@Sacramoni: Tego nie da się słuchać. Jedyne co, to instalacja z pierwszego komentarza całkiem ciekawa.
To może dostanę dzisiaj parę atencyjnych, urodzinowych plusów, tak z 22? (。◕‿‿◕。)
#urodziny #zebroplusy
#urodziny #zebroplusy
- ninetyeight
- marcin3412
- janko-muzykanto
- mourise
- Typowy_Sebix
- +62 innych
@Wrzoskoowna: "This was a triumph..."
- 8
cześć.
Zamierzam w końcu przysiąść porządnie, i zrobić od A do Z swoją pierwszą, kompletną małą gierkę.
Do tej pory bawiłem się sporo javascriptem - czysty canvas, bez żadnych bibliotek. Takie małe popierdółki mojego autorstwa:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/40352279/akhadoid/index.html
https://dl.dropboxusercontent.com/u/40352279/projwso/index.html
Pisanie wszystkiego od podstaw raz za razem jest męczące, stąd ten post. Potrzebuję jakiejś fajnej libki, która znacznie ułatwi mi pracę i zwiększy szansę na dokończenie gry :D
Nie oczekuję zbyt wiele, nie chcę rozbudowanego
Zamierzam w końcu przysiąść porządnie, i zrobić od A do Z swoją pierwszą, kompletną małą gierkę.
Do tej pory bawiłem się sporo javascriptem - czysty canvas, bez żadnych bibliotek. Takie małe popierdółki mojego autorstwa:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/40352279/akhadoid/index.html
https://dl.dropboxusercontent.com/u/40352279/projwso/index.html
Pisanie wszystkiego od podstaw raz za razem jest męczące, stąd ten post. Potrzebuję jakiejś fajnej libki, która znacznie ułatwi mi pracę i zwiększy szansę na dokończenie gry :D
Nie oczekuję zbyt wiele, nie chcę rozbudowanego
- Bartek404
- gosvami
- anonim1133
- Janas
- Talar_
- +3 innych
@Arthes: Do javascriptu? http://canvasquery.com/ :)
Mircy, czy to prawda, że gdy jest się w posiadaniu windowsa 7 albo 8, można będzie zrobić update do wersji 10? taki legitny, nie do wersji preview ?
#nietagujebonocna
#nietagujebonocna
@BeDoEl: Ale słyszałem, że tylko boxy dostaną darmowy upgrade, nie wiem czy to prawda.
- 41
Cześć dżawaskryptujące Mirki. Sporo nowości w CanvasQuery - najważniejsza to funkcja stars załatwiająca obracanie, centrowanie i skalowanie obrazka za jednym zamachem.
http://canvasquery.com/stars
#rezogry #gamedev #javascript #html5
http://canvasquery.com/stars
#rezogry #gamedev #javascript #html5
- konto usunięte
- mroz3
- Migfirefox
- egocentryk
- konto usunięte
- +36 innych
@rezoner: Rewelacyjnie! Jak ostatnio się twoją biblioteką bawiłem to właśnie brakowało mi uproszczonego obracania.
- 452
Wiem, że większość osób będących w moim wieku (level 22 here) straszliwie narzeka na niemożność wyedukowania rodziny, ale o dziwo moi rodzice ogarniają w komputer i internet. Najwcześniejsze wspomnienia związane z kompem to właśnie widok mojego starszego, który rzuca mięsem bo nie może zabić Duriela i odgłosy ŁOTRZYCE SĄ JUŻ BEZPIECZNE, NIE UNIOSĘ JUŻ NIC WIĘCEJ, czy też PRZYSZEDŁEŚ TU UMRZEĆ, które usypiały mnie w sumie nawet lepiej niż kołysanki.
Największą beką
Największą beką
- Maarek
- natussy
- konto usunięte
- chup
- konto usunięte
- +447 innych
- 24
@rezoner: Dokładnie. Już myślałem, że poznam tajniki rysowania skał, a tu skok między między dwoma pierwszymi etapami to prawie jak "How to draw an owl?". ;)
- 1
Siema siema, komputer sprzedany, to teraz czas pozbyć się monitora :D
LG Flatron W2253TQ, cena wywoławcza 300 zł
Producent
LG
przekątna
21.5 cali
rodzaj matrycy
TN
rozdzielczość nominalna
1920 x 1080 piksele
kontrast
50000:1 dynamiczny
jasność
300 cd/m²
maks. częst. odchylania pionowego
75 Hz
maks. częst. odchylania poziomego
83 kHz
czas reakcji plamki
2 ms
kąt widzenia pion
160 °
kąt widzenia poziom
170 °
ilość wyświetlanych kolorów
16.7 mln
analogowe złącze
LG Flatron W2253TQ, cena wywoławcza 300 zł
Producent
LG
przekątna
21.5 cali
rodzaj matrycy
TN
rozdzielczość nominalna
1920 x 1080 piksele
kontrast
50000:1 dynamiczny
jasność
300 cd/m²
maks. częst. odchylania pionowego
75 Hz
maks. częst. odchylania poziomego
83 kHz
czas reakcji plamki
2 ms
kąt widzenia pion
160 °
kąt widzenia poziom
170 °
ilość wyświetlanych kolorów
16.7 mln
analogowe złącze
@Hejtel: Ile lat go już masz? Nie piszczy ci kiedy nie wyświetla obrazku? Bo mój strasznie (też flatron, ale chyba ciut starszy model) i myślę z tego powodu o wymianie. Czasem też trzeszczy.
@Hejtel: Jeżeli włączy się w tryb czuwania albo wyświetlam cały obraz na czarno to piszczy. Tak sam z siebie, w całym pokoju słychać (ale nie każde ucho to wychwytuje jak się przekonałem). Czasem jeszcze trzaski, ale wyłączę, włączę i jest okej. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czyli widać tylko mój taka ma.
- 1
#gamedev #unity3d i chyba też #programowanie
Uczę się tworzyć gry na Unity3D i trafiłem na mały problem.
Napisałem skrypt, który odpowiada za wystrzelenie pocisku wzdłuż danej osi i po zakończeniu pętli for zniszczenie obiektu (żeby nie naspamowało się go po wielu wystrzałach). Problem polega na tym, że gdy wciśnie się spacje przed zakończeniem wykonywanie metody, to zostaje ona zatrzymana w aktualnym miejscu i jest puszczana na nowo, czyli: leci pocisk i w
Uczę się tworzyć gry na Unity3D i trafiłem na mały problem.
Napisałem skrypt, który odpowiada za wystrzelenie pocisku wzdłuż danej osi i po zakończeniu pętli for zniszczenie obiektu (żeby nie naspamowało się go po wielu wystrzałach). Problem polega na tym, że gdy wciśnie się spacje przed zakończeniem wykonywanie metody, to zostaje ona zatrzymana w aktualnym miejscu i jest puszczana na nowo, czyli: leci pocisk i w
@sbuasha: A masz prefab w folderze Resources? Zawsze możesz dodać sobie publiczną zmienną typu GameObject w skrypcie i przeciągnąć prefab w inspektorze, żeby ustawić jej wartość.
@mikkeboss: Wiesz może czy twoja metoda dużo zaoszczędzi na wydajności w Unity? Z drugiej strony i tak pewnie coś skrypt pocisku będzie robił, np obsługiwał reakcję na kolizję z innymi obiektami, więc skoro byśmy się go i tak nie pozbywali...
- 106
Wzięte z facebookowej strony "Lotnicza kartka z kalendarza"
31 STYCZNIA 2001
INCYDENT W JAPONII: DWA SAMOLOTY BLISKIE ZDERZENIA W POWIETRZU
31 stycznia 2001 roku nad zatoką Suruga w Japonii miał miejsce niebezpieczny incydent, w którym dwa samoloty pasażerskie linii Japan Airlines w ostatniej chwili uniknęły zderzenia w powietrzu.
Na pokładzie obu maszyn - McDonnella Douglasa DC-10 i Boeinga 747 było wówczas 677 osób.
Winę za sprowadzenie samolotów na kurs kolizyjny ponosił praktykant
31 STYCZNIA 2001
INCYDENT W JAPONII: DWA SAMOLOTY BLISKIE ZDERZENIA W POWIETRZU
31 stycznia 2001 roku nad zatoką Suruga w Japonii miał miejsce niebezpieczny incydent, w którym dwa samoloty pasażerskie linii Japan Airlines w ostatniej chwili uniknęły zderzenia w powietrzu.
Na pokładzie obu maszyn - McDonnella Douglasa DC-10 i Boeinga 747 było wówczas 677 osób.
Winę za sprowadzenie samolotów na kurs kolizyjny ponosił praktykant
- Mikseth
- konto usunięte
- konto usunięte
- mysteriousnotme
- vap3r
- +101 innych
@Lukasinho: @szymon_jude: Czy to nie była ta katastrofa samolotu z wybitną młodzieżą rosyjską, która leciała w nagrodę do Hiszpanii?
Organizacyjnie
@jasiek13 z Low Poly Wolf pokazuje jak skutecznie pracować na odległość, ale jest to współpraca programista-grafik. My jesteśmy dwoma programistami, dodatkowo z tego samego miasta - Warszawa, dlatego zdecydowaliśmy się na wynajem biurek w powierzchni coworkingowej. Poszukiwania rozpoczęliśmy już pod koniec lipca, ale dopiero od sierpnia usadowiliśmy się tam oficjalnie. Temat biur coworkingowych w Warszawie to w
Za dużo nie miałem z tym styczności (prócz tego co tam przy ludum dare próbowałem ze znajomymi), ale możesz zmienić w opcjach Version Control na Visible Meta Files oraz Asset