Chłopak na motocyklu popełnił błąd, zaczął przyspieszać z trzeciego biegu. Trzeba było zredukować do dwójki, to Astra nie miała by szans. Rzędowe silniki w supersportach nie są elastyczne, trzeba trzymać wysokie obroty.
@bartekmost: Masz minusy, chyba ktoś naprawdę nie jeżdził motocyklem. Prawdę mówiąc, śmiało mógł nawet jedynkę wrzucić by jeszczę chwilę się złapać na obroty maksymalnej mocy. Zaczęli od około 100km/h, a to znaczy, że nawet mój turystyk, jeszcze by pociągnął do 130 na 1, do punktu maksymalnej mocy silnika na 9,5tys obrotów. Dopiero później 2, aż do około 160km/h. Na filmiku mamy sporta, co oznacza, że niskie biegi są jeszcze dłuższe. Jedynka
@kiernek: sam mam nowszą generacje R6 z 2006 i na 1. biegu wyciąga ok. 130+, na 2. biegu 160+, na 3.biegu ok.200
także tutaj ze spokojem mógł do 1. zredukować + gdyby miał odpowiednie umiejętności pozamiatać Astrę do prędkości rzędu 250, później już Astra pewnie by wygrała
Ten na moto trochę dał ciała, bo za nisko kręcił tą R6, wiadomo że i tak by nie wyprzedził ale jakby zaczął od niższego biegu i kręcił do czerwonego to by tak nie zostawał. Tam nawet widać jak pod koniec redukuje na chwilę, bo się widocznie kapnął że za wcześnie przerzuca biegi no ale wtedy to już za późno było.
@James_Earl_Cash: Jest pewnie dużo lżejsza? Weź na ten przykład Lotusy, które miały stosunkowo słabe silniki, ale dzięki niskiej masie naprawdę robiły robotę ;-)
prawda jest taka, że motocyklista się tu zbytnio nie ścigał, albo nie umie jeździć, bo ciężko mówić o wyścigu gdy rozpędza się z 8k obr/min. Tutaj brakuje z min. 2 redukcji. Sam mam R6 '06 i na początku byłem mega zaskoczony faktem jak słaby jest motor na niskich obrotach. Taka cecha typowych supersportów, że "jadą" dopiero na wysokich obrotach, więc jakby tak startował z np. 13k obr/min to Astra nie miałaby szans
@kososki: Dokładnie, tendencyjny filmik, a każdy się tu podnieca że astra odsadziła R6. Zaczynanie od 8k jak to ma maksymalny moment przy 11k... Do tego już po samym międzygazie widać że koleś nie ogarnia.
Oczywiście nie zaprzeczam. Większość liczników w seryjnych maszynach to jakieś +10% prędkości rzeczywistej i tyczy się to zarówno samochodów jak i motocykli.
@Cichy87: Co nie zmienia faktu, że liczniki w motocyklach bardzo mocno przekłamują, im bliżej końca skali tam więcej kilometrów trzeba odjąć. 300 na liczniku to nigdy nie będzie rzeczywiste 300 km/h, więc tutaj do tych 270 też pewnie się nie zbliżył.
podobna byla sytuacja z audi a4, ale nie moge znalezc tego filmiku... pamietam jedynie, ze to bylo czarne audi kombi, poszerzone, a za nim motocyklista jechal
@filip_k: A jeszcze był na wykopie taki filmik że kolesie jeździli jakimś BMW czy Audi (albo jeszcze czymś innym) po autostradzie i się chcieli ścigać z innymi. I pokazują dziadkowi w Golfie żeby się ścigać a on sruuuu i tyle go widzieli. Potem się okazało że to jakiś mega wypas sportowy Golf 500 koni czy coś. Nie znam się na autach ;) Pamięta ktoś ten film, jak go znaleźć? :)
@filip_k: ale jednak wiedziales o co chodzi! ;) RS4 to tak naprawde stuningowana wersja A4, tak samo jest w Mercedesie są wersje AMG lub BMW wersje Motorsport. plus idzie za znalezisko
Komentarze (116)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Koledzy, trochę duże pingi mam!
Komentarz usunięty przez moderatora
także tutaj ze spokojem mógł do 1. zredukować + gdyby miał odpowiednie umiejętności pozamiatać Astrę do prędkości rzędu 250, później już Astra pewnie by wygrała
Niezły kozak..
Na początku zdania używa się zawsze tylko formy "mnie".
Kanal uzytkownika ktory dodal ten film i kilka kolejnych z udzialem astry ktorych u gory w powiazanych jeszcze nie ma
http://www.youtube.com/user/andro4646
obok jedzie bardzo szybkie małe zielone coś(punto?).
Oczywiście nie zaprzeczam. Większość liczników w seryjnych maszynach to jakieś +10% prędkości rzeczywistej i tyczy się to zarówno samochodów jak i motocykli.
Tylko 750psi...