Aktywne Wpisy

Pierwsza w życiu połączona #gastroskopia + #kolonoskopia odbyta. Jelita niby czyste (aż się zdziwiłem, bo ze względu na specyficzne objawy podejrzewałem u siebie jakiś uchyłek albo jelito drażliwe), natomiast na gastro w przełyku wyszły nadżerki LA A + opuszka z aftami pokrytymi włóknikiem i hematyną. Ktoś może wie, co się z tym robi?
Aha, gdyby były jakieś pytania co do samego przebiegu badania bądź przygotowania do niego to
Aha, gdyby były jakieś pytania co do samego przebiegu badania bądź przygotowania do niego to

encore26 +176
źródło: temp_file6051695492494807901
Pobierz




Uczę się tworzyć gry na Unity3D i trafiłem na mały problem.
Napisałem skrypt, który odpowiada za wystrzelenie pocisku wzdłuż danej osi i po zakończeniu pętli for zniszczenie obiektu (żeby nie naspamowało się go po wielu wystrzałach). Problem polega na tym, że gdy wciśnie się spacje przed zakończeniem wykonywanie metody, to zostaje ona zatrzymana w aktualnym miejscu i jest puszczana na nowo, czyli: leci pocisk i w trakcie lotu wciskamy spację, pocisk się zatrzymuje a stateczek wystrzeliwuje nowy pocisk. Czyli jeśli wciśniemy wiele razy spację to dostajemy to: http://imgur.com/GQlSCZE
Mam nadzieję, że może ktoś podpowiedzieć co zrobić, żeby funkcja nie była przerywana. Albo może inaczej podejść do tego problemu? Z góry dzięki za pomoc.
Zawartość skryptu:
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class leciPocisk : MonoBehaviour {
public player playerScript;
public float bulletSpeed = 20f;
public IEnumerator flyBullet(){
Instantiate (gameObject);
transform.position = new Vector3 (0, 0, playerScript.transform.position.z);
for (int i1 = 0; i1<=40; i1++){
transform.position += transform.up * Time.deltaTime * bulletSpeed;
yield return null;
}
Destroy (gameObject);
}
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update () {
if (Input.GetKeyDown ("space")) {
StartCoroutine("flyBullet");
}
}
}
@Adenozynotrifosforan: jeszcze pytanie, jak zespawnić pocisk w skrypcie stateczku?
Próbowałem tak:
if (Input.GetKeyDown ("space")) {
GameObject go
Super, działa. To mi się podoba (。◕‿‿◕。) Dzięki!