Aktywne Wpisy
AlienFromWenus +12
Z facetami to można porozmawiać jedynie o bzdurach typu:
- nowe gry czy seriale na Netflix
- wyniki Euro 20xx
- problemy w pracy
- kto z kim, po co i za ile z pracy czy ze znajomych
- nowe gry czy seriale na Netflix
- wyniki Euro 20xx
- problemy w pracy
- kto z kim, po co i za ile z pracy czy ze znajomych
Milo900 +19
#!$%@? mac, siedze na jakimś kolejnym callu, z ktorego nic nie wynika, bo pewnych osob nie ma, a dopiero beda w piatek dostepni, zeby sprawy ruszyly do przodu, ale wtedy w poniedzialek musi byc kolejne spotkanie z innymi osobami, bo cos tam cos tam.
A klientowi bylo cos obiecane na koniec lipca, a ja tego nie widze nawet we wrzesniu.
Ehh widze przez okno jak chlopaki ukladaja kostke brukową, cos czuje, ze
A klientowi bylo cos obiecane na koniec lipca, a ja tego nie widze nawet we wrzesniu.
Ehh widze przez okno jak chlopaki ukladaja kostke brukową, cos czuje, ze
Zamierzam w końcu przysiąść porządnie, i zrobić od A do Z swoją pierwszą, kompletną małą gierkę.
Do tej pory bawiłem się sporo javascriptem - czysty canvas, bez żadnych bibliotek. Takie małe popierdółki mojego autorstwa:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/40352279/akhadoid/index.html
https://dl.dropboxusercontent.com/u/40352279/projwso/index.html
Pisanie wszystkiego od podstaw raz za razem jest męczące, stąd ten post. Potrzebuję jakiejś fajnej libki, która znacznie ułatwi mi pracę i zwiększy szansę na dokończenie gry :D
Nie oczekuję zbyt wiele, nie chcę rozbudowanego silnika przeładowanego zbędnymi funkcjami. Tak naprawdę jedyne czego potrzebuję to wydajna i wygodna obsługa sprite'ów (obracanie, skalowanie, może jakieś animacje), obsługa inputu, gamestate'ów, fajna do tego byłaby możliwość ładowania map z Tileda bez komplikacji.
Możecie zapodać czymś ciekawym?
Z góry dzięki :)
#gamedev #html5 #js #javascript
Przeglądałem twój kod. Idziesz w dobrym kierunku.
Przede wszystkim ogarnij jak działają prototypy w javascript, bo nie wykorzystujesz ich
A sama gra to dosyć prosty w założeniach tower defense, więc powinno się udać.
Jak masz zastój to każdą grę możesz też rozpisać na malutkie elementy i odchaczać:
wieżyczka
-
mam jeszcze pytanko - jak z czasem? Poświęcać na projekt czasu tyle ile się da (bo czasu wolnego mam baaaaaardzo dużo), czy też lepiej jakoś to dawkować, by się nie przepracować i nie stracić zapału/motywacji?
I ruszaj się :D Ja mam stepper i drążek, żeby nie szczeznąć. Jak łapiesz się na tym, że siedzisz 12 godzin przed kompem a robisz coś konkretnego tylko 4 - to znaczy, że za dużo siedzisz.