Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko215
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Anlany
Anlany

Anlany

Dołączył 10 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 338
  • Znaleziska 17
  • Mikroblog 321
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 2
Anlany
Anlany
Anlany 03.09.2015, 11:05:13
  • 244
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:08:29
  • 3
@Kansas: Przecież to jest potwierdzenie tego co napisałem.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:09:40
  • 0
@Kansas: Zależy czego szukasz. Jeśli nic poważnego tinder jest spoko. Dobrze być tylko przypakowanym i mieć dobre zdjęcia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:14:53
  • 0
@Kansas: Najlepiej i na żywo i na tinderze i jeszcze na inne sposoby ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dywersyfikacja kanałów. A gdzie mniej więcej mieszkasz? Duże miasta w Polsce to na tinderze tysiące dziewczyn.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:23:08
  • 0
@Kansas: jak chcesz zobaczyć ile faktycznie jest dziewczyn rób tak, że jesteś cały dzień ukryty z wyszukiwania, i np. raz dziennie się odkrywasz i wybierasz dziewczyny.

dzięki temu masz obiektywny obraz ogólnej liczby dziewczyn w przeciwieństwie do sytuacji kiedy jesteś cały czas odkryty i widzisz tylko dzewczyny które dały ci swajpa oraz te które jeszcze jeszcze nie zdążyły
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:29:27
  • 1
@Kansas: jak myślisz o tym poważnie kup sobie jakiegoś starego ajfona 4 czy androida i tam zainstaluj apkę żeby korzystać z tego jak człowiek.

dodatkowy plus - masz osobny numer więc możesz go rozdawać komu chcesz i nie martwić się że jakaś wariatka będzie do ciebie miesiącami wydzwaniać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:30:07
  • 0
Ale pewnego razu robiłem eksperyment i ciągle dawałem serduszka każdej lasce i prawie zero odwzajemnienia.


@Kansas: ludzie cie tam oceniaja po kilku glupich zdjeciach -> popraw zdjecia
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:33:08
  • 0
@Kansas: nie będę nic oceniał, musisz sprawdzać metodą prób i błędów na tinderze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:38:42
  • 0
@sw3ar: zgoda, tak samo PS. obowiązuje i bez tindera. ale tinder to moim zdaniem kamień milowy w internetowym randkowaniu i nieprzebrane źródło tego typu dziewczyn
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:41:30
  • 0
@KinderKuecheKirche: niestety potwierdza to punkt 1. jeśli bierzesz sprawy na poważnie, to pod bogacza możesz się podszyć i umówić się w hotelu, a nad byciem przystojniachą można popracować na siłowni
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:43:03
  • 1
@sw3ar: ale ja nie mówie, że te dziewczyny nie są w porządku! są normalne tylko pod wpływem iluzji że znajdą sobie lepszego faceta niż je faktycznie stać. no i masz dużą szansę, że obracał je dzień wcześniej ktoś bardziej atrakcyjny od ciebie.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 11:56:13
  • 0
"brać sprawy na poważnie".


@KinderKuecheKirche: wprowadziłem trochę w błąd - chodziło mi o branie na poważnie podrywania na tinderze, a nie brania na poważnie w sensie szukania poważnego związku.

roksa moim zdaniem jest najgorszym rozwiązaniem. co prawda sam nigdy nie korzystałem ale znam różne relacje i podobno to naprawde masakra pomijając najdroższe panienki za które płacisz powyżej 200zł. nie mówię nawet nic o ryzyku zarażenia się czymś które jest drastycznie wyższe niż
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 13:02:19
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 13:28:48
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 13:53:47
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 16:27:55
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 16:45:07
  • 5
A co sądzisz o laskach, które twierdzą, że zakładają konto, by poznać nowych ludzi i znaleźć kogoś do rozmowy, "bratnią duszę"?


Sądzę o nich to samo, co o tych, które mają w opisie że nie są zainteresowane przygodami na jedną noc. Czyli do zerżnięcia na pierwszej randce ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dla mnie jest to duża naiwność, by myśleć, że niebieskie paski na tinderze pragną tylko rozmowy i
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 16:46:47
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 16:48:28
  • 0
@MagnitudeZero: Przez znajomych / na imprezie / na jakiejś grupie fejsbukowej dla biegaczy kolekcjonerów muszlek miłośników psów czy cokolwiek. W galerii. W galerii handlowej. Obojętnie, zależy czym się w życiu interesujesz i jak spędzasz czas. Jeśli w piwnicy, to zostają portale randkowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 16:56:08
  • 1
@MagnitudeZero: badoo to największy rak, gorszy od tindera. Już lepsze jest chyba przeznaczeni.pl
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
03.09.2015, 19:21:48
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
feels
feels
02.09.2015, 17:45:27
  • 24
1) badz mna, 26lv
2) badz z rozowym 3 lata
2) zaniedbuj #rozowypasek bo absorbuje ci za duzo czasu i wolalbys posiedziec na mirko
3) rozowy zrywa
4) placz i lament, #feels i kult przegrywu bo #tfwnogf
5) na horyzoncie pojawia sie nowy rozowy
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anlany
Anlany
Anlany 03.09.2015, 12:47:52
  • 7
@feels: nie przejmuj się tym co oni wyżej mówią.

To zdrowy od ruch że:
- masz własne życie i zainteresowanie
- kobieta nie jest dla ciebie pępkiem świata
- masz
  • Odpowiedz
marysiaw
marysiaw
02.09.2015, 21:34:54
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anlany
Anlany
Anlany 03.09.2015, 12:36:45
  • 1
@marysiaw: boi się, że powiesz mu o niej rzeczy których nie chce żeby wiedział. powiedz jej wprost, że jej sekrety są z tobą bezpieczne ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS. sorry myślałem że jesteś niebieskim paskiem. w takim razie oczywiście ona jest zazdrosna i bardzo słusznie. odwal się od jej faceta ewentualnie wychodzcie w trojke. jej obawy sa zrozumiale
  • Odpowiedz
majowy-wiatr
majowy-wiatr
03.09.2015, 05:31:21
  • 327
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 187
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anlany
Anlany
Anlany 03.09.2015, 12:29:48
  • 0
Sam nie wie czego ale szuka. No sorry, taki mamy klimat. Żałuję tylko, że na odchodnym nie zapytałam go jak ona ma na imię.


@majowy-wiatr: Ale wiesz że cie zdradził czy może to dla ciebie jedyne możliwe wytłumaczenie jego decyzji.

Bo to przecież niemożliwe, żeby wolał być singlem niż być z tobą. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
d.....k
d.....k
konto usunięte 03.09.2015, 10:44:14 via Android
  • 178
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anlany
Anlany
Anlany 03.09.2015, 11:45:20
  • 86
@diablik:

1. priorytetem jesteś ty i twoja praca, nie rób sobie bałaganu
2. wyślij anonim do chłopaka że wszyscy w pracy z niej leją bo umawia się z ahmedem
3. jak będzie chciał drążyć temat sam poszuka dowodów, jak jest p---a i nie będzie chciał nic mu nie pomożesz
  • Odpowiedz
kayleigh1507
kayleigh1507
29.08.2015, 07:00:10
  • 314
Szkoda mi was, #niebieskiepaski, uważający, że kobiecie ślub jest potrzebny tylko po to, by się rozwieść i zabrać połowę majątku oraz dzieci. Ktoś was bardzo skrzywdził: kobieta (która wam to zrobiła) albo inne niebieskie paski opowiadające, że tak własnie zawsze jest.
  • 179
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 16:36:30
  • 19
@kayleigh1507:
Anlany - @kayleigh1507:

źródło: comment_RvLIc1DoDKmfz41SHMlrPIzXRTKLkCK0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 17:03:06
  • 19
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 17:06:24
  • 0
@elczikeno: ?
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 17:22:36
  • 0
@Nensala: nie. to ty prezentujesz żenujący poziom, używasz argumentów ad personam, próbujesz wykoleić dyskusję na tory obrzucania się mięsem. typowe kobiece zachowanie przy braku logicznych argumentów. dobrze to znamy, nic nowego
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 17:24:31
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 17:34:13
  • 0
Niemniej jednak, osobiście, nie wyobrażam sobie, że kiedyś będę mieć małe dziecko i żeby to w jakikolwiek sposób zaważyło na moim pożyciu małżeńskim, bo sama bym dostała chyba wścieku macicy ;d


@leanansidhe: Nie jesteś w stanie przewidzieć jak będziesz się czuć po urodzeniu dziecka. Nie jesteś w stanie na kobiercu ślubnym przewidzieć czy będziesz za pięc lat nadal kochać tą samą osobę. Dowodem jest to, że co trzecia para się
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 17:46:28
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 17:52:06
  • 0
@boltzmann: Psychiatria i psychologia to pseudonauka. Porady Lwa-Starowicza brałbym z dystansem, tym bardziej że sam jest po rozwodzie. Najlepiej opierać się na własnych doświadczeniach, próbach i błędach, ewentualnie brać rady od doświadczonych kolegów o ile takich masz. Próbować różnych rzeczy. Ja dowiedziałem się pierwszy raz o swoich postępach z porannego smsa z podziękowaniami i pytaniem kiedy możemy się spotkać znowu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale nauka
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 18:14:04
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 18:32:25
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 18:40:53
  • 2
Widzisz, kobietom nie za bardzo się opłaca żyć w związkach bez ślubu.


@leanansidhe:

Widzę. A mężczyznom nie za bardzo się opłaca żyć w związkach ze
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 29.08.2015, 18:54:20
  • 0
Bez żadnych argumentów stwierdziłeś, że: "bzdury, pseudonauka, brać z dystansem".


@boltzmann: To, że psychologia jest pseudonauką to właśnie argument za tym, żeby brać ją z dystansem. Być może za bardzo skróciłem myśl, ale byłem przekonany że to coraz częstszy pogląd i nic nie będę musiał tłumaczyć jak studentom.

Doświadczenie zawodowe - z pewnością, można dojrzeć jakieś schematy nie trzeba tu badań psychologicznych.


Nie. Jeśli chcesz zajmować się nauką musisz szanować
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 18:52:16
  • 1
Ponieważ @UndaMarina skończyły się argumenty i zablokowała mnie w swoim wątku, chciałbym dokończyć tu odpowiadać na pytania do mnie skierowane. A więc:

@magyarka:

może sobie obejrzeć film z wesela ;p a jest naprawdę fajny, tylko bez happy endu
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 18:54:00
  • 0
jeszcze jedno pytanie. Facet ma dziecko bez ślubu. To chyba takiemu trudniej jest uzyskać pełną opiekę nad dzieckiem niż takiemu ze ślubem?


@magyarka:

Nie ma to znaczenia.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 18:55:26
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 18:57:21
  • 0
A ja każdej kobiecie życzę faceta, który będzie pewny, że chce tylko jej i decyzja o oświadczynach, ślubie, dzieciach będzie dla niego oczywista. Małżeństwo to potwierdzenie tego, że uważasz kogoś za swoją drugą połówkę i nie boisz się myśli o odpowiedzialności - tej prawnej i moralnej - ani o spędzeniu razem całego życia. Tak ja na to patrzę.


@Spacijesc:

Tak, z tym że odpowiedzialność obecnie jest 80% po stronie faceta
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 18:58:55
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:01:05
  • 0
@UndaMarina: > dobra, blokada za bezmyślne kopiowanie gówna z redpilla. To już nudne.

Łap jeszcze ściągę z wosu:


To nie jest merytoryczny argument ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Władza sądownicza to też część władzy danego państwa. Założe się że jesteś gruba, brzydka i samotna jak typowa feministka.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:07:14
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:10:46
  • 0
Widzisz, to takie staranie ze strachu. W małżeństwie możesz pozwolić sobie na większą pewność co do tej drugiej osoby, dlatego wszelkie starania nabierają większego znaczenia - starasz się, bo chcesz, bo kochasz, nie tylko musisz, żeby nie zostać samemu.


@Spacijesc:

haha, to tak nie działa
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:22:26
  • 0
@magyarka: Różni się w tym że wówczas rozwód był nie do pomyślenia. Obecnie co trzecie małżeństwo się rozpada, przy czym 80% rozwodów jest inicjowanych przez kobiety. Ufam partnerce, ale nie wiem jak się zmieni za kilka lat.

Powiem inaczej, czy ty myślisz, że 30% ludzi podczas brania ślubu sobie nie ufa? Nie, ufają sobie bezgranicznie i się kochają. Problemem są kolejne mijające lata. Ludzie się zmieniają i nigdy nie wiesz
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:24:29
  • 0
@magyarka: Zmieniła się łatwość brania rozwodu. Poza tym to nie ostatnie 30 lat, a sytuacja taka ma miejsce od lat 70tych. W Polsce nieco później, bo mieliśmy PRL. Kiedyś rozwód był na tyle nie do pomyślenia, że był sensacją. Obecnie co trzecie małżeństwo tak końcy i prawie zawsze stratny jest na tym mężcyzzna. Podział majątku, utrata dzieci, mieszkania, rozwodnicy radzą sobie gorzej niż rozwódki do tego stopnia, że żyją średnio
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:26:19
  • 0
@magyarka: W razie mojej śmierci będzie musiała zapłacić podatek od wielkiego spadku, to prawda. W razie rozwodu będę musiał jej oddać połowę swojego majątku, to też prawda.

Rozwód jest jakieś 100 razy bardziej prawdopodobny od mojej przedwczesnej śmierci.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:30:17
  • 0
@Anlany: Poza tym używając twojego argumentu co do tego czy uwam mojej połówce, ja mogę zapytać ciebie, czy ufasz światu że nie skończy przedwcześnie twojego żywota. Bo jeśli ufasz że nie, to po co się martwić śmiercią?
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:32:38
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:33:12
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:34:47
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:35:43
  • 0
No ja już kiedyś mu wspominałam bo co jakiś czas mam szał macicy na ślub i mówiłam, że nie chce wielkiego wesela i reszty, ze chce po prostu być jego żoną a on, że na ślub muszą być pieniądze i ma być porządne wesele. Za porządne wesele się nie obrażę tylko boje się, że zarabiać na nie bedziemy kolejne 4 albo i 10 lat związku ;/


@sugas:

Wygląda mi na
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:37:14
  • 0
ale w gruncie rzeczy to tylko charakter liczy się w późniejszym wieku. Zresztą co, jeśli byłbyś w związku z dziewczyną x czasu a ona by przytyła po 2 latach to nara?


@sugas: TAK. I ona musi o tym wiedzieć, dlatego nie utyje.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:40:56
  • 0
@magyarka:

bierzesz dobrego odwokata i tyle.


Tak, a adwokat za darmo wszystko załatwi. Ty nie wiesz jak działa branża rozwodowa. ( ͡°
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:43:42
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:46:11
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:47:38
  • 0
@sugas: A szkoda, bo dobre odżywanie się i dużo ruchu to podstawa zdrowego i udanego życia. Tym bardziej że każdy może to osiągnąć w pół roku - rok maks. Trzeba tylko trochę higieny, dyscypliny i chęci uszczęśliwienia drugiej połówki. No, ale jeśli obżarstwo i lenistwo jest ważniejsze niż zdrowie i druga osoba, trudno. Ja takich ludzi unikam.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:50:43
  • 0
@sugas: To naturalne, że aż cię skręca kiedy myślisz o diecie i wysiłku fizycznym. Na początku każdy tak ma, nie poddawaj się.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 19:52:56
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 20:09:23
  • 0
Ja lubię wysportowanych i dobrze zbudowanych, przyjaciółka lubi takich powyżej 100kg, typowych kuców. Pod tym względem też trzeba się dobrać z drugą osobą: lubisz chudziutkie blondynki, nie wchodź w związek z brunetką ze skłonnością do tycia i nie wpędzaj jej w kompleksy dlatego, że nie jest taka, jak Ty sobie wymarzyłeś.


@Spacijesc: Przepraszam, ale kategorycznie nie zgadzam się z tym co piszesz. Po pierwszę, nie wierzę że koleżanka gdyby miała
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 20:29:02
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 20:33:06
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 20:33:45
  • 0
To napisal facet debilu xD Ja tylko przekazuje.


@Mirabelkowa: To przekaż mu to co napisałem, plus to że i tak by dostał ode mnie w------l. I czy nie wstyd mu kryć się za dziewczyną.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 20:35:47
  • 0
@Mirabelkowa: No chyba jednak nie jak pokazuje doświadczenie życiowe. No ale przekaż przekaż, możesz zmieinć tylko że nie dałbym mu klapsa w pupe, tylko w dziąsło.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 20:39:12
  • 0
Wspaniała dyskusja, wracam za półtorej godzinki!
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 21:42:52
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 21:44:37
  • 0
@Mirabelkowa:

Przeczytałem Twoje posty i najchętniej skopałbym Cię po ryju.


Internetowe napinacze zawsze takie harde, ale zwykle nie mają dyscypliny żeby nawet na siłkę się zapisać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 21:51:36
  • 0
Moja jest lodówka, a twoja pralka?

Serio, jak można tak żyć? Nie ogarniam :)


@katinka: Po prostu kupujemy sprzęty na zmianę, raz ona raz ja. Raz z jednego rachunku bankowego, raz z drugiego. To naprawdę proste. W zasadzie nie różni się niczym od kupowania we wspólnocie małżeńskiej. Idziesz do sklepu, dajesz kartę, kupione! Ogarniasz?

Ziemniaki na obiad też sobie odliczacie - ty zarabiasz 10k, to bierzesz 10, a ona 3k - to zjada
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
26.08.2015, 21:54:48
  • 0
rozwiązałam zagadkę: " 1. Poznajesz dobrą dziewczynę." -> może wcale aż taka dobra nie jesteś?:D


@marteczka1991: hahaha w zasadzie zakończyłaś cały ten wątek. I po co cała dyskusja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany
Autor
27.08.2015, 16:27:06
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
bodzi_dzwunik
bodzi_dzwunik
26.08.2015, 22:09:42 via Android
  • 5
Niedługo w Polsce.

#feminazi #nowoczesnyswiat #rozowepaski
bodzi_dzwunik - Niedługo w Polsce.

#feminazi #nowoczesnyswiat #rozowepaski

źródło: comment_9vcqDHk1X3xQblG9h44Zmzr00IXAjr5c.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 22:11:28
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
U.....a
U.....a
konto usunięte 26.08.2015, 09:55:10
  • 513
Zapamiętajcie sobie, #niebieskiepaski:
1. Poznajesz dobrą dziewczynę.
2. Zostajecie parą.
3. Jesteście razem 3-4 lata.
4. Jeśli ona chce zaręczyn i ślubu, to się oświadczasz i bierzecie ślub.
5. Jak ty nie chcesz zaręczyn i ślubu, to łaskawie nie marnuj czyjegoś
  • 806
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:01:49
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:02:37
  • 0
Można coś takiego zrobić ale to jest po prostu głupie, sorry.


@sugas: Dlaczego głupie, w końcu liczy się miłość a nie jakieś tam umowy.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:04:58
  • 0
Nieważne z resztą, i po stronie matek i ojców są naciągacze oszuści i p----y. Generalizacja i wrzucanie wszystkich do jednego wora jest niesprawiedliwe dla obu stron.


@DawajMario: Sprawiedliwe czy nie, popatrz na statystyki rozwodowe. To faceci tracą na rozwodach pieniądze, zdrowie i dzieci. W przytłaczającej większości. Oczywiście, że są wyjątki i bardzo mi przykro że miałeś taką sytuację jaką miałeś. Nie zmienia to faktu, że w obecnych czasach żenienie się
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:09:18
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:11:26
  • 0
Można na to patrzeć w dwójnasób. Z jednej strony faceci wychowywali nieswoje dzieci, ale z drugiej strony mnóstwo facetów też nie podejmowało się trudu wychowania swoich.


@InsaneMaiden: Bardzo celna uwaga. Tylko mały procent facetów (górne powiedzmy 10%) miało szansę na rozpowszechnianie potomstwa w ten sposób. Biorąc pod uwagę moje zyciowe doświadczenia pewnie sam bym na tym korzystał. Ale pozostałe 90% musiało harować na cudze dzieci często kosztem własnego zdrowia. Myślę
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:12:59
  • 3
jego żona i dzieci mają jego nazwisko. To chyba całkiem fajna sprawa?


@InsaneMaiden: A zatem argument za braniem ślubu to to, że żona przejmuje twoje naziwsko? Wolne żarty. Dzieci i tak mogą mieć bez ślubu. A i ze ślubem to różnie bywa. Moja mama zostawiła podwójne, jedna siostra też ma podwójne, a druga siostra zostawiła swoje nazwisko w ogóle go nie zmieniając. Bo nie trzeba, nie to co kiedyś (
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:14:01
  • 0
jeśli we wszystkim szukasz zysku to materialnego to strasznie ci współczuje.


@sugas: Ale ja przez zyski z małżeństwa nie mam na myśli tylko tych materialnych.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:18:14
  • 0
Prawda jest taka że w znakomitej większości taka sytuacja jest dla faceta wygodna. Pomijając już te nieszczęsne alimenty nie ma bagażu z poprzedniego związku w postaci dzieci na wychowaniu.


OK, czyli ja mam dawać na wszystko statystyki, a ty mówisz 'w znakomitej większości' i sprawa załatwiona? Daj mi swoje statystyki, wtedy ja ci odpowiem moimi.

@DawajMario
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:19:23
  • 0
@Zuler: u mnie 32
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:25:41
  • 0
@Sherrax: OTÓŻ TO! Nie mogę się doprosić o żadną konkretną odpowiedź od początku wątku. Poza tym, że dzieci będą mieć twoje nazwisko. Chociaż bez ślubu też mogą.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:33:19
  • 0
@InsaneMaiden: masz na myśli wychowywanie mojego potomka, czy wychowywanie potomka innego gościa który zrobił dziecko mojej partnerce/żonie?
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:35:53
  • 0
Przed chwilą Twoje przypadki były w "znakomitej większości" ale to Ty ode mnie wymagasz statystyk?Śmiesznie.( ͡° ͜ʖ ͡°)


Ty pierwszy zażądałeś statystyki w poprzednim poście, więc rzeczywiście to śmieszne ( ͡
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:37:28
  • 0
@InsaneMaiden: Tak, chcę wychowywać swoje dziecko i wierzę, że bez ślubu mogę zorganizować mu bezpieczne środowisko oparte na autentycznych relacjach między ludźmi.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:41:50
  • 1
@InsaneMaiden: Zareaguję tak samo jak gdybym był z nią w małżeństwie. No, może poza tym, że żaden sąd nie odbierze mi połowy majątku, mieszkania itp. Nie będzie też specjalnie się o co kłócić, bo z góry wiadomo co do kogo należy. Pozostaje kwestia tego kto będzie miał dziecko, ale o tym niestety musi zdecydować sąd.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:45:33
  • 2
nie będziesz miał żadnej "karty przetargowej" by ją (a właściwie dzieci) przy sobie zatrzymać. Bezproblemowo podrepcze z Sebą w stronę zachodzącego słońca


@InsaneMaiden: Do miłości nie da się zmusić żadną kartą przetargową. Boże, co za naiwne myślenie. Jak woli Sebę, droga wolna, ja sobie znajdę Karynę. Na dodatek będzie mnie na to stać, bo nikt mnie nie okradł z połowy majątku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Skoro
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:47:45
  • 0
@InsaneMaiden:

Skoro to ona ode mnie odchodzi (a nie robie żadnej patologii) to powinna mi zostawić dzieci.

Dzieci to odpowiedzialność, nie powinnaś sobie od tak odejść bo czuuujeeeeesz coś do Seby.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:50:29
  • 1
Twój różowy to musi mieć z Tobą klawe życie. Zamiast obrączki dasz jej weksel do podpisu?


@DawajMario: Przypominam, że to twój różowy dał ci weksel do podpisania w dniu slubu. Tylko pewnie tak byłeś zafascynowany tym że dajesz jej także obrączkę, że nawet tego nie zauważyłeś. Powtarzam, nie oceniaj dnia przed zachodem słońca.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 15:59:29
  • 0
@mar-v-son: haha amen
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:01:45
  • 1
Jaki weksel? Ona jest jedyną pełnoprawną właścicielką wszystkiego co posiadamy, ma tego pełna świadomość i taki był zamysł.


@DawajMario:

Nie wiem jaką tam masz sytuację, i w sumie mnie to nie interesuje. Widzę że zaryzykowałeś dużo, dlatego nie chwaliłbym dnia przed zachodem słońca. Może jeszcze zmienisz opinię na temat małżeństwa ( ͡°
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:07:32
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:08:21
  • 0
Żałuję ogromnie, że to nie są czasy moich rodziców, kiedy mężczyzna potrafił się szybko i sprawnie określić. Zazdroszczę mojej mamie :(


@UndaMarina: No i tu się zgadzamy. Ja też żałuję, że feministki i lewaki pozmieniały prawo :(
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:09:49
  • 1
"Facet wywodzi się z łaciny, gdzie facetus znaczył tyle co dworski, elegancki, a także ucieszny i dowcipny." No nie jesteś. Samokrytyka to postawa :D


@Retrospekcja: Ale żeś teraz d------a, wyciągając archaiczną definicję faceta czy nawet jego etymologię i mieszając to ze współczesnym znaczeniem tego wyrazu. Propsy za logikę różowych pasków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:18:50
  • 0
@Retrospekcja: http://www.synonimy.pl/synonim/facet/

facet
1. facecik, facio, faciu, mężczyzna, osobnik, gość, gościu, gostek, typ, typek, człowiek, model, koleś, indywiduum, panek, pospklient
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:19:47
  • 0
@DawajMario: No rozumiem, ale ja bym tam nie chwalił dnia przed zachodem słońca, skoro tak mocno jej zaufałeś ze swoim majątkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nigdy nie wiesz co przyniesie przyszłość.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:22:58
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:39:00
  • 0
@DawajMario: No ja widzę, że zaryzykowałeś swoim majątkiem. Nie ma w tym nic złego, w końcu jesteś dorosły. Po prostu tak sobie myślałem, że skoro już jesteś po ślubie, to nie ma co oceniać za wcześnie tej decyzji. Nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:40:01
  • 0
@Retrospekcja: Spoko, kiedy ja ci odpisywałem sprawa dotyczyła różnicy między facetem a dżentelmenem i do tego odnosiła się moja wypowiedź. A co było dalej nie wiem, nie śledziłem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:41:07
  • 0
@Middle-Earth: Jak ktoś w Niemczech ma własną działaność nie płaci podatku dochodowego tylko może stosować różne sposoby na optymalizacje podatkową co opłaca się często bardziej niż małżeńśtwo.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:46:23
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:46:46
  • 0
@Middle-Earth: Nie każdy ma chęci żeby robić dzieci i brać ślub.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 16:56:38
  • 0
nie każdy ma chęci, silę i umiejętności żeby prowadzić działalność, a podatek się płaci tylko od jakiejś tam kwoty.


@Middle-Earth: No skoro chcesz uniknąć podatków to nie ma wyjścia trzeba zacisnąć zęby i prowadzić działalność. I tak mniej stresu niż z małżeństwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co do reszty to wszystko rozumiem, że koło 30 zaczynasz panikować. Popieram to że myślisz o tym z wyprzedzeniem, ale
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:06:46
  • 0
@Middle-Earth: No jak nie wiesz co pisać, zawsze dobrym rozwiązaniem jest siedzieć cicho ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:11:02
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:11:59
  • 0
@Middle-Earth: Propsy bo po pierwsze się z tym zgadzam, a po drugie to śmieszne i prawdziwe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:14:28
  • 0
:D #heheszki


@Middle-Earth: nie.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:18:01
  • 2
Przeczytałam pobieżnie. Nie z braku szacunku, tylko uważam, że to jałowa dyskusja.

Nie próbuje zrzucić ciężaru winy na facetów. Wydaję mi się jednak, że dla waszej płci jest to dość wygodne rozwiązanie. Kiedyś by zaciągnąć kobietę do łóżka trzeba było wydać hajsy na kurtyzanne, hajtnąć się albo być pięknym. Dziś wystarczy odpowiednia ilość podejść w klubie.


@Mirabelkowa: Mówisz o max 20% facetów. Pozostałe 80% naprawdę nie ma takiego łatwego życia.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:20:39
  • 0
no to trudno :D


@Middle-Earth: nie.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:23:02
  • 0
@katinka: Zgadzamy się do tego, że trzeba wcześnie o swoich oczekiwaniach powiedzieć. Ale moim zdaniem oczekiwania powinny być takie, że w obecnej sytuacji prawnej małżeństwo przestało być atrakcyjne dla faceta. I albo wierzysz w to że chce mieć dzieci i byc z tobą do końca życia, albo nie. Jeśli tak, po co nam ślub. Jeśli nie i chcesz do tego jakiejś umowy która mnie obarczy ryzykiem utraty majątku, to ja
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:24:03
  • 2
Masz jakieś dane do badań w drugą stronę?


@Mirabelkowa: Gdybyś raczyła kliknąć w link i przeczytać to byś znała odpowiedź w drugą stronę. Jest to rozkład normalny.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:26:23
  • 1
I nie zgadzam się z resztą. Mężczyźni z najlepszymi genami (wierność jest skorelowana z inteligencją)


@Mirabelkowa: Poproszę o źródła takich badań, tak jak podałem źródła do moich.

są często "wyłapywani" już w etapie edukacji szkolnej. Potem na/po studiach ślub i szczęśliwa rodzina.


Owszem są wyłapywani. Ale śluby i dzieci to z tego są rzadko. Kiedy taki facet zbliża się do 30, ma doświadczenie i pieniądze, staje się jeszcze bardziej atrakcyjny
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:32:46
  • 1
A jak razem się wspólnie dorabialiście domu, to jasna sprawa, że połowa jej się należy.


@katinka: Otóż to. Jeśli ja zarabiam 10 koła, a ona 3 koła, to sąd dzieli później to na pół, a nie wg wkładu. Nie opyla się i tyle.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:40:22
  • 0
@katinka: Można podpisać intercyzę itp. Ale po co? Jakie zalety ma dla faceta małżeństwo skoro już jest w związku, mieszka z dziewczyną, mają dziecko, składją się na budżet i mają upoważnienia do informacji o stanie zdrowia?
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:42:25
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:44:11
  • 0
@katinka: Na dziecko będę musiał. Ale dlaczego to ona nie ma płacić na moje dziecko? Chętnie zajmę się jego wychowaniem.

Odpada problem podziału całego majątku. Każdy wie co do niego należy, bez żadnych adwokatów, bez rozwodu raz dwa jeśli laska nie chce być z facetem narazie. Niech bierze swoje rzeczy, tylko dzieci zostawi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Poza tym nadal nie odpowiedziałaś jakie dla faceta ma
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:49:20
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:52:41
  • 0
@katinka: @magyarka: @Mirabelkowa: A tak w ogóle, to jakie dla faceta zalety ma małżeństwo skoro już jest w stałym związku, mieszkają razem, mają dziecko, składają się na budżet domowy i mają upoważnienie do informowaniu o stanie zdrowia?
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:52:57
  • 0
@katinka: Każdy wie co do niego należy. Nie widzę tu sprzeczności z tym że możemy coś posiadać.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 17:57:14
  • 1
@Mirabelkowa: Nie możesz po wymianie kilku zdań, w trakcie dyskusji powiedzieć że po pierwsze muszę coś udowadniać, to nie ma sensu. Już zaczęłaś duskutować możesz teraz tylko z dyskusji zrezygnować.

Uważam że to wyjątkowo zabawne, że żadna laska nie jest od początku tej dyskusji odpowiedzieć na to jedno jedyne pytanie ( ͡° ͜ʖ ͡°) To dużo mówi o instytucji małżeństwa.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 18:10:43
  • 1
@UndaMarina: Widzę że próbujesz stosować tzw odwracanie kota ogonem.
Czyli zamiast odpowiedzieć mi na proste pytanie (na które jeszcze żadna dziewczyna nie była w stanie odpowiedzieć) zadajesz odwróconą wersję.

PS Odpowiem ci na twoje jak ty odpowiesz na moje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 18:18:52
  • 3
Dobrze, podsumujmy teraz całą tą dyskusję następującym pytaniem:

Jakie dla faceta zalety ma małżeństwo skoro już jest w stałym związku, mieszkają razem, (mogą mieć dziecko), składają się na budżet domowy i mają upoważnienie do informowaniu o stanie zdrowia? Dlaczego miałby brać ślub?

Myślę że brak odpowiedzi jest wytłumaczeniem dylematu zawartego w pierwszym poście @UndaMarina całej tej dyskusji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 18:28:40
  • 0
@Spacijesc: Zgadzam się. Z tym że ślub był super rozwiązaniem w czasach naszych dziadków. Teraz meżczyznom zostały małżeńskie obowiązki, zlikwidowano małżeńskie atuty. Dlatego nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie co ze ślubu ma facet.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 18:31:25
  • 2
podniesienie sobie poprzeczki (wzajemnie). Taki sposób myślenia, wynika jednak ze szczególnego podejścia do tradycyjnych wartości. Te z kolei albo ktoś akceptuje albo je neguje.


Z moich obserwacji wynika, że po ślubie następuje obniżenie poprzeczki. Ludzie mniej się starają, tyją, biorą drugą połówkę za pewną rzecz.

Najważniejsze jest żeby się dobierać w pary pod kątem tak fundamentalnych spraw i oczywiście nie wodzić drugiej połówki za nos, jeśli samemu nie wie się, czego się od życia
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 18:35:13
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 18:37:33
  • 1
A co ma kobieta z nieformalnego związku, poza brakiem stałego gruntu pod stopami, niepewnością, ciągłymi pytaniami "A kiedy w końcu ślub?" i innymi nieprzyjemnymi rzeczami?


@Spacijesc: Z mojej perspektywy to lepiej że nie ma gruntu pod nogami, musi się bardziej starać. Ja w tej chwili już jestem w takim związku więc nie zadaję sobie tego pytania, widocznie mnie lubi na tyle że woli być ze mną w związku nieformalnym, niż
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 18:38:44
  • 0
bo to logiczne, że wszystko zależy o pary, od ludzi.


@UndaMarina: Nie próbuj tego relatywizować. Każdy z odrobiną oleju w głowie i doświadczenia życiowego wie, że rzeczy o które jesteśmy pewni mniej cenimy i mniej się staramy.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 18:40:22
  • 0
bo to się nie miesza rząd, tylko sąd. I dobrze, że się miesza, bo zgwałcenie jest przestępstwem.


@UndaMarina: ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Z kim ja dyskutuję... a czym jest władza sądownicza jak nie częścią aparatu władzy danego państwa.
  • Odpowiedz
Anlany
Anlany
Anlany 26.08.2015, 18:42:41
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

5215

Wykop EFEKT ! Zamordowali mojego kolegę , pomóżcie znaleźć sprawcę !

Wykop EFEKT ! Zamordowali mojego kolegę , pomóżcie znaleźć sprawcę !

W nocy z piątku na sobotę 14 sierpnia w Giżycku został zaatakowany mój kolega dostał krzesłem w głowę , a dokładnie w tył głowy co skończyło się krwotokiem ze wszystkich otworów głowy i pęknięcie czaszki . Sprawca napaści pozostaje nieznany mimo tego że w lokalu było pełno ludzi są tylko jego...

WaRaNzKoMoDo
z
wykop.pl
dodany: 25.08.2015, 17:15:09
  • 434
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
Anlany
Anlany
Anlany 25.08.2015, 19:51:15
  • 0
@Aerials: > ktoś, kto decyduje się odebrać życie innej osobie, automatycznie wyzbywa się człowieczeństwa

Bzdura, jak pokazuje historia ludzkości, zabijanie jest bardzo ludzką cechą. Powiedziałbym wręcz, że to nieodłączny element gatunku homo sapiens.
Anlany
Anlany
Anlany 21.08.2015, 20:50:06
  • 9
Jako mieszkający w Polsce Żyd, chciałbym przedstawić wam nasz mały weselny zwyczaj.

To jest wytrząsanie szekli z kieszeni pana młodego. Symbolizuje to, że młody mężczyzna wchodzący w związek małżeński nie ukrywa żadnych pieniędzy przed małżonką. Panna młoda uważnie obserwuje ten rytuał.

Pamiętajmy, że to tylko tradycja, pieniądze tymczasem są dobrze ukryte. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anlany - Jako mieszkający w Polsce Żyd, chciałbym przedstawić wam nasz mały weselny z...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

romo86
romo86
21.08.2015, 20:51:01
  • 7
@Anlany: myślałem że to impreza kibiców RTS #pdk
  • Odpowiedz
kucowaty_suchoklates
kucowaty_suchoklates
21.08.2015, 20:52:42
  • 4
@Anlany: Żydzi to tylko o pieniądzach ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz

806

Niemieckie sklepy dzięki milionom dolarów wsparcia wykosiły polską konkurencje

Niemieckie sklepy dzięki milionom dolarów wsparcia wykosiły polską konkurencje

I bądź tu solidarny z Niemcami.

zyd_urojony
z
pl.blastingnews.com
dodany: 26.07.2015, 06:25:12
  • 203
  • #
    europa
  • #
    polska
Anlany
Anlany
Anlany 26.07.2015, 22:56:23
  • 2
@redet: @whiteglove: @StefaniukBatory: @marekpiotr: @atanor: @platkiowsiane: BlastingNews "niezależna platforma blogowa" zarejestrowana w Chiasso, Szwajcaria. Oferuje nawet pracę na linkedinie angielskim nativom ale nawet im portal wydaje się podejrzany. Póki co delikatnie podjudza Polaków przeciwko Niemcom. @szurszur czy Ty lub Twoi koledzy z razwiedki wiecie coś na temat tego dziwoląga?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Anlany
Anlany
Anlany 23.07.2015, 12:40:36
  • 7
Tzw wytrząsanie szekli z kieszeni pana młodego. Symbolizuje to, że młody mężczyzna wchodzący w związek małżeński nie ukrywa żadnych pieniędzy. Panna młoda uważnie obserwuje ten rytuał.

Pamiętajmy, że to tylko tradycja, pieniądze tymczasem są dobrze ukryte. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anlany - Tzw wytrząsanie szekli z kieszeni pana młodego. Symbolizuje to, że młody męż...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Anlany
Anlany
Anlany 14.05.2015, 03:05:55
  • 6
Trochę za bardzo wkręciłem się w granie w Arma 3 - właśnie zbieram się spać. Niech ktoś weźmie ode mnie konto na steamie. Jak ktoś chce, to podać na priwie maila na którego mam zmienić konto, i wyślę hasło. Kto pierwszy ten lepszy.

  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zielnoka
zielnoka
14.05.2015, 03:14:01
  • 3
@Anlany: usuń konto na steamie

  • Odpowiedz
zielnoka
zielnoka
14.05.2015, 03:15:07
  • 3
@Anlany: w sumie, jestem pierwszą osobą ( ͡º ͜ʖ͡º), do it zieloneczko, usuń konto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

83

Stirring Rendition with Levy Falkowitz & Shira Choir: Purely Rachem, Live!

Stirring Rendition with Levy Falkowitz & Shira Choir: Purely Rachem, Live!

Chór żydowski daje radę

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 05.05.2015, 23:53:08
  • 22
  • #
    rozrywka
  • #
    muzyka
Anlany
Anlany
Anlany 06.05.2015, 06:12:49
  • 1
Prawilnie przypominam :

Anlany - Prawilnie przypominam : 

SPOILER
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Anlany
Anlany
Anlany 19.04.2015, 22:32:30
  • 4
Chciałbym opisać tradycyjne żydowskie wytrząsanie szekli z kieszeni pana młodego. Symbolizuje to, że młody mężczyzna wchodzący w związek małżeński nie ukrywa żadnych pieniędzy. Panna młoda uważnie obserwuje ten rytuał. Pamiętajmy, że to tylko tradycja, pieniądze tymczasem są dobrze ukryte. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anlany - Chciałbym opisać tradycyjne żydowskie wytrząsanie szekli z kieszeni pana mło...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Olrany Anlany

  • Odybt

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 19.04.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking