Aktywne Wpisy
Kopyto96 +392
Ten typ to fenomen xD Wrzuca kilkanaście filmów w miesiącu, za każde lekko ponad milion wyświetleń, zbija pewnie grube siano przy takiej ilości i monetyzacji, a po prostu recenzuje obiektywnie żarcie. I to z reguły takie proste żarcie. I to jest proszę Państwa NISZA. On się w nią wbił.
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Uczę się tworzyć gry na Unity3D i trafiłem na mały problem.
Napisałem skrypt, który odpowiada za wystrzelenie pocisku wzdłuż danej osi i po zakończeniu pętli for zniszczenie obiektu (żeby nie naspamowało się go po wielu wystrzałach). Problem polega na tym, że gdy wciśnie się spacje przed zakończeniem wykonywanie metody, to zostaje ona zatrzymana w aktualnym miejscu i jest puszczana na nowo, czyli: leci pocisk i w trakcie lotu wciskamy spację, pocisk się zatrzymuje a stateczek wystrzeliwuje nowy pocisk. Czyli jeśli wciśniemy wiele razy spację to dostajemy to: http://imgur.com/GQlSCZE
Mam nadzieję, że może ktoś podpowiedzieć co zrobić, żeby funkcja nie była przerywana. Albo może inaczej podejść do tego problemu? Z góry dzięki za pomoc.
Zawartość skryptu:
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class leciPocisk : MonoBehaviour {
public player playerScript;
public float bulletSpeed = 20f;
public IEnumerator flyBullet(){
Instantiate (gameObject);
transform.position = new Vector3 (0, 0, playerScript.transform.position.z);
for (int i1 = 0; i1<=40; i1++){
transform.position += transform.up * Time.deltaTime * bulletSpeed;
yield return null;
}
Destroy (gameObject);
}
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update () {
if (Input.GetKeyDown ("space")) {
StartCoroutine("flyBullet");
}
}
}
@Adenozynotrifosforan: jeszcze pytanie, jak zespawnić pocisk w skrypcie stateczku?
Próbowałem tak:
if (Input.GetKeyDown ("space")) {
GameObject go = Instantiate(Resources.Load("Cylinder")) as GameObject;
}
Ale nie działa ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Super, działa. To mi się podoba (。◕‿‿◕。) Dzięki!