Tak, logiczne- nie spał, czekał, dzwonił, smsował. Natomiast nie wiadomo czy był wtedy w domu. A nawet gdyby wtedy był, za 5 minut mógł wyjść. O jego alibi konkretnym, potwierdzonym jak dotąd cisza.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 18:07:09
  • 0
@1korner:
Pierwszą cytowaną w mediach wypowiedzią AZ było, że prawdopodobnie dosypano im czegoś do drinków, bo się przewracali gdy tańczyli itd. Nie tylko zresztą on o tym mówił. Być może mówił prawdę. Po prostu. Świadków, uczestników imprezy od razu można było zbadać na tę okoliczność. Nie dziwne nawet, jeśli chodzili po tak podejrzanych miejscach. To trochę tak, jakby zostawić otwarty samochód z kluczykami w środku, portfelem itd. i się zdziwić
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 18:09:51
  • 0
@janusz-starosta: Ale gdzie ojciec ET o tym mówił? Ja pamiętam, że mówił że gdyby spadła z mostu miałaby złamany kark. Masz źródło?
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 31.12.2016, 08:03:05
  • 0
@1korner: Z alkoholem zgoda i jego ilością. Nie wyklucza to jednak świadomego bądź nie wspomagania się dodatkowymi używkami. Forma ich wspólnej zabawy wskazuje na profil 'pójścia na całość' i to w niedzielną noc.
Jednak z tym biernym czekaniem AO w domu to jedynie Twoja hipoteza. Może tak, może nie. Tym bardziej, że ET bawiła się tej nocy m.in w miejscu, gdzie pracowali czy pracują nadal 'znajomi AO z fb'. Nie
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 31.12.2016, 08:11:15
  • 0
@1korner: Nie sądzę, aby było tam coś ciekawego, znacząco innego od poprzednich monitoringów, choć mogę się mylić. Z poprzednich jednak wyraźnie widać, że ET wchodziła z własnej woli w interakcję, tak jak piszesz, to ona zachowywała się bardzo 'ekspresyjnie' i to AZ chciał już się w końcu jej pozbyć o czym świadczą choćby telefony do AO, żeby wreszcie odebrał swoją dziewczynę bo on miał najprawdopodobniej serdecznie jej dość. Wobec tej
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 31.12.2016, 08:30:40
  • 1
@1korner: Dla podsumowania najważniejsze fakty:

AO nie ma alibi.
AZ jest widoczny na monitoringach, gdzie nie ma na niego żadnych dowodów. Minuty, gdzie jest niewidoczny skróciły się z ośmiu do pięciu lub mniej zaledwie ( ile w końcu?)
Biegli orzekli u AZ niższą od przeciętnej tendencję do agresji.
AZ kilkakrotnie dzwoni do AO aby ten odebrał
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 31.12.2016, 08:34:24
  • 0
@jukees: Ojciec ET w wywiadzie mówił wyraźnie- 8 lutego podczas spotkania Jareckiej, policjantów, pełnomocników rodziny, ojca ET oraz szefa prokuratury chyba- Jarecka 'trzęsła się i bała'.(byli świadkowie tego zachowania!)
Wobec tego faktu dziwi mnie, że są osoby, które z kolei dziwią się , że sam AZ lub jego rodzina, czy jego obrona może się bać czy być zastraszona. Problemem głównym w tej sprawie wydaje się- zastraszenie i korupcja.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 31.12.2016, 08:54:15
  • 0
@jukees: Nie wiem nic więcej na temat prok. Jareckiej. Na szczęście proces w większości jawny, mam nadzieję, że wykopki też będą na nim mieli jakąś swoją reprezentację i będą opisywać przebieg.
Poza tym sprawie z szerszej perspektywy ma się przyglądać Helsińska Fundacja Praw Człowieka, zapewne Rzecznik Praw Obywatelskich, niezależne media, publiczność, więc jest jakaś nadzieja, że prawda wyjdzie na jaw. Mam nadzieję, że obrona AZ i jego rodzina stanie na
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 31.12.2016, 11:37:59
  • 0
@jukees: No tak, pozostaje jednak w gestii sądu ustosunkować się do owych wątpliwości i stąd uważam za bardzo istotną jego postawę. Może być bowiem i tak, że obrona będzie obalać linię oskarżenia po całości a sąd i tak stanie po stronie prokuratury. Konstytucyjne domniemanie niewinności to jedno a postawa urzędników sądowych to drugie.Proces może się przedłużać w nieskończoność itp.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 01.01.2017, 09:40:12
  • 0
@1korner: Szczęśliwego Nowego Roku( ͡° ͜ʖ ͡°)

Napisałeś: "Ja z pewnością za bardzo polegam na Żytnickim. Jednak nie mam wyboru, bo jest jedyną osobą z dostępem do materiałów prokuratury."

Tak, a ja z kolei napisałem wcześniej, że tworzy to duże pole manewrów zdobywanymi przez Ż materiałami.
Jest on po prostu dziennikarzem prokuratury. Dopowiedz sobie, że może w takim razie wiele art. pisać na zlecenie po prostu, może nie wprost ale linia
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 01.01.2017, 09:50:47
  • 0
@janusz-starosta: Miejmy nadzieję, że ojciec nie odpuści. Jakkolwiek ta prawda wygląda.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 01.01.2017, 09:51:31
  • 0
@jukees: Oczywiście, to jasne. Ale nie zapominaj, że sąd to ludzie. Tylko i aż.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 01.01.2017, 13:05:57
  • 0
@1korner:

A, jeszcze gwoli wyjaśnienia "Najpierw jedzie do klubu bowlingowego, gdzie ją odstawił. Jest 1.00. Dowiaduje się tam, że godzinę temu "część towarzystwa" wyszła. Część! A zatem część mogła tam nadal bawić. Raczej znalazłby się ktoś, kto by pamiętał nocne wejście chłopaka Tylman do MM"

Klub bowling w niedzielę jest już o 1.00 zamknięty, toteż fałszywy trop, AO nie mógł się od nikogo dowiedziećstamtąd raczej, chyba, że miał tam jakichś
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 01.01.2017, 17:29:03
  • 1
@1korner: Nie zgodzę się z Tobą, że "Cały materiał, którym operowaliśmy - my jako publika - pochodził w większości od Rutkowskiego"
To cały, czy w większości ( ͡º ͜ʖ͡º)?

Rozumiem też, że ufasz tylko źródłu Gaz Wyb w postaci dziennikarza Żytnickiego, jak napisałeś.
Inne źródła, nawet gdy publikują np. skany, jakieś dokumenty korespondencji z prokuraturą, nie są
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 02.01.2017, 07:30:27
  • 1
@1korner: "Postrzegam ją jako brudną zagrywkę policji, żeby wyeliminować Rutka"
Bardzo skuteczną... ale szkoda, że przy okazji dostało się AZ (sarkazm).
Rozumiem, że na wybiegach dla psów pod blokami spotkać można codziennie panny, chcące sobie zarobić 1000 zł za fałszywe zeznania.
Nie zastanawia Cię skąd oni, czyli policja, ją wzięli?
I co się dzieje obecnie z tą całą sytuacją? Jakoś nie słyszałem żeby pani KK czy policjanci odpowiedzieli za swoje czyny/
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 30.12.2016, 08:13:09
  • 13
Nie wiem, czy link tu jest, w razie czego dla przypomnienia.
Niektórzy twierdzili, że 'rodzina AZ nie broni go w żaden sposób, wręcz wypiera się go, czyli znaczy to, że pewnie winny'
W artykule poniżej kilka słów na ten temat. Inne światło, przeczące info w głównym nurcie. Niebawem pierwsza rozprawa...

Jesteśmy też w posiadaniu  pisma wysłanego przez rodzinę oskarżonego do Rzecznika Praw Obywatelskich, czytamy w nim m.in.: „(..,.) Był przez funkcjonariuszy obijany
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom
Autor
30.12.2016, 16:37:14
  • 0
@beczkabeczka: Szkoda, że mało się wypowiadasz w tym temacie. Zawsze lepiej gdy padają opinie z różnych stron. Tym lepiej, że teraz napisałaś. Widzisz... gdy ludzie czytają tylko mainstreamowe artykuły albo jeszcze gorzej- nagłówki! i nie mają zbyt wiele szans na poznanie szerszego kontekstu, wierzą w to, co najczęściej czytają lub widzą. Nawet jeśli to zupełnie niewiarygodne dane na przykład. Pozdrawiam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
roma2323
roma2323
roma2323
25.11.2016, 09:15:18
  • 6
http://newsbook.pl/2016/11/22/sprawa-ewy-tylman-co-chce-ukryc-prokuratura/
#ewatylman
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 27.11.2016, 17:57:46
  • 0
@roma2323: "Wiem, że na pewno proces będzie monitorować Helsińska Fundacja Praw Człowieka." O ile prawdziwa, to jest dobra wiadomość.
  • Odpowiedz
1korner
1korner
16.11.2016, 22:12:11
  • 3
Wiele osób odpuściło temat lub pogodziło się z wersją oficjalną. Ale tych, co pozostali - szczególnie prawomyślnych, którzy pisali, że policja i prokuratura mają coś więcej - chciałbym zapytać: czy nadal chcecie pieprzyć bzdury, że Ewę Tylman utopił Adam Z. , spychając ze skarpy, po czym ją zawlókł przez pole do rzeki, wszedł weń daleko, pokonując płyciznę i ją utopił , nie zostawiając śladów glonów na nogawkach, przy tym będąc uznanym przez
  • 128
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 18.11.2016, 12:44:05
  • 0
@fl4izdn4g: No ok, skoro to przejeżdżający samochód po moście, to gdzie jest kierowca, przecież to świadek/świadkowie?
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 18.11.2016, 12:48:28
  • 0
@lavinka: Chodzi Ci o te sygnały świetlne na moście czy o tamte światła auta przy Wartostradzie? A potem bieg jakiejś osoby na most? No, to było widoczne przecież.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 18.11.2016, 14:31:18
  • 0
@fl4izdn4g: Ja wypadłem już dawno ze sprawy, brak czasu, ale czy przypadkiem nie mówili, że nie było bezpośrednich świadków? Gdyby więc ten kierowca znajdował się na liście, tzn że świadek był (oprócz tych co tam byli i chodzili w kółko), więc co?
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 18.11.2016, 14:38:00
  • 0
@1korner: Aktualizacja - 4 minuty na morderstwo, jak się okazuje
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 18.11.2016, 15:01:33
  • 0
@fl4izdn4g: A o której dokładnie przejeżdżał? Mogło być różnie, mógł nie widzieć nic a mógł zobaczyć wszystko. Zbyt mało znam danych, aby wyrokować.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 18.11.2016, 15:15:35
  • 0
@1korner @lavinka: A nie zastanawia Was ten fragment?

W zwłokach ET- "Nie stwierdzono obecności jakichkolwiek obrażeń zewnętrznych, nie odkryto zmian o charakterze urazowym i chorobowym, brak urazów w układzie kostno-szkieletowym"

Tu
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 18.11.2016, 15:21:19
  • 1
@lavinka: Pisaliśmy już tu o tym, bo ten bezdomny przecież błyskawicznie potem zniknął a namiot zlikwidowano.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 19.11.2016, 07:52:58
  • 0
@1korner @lavinka @fl4izdn4g Otóż to. Widzimy, jak czas działa na pamięć( ͡° ͜ʖ ͡°) Każdy kolejny powrót do sprawy wymaga przypomnienia sobie, ponownej analizy.

Powrócę raz jeszcze do kwestii substancji odurzających w zwłokach. Nie zwróciłbym na to szczególnej uwagi, bo wydawało mi się najbardziej prawdopodobne, że po tylu miesiącach nie będzie żadnego śladu, jeśli nie natknąłbym się na wypowiedź eksperta z lipca, po znalezieniu zwłok,
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 19.11.2016, 08:06:28
  • 0
@1korner: Racja, od razu pomyślałem, że jest tu coś do ukrycia, bo reakcja prokuratury była nieadekwatna. A z mimiki i wypowiedzi Borowiaka można czytać jak z otwartej księgi. Na pewno łatwo wychwycić jakąkolwiek sprzeczność.Dodajmy do tego jeszcze parę innych znanych nam i analizowanych szczegółów i np to, że wg artykułów Reportera -AZ chciałby widzenia z dziennikarzem śledczym i wzajemnie... a spotykają się z ciągłą odmową ze strony prokuratury - to
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 19.11.2016, 08:29:40
  • 1
Aa, no i oczywiście klasyczne pomyłki freudowskie pani rzecznik prokuratury. Adam O na pasku w tv, zamiast AZ. Tzn, że nie tylko pani rzecznik jest omylna, ale też i inne osoby pracujące w tv. Może to znaki celowe, jakiś trop który pokazuje, że oni znają inną prawdę niż ta oficjalna wersja prokuratorska i się z nią nie identyfikują. W każdym razie wyglądać zaczyna to na celowe działania ( ͡º ͜ʖ
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 19.11.2016, 16:44:10
  • 0
@1korner: Dochodzi do tego jeszcze nieobecność adwokata AZ oraz pełnomocników rodziny ET w momencie wydobywania zwłok z rzeki w lipcu. Przecież normalnie gnaliby tam szybko, aby ocenić stan ciała i całą sytuację odnalezienia. Masz rację z tym układem.

A co do pomyłek- skoro czytała, to tym bardziej. Tam wiele osób wtajemniczonych pod powierzchnią się burzy.

Ciekawi mnie wątek potencjalnych zdrad ET z jej byłym chłopakiem z policji. Widać, w każdej
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 20.11.2016, 07:47:02
  • 0
@1korner: 1.Sądzę, że w ciągu 3 minut mógłby ją przekazać komuś jej znanemu, bliskiemu i z ulgą oddalić się szybko w kierunku domu, w międzyczasie natomiast być może usłyszeć coś bardzo niepokojącego ale stchórzył, zaczął trzeźwieć pod wpływem adrenaliny i tym bardziej chciał zwiewać. 2.Mogła też wbiec do rzeki, jak najbardziej.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 20.11.2016, 08:06:01
  • 0
@1korner: Oczywiście, widać, że chciał jak najszybciej odstawić ją do domu. Dlatego kilkakrotnie próbował się dodzwonić do jej chłopaka, który z jakichś względów nie odbierał. Podobno był zajęty grą. Nie wiem niestety czy ostatecznie odebrał...

Raz AZ się pomylił i podobno zadzwonił do przypadkowego mężczyzny z Bydgoszczy, o którym był przekonany że to AO. Mówił mu- przyjedź po Ewę na Wierzbową. Mężczyznę przesłuchano dopiero wiosną tego roku.

Co do stereotypów,
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 20.11.2016, 08:24:57
  • 0
@Argonom: Mogła wbiec do rzeki ale... najpierw, nie zapominajmy musiałaby się ubrać, zapiąć płaszcz, bo miała go zarzucony do góry nogami ( ciekawe czy jest monitoring jak się ubiera lub AZ jej pomaga) bezpiecznie schować pod nim zapiętą torebkę, która chyba była zapinana na magnes, aby tylko torebka nie rozpięła się przez te 8 mcy a zawartość nie rozsypała a płaszcz pozostawał na zwłokach. Zdjęcie torebki zaraz po zaginięciu rodzina
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 20.11.2016, 12:24:58
  • 0
@1korner: No ok, ale gdzie ja się z Tobą nie zgadzam, bo nie widzę ( ͡º ͜ʖ͡º) Przecież piszę dokładnie to samo. Może Ty do kogoś innego pisałeś ten post( ͡° ͜ʖ ͡°)

AZ miał jej dość i chciał jak najszybciej ją odstawić, to widać i ma potwierdzenie w jego telefonach chociażby.
Natomiast nie możemy wykluczyć, że jeden z dwóch jej
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 07:35:42
  • 0
@1korner: Nikt kto planuje zabójstwo nie wydzwaniałby do chłopaka ET po to, aby odebrał swoją dziewczynę. Mógł się w końcu dodzwonić przecież do niego. Macie źródła gdzie jest mowa o tym, że czarna postać szła z nimi i rozmawiała? Czy to było na tej konferencji? Jak pisałem wypadłem ze sprawy i nie obejrzałem całej tej konferencji.
Od dawna pisałem, że AZ mógł być zastraszony, a to było możliwe, mogła być
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 07:37:49
  • 0
@1korner: Chyba, że czarną postacią był ktoś znajomy, wtedy przecież nie byłoby szarpaniny. No ale skoro CZp się oddaliła to była to tylko jakaś wymiana zdań, rozmowa.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 07:51:12
  • 0
@1korner @lavinka : Myślę, że AZ mógł ją po prostu zostawić wiedząc, że ktoś po nią przyjedzie albo na chwilę stracić ją z oczu. On faktycznie mógł nie widzieć co się wydarzyło. Pytam się znów po miesiącach czy wiecie, jakie substancje wykryto u niego w ciele? Nie słyszałem wcześniej żadnych przełomowych informacji na ten temat. Jakby nikomu ze śledczych nie zależało aby to zbadać. Przecież AZ już następnego dnia o
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 11:27:31
  • 0
@1korner: Dziękuję za te informacje. Gdzie mogę znaleźć cały zapis konferencji?
A widzisz, a na początku krążyły plotki, pochodzące podobno od jakiegoś policjanta, że Czp zeznała, że AZ krzyczał na ET. A to nieprawda, jak się okazuje. Tak samo jak to, że AZ wywierał jakikolwiek nacisk na ET.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 11:32:18
  • 0
@1korner: Z tym dowodem to mówiąc delikatnie kompletny debilizm. Pisałem już o tym dawno, jak policja mogła pozwolić, żeby rodzina otworzyła przesyłkę, zamiast od razu ją śledząc, przejąć list na poczcie.
Teoretycznie przecież sama rodzina mogła wytrzeć dowód, bo nawet gdyby zrobiła to wcześniej ta kobieta, która go podobno znalazła na przystanku, to mimo tego jej odciski na dowodzie by były, a ich nie ma - więc co?
Przecież jako
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 11:35:22
  • 0
@1korner: Nie wiemy nic o tym, że nikogo tam nie było. Mógł zostawić ją na chwilę idąc się załatwić na przykład.
Nie zapominaj jednak, że jacyś tam ludzie byli, kręcili się, co najmniej CZp, mężczyźni nad Wartą, czy bezdomni. Jacyś świadkowie tej sytuacji na pewno są.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 11:37:28
  • 0
@1korner: Dokładnie. Nie szuka się kogoś kogo się utopiło.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 11:37:46
  • 0
@1korner: Dzięki
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 11:51:43
  • 0
No tak, albo zastraszenie albo utrata z widoku ET a ona sama w międzyczasie mogła już wejść w paszczę lwa ( ͡º ͜ʖ͡º)
Zresztą nie wiemy od kiedy tam ci goście się kręcili, nawet zakładając że byli to zwykli nocni spacerowicze. Mogli spacerować już w tym czasie, chodzić sobie nad rzeką 5 minut wcześniej
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 12:06:31
  • 0
@1korner: Niestety nie wiemy kim była dokładnie ta kobieta, czytałem, że mieszka przy tej ulicy i jechała do pracy.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 19:35:45
  • 1
@1korner @lavinka Taak, obejrzałem konferencję.

Pani rzecznik przygotowana do wypowiedzi, w części pierwszej o ile dawała radę o tyle w drugiej przy pytaniach dziennikarzy już traciła rezon chwilami.

Mikromimika twarzy, rumieniec oblewający lico, zaciskające się szczęki, poddenerwowanie, napięcie wyczuwalne w
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 19:42:08
  • 0
@lavinka: Wg słów rzecznik prokuratury z ostatniej konferencji badali go dopiero w grudniu.

@1korner Z dowodem osobistymna konferencji- też była wymijająca odpowiedź, tzn, że jedyne do rozpoznania pełne linie papilarne były ojca ET a pozostałe jakieś fragmentaryczne, czy coś...Ale nie było linii AZ na nim. Czyli- tutaj interpretacja- może i inne były, może wcale nie był ten dowód czysty zupełnie, jednak z pewnością AZ odcisków palców na nim brak.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 21.11.2016, 21:15:53
  • 0
@1korner: Jak to w takim razie rozumiesz? Jak można to rozumieć? Że być może i są inne ślady ale wg prokuratury nie nadające się do identyfikacji? To nie jest, wg mnie jasna odpowiedź bo zakładać może co najmniej dwie wersje interpretacji. Co innego, gdyby powiedziała- są inne ślady ale nie udało nam się ich zidentyfikować. Lub- nie ma innych śladów oprócz ojca ET
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 22.11.2016, 19:01:49
  • 0
@1korner: A ja nie potrafię pozbyć się odczucia, że były i inne ślady ale faktycznie, niezidentyfikowane lub niewygodne w jakiś sposób do zidentyfikowania.
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 22.11.2016, 21:20:30
  • 0
@lavinka @1korner Sms z okupem był podobno z Konina, więcej nie ujawnili, lub nie chcieli ujawnić.Przypomniało mi się to, może tam prowadzi trop do wyjaśnienia sprawy. Jej dwóch chłopaków też z Konina.

To jedno. A druga sprawa to torebka. Jak pisałem wcześniej zapinana była na magnes, chyba taka z rodzaju tych, które pewnie ledwie dotkniesz a się wszystko wysypuje. Trzeba zapytać lavinkę. No to, jak się pytam, taka torebka wytrzymała z
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 22.11.2016, 21:36:27
  • 0
@lavinka: Dowód pewnie podrzucono aby wkopać AZ. Ta sama osoba/ekipa która nakłaniała Karolinę K do fałszywych zeznań. Oni nawet przecież nie musieli tam konkretnie podrzucać, mogli wysłać dowód z notatką, że znaleziono w tym konkretnym miejscu. Chociaż coś tam przecież było o monitoringu z przystanku i dziwnie zachowującym się mężczyźnie, którym nie był AZ bo Rutkowski by powiedział a on mówił o jakimś anonimowym osobniku. Zresztą KK też podobno nieprzypadkowo
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 22.11.2016, 21:52:31
  • 1
@lavinka: Mówi się, że nie ma przypadków. Od początku przecież to się układa w logiczną całość, tyle że jest coś na kształt niepisanej umowy, żeby podważać lub pomijać pewne fakty. A potem p prokurator musi się trząść w obecności rodziny ET, pani rzecznik czerwienić i przejęzyczać a pan rzecznik zaciskać dłonie do bólu. Cóż, od sygnałów ciała nie uciekną......nie przechytrzą ich. Zawsze coś zdradzi sprzeczność, nieszczerość, robotami nie są.
  • Odpowiedz
mirek_1
mirek_1
mirek_1
22.11.2016, 15:04:27
  • 8
nowy szczery wywiad z ojcem Ewy. Nie wierzy że Adam Z. ją zabił - wystawił.... widzieliście? Ojciec potwierdza że policjant powiedział mu że za późno Adama Z. zatrzymano - 4 grudnia 2015.

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/ojciec-ewy-tylman-adam-z-nie-zabil-mojego-dziecka/65c3gcx

#ewatylman
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 22.11.2016, 20:24:19
  • 1
@mirek_1: Wywiad dość obiektywny. Co warte wspomnienia, to to, że ciało podobno nie wyglądało jakby leżało w wodzie 8 mcy, czy też, że prokuratura uparcie odmawia badania powtórnego zwłok przez krakowski ośrodek badań. Ciekawe też, jak ojciec ET opisał zachowanie prokurator Jareckiej, że 'się trzęsła'. Parę ciekawych informacji. Są widoki, że rodzina i obrona AZ nie odpuści.
  • Odpowiedz
k.....z
k.....z
konto usunięte 21.11.2016, 16:18:48
  • 5
Prokuratura chce utajnienia procesu w sprawie śmierci Ewy Tylman

http://www.tvn24.pl/prokuratura-chce-utajnienia-procesu-ws-smierci-ewy-tylman,693651,s.html

#ewatylman
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 21.11.2016, 19:54:00
  • 0
@kokz: A rodzina i obrona AZ chce jawności procesu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Argonom
Argonom 22.11.2016, 20:18:04
  • 0
@1korner: Może nie wiedzą, a może wiedzą. Po prostu przyjęli hipotezę i pod nią zbierali poszlaki bo dowodów brak.
  • Odpowiedz
Aiko18
Aiko18
14.11.2016, 11:06:25
  • 1
who is Hubert P co zlozyl falszywe zeznania?
#ewatylman
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 18.11.2016, 14:13:43
  • 0
@Walkiria81: Który z chłopaków Ewy ten Hubert, bo już się pogubiłem?
  • Odpowiedz
1korner
1korner
15.11.2016, 10:36:57
  • 6
Wyście się wsłuchali w tę rzeczniczkę, co natrętnie nazywa Adama Z. Adamem O.? Myślicie, że ta freudowska pomyłka wypływa z niczego? Już ileś miesięcy temu podobne myliła te nazwiska. Na złodzieju czapka gore. A na tej półgłupiej konferencji prasowej to po co siedział Borowiak? Jak myślicie? Ona mówi, że jest szereg dowodów? Raczej szereg pierdół. Szkoda, że dziennikarze uczepili się tylko przemocy fizycznej wobec oskarżonego przez policję, a nie zapytali o możliwość
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 18.11.2016, 14:05:11
  • 0
@Walkiria81: No chyba, że znajomi z pijalni do niego zadzwonili, bo jak już wiemy od pierwszych dni po zaginięciu z relacji przyjaciół obojga na forach, jej chłopak znał się z nimi. Mogli zadzwonić i np powiedzieć, że ET zachowuje się nieprzystojnie.
  • Odpowiedz
katyperry92
katyperry92
23.09.2016, 13:09:11
  • 4
#ewatylman podsumowanie odcinka Superwizjera o ET
http://epoznan.pl/news-news-70315-Superwizjer_o_smierci_Ewy_Tylman_„AdamZ.niepamietacosiedzialo”
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Argonom
Argonom 23.09.2016, 15:16:32
  • 0
@katyperry92: Zdziwiona jeszcze? Prawdopodobnie, jak już w tej sprawie nie jeden raz,był to temat na moment potrzebny, aby uzasadnić dalszy areszt dla AZ, pisaliśmy o tym. Potem już cicho sza. Oczekujmy kolejnych przełomowych zdarzeń w okolicach końca listopada.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 2 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.03.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl