konto usunięte via Android
Pomału długie sobie w projekcie i już zaczynam planować następne moduły. Czytam jakieś artykuły, szukam inspiracji, ogólnie rzecz ujmując - uczę się. Napotkałem jednak problem generowania świata gry. Lubię algorytmy do tego służące, są bardzo ciekawe i takie... Zmyślne? Chcę zaprojektować swój generator na potrzeby tego projektu, jednak mam bardzo nietypowe wynagania, z którymi nie mogę sobie poradzić:
- całość jest w 2D, widok z góry i może być oparte na kwadratowej siatce
- wygenerowane pomieszczenia mają mieć ścisłą zabudowę - ma być jak najmniej luk (ten warunek eliminuje większość znanych mi sposobów)
-
- całość jest w 2D, widok z góry i może być oparte na kwadratowej siatce
- wygenerowane pomieszczenia mają mieć ścisłą zabudowę - ma być jak najmniej luk (ten warunek eliminuje większość znanych mi sposobów)
-
#pokemongo